- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přátelé, bez urážky, ale jste blbí jak bedna kytu. Pokud někdo může vybírat autorské poplatky ze spojení tří slov, je to hodně, hodně smutné! Je mi jedno jestli to bylo použito pro zvýšení zisku náké firmy nebo jakkoliv jinak, důležité je, že někdo vlastní patent na pidi slovní spojení. Vzhledem k tomu, že existují miliony knih a v nich použitých slovních spojení, porušují reklamní slogany, noviny i vy všichni autorská práva prakticky neustále. Těm pošetilcům co si myslí, že Bauhaus se zákeřně a zadarmo obohatil na duševním vlastnictví pana Svěráka: vy všichni, každý den využíváte "duševní vlastnictví" svých předků zcela a naprosto zdarma!! Komu platíte autorský poplatek za vynález televize, záchodu, cihly, betonu, dlážděného chodníku nebo papíru??? Nikomu a že to jsou sakra důležitější věci než "upeč třeba zeď", tj. slogan, který v této verzi ani nezazněl. Použít tato tři slova v jedné větě je odteť díky soudu zpoplatněno??
že ty jsi to nepochopil, ta reklama přímo evokovala Svěrákův text, a tudíž na něm parazitovala tím že jej využívala
Svěrák už neví, co by roupama. Dneska jsem viděl na dveřích obchodu "to jste ještě neviděli..." a pochybuju, že by se Suchý čertil a požadoval tantiémy.
až do dnešního dne jsem neměl potuchy, že Bauhaus použil nějaký slogan k podpoře prodeje míchačky stavebních hmot.
"Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a n e p l a c e n á r e k l a m a".
... proč Bauhaus nedal milion na paraple a neozdobil to nějakým sloganem ... třeba by jim ho pan Svěrák rád napsal ...
Protože na to asi nejsou dost chytří. Byznys jim zmineralizoval mozky.
Abych řekl pravdu, tak si myslím, že je tu nutné vidět dvě roviny. V každém případě došlo k použití autorského výrazu pana Svěráka. Na druhé straně si myslím, že pokud by to použil třeba nějaký venkovský zedník, tak by z toho nic nebylo. Zde však došlo k porušení práva velkým prodejním komplexem, který by beze sporu měl autorská práva platit (nakonec ta pokuta pro něj ani nic neznamená). Prostě jsme zase u případu kdy si velké firmy (jako např. jistý "Malý-měkký" se sídlem v Redmondu) myslí, že si mohou dovolovat všechno.
Kam zmizela nějaká rovnost občanů před zákonem? Pokud by na tu reklamu podal žalobu nějaký bezejmenný autor, myslíte, že soud rozhodne stejně, že bude odpovědnost také založena na principu objektivním? Když přinesu k soudu papír, na kterém bude napsáno " Vyliž mi třeba prdel ! (c) " , tak se mi soud vysměje. Jenže jakmile jde o text pana Svěráka, tak hned všichni vidí, jak byl duševně okraden... o tři pomýchaná slova, ubohý.
pokud by někdo bezejmený něco napsal a nikdo to neznal asi by to žádný řetězec nepoužil, pochopil jsi to že použití toho slovního spojení je právě pro jejich všeobecnou znalost
Důrazně upozorňuji všechny, kdo by chtěli někde požít slogan
" NESTŘÍLEJTE, DOKUD NEUVIDÍTE BĚLMO JEJICH OČÍ "
Tento krutý ale nezbytný rozkaz použil již v roce 1863 v bitvě u Gettysburgu ve válce Severu proti Jihu známý generál modrokabátníků.
Někdo z potomků by Vás mohl žalovat¨, kdyby se to dověděl
Vážení, nemějte strach
vzhledem k tomu, že už je zmíněný generál dozajista více jak 70 let po smrti, tak vás podle našich zákonů nikdo žalovat nemůže.
PS: něco jiného je nějaký "slogan" jen opakovat a něco jiného je na jeho známosti vydělávat...
Hezká příhoda. Vsadil bych se že to Svěrák dá na Paraple, Bauhaus má zase reklamu zdarma. Elegantnější ze strany Bauhausu by asi bylo jít na smír, ale možná se báli, že to by nemělo takovou publicitu.