Diskuze

Silniční zákon už zachránil 76 životů

S novými pravidly už jezdíme dva měsíce a v Česku žije sedmdesát šest šťastných rodin, které zůstaly díky nim úplné. Nebýt jich, některý z jejich členů by zahynul při prázdninové autonehodě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo.seph

6. 9. 2006 14:07
Demagogie o měření rychlosti

To že se měří rychlost na místech k tomu vhodných není žádná prevence, ale buzerace, protože policie vyhledává místa, kde se nejlépe schovat. Rychlost přispívá úmrtím na silnici 12%, ale je to způsob, jak vydělat peníze navíc. Typická ukázka je Podolí, kde se měří několik set metrů před přechodem, který je navíc se semafory, ale dá se tam hezky schovat do křoví.

0 0
možnosti

iuos

6. 9. 2006 14:32
hmm

nerozčiluj se - máš přeci možnost nejet rychle...

0 0
možnosti

zdeseny obcan

1. 9. 2006 15:48
to delal uz Gross

To delal uz Gross. Zmenil kriteria pro trestny cin a helemese - najednou jich ubylo a ze Stanika byl skvely ministr vnitra. A tyhle statistiky jsou delany stejnym zpusobem. 

0 0
možnosti

freeLook

1. 9. 2006 16:18
Re: to delal uz Gross

... to myslis vazne? kdyz nazves jablka hruskama tak jablek ubude, ale pocet mrtvich nijak neprejmenujes ...

0 0
možnosti

elvan

1. 9. 2006 15:31
To je vtip ??

Rv;-D;-ORv;-D;-ORv;-D;-ORv

0 0
možnosti

Jesita_Uko

1. 9. 2006 15:20
Pekna blbost a zavadejici informace

Bublan nastudoval nejakou prirucku od Goeblse?

0 0
možnosti

relax100

1. 9. 2006 15:11
Tak od základu

Bodový systém

Nevím, jestli je rozumné vůbec připustit variantu oprav takového nesmyslu. Tento zákon je od základu a dovolím si tvrdit ve svých principech natolik špatný, že se nevyplatí ho opravovat. Budeme se topit v návrzích a novelách, které budou postaveny na prohnilých základech. Cílem bodového systému má být snížení počtu nehod, ne snížení rychlosti a plynulosti provozu.

0 0
možnosti

relax100

1. 9. 2006 15:11
Re: Tak od základu

Značení na našich silnicích

Značení je velký problém, který se měl vyřešit dříve, než se zavedl nový zákon. Dopravní značení je u nás neodborné a je velmi těžké si představit, že stejní lidé, kteří vytvořili tisíce paskvilních omezení, budou nyní po sobě provádět audity. Vytvořit kvalitní rozpis rychlostí a omezení je velmi složité a vyžaduje to obrovské zkušenosti, bohužel někteří lidé, kteří mají na starosti dopravní značení nejsou schopni odhalit ani základní chyby, natož aby byli schopni vnímat drobné nuance např. použitého povrchu, nerovnosti, směru světla nebo posouzení nebezpečnosti úseku z hlediska okolí a vyhodnocení variant a závažnosti potencionálních nehod.  

0 0
možnosti

el_salamo

1. 9. 2006 15:05
Trocha řevu a bude klid

Nj, ještě chvíli bude trochu řevu, nadávání, že všichni přijdou o řidičáky... pak o ně přijdou hovada, slušní řidiči si oddechnou a bude klid.

0 0
možnosti

relax100

1. 9. 2006 14:16
Zakazte auta a zachráníte 142 životů

To je zase demagogie? Umění je vytvořit zákony a umístit značení tak, aby byla zvíšena bezpečnost, zachránit životy a při tom nezastavit dopravu. To umí každej vůl zakazat auta pod sankcí trestu smrti a pak se předvádět, jaký je odborník. Dělá se mi z té propagandy opravdu na blití(Y)  Uvidíte v září, se z té zácpy nakonec paradoxně všichni posereme!     

0 0
možnosti

freeLook

1. 9. 2006 14:23
Re: Zakazte auta a zachráníte 142 životů

...vsak novy zakon je cestou k tomu co by jste si pral. O demagogii se tu snazite vy. Zakaz aut a zprisneni zakonu absolutne neni to same. Navic 76 zivotu je uspech ... co kdyz jeden z nich jste zrovna vy....?

0 0
možnosti

chroustík

1. 9. 2006 13:07
No tak těch 76 lidí

asi za ty nepříjemnosti stojí.

0 0
možnosti

modem

1. 9. 2006 12:59
.

Moc prosím policisty, aby místo kontroly pružnosti obvazu v lékárničce také kontrolovali povinnou výbavu kol.Není nic horšího, než za šera potkat nesvítící kolo.

0 0
možnosti

davexx

1. 9. 2006 13:20
Re: .

Naprostý souhlas, a taky by měli pokutovat cyklisty, kteří se nechovají podle pravidel a samozřejmě i řidiče, kteří ohrožují cyklisty.

Vedení cyklotras by, ale mělo být takové, aby po nich bylo možno opravdu na kole jezdit. Bohužel ti, kdo o cyklotrasách rozhodují, tak na kole evidentně nejezdí, jinak by to nemohlo vypadat tak, jak to vypadá.

0 0
možnosti

Ruger

1. 9. 2006 12:29
Socany mít Goebels, tak dodnes nikdo neví, že Třetí říše projela druhou světovou..

:-D:-D

0 0
možnosti