Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus udělil pět milostí, promíjel hlavně vyhoštění

Prezident Václav Klaus z humanitárních a rodinných důvodů vyhověl pěti žádostem o milost. Mimo jiné prominul vyhoštění dvěma cizincům, kterým se v Česku narodilo dítě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Žižka z HK

modrou straku babu Ďouděrovou narazil na kůl. ODSáci jen a jen krást...

0/0
31.8.2006 15:29

nnattalli

Re: modrou straku babu Ďouděrovou narazil na kůl. ODSáci jen a jen krást...

To jsem nevedela, ze Kraus, Zgarba,Rath a sam velky Jirka presli k ODS8-o8-o

0/0
31.8.2006 17:04

cerrt

Kdyz uz o tom Havlovi,

tak kdyby to skutecne byla takova moralni osobnost, jak se tvari a jak si ho verni Havlofilove vyumelkovali, tak na soucasnou otazku, proc se po 89 nezasadil za zakaz komunisticke strany odpovi, ze to bylo v ramci dohody s komunisty, vymenou za dobrovolne a nenasilne predani moci. A nebude si trapne vymyslet, ze k tomu tehdy nebyla potrebna vule ve spolecnosti. Jaka byla ta skutecna dohoda, jako ze nejaka byla, se pak lze jenom domyslet.

0/0
31.8.2006 13:58

trojuhelník

Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

Proč ji nezakáže Klaus,co mu brání?

0/0
31.8.2006 14:10

babacek

Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

Předceňuješ jeho pravomoc.To by musel udělat parlament a ten to udělá asi těžko,viď ?:-)

0/0
31.8.2006 14:59

Duck Donald

Pablbek!

!!Rv

0/0
31.8.2006 19:19

vlákno

Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

Ale tehdy opravdu byla taková doba. Kromě toho nevím komu by pomohlo, že by Jakeš strávil 2 roky v base (btw Štěpán byl na několik let zavřen). Největší gauneři a tuneláři by tu řádili tak jak tak (za situace kdy tu vládl Klaun a jeho modrá mafie - to jsou také jediní viníci, které je možné obviňovat z politického, morálního a hospodářského marasmu 90.let).

0/0
31.8.2006 14:10

pepe999 from Manchester

Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

Zavreli saska a divadlo hralo porad, nic lepsiho te nenapadlo, ovare??? Stepan byl sef prazske KSC, to byl teda zvire....R^R^

0/0
31.8.2006 14:14

vlákno

Re: Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

Souhlasim s tim, že Klause a jeho modré mafiánské nohsledy měly okamžitě zavřít. R^

0/0
31.8.2006 14:38

cerrt

Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

oba jste povedeny exemplare, tak to spojim: pomohlo by to treba k tomu, abychom tu vedle sebe nemeli platny zakon o zakazu propagace nacismu a komunismu a vedle toho funkcni komunistickou stranu, je to plivnuti do obliceje vsem tem, kteri pod komunistickym rezimem trpeli - komunisti jsou naprosto stejna luza jako treba Hitlerovi nacisti a do parlamentu jednoduse nepatri, ale dnes, kdy se o ne opira Duce Paroubek uz je samozrejme nikdo nezakaze. A s tvrzenim, ze opravdu byla takova doba si smrkas do vlastni kapsy stejne jako pan Havel.

0/0
31.8.2006 14:16

vlákno

Re: Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

jo, s tím náhodou souhlasím že slovo "komunistický" by mělo být tabu, zvlášť v názvu strany. Ale rozhodně se nemůže rušit strana, pouze změnit název. Jenže to asi nepůjde, protože ODS si na svém antikomunismu momentálně vybudovala politiku...:-)Rv

0/0
31.8.2006 14:22

cerrt

Re: Re: Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

to jak do toho neustale zatahujes ODS ti zatemnuje mozek - ta nema s nazvem jine politicke strany naprosto nic spolecneho, jak se ktera strana pojmenuje/prejmenuje je plne v jeji kompetenci. Ovsem zdaleka to neni jen v nazvu, jde o program, ktery hlasa, a pokud hlasa Marxismus a nabada k jeho prosazovani - tedy napr. ke tridnimu boji, tak jeji predstavitele, dle nasich platnych zakonu patri za mrize a ne do parlamentu.

0/0
31.8.2006 14:27

vlákno

Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

Tak to se mýlíš. Pokud by se nějaká strana pojmenovala NSDAP, asi by jí to neprošlo... Co se týká programu KSČM, jelikož není v rozporu s Ústavou, nelze uvažovat o zrušení. O třídním boji se v jejích stanovách nic nepíše. Ty jako jistě kovaný demokrat ( ;-DRv) bys měl naši Ústavu ctít. ;-)Rv

0/0
31.8.2006 14:34

cerrt

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

S NSDAP souhlasim, ale rekl jsem, ze je to nejen v nazvu. Soucasna KSCM se hrde hlasi k odkazu KSC a podporuje totalitni rezimy na celem svete. A ve svem programu myslim rika neco o tom, ze spolecnost je treba vest ke komunisticke spolecnosti - pak uz si jen staci dohledat definici komunisticke spolecnosti;-)

0/0
31.8.2006 14:46

babacek

Re: Re: Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

Naopak stranu je nutné zrušit a zlo potrestat.

0/0
31.8.2006 15:01

cerrt

Re: Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

btw s tou modrou alergii si opravdu nekam zajdi.

0/0
31.8.2006 14:17

Duck Donald

Ty mas nahore prazdno vid?!

!!;-D Rv

0/0
31.8.2006 19:21

babacek

Re: Kdyz uz o tom Havlovi,

I když toho sametu dnes docela lituji tak si ,ale narozdíl od tebe dokáži představit ty potoky krve které by tekly ulicemi pokud by to nebylo uděláno poklidnou dohodou.A tomu bylo nutno zabránit a o té dohodě nerozhodoval Havel sám tak není dobré všechno co se nepovedlo házet pouze na něj.

0/0
31.8.2006 14:57

Koncepce

Pepe

Vzhledem ke svému cynismu co se týče čistých úmyslů jakéhokoliv politika,znovu opakuji-jakéhokoliv politika-nejsem tímto článkem překvapena.Neříkám že vše se stalo tak jak se tam píše,ale budiž.Jsem toho názoru že různé lobby jsou těmi co tahají za nitky:-).Nejsem ta která tu má plamenné řeči na obhajobu či pokoření špiček našeho politického seskupení.Ale jelikož se tu plamenné reakce objevují ve velké míře mám na tebe otázku.Proč ty,který jsi hodil takovýto článek do placu,zde dovedeš,dle mého,takovými invektivy posuzovat některé politiky?Zčlánku je patrně že oni jsou pouze nastrčené figurky ke hře mocných.

0/0
31.8.2006 13:57

pepe999 from Manchester

Re: Pepe

Figurky to byly do roku 89. Potom snad uz figurka byt nemusel a komance mohl zakazat. Jisteze ho meli nejak v sachu a treba ty materialy na chatrare77 nekde meli zasite, pro pripad, ze by se nekdo cukal. Ja to posuzuju s pohledu 16 pozpatku, na to snad mam nazor. Uz chapu, proc je Cibulka proti nim uplne sam. Protoze to nikoho nezajima. Proc neudelat tlustou caru za minulosti??? Proc si to nebyrikat a ty falesne modly neposlat do prdele??? Protoze to nejde, ve state plnem bolseviku a ignorantu to nejde. Se divim, ze se Cibulka nezbalil a neodjel jinam...

0/0
31.8.2006 14:05

Koncepce

Re: Re: Pepe

Přesně Pepe..je to boj s větrnými mlýny.Nikdo ho neposlouchá ani dnes,protože ta provázanost napříč politickým spektrem je obludnější než si "nadšenci" dovedou představit.Pokud by došlo na lámání chleba,kdoví jestli by nepadaly hlavy do kterých bychom to nikdy neřekli.

0/0
31.8.2006 14:09

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Pepe

Urcite, ale s fakt nikdo nic neudela. Mozna jinde by to zvladli, ne v CR. Nebyl nahodou veskrrna v tehle prataji???..Podle scénáře, vypracovaného KGB a akceptovaného CIA, začala příprava disidentů v celé východní Evropě. Nejméně obtížná byla tato akce v Československu, kde byla již v normalizačních prověrkách let 1969 až 1970 vytvořena z bývalých funkcionářů KSČ dostatečně početná strategická záloha pozdější opozice, disentu a „nových mocenských garnitur“. Vytvořením Charty 77 dne 1.ledna 1977 pod přímou patronací KGB a StB byl tento proces obratně završen.

0/0
31.8.2006 14:12

Koncepce

Re: Re: Re: Re: Pepe

Píšeš-možná jinde by to zvládli v ČR ne-Má to dost souvislost s tím cos napsal později.Po r. 1968 v období normalizace se zde mohla formovat skupina disidentů jelikož tato normalizace neměla tu "sílu" jako v ostatních státech.Pořád zde byli političtí vězni ale už ne tak perzekuováni jako např. v Rumunsku.Proto zde mohla být početná základna těchto disidentů.Docela bych i řekla že to vyplývá z ryze českého povahového rysu-žij a nech žít:-)Někdy je toto smýšlení na obtíž někdy je sebezáchovné.To je dle mého i ten důvod proč Cibulka nemá šanci se ve své snaze pohnout dále.

0/0
31.8.2006 14:24

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Pepe

Souhlasim, tak to je. Bohuzel to ale je takhle v CR se vsim, takze nic dobreho nelze cekat. V Polsku meli solidaritu, tak se komunisti museli hodne snazit a strileli do nich...R^R^

0/0
31.8.2006 14:30

Koncepce

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pepe

Díky za solidní diskuzi a super článek na zamyšlení Pepe.Měj se fajn v UK...musím jít.:-)

0/0
31.8.2006 14:35

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pepe

Zdar, a ty socany uz prosimte nevol...:-)R^

0/0
31.8.2006 14:42

woodoo_woodoo

Výborný prezident

..je Vaclav KlausR^>-

0/0
31.8.2006 13:52

fr-mottl

Re: Výborný prezident

kolik ODS plati od prispevku na idnes...??

0/0
31.8.2006 13:57

pepe999 from Manchester

Re: Re: Výborný prezident

Vy taky asi nepisete pro sobolsevika zadarmo, ze???

0/0
31.8.2006 14:09

NewYorkCity

!!! Pro milovníky historie

Zkuste zabrouzdat po stránkách www.uzsi.cz, jejich elektronická badatelna. Jsou tam odtajněné dokumenty. Docela zajímavé.

0/0
31.8.2006 13:52

zab2

..

Nezdá se vám až úsměvné, že ten Polák dostal za neproclené zboží v r. 86 kvůli blbým 16-ti tisícům rok basy natvrdo a vyhoštění, zatímco dnes jsou pašované hadry a falzifikáty v každém stánku s nerozumnějícím prodavačem a Krejčíř dostal za daňový únik 1,5 mil. Kč podmínku? Mně jo.

0/0
31.8.2006 13:48

trojuhelník

Počet milostí

je jediné, s čím se může Klaus

poměřovat se svým předchůdcem.

0/0
31.8.2006 13:36

prasak1

pro odlehčení ..........

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006080701

0/0
31.8.2006 13:36

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Re: pro odlehčení ..........

;-D;-D

0/0
31.8.2006 13:48

smotitak

Re: pro odlehčení ..........

Super napsaný.;-DR^

0/0
31.8.2006 14:00

Villy

Re: pro odlehčení ..........

Fakt dobry odlehceni vod tohohle marastu R^

0/0
31.8.2006 15:50

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Mimochodem

to by celý pád režimu musel být v rukou KGB, protože všude, v Polsku, Madarsku, dokonce i v tom rumunsku, kde s Ceauceskem zatočili opravdu příkladně, se dostávali a dostávají do nejvyšších pozic bývalí komunisté nebo poskoci režimu. Důvod je prostý: měli z režimu vybudované nejlepší zázemí, většinou i vyšší vzdělání, jelikož spoustě chytrých lidí bylo zakázáno studovat, navíc slušnou imunitu proti jakýmsi zásadám, což je často nejlepší předpoklad pro rychlý vzestup, hledat za tím nějakou konspiraci je fakt nesmysl, stačí to vzít logicky

0/0
31.8.2006 13:32

pepe999 from Manchester

Re: Mimochodem

Pochopil jsi to dobre. STBaci byli pouze slaby cas, extremy resili v Moskve...Základní myslifikací je tvrzení že, 17.11.1989 došlo v Československu ke spontánní revoluci obyvatelstva proti vládě KSČ. Tento politický převrat byl připravován přibližně od června 1988, přičemž situace k němu byly vypracovány už od prověrek v KSČ 1969-70 a založení Charty 77. Tento závěr dokládají tato fakta: 1) K převratům došlo ve všech komunistických státech Evropy synchronizovaně v průběhu 7 měsíců. Z hlediska sociologického a psychologického je vyloučeno, aby tyto převraty byly uskutečněny spontánně, neorganizovaným, dezorientovaným a víceméně loajálním obyvatelstvem, proti téměř neomezené moci komunistických vlád těchto zemí, zajišťovaných vojensky a bezpečnostně druhou největší mocností světa - SSSR, jejíž síla nebyla otřesena. 2) Výsledkem všech těchto převratů je ponechání moci v rukou komunistických stran - více nebo méně skrytě.

0/0
31.8.2006 13:37

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Re: Re: Mimochodem

tak to jsem teda opravdu nepochopil...Proč by se komunisté vzdávali bezdůvodně absolutní moci, aby mohli vládnout nějak skrytě...???? Napsals, že odpor byl neorganizovaný, Sovětský svaz stále mocný, proč by se tedy připravoval nějaký zakamuflovaný převrat? Nedává to smysl, brachu....

0/0
31.8.2006 13:43

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Mimochodem

Komunisti totiz prohrali rozhodujici bitvu, kterou potvrdili na Islandu Gorbatchov s Reaganem. Takze bolsevik uz vedel predem, ze padne a potreboval si nejak zajistit existenci. V Rusku jde vsechno, tam to nebyl problem, ale male staty na tom byli jinak. Historii CSSR doufam znas...

0/0
31.8.2006 13:50

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Mimochodem

Samozrejme zbrojni bitvu, ze ano...:-)

0/0
31.8.2006 13:51

pepe999 from Manchester

vlakno, je videt

ze bolsevici udelali na ZS dobrou praci, kdyz tady meles takove nesmysly. Kdyz pominu, ze jsi prohlasoval, ze je KSC lepsi volba nez ODS, tak ten zbytek je stejne peknej marast...;-D;-D

0/0
31.8.2006 13:24

vlákno

Re: vlakno, je videt

Kdybys měl nějaký argument do diskuze tak se přihlaš. A tvůj nick neznám, žeby Dan1? ;-)

0/0
31.8.2006 13:29

pepe999 from Manchester

Re: Re: vlakno, je videt

Muj nick je porad stejny, akorat jsou tam kosmeticke upravy...

0/0
31.8.2006 13:31

vlákno

Re: Re: Re: vlakno, je videt

pepe, no jasně, známý modrý svazák... ;-)

0/0
31.8.2006 13:35

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: vlakno, je videt

Uz jsem psal, ze bych volil NS. Nechapu, jak nekdo, komu je 27 muze volit parosvini. Uz jeho slovnik naznacoval komunisticke mysleni: "kulturni fronta" a po volbach uz je to nefalsovanej komanc, kterej udelal z klasickych komunistu umirnene socialni demokraty...;-D;-D

0/0
31.8.2006 13:40

vlákno

Re: Re: Re: Re: Re: vlakno, je videt

Volil bys NS? Tak díky za upřímnost, aspoň vím jaký ultraparavičácký materiál tady vlastně diskutuje. Tím se vysvětluje i povaha diskuzí na idnes. ;-)Rv

0/0
31.8.2006 13:53

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vlakno, je videt

Jeste tak vedet, co to ta ultrapravice je. To, ze nekdo chce, aby lidi delali(cikani) a pokud ne, tak zpatky odkud prisli, nebo stop soc. davky jeste neni ultrapravice. Tady ale kazdej kdo chce aby ten stat trochu vypadal je hned nacek, takze se v tom hnoji zvanem CR bude rochnit jeste nejedna generace...RvRv

0/0
31.8.2006 13:56

vlákno

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vlakno, je videt

až tě někdo vezme tyčí po hlavě tak se to tu možná vyčistí. Doufej. ;-DR^

0/0
31.8.2006 14:02

pepe999 from Manchester

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vlakno, je videt

Sice je tady vyssi pravdepodobnost nez v Chanove, ale stejne radsi budu tady a ten marast si tam vyzerte sami. Krasa rathlik chtel zvysit pojisteni, vedel jsi to??? Na co reforma, vzdyt to platci pojisteni zatahnou...R^R^

0/0
31.8.2006 14:07





Najdete na iDNES.cz