Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zbili ji, protože mluvila maďarsky

Na Slovensku se vyostřují protimaďarské nálady. Neznámí pachatelé ráno v Nitře napadli 23letou studentku maďarské národnosti. Stalo se to ve chvíli, kdy hovořila do telefonu svou mateřštinou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kajoo

Len pripominam, ze to boli skini, ...

... a nie "Slovaci", ako tu obcas niektory nadnesene spominaju. Ked najblizsie nejaky Cech niekoho zbije, nikto nepise ze "Cesi" niekoho zbili. 

Viac na temu skinheads http://www.kalerab2.sk/article.php?articleid=388

0/0
28.8.2006 9:40

Manciny

a

Největší problém s Maďary mají ti Slováci, kteří žijí v oblastech bez maďarské menšiny. Ti, co žijí ve městech spolu s Maďary s nimi žádné problémy nemají. A je to samozřejmě i naopak. Na Slovensku by měly být dva úřední jazyky, půl miliónu lidí, je přece jen dost.

0/0
28.8.2006 8:49

fantasy

fico a spol

Cele se to vyhrotilo posvecenim Slotovy bandy a to tim, ze je mocichtivy Fico pozval do vlady (u nas jsou k videni obdobne tanecky Parobka s komunistama). V relativne demokratickych zemich se proti teto politicke a moralni prostituci postavi lidi (vzpomenme jak rakusane zametli s Haiderem) i ostatni politicke strany. U nas (mysleno na v SR i SK) se mlci a nejlepsi obranou je utok ... viz.Ficuv vcerejsi vyrok, ze nepotrebuje madarske rady jak zatocit z nackama ... je to ostuda Rv

0/0
27.8.2006 9:50

fantasy

Re: fico a spol

oprava ... (mysleno na v CR i SK)

0/0
27.8.2006 9:52

Babul

Ještě jeden

Slovenský tango na madarský melódia: Očuraná bývam, ked do mna husle pcháš.

0/0
26.8.2006 20:09

mocnos

Kto je za tym?

To, ze na Slovensku zbili Madarku este neznamena, ze to urobili Slovaci. Ked sa pozeram na vyhlasenia SMK a madarskej vlady odkedy SMK nie je vo vlade, tak sa mi zda, ze to mohli urobit sami Madari v duchu vyssieho principu. Sami dobre viete co navymyslali a zinscenovali Nemci v Sudetach v 30-rokoch, aby mohli vtrhnut do CSR. Dnes na Slovensku dufam nejde o vpad madarskeho vojska aj ked od roku 1918 sme ich tu mali uz 4 krát. Teraz im ide "len" o to, aby sa co najskor rozpadla súcasna vlada, aby sa SMK znovu dostala do vlady, aby si mohli potichucky na Slovensku robit svoju madarsku politiku. V podstate nam ukazuju, ze ked v buducnosti, či blizkej alebo dalekej, nebude SMK vo vlade, tak tu budeme mat napatie a problemy s ich mensinou. A to ja povazujem za vydieranie.  

0/0
26.8.2006 15:57

Jackdaw001

Re: Kto je za tym?

No, možná máš pravdu, ale největší problém vidím v tom, že jste šílení nacionalisti, ale v podstatě jste nikdy nebyli schopni sami fungovat bez cizí nadvlády....;-)

0/0
26.8.2006 16:00

_Pixie

Re: Kto je za tym?

Politici na Slovensku jim v tomto případě hrají do karet - nemyslíte? Slotovy výpady budou Madaři těžko ignorovat.

0/0
26.8.2006 16:07

wosa

Re: Kto je za tym?

Madari to tu poriadne roztocili. Neverim tomu, ze sa mnozia utoky kvoli tomu, ze je SNS vo vlade. slota je uz mesiac ticho. Pripomenme si chrobnologiu. Pred nedavnom sa na internete objavilo video, kde sa pali madarska vlajka, vobec nie je jasne, ci to vyrobili na slovensku a kde to bolo natocene. O dva dni sa objavilo nove video. O vsetkom informovali madarske media, ktoym sa tie videa podarilo zahadnym sposobom rychlo objavit na nejakom zapadnutom americkom serveri. Zakratko sa objavila vyzva bugara, ze so slotom by sa mala zaoberat EU (slota bol uz dlhsie ticho a nijake nasilne ciny zatial nie su.) Onedlho na slovenskom stadione roztrhaju slovaci mapu Velkeho Uhorska a vzapati madari odpovedaju este agresivnejsie. Zdoraznujem, ze do objavenia sa tych "slovebskych" videi sa nic podobne nedialo. Vcera bugar vyhlasil, ze sa mnozia utoky na madarov (bohuzial spravy su len od SMK, lebo ludia sa VRAJ boja chodit na policiu...) a este v ten den je napadnute dievca madarskej narodnosti.

0/0
26.8.2006 17:13

wosa

Re: Re: Kto je za tym?

Odsudzujem taketo utoky, ale ani tu si clovek nemoze byt isty, ze za tym nie su madari. Nech je to akokolvek, madarske media a SMK tu zamerne vyvolavaju dojem nenavisti a maju na tom vsetkom podla mna najvacsi podiel.

0/0
26.8.2006 17:16

Jirka Pinkava

Re: Kto je za tym?

mno, nevím, ale situace v čs.pohraničí rozhodně nebyla tak jednostranná, co tu píšete. Po důkladném sestudování soudobé literatury bych řekl, že částečně (stupeň "viny" si netroufám odhadnout) má vinu i naše tehdejší reprezentace. Ale, s odstupem více než 80 let se lehko hodnotí. Navíc, toto téma je natolik rozsáhlé, že příspěvek do věcné diskuse by byl na samostatný článek. Nemluvě o dějinách SR. Vám je souzeno projít si veškerými peripetiemi, kterými si musí (resp. musel) projít každý nově vzniklý stát ve stř. Evropě (alespoň v  rychlosti) v 1/3 20.století. Přeji Slovensku úspěšnou cestu při hledání sebe sama, vlastní národní identity a málo extrémistických projevů. PS: Větev našeho rodu po přeslici je z Rožňavy ( pro příp. rýpaly) a po meči jsem sudetským němcem.

0/0
27.8.2006 14:14

Babul

Jak to tehdy vlastně bylo....

Území Velké Moravy bylo kdysi ohrazeno vysokým kůlovým plotem. Na tomto zemí žili, rodili se a umírali Velcí Moraváci. A když nějaké dítě bylo nějak slabší tělesně nebo s hlavou, tak je Velcí Moraváci vzali a hodili přes plot. Tak vzniklo Slovensko. Ale protože se tam zdola tlačili Maďaři, tak ti semtam některé to dítě vzali a hodili zpátky. Tak vzniklo Moravské Slovácko.;-)

0/0
26.8.2006 14:28

devilsman1

Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

ty trubka poje..ná nevymáchaná!!!!!

(Y)

0/0
26.8.2006 14:57

alkhazali

Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

Skoda, ze ti to nejak nesedi s tim ze k uzemi Velke Moravy patrilo uzemi dnesniho Slovenska. To je jako to tvoje puvodni Slovensko v Rumunsku nebo jsi proste  v hodinach dejepsu spal?

0/0
26.8.2006 15:19

wosa

Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

to je nejaka blbost, do velekej moravy patrilo temer cele slovensko...ci to tak nebolo s cechmi.;-)

0/0
26.8.2006 15:20

alkhazali

Re: Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

http://img.ihned.cz/attachment.php/12229860/6gMWeF2vn7AjIN5s3HRfmV0pi4daEGbO/20050701_vv_uzemny-vyvoj-velkej-moravy.png

0/0
26.8.2006 15:40

alkhazali

Re: Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

a do prcic. je to nejaky dlouhy:

http://img.ihned.cz/attachment.php/12229860/6gMWeF2vn7AjIN5s3HRfmV0pi4daEGbO/

20050701_vv_uzemny-vyvoj-velkej-moravy.png

0/0
26.8.2006 15:41

Jackdaw001

Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

;-D;-D;-D

Pokud vím, tak ale Moraváci jsou Slováci, co neměli sílu dojít do Čech:-D

A tohle je, prosím, vtip....pro ty méně chápavé...děkuji;-)>-

0/0
26.8.2006 15:25

Babul

Re: Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

Ode mě taky, a ještě k tomu starý 40 let. Tedy pro méně chápavé. Těm inteligentům, co tady odkazují na dějiny a mapy sděluji, že na Slovači mám velmi dobré kamarády a smějeme se tomu spolu.

0/0
26.8.2006 20:07

Jirka Pinkava

Re: Re: Re: Jak to tehdy vlastně bylo....

Babule, slušelo by se, kdybys to o tom vtipu napsal hned pod ten blábol, co jsi tu publikoval, tak by se Ti vyhla ta vlna kritiky ;-) Přiznávám, že jsem Ti chtěl také cosi nehezkého sdělit, ale dočetl jsem si celé vlákno a pochopil jsem Tě. ;-)

0/0
27.8.2006 14:17

EDV_Entwickler

Igen, neptudom Maďarom!

Kdo mě zbije?;-P;-D

0/0
26.8.2006 14:15

_Ufon_

Re: Igen, neptudom Maďarom!

ty ses ale lofas

0/0
26.8.2006 14:17

EDV_Entwickler

Re: Re: Igen, neptudom Maďarom!

De hova menjünk, ha se itt, se ott nem kellünk!;-€

0/0
26.8.2006 14:25

pancho10

Re: Igen, neptudom Maďarom!

;-P Fekete fasz

0/0
26.8.2006 14:21

EDV_Entwickler

Re: Re: Igen, neptudom Maďarom!

Ez a nyitrai eset tényleg szomorú. Úgy néz ki, hogy a helyzet egyre rosszabb, és rosszabb. Szomorú, de semmi jóra nem számíthatunk. Az anyaországi kormány már egyszer lemondott rólunk, az itteni kormány meg legszívesebben!;-D

0/0
26.8.2006 14:24

Prubojny_____kapitalist

Na ja

Proevropská vláda Fico-Slota-Mečiar.;-DRv Komouš, nácek, zločinec. Zkrátka socialisti.:-D

0/0
26.8.2006 13:33

pancho10

Re: Na ja

....isti;-)

0/0
26.8.2006 13:39

perina

Re: Na ja

nekdo se trapne snazi mluvit cesky, i kdyz to neumi

0/0
12.9.2006 15:22

Ventre_Saint_Gris

Hrdinní Jánošíci

Ještě že v tom podchodu nebyla rozsypaná čočka.

0/0
26.8.2006 12:20

DrunkenMonkey

Pravek

Docela me fascinuji ty vase komentare na diskusi v pravda.sk. S tim pravekem jim nemame co vycitat. Staci se podivat do jakekoliv diskuse u clanku o Romech a uvidime pravek taky.

0/0
26.8.2006 12:01

ihosama

Re: Pravek

Ono to bude mozna i tim zena pravde takova striktni cenzura jako tu nefunguje a tudiz se mohou realizovat i individua ktere by na idnes sanci nemeli.

Taky rozsah diskuzi je neporovnatelny..

0/0
26.8.2006 18:12

dislektik-a-prd-naděláte

co SLOVÁK to ..........

Rv

0/0
26.8.2006 11:59

pancho10

Re: co SLOVÁK to ..........

kokot;-D

0/0
26.8.2006 13:37

dislektik-a-prd-naděláte

Re: Re: co SLOVÁK to ..........

R^

0/0
26.8.2006 17:24

Babul

Re: Re: Re: co SLOVÁK to ..........

Ale Dislektiku, tomu bych zrovna nefandil...

0/0
26.8.2006 20:12

ihosama

Re: Re: co SLOVÁK to ..........

Dobry, si muzete podat ruce s temy voly co ji okradli...

0/0
26.8.2006 18:15

FCBn

Maďarský a slovenský nacionalismus

Maďari vždy byli roztahovační a to se bohužel asi nezmění. Jejich hisorickým snem je Velké Maďarsko, což je asi jejich největší problém. U Slováků se určitě najdou taky nacionalisti, kteří nemají rádi Čechy ale jsou to výjimky a většina obyčejných lidí (zejména na severním a středním Slovensku) nemá s Čechy nejmenší problém, neboť zde mnoho z nich kdysi pracovalo anebo stále pracuje. Ale neznám moc Slováků, kteří by měli rádi Maďary, což ovšem není podle mě o nacionalismu, ale o historických zkušenostech!

Jinak souhlas, že na jižním Slovensku je místy problém domluvit se slovensky, neboť i když třeba Maďaři, kteří tam žijí, umí slovensky, ale prostě slovensky mluvit nechcou. A je zajímavé že se řeší pouze protimaďarské projevy na Slovensku, ale protislovenské projevy v Maďarsku a na jižním Slovensku nejsou řešeny vůbec (viz co se stalo na fotbale v Budapešti).

0/0
26.8.2006 10:45

_Pixie

Re: Maďarský a slovenský nacionalismus

já s Madarskem nemám vůbec žádné problémy a dovolím si tvrdit, že by je Slovensko mít nemuselo, kdyby se snažili o rozumnou dohodu. Pokud vím, tak Německo nebo Sovetský svaz byly státy, kde se tato vámi zmíněná roztahovačnost projevila daleko razantněji. Problém Slovenska je již dlouho potřeba najít jakéhosi viníka a tím stmelit slovenskou veřejnost. My chudáci - to se dělo po dobu trvání Ceskoslovenska.

0/0
26.8.2006 10:51

richu_ch

Re: Maďarský a slovenský nacionalismus

no ja nevim, ale to jak rikas "Velke Madarsko", je historicky fakt: Vojvodina, Siebenbürgen, Transylvanie, SLOVENSKO, Halic ... to vsechno totiz bylo Madarsko, vis ... a z velke casti jeste je - viz jazyk, kultura, zvyky ... ostatne stejne to plati i pro CR: neni si treba co namlouvat, ale az na ten jazyk jsou cesi vlastne Rakusaci (obecneji Germani) - a pred komancema byli dokonce i stejne pracoviti a poradni jako Germani ....

0/0
26.8.2006 11:49

DrunkenMonkey

Re: Re: Maďarský a slovenský nacionalismus

To je pekna blbost. Takze podle tebe zacal svet az se vznikem Rakouska-Uherska? Nejsme Germani, ale mix Slovanu, Keltu a Germanu.

0/0
26.8.2006 11:59

FCBn

Re: Re: Re: Maďarský a slovenský nacionalismus

Přesně tak, to bysme mohli taky chtít zpět území, které nám patřilo za doby největšího územního rozmachu českých zemí.

0/0
26.8.2006 14:05

alkhazali

Re: Re: Maďarský a slovenský nacionalismus

To nema cenu to takhle rozebirat. Taky bysme mohli rict, ze to samozrejme patri z titulu uzemnich naroku Velke Moravy nam. madari pritahli do panonie az po tom, co si je bulhari pozvali z druhe strany cerneho more na pomoc proti byzanci. A newim jestli si to nekdo uvedomuje, ale nam se to pekne keca, kdyz veskera hanba za odsun padla na Benese a my si tu muzeme hrat na civilizovany narod. Kdyby odsun nebyl tak si staci v tech citatech z pravda.sk dosadit za slovo madar, nemec a nepoznal by nikdo rozdil

0/0
26.8.2006 13:13

_Pixie

Tak já tu občas nadávám

na některé příspěvky. Ted jsem se byla podívat na diskusi na pravda.sk a přepadla mě hrůza. Jak já jsem ráda, že s tímto už nemáme nic společného. V budoucnu, až mě tu zas někdo poleze na nervy, tak odskočím na pravda.sk a jak se sem hned ráda vrátím.

0/0
26.8.2006 10:44

tonicekXXL

Skini jsou všude stejní

Dva na jednu holku to jsou hrdinové,ale když vyrazej na pochod musej je hlídat policajti,aby nedostali na hubu.

0/0
26.8.2006 10:33

pancho10

názor z východu:

Pravda.sk:

Vždy to bude len národ vrahov našich predkov [] [] []

Netreba tu pestovať žiadne trápne utópie o dobrých vzťahoch navyše tej ich hatamatejke nikto nerozumie

0/0
26.8.2006 10:30

Bouše

Re: názor z východu:

Ještě jeden:

reakcia

Ty trkvas zrkadlový, ( kráska, 26.08.2006 09:07 ) - vlákno

na hortyovskom mlieku odchovaný,  presne takí bezočivci ako ty v tej Nitre študujú a asi aj preto dostala tá sopľaňa na držku.

;-D

0/0
26.8.2006 10:41

pancho10

Re: Re: názor z východu:

;-D Já si připadám jak v pravěku..

0/0
26.8.2006 10:42

Bouše

Re: Re: Re: názor z východu:

Máme z toho srandu, ale je to dost drsné. Oni ti Slováci jednají dost emotivně, stačí pár provokací a může tam být veselo. Stačilo, jak stupňovali nenávist k Čechům před rozdělením republiky. Ještě rok dva navíc a bůhví, jak by to dopadlo.

0/0
26.8.2006 10:48

pancho10

Re: Re: Re: Re: názor z východu:

Já už zavírám obchod ale souhlasím.To je opravdu nepocopitelné.A při tom rozdělování jsem byl shodou okolností na SK.Co mě nejvíce zarazilo že inteluktálové byli pro.;-(Ale zmlátit maďarku mě fakt vytočilo.;-€Ještě k tomu studenku.

0/0
26.8.2006 10:55

kajoo

Re: Re: Re: Re: Re: názor z východu:

"Ještě k tomu studenku."

keby to bola zena na materskej dovolenke, vyzeralo by to lepsie ? ;-D

A preco nemali byt intelektuali pre rozdelenie Cesko-Slovenska ? Za smiesnu pomlcku v nazve statu ste skakali ako id*oti. Ceska predstava spolocneho statu spocivala v ignorovani poziadaviek Slovakov. Rozchod bol jedinym logickym vyustenim.

0/0
28.8.2006 9:31





Najdete na iDNES.cz