- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ted bude jeste zadanejsi, kdyz ma za sebou otocku na strechu a minimalne 4 mrtvi.
no, myslím, že i člověk, který má nějakou tu nehodu za sebou, nemusí být vždy viníkem nehody... Např. já - jednou jsem byl spolujezdec, jednou do mne (dávajícího přednost), nacouval na parkovišti řidič, který nevěděl, že je dobré se podívat do zrcátka...
Zajímalo by mě co to mají být ty zákony Evropské unie, podle kterých se musí každý v autobuse poutat. To je zase kachna týdne.
co je na tom nepochopitelneho? To plati i u nas, nebo jste o tom jeste neslysel?
Podle mě za nepřipoutání se je vždy zodpovědná jen a pouze přímo ta nepřipoutaná osoba, jen pokud je mladší 18 (nebo 15?) let, pak je zodpovědný řidič.
Nejmladšímu účastníkovi zájezdu bylo 20 let...
Jde o to, jestli byla jejich mentální úroveň starší než 18 (15?) let.
Taky jsem slyšel, že nárazové testy, které jsou povinné pro osobní automobily, pro autobusy být nemusí ... Je to pravda ? A pokud ano, je šance na změnu ?
že dokud nedojde k průseru, tak se na určité důležité věci dlabe. Takže doufám, že si tenhle článek přečte co nejvíce odpovědných lidí.