Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televizního „lovce krokodýlů“ zabil rejnok

Moderátor pořadů o přírodě Steve Irwin, známý jako "lovec krokodýlů", zemřel u severního pobřeží Austrálie. Při natáčení dokumentu ho bodl rejnok a 44letého Irwina, na kterého si zvykli i čeští diváci, se už nepodařilo zachránit. Zůstala po něm manželka a dvě děti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Huffnaggelův duch

222

Ať žije kočičí diskuze na iKočka, býv. iDnes!!!

0/0
20.4.2007 11:09

jezkovy.voci!

Zápas dobrmana s krysou!

Pozor, nic pro útlocitné povahy!!! (Krysa má kupodivu navrch...)

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1078603931

0/0
5.9.2006 22:43

jezkovy.voci!

Jde to i jinak...

Příklad jiného, méně agresivního způsobu komunikace se zvířaty, je třeba zde:

http://www.youtube.com/watch?v=iieAo_5M5Ew

8-o

0/0
5.9.2006 22:21

jezkovy.voci!

Re: Jde to i jinak...

Anebo zde:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1042599868

:-)

0/0
5.9.2006 22:40

Pingpongacek_

no

Jak tak koukám, někdy fakt člověka vaše diskuse pobaví R^

0/0
5.9.2006 14:24

kunde

dobře mu tak!

ty jeho pseudo pořady byly strašný.

0/0
5.9.2006 10:28

JohnnyV

Koledoval si o to

přírodozpytec jeden. Už to, jak krmil krokodýla a měl u toho svoje dítě svědčilo o jeho tak trošku pohnuté mysli. Buď to jeho dítě, nebo on.  

0/0
5.9.2006 10:24

BenediktSpinoza

tahle diskuze je hrozne legracni cteni

jeden by neveril, kolik lidi povazuje tahani hadu za ocas a zapaseni s krokodyly za pomoc "Prirode":-D (zvlaste to velky P je fakt dojemne pateticky;-D) uz by mne snad ani neprekvapilo, kdyby se ukazalo, ze jsou to v drtive vetsine volici Zelenych, tedy alespon v pomatenosti si s nima rozhodne nezadaji;-P;-D

0/0
5.9.2006 7:41

BenediktSpinoza

BTW

zrovna dnes se na iDnes pise o tom jak reditel pamatniku v Lidicich chce pritahnout mlady pomoci pocitacove hry Total Burn Out of Lidice;-D takze muzeme byt klidni, jsme svetovi, svoje magory nemaji jen Australani, tenhle reditel k nim patri taky;-P http://zpravy.idnes.cz/reklama-pamatniku-laka-do-lidic-na-vypalovani-fn8-/domaci.asp?c=A060904_144714_domaci_miz

0/0
5.9.2006 7:46

hadesxx

Re: tahle diskuze je hrozne legracni cteni

Malému vše malé.. i to "p"...;-P

0/0
5.9.2006 8:08

BenediktSpinoza

Tak dobre

jsi zcela mimoradna P i c a  ....uz je to lepsi?;-P

0/0
5.9.2006 10:23

hadesxx

Re: Tak dobre

Jo, díky, už je mi naprosto jasné, s kým mám tu čest :-)

0/0
5.9.2006 14:30

MUDr. Cvach

Re: tahle diskuze je hrozne legracni cteni

To, ze utratil stovky milionu za nakup pudy za zachovani prirozeneho prostredi pro ohrozeny druhy zvirat, to uz je nepodstatny, ze?  Ono to  neni jen o tahani krokodylu za ocas...  Taky toho spoustu  zajimavyho a dulezityho  ve svych poradech sdelil. Je pravda, ze v CR to clovek tak neoceni. Ale tady  v aus, se to kolikrat hodi, kdyz vis, jak ktera potvora vypada a co muze udelat.

Jo, a zeleny nevolim!

0/0
5.9.2006 12:55

valentina těreškovová

Steve

Steve bude chybět nejen nám lidem, ale také Přírodě, kterou miloval. ;-(;-(

0/0
5.9.2006 6:50

kunde

Re: Steve

no mě teda chybět nebude. a přírodě a krokodýlům v Austrálii, který předváděl jako cvičený opičky a pořád je prudil asi také ne..:-D

0/0
5.9.2006 10:30

gagaryn

***

Už nikdy nechytí chřestýše a už ho nikdy pořádně nenasere když mu strčí prst do pr....le ;-(

0/0
5.9.2006 6:41

Tomach

Pro redakci

Prosim alespon u tak slavneho cloveka opisujte agenturni zpravy pozorne. Co kdyz si to nekdo precte a pak pujde v Sydney do Zoo se ptat po Irwinovi. Asi jako by se turista ptal na Vaclavaku kde ze tam je ten mumifikovanej Lenin... Australian Zoo (vlastnena Irwinem) je vic jak 1000km na sever od Sydney!

Jinak - zemrel pri tom co delal rad, asi by bylo horsi kdyby zemrel pri autonehode nebo na nejakou hnusnou nemoc. Je to smutny, kazda smrt je smutna, hlavne pro jeho rodinu to bude tezke se s tim smirit...

0/0
5.9.2006 6:40

Pkubele

Hranice

Bohuzel mezi lidmi a nebezpecnymi zviraty by mela byt hranice, ktera by se nemela prekrocit. Steve mel namale uz vickrat. Driv nebo pozdejc se neco takoveho muselo stat (stejne jako v pripade Timothy Treadwella, Roy Horna a mnoha dalsich).

0/0
5.9.2006 2:04

Lemaxik

Re: Hranice

problem se stevo byl ze zacal delat showbusines a tohle k tomu dovedlo. Podle toho jak to ukazuji a popisuji, stevo ho videl a chtel se na nej zavesit, ovsem asi neodhadl jeho(nebo svou) rychlost a on ho nestastne nabral. Rejnoci nejsou k jidlu, takze nemaji zabrany a neuhybaji vodnim tvorum!R^

0/0
5.9.2006 4:48

Pilat

Re: Re: Hranice

predpokladam, ze mas zpravy z prvni ruky, dle duverneho osloveni si snim zil alespon dva roky ;-D

0/0
5.9.2006 5:42

Pkubele

Re: Re: Re: Hranice

Aha ja jsem nevedel, ze musim zit s nekym dva roky abych ho mohl oslovovat jmenem. Do dvou roku zasadne prijmenim a nejlepe vykat, ze?

No jeste ze tady mame inteligenta, ktery mne to pekne vysvetlil....

0/0
5.9.2006 13:57

valentina těreškovová

Re: Re: Hranice

Tím showbusinessem však pomáhal Přírodě, vzbuzoval v lidech zájem o ni a o záchranu krokodýlů v Austrálii, kterým pomáhal se svou manželkou Terri ve své zoo. Rozhodně nebyla jeho hlavní motivací touha po slávě.

0/0
5.9.2006 6:52

hadesxx

Re: Re: Hranice

Šoubyz je kapitalistický svinstvo. Já to říkám furt. Bohužel, dnes i slušný člověk, když chce něco užitečného dokázat, se musí tak trochu prodávat.

0/0
5.9.2006 8:14

Pkubele

Je to urcite obrovska ztrata nejen pro lidi kolem neho

Uplne zbytecna smrt....podle energie s jakou vsechno delal tu mel zustat jeste hodne dlouho :-(

Byl to borec a ma muj obdiv

0/0
5.9.2006 1:35

meggan11

S Bohem Croc Hunter

Ac umrel pri tom co mel rad, umrel moc mlady. Je ho velka skoda. Pripravil nam neuveritelne chvile u televiznich obrazovek (nejakych 46 dokumentarnich poradu, nejakych 20 episod Lovce krokodylu), diky za to. Vdecna muze byt i priroda pro kterou tolik udelal. Za svuj kratky zivot toho stihl opravdu hodne. Je mi to lito. VV

0/0
5.9.2006 0:23

Stroza

Byl to CHLAPÍK

Děkuji za vše co nám ukázal

0/0
5.9.2006 0:22

tydýt

To byl frajer ! Takových lidí je věčná škoda,

kdo vám líp přiblíží vědu nebo přírodu než takovýto nadšenec. Ironií osudu ho nedostal krokodýl...i tak umřel ve svém živlu. Jemu čest a slávu !

0/0
4.9.2006 23:37

Pilat

k cemu ty emoce?

byl to borec ..... ale nebyl jediny ac byl mezi prvnimi. Zemrel u toho co mel rad, i kdyz si to pravdepodobne nepripoustel. Prirodu znal a umel z toho vytezit, soustavne precenoval sve schopnosti a bylo jen otazkou casu kdy ze mu stane nehoda.  Na obrazovce mi bude chybet jeho uprimna tvar s veselym kukucem. :-)

0/0
4.9.2006 21:45

holkazdaleka

Re: k cemu ty emoce?

Dik za foto.

0/0
4.9.2006 22:14

Pilat

Re: Re: k cemu ty emoce?

"lybyli se?" ;-P ;-D

0/0
5.9.2006 5:46

Lemaxik

Re: k cemu ty emoce?

to je pomyjive trotle, otazkou casu muze byt kdy vletis nekomu pod kola! rikam ti pile nechlastej u tech kotlu po vercerech jinak je otazkou casu kdy vyletis pod parou do povetri!(Y)Rv

0/0
5.9.2006 4:50

Pilat

Re: Re: k cemu ty emoce?

tak tak pomyjive pomyjive ;-D(Y) trotle ;-D

0/0
5.9.2006 5:40

lama_lam

primitivove

presne jak bylo v dnesnich denicich bohemia. chovate se nekteri jak primitivove (nejen tady, ale vseobecne na netu) >-

0/0
4.9.2006 21:02

Ufoun Xfiles

To je tu zase

chytrých magorů, už se nedivím, že nám tu vládne magor paroprase ;-(

0/0
4.9.2006 20:57

Kolokol

Když se hloupost tváří jako moudro

Někdo první vylezl na M.Everest, někdo došel první na Jižní pól. Jiní při takovém pokusu třeba zmrzli. Někdo si hraje s krokodýli. Díky takovýmto lidem  někdo první došel k pramenům Nilu nebo objevil Viktoriiny vodopády, díky nim vznikají zajímavé dokumentární filmy. Možná jsou z našeho všedního pohledu "blázni".

Je jejich údělem, že se vždy vyrojí armáda hlupáků, kteří se tváří moudře a srší radami typu "si o to koledoval", " s tím dítetem to bylo nechutný".

Ach jo.

0/0
4.9.2006 20:39

mosulský machredž

poslední akční hrdina ...

Více takových rejnoků please ....

0/0
4.9.2006 20:20

pepe999 from Manchester

Re: poslední akční hrdina ...

Souhlas, vice takovych zvirat, ktere si nechaji srat na hlavu a nechaji se chytat od kdejakeho debila...:-)R^

0/0
5.9.2006 2:10

viera.h

Někdo neví o čem píše.

S.Irwinbyl majitelem a ředitelem ZOO na Sunshine Coast -  asi 100km  na  sever od  Brisbane.

0/0
4.9.2006 20:08

crazy_Yvan

Steve

Steve byl naprosto vyjimecny clovek. Zpusob jakym pusobil v "popularni vede" se stal oblibenym jen diky nemu. Jeho projekty na zachranu ohrozenych druhu byly velice uspesne. Je hrozne co se stalo, cest jeho pamatce.. Ted uz nebude Australian ZOO to co byvala..;-(

0/0
4.9.2006 19:53

DanDar

Je tezke sledovat

ubozaky na tehle diskusy co si zvetsuji svoji malost tim, ze hazi spinu na Steva Irwina. Tezko uverit, ze vetsina z vas nema na dalkovy ovladac, aby jste nedokazali prepnout kanal, kdyz je tam porad o nem a trpeli pri jeho sledovani soudruzi. At byl jaky chtel, proste lidi na celym svete ho meli radi, protoze jim dokazal priblizit prirodu atraktivim zpusobem ne jen z pohledu kamery na stativu. Jestli je tak bezvyznamny jako vy, tak je tezke uverit, ze CNN zaradila prvnich 10!! min ve zpravach informaci o jeho smrti, takovy prostor mely btw. volby v Britanii. Tady v Australii je to narodni tragedie, v Cesku jsou taci, co z toho maji radost..;-O

0/0
4.9.2006 19:20

utanův stín

Re: Je tezke sledovat

Však oni jsou i v Austrálii, jen pod tíhou médií zalezli a drží klapačky. Koho zajímalo v Austrálii, jak se cítil Fejk, když musel zastřelit o povodních slona?

0/0
4.9.2006 19:23

barbudo

Re: Re: Je tezke sledovat

... ovšem Fejk nevěděl ani, kde má slon vepředu ...

0/0
4.9.2006 19:37

utanův stín

Re: Re: Re: Je tezke sledovat

Vy ho znáte?

0/0
4.9.2006 19:38

crazy_Yvan

Re: Re: Je tezke sledovat

jak rekl ten na koho reagujes... ses ubozak...asi jen proto ze se na vic nezmuzes...

0/0
4.9.2006 19:50

utanův stín

Re: Re: Re: Je tezke sledovat

A to proč? Tvůj názor se opírá o studium mého CV, nebo je to názor afetovaného blbce, neschopného diskuse?

0/0
4.9.2006 19:54

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: Je tezke sledovat

mylsim ze po tvem prispevku uz tva otazka nani neni na miste.. nebo to stale jeste potrebujes vysvetlit???

0/0
4.9.2006 19:56

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Je tezke sledovat

Vysvětluj.

0/0
4.9.2006 19:59

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je tezke sledovat

tak jednoduse, pripada mi neskutecne hloupe na diskusi... ktera by alespon podle mne mela byt spise o tom vyjadreni ucty k cloveku ktery si to zaslouzi, plest sem neco jkineho je hloupost... tim spise pak malost a ubohost v tom ho jeste pomlouvat a urazet, pro prirodu toho udelal spoustu (ted netvrdim ze jsi ho urazel, ok??) Pan Fejk si zaslouzi uctu take, ale pokud mluvime o celosvetove porozumneni "wildlife" tak Steve byl jedinecny...

0/0
4.9.2006 20:01

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je tezke sledovat

Já nikde netvrdím, že nebyl jedinečný. Mám k němu jasné výhrady ohledně toho případu s jeho měsíčním synem, to byla nonplusultrakravina, ale jinak v pohodě. Když už tu diskuse je, tak jednou vyjádřím soustrast a hotovo. Vy dva, s DanDarem se tu snažíte vyvažovat vámi viděné negativní příspěvky (na tvrzení o džbánu a uchu nic urážlivého nevidm), druhým extrémem. Možná k tomu máte důvod, já ho neznám, tak držím ústa. Lidi, co píšou o džbánu maj zase jinou zkušenost. To už je diskuse.

0/0
4.9.2006 20:08

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je tezke sledovat

ted to ma aspon uroven, to je fakt... s tim ditetem s Vami sice nesouhlasim, ale budiz.. to uz je v kazdem z nas jaky nazor na vec si utvorime...

0/0
4.9.2006 20:09





Najdete na iDNES.cz