Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politologové: Kalouska zahnala do rohu ODS

Stěžejní podíl na zásadním obratu šéfa KDU-ČSL Kalouska má ODS, shodují se politologové. Předseda lidovců vyjednává s ČSSD o vládě s tichou podporou komunistů. "Lidovci hrají na jistotu a já jsem přesvědčen, že ta vláda bude u moci minimálně čtyři roky," říká Bohumil Doležal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zberanek

Kalousek v rohu

Kalouska dle politologů zahnala ODS do rohu. V ČR se od roku 1989 formovala celá řada politických stran a některé byly také ve vládě. KDU-ČSL se drží v politice nepřetržitě se stejnou taktikou - je vždy na straně silnějšího. Tentokrát se jim hra se silnějším vymstila, Topolánek nedotáhl do vítězného konce prosazení trojkoalice, a tak když se vidina být ve vládě s ODS pro KDU-ČSL rozplynula, tak ihned začala tato strana nadbývat sociálním demokratům. S politickým programem kam vítr, tam plášť nebude mít takováto strana více voličů než právě těch osm procent. Do kouta se tedy KDU-ČSL zahání svou špatnou politikou sama.  

0/0
26.8.2006 17:55

Uzovka12

Re: Kalousek v rohu

R^

0/0
28.8.2006 11:07

KellyBunda

Kromě Bohumila

mě ukrutně namích i zástupce šéfa MFD Musil... Nevíte, kam mu napsat něco šťavnatýho, peprnýho?:-/

0/0
26.8.2006 14:46

lopenik

s timto razantne nesouhlasim:

"Politikům napříč politickým spektrem nelze dlouhodobě věřit." komunistum verit naprosto vse... a proto jsem na ne vzdy pripraven!

>-

0/0
26.8.2006 7:53

pk203

Kalousek

Podle toho jak jsem dneska Kalousk slyšel koktat, tak na něj asi Paroubek něco vytáh a něčim mu pohrozil. Jinak by takhle horem pádem neodstupoval....

JInak od začátku je jasný, že kdo chce vládnout musí dát Kalousovi ministerstvo zemědělství, tím totiž proteče nejvíc miliard dotací z EURv

0/0
25.8.2006 23:59

Vítěžslav Jandák Mgr.

Re: Kalousek

To je nesmysl že Paroprase má něco na Kalouska(a kdyby měl,tak se asi Kalous nechtěl nechat vidírat)!!!!Bez Kalouska si Parotrouba zavřel cestu k dalším partnerům,zejména z kdu-čsl(ti by mu šli pravděpodobně na ruku-víme že jsou to korouhvičky na naší pol. scéně)Ted je jasné že socani jsou v izolaci s komančema,takže víc jak 100 mít už N E B U D O U!!!Takže na to jaký je Kalous had, tak to nakonec vymamlasil dobře!!!!

0/0
26.8.2006 11:41

Dodo01

Re: Re: Kalousek

Paroprase jsi ty a pěkně zpařený

0/0
26.8.2006 12:32

Vítěžslav Jandák Mgr.

Re: Re: Re: Kalousek

Nějaký argument? Resp. my se známe? 8-o;-€

0/0
9.9.2006 4:33

shawk

Hloupost!

Kalouse zahnala do rohu jeho lačnost po korytu. Nemohl se chudák vyrovnat s tím, že po mnoha letech lezení dořiti socanům se mu to prostě nepovedlo prodloužit tak, jak by chtěl. Je to obyčejnej prospěchářskej zmetek a jeho spolustraníci mu za to nakopali řiť... (Y)

0/0
25.8.2006 23:42

Podloženej Paroubek

co by ti darmošlapové dali za to, kdyby mohli ta slova vzít zpět

;-D;-D;-D;-D

0/0
25.8.2006 23:21

lopenik

Re: co by ti darmošlapové dali za to, kdyby mohli ta slova vzít zpět

;-D;-D R^R^

0/0
26.8.2006 7:55

denny2006

Re: co by ti darmošlapové dali za to, kdyby mohli ta slova vzít zpět

;-D;-D;-DR^!!!

0/0
26.8.2006 8:59

KellyBunda

Re: co by ti darmošlapové dali za to, kdyby mohli ta slova vzít zpět

tak:-)

0/0
26.8.2006 17:38

Dodo01

Mají pravdu

dále bez komentáře

0/0
25.8.2006 23:12

megatacud

A vyvoj ukazal

ze pani politologove jsou maximalne slintologove... ODS male strany nezradila, naopak skoro jsem se bal ze jeji ferove jednani povede k vitezstvi Paroubka+Komunistu za pomoci lidovcu... nastesti ma KDU narozdil od US i pud sebezachovy. Pripomenu par faktu 1) Kalousek chtel vladu s CSSD uz v nedeli, ale jednani tajil 2) Paroubek se tvaril, ze jedna s ODS ale uz mel pripravenou dohodu s Kalouskem, proto ty teatalni odchody s jednani 3) ODS nesouhlasila s navrhy CSSD mimo jine (z velke casti hlavne) kvuli tomu, ze CSSD prisla s navrhem na posileni vetsinovych prvku a tim akci proti dosavadnim spojencum ODS. Kouzelne jednani Paroubka: dopoledne - vetsinove prvky s ODS, odpoledne - navrat k cistemu pomernemu systemu s KDU. Takova politicka lehka deva 

0/0
25.8.2006 22:30

Dring1

Re: A vyvoj ukazal

Myslím, že kur.. ve hezčí a přiléhavější

0/0
25.8.2006 23:09

mlada_fronta

A jeje ...

... to je nam najednou popuzenejch pravovernejch odesacku, kdyz jim nekdo rekne pravdu! Bohousek D. byl jeste nedavno neoddelitelnou soucasti ODS-adorizacniho tymu tzv. "nezavislych" publicistu (Pecinka - Steigerwald - Dolezal - ...) a ted konecne procitnul. Jenom verim ze je to zacatek poradnyho zemetreseni na cesky politicky scene, a ze z ni rychle zmizi i dalsi esa, napr. cely Topolovo vedeni ODS (tim myslim Langra, Tlustyho, Zahradila, Necase, Nemcovy, a spol.), ktery uz 9 let dela v Cechach neuspesne pravicovou politiku - to uz by bylo nacase, aby zmizeli v propadlech ... A jesitnej dedek Klauz, ten se ted klepe, ze nebude znovuinstalovan na Hrad. Buheheheeeee ....

0/0
25.8.2006 22:15

Dring1

Tak nevím, kdo se ještě Doležala bude na co ptát,

když tento "politolog" pronáší takové kraviny. Je jasné, proč se ho Klaus zbavil jako poradce, pro totální neschopnost a nebojím se říct doslova, že "kdyby blbost nadnášela, tak Doležal lítá jako holubice". ;-D

0/0
25.8.2006 21:58

Uzovka12

Re: Tak nevím, kdo se ještě Doležala bude na co ptát,

R^

0/0
28.8.2006 11:10

The Dark

Kdyz se 2 perou...

Pujde-li to takhle dal, vsechny strany (az na jednu) se totalne znemozni. Hadejte, ktera to bude ta jedna vitezna? Inu, kdyz se 2 perou (v tomto pripade 4), ten posledni se smeje. A potom mohou vsem podekovat, ze jim zvedli popularitu. Mimochodem bych byl docela zvedavy na preference stran.

0/0
25.8.2006 21:42

lada45

vůl

Vždycky jsem si myslel, že je to vůl, ale on je korunovanej.

0/0
25.8.2006 21:28

koblas

Bejt Doležalem, zalezu do nory ...

... a učím se třeba v sedmdesáti aspoň výslovnost, když už mi prognostika nejde!

0/0
25.8.2006 21:25

peon11

Tak. Co nám teď moudrýho politologové povíte?

Soudruhu Genosse Doležale začněte. Vy víte všechno nejlíp.

0/0
25.8.2006 21:09

Arth-

Politologové - to je od slova politovat?

To snad není možný...  Paroubek se řídí podle hesla, který neopatrně zveřejnil ten šmoula z ostravska - staví na závisti a nejnižších lidských pudech: ODS rozeštval jen trochu, zelený líp - a černoprdelníky dokonale! A ještě se najde smečka polointeligentních "politologů", co prohlásí, že je tam shodila ODS. Shodila ho tam touha po křesle. Nic víc. Paroubek je zločinec a dělá co může, aby ututlal vraždy a spol, co satčil napáchat. A davy mu tleskají... ;-(

0/0
25.8.2006 20:58

Podloženej Paroubek

v téhle zemi je politologem kdejaký kre*tén

;-D;-D;-D;-D

0/0
25.8.2006 20:49

Podloženej Paroubek

v téhle zemi je politologem kdejaký kretén

;-D;-D;-D;-D

0/0
25.8.2006 20:49

KellyBunda

Dobrý večer, jsem politoložka Kelly

;-)

a přicházím nahradit své totálně totalitně znemožněné kolegy. Mám křišťálovou kouličku a dobře jsem se vyspala. Nějaký dotaz? :-)

0/0
25.8.2006 20:42

karel60

Re: Dobrý večer, jsem politoložka Kelly

Jak vidíš Kelly, dotaz žádný. Všichni politologové jsou (až na Tebe) Gogo a V o l o v é, jen diskutující jsou páni znalci. ;-D

Jeden dotaz bych měl, kam se ztratil ten e-mail, co jsi mi slíbila poslat?:-)

0/0
25.8.2006 22:11

KellyBunda

Re: Re: Dobrý večer, jsem politoložka Kelly

neboj, bude:-)

0/0
26.8.2006 14:43

lada45

Politologové

zase dokázali, že je mezi nimaspousta blbců.

0/0
25.8.2006 20:33

no-ki

Naši politologové

Je super pozorovat jejich zasvěcené komentáře a jejich analitickou činnost.......a 3 hoďky ja všechno jinak......ach o kdyby raději drželi ústa....;-DRv

0/0
25.8.2006 20:27

Xaver01

Paroubek je lhář a podvratný živel

Paroubek nakecal lidovcům, že ODS plánuje většinový systém, přestože na to tlačil on sám a díky tomu a díky nepřípustným zasahováním do složení vlády rozhovory krachly. Paroubek sám ty rozhovory utnul na základě tajných konspirativních schůzek s Kalouskem.

0/0
25.8.2006 20:06

spiegel

PaneDoležale,

jak vidíte, vše je jinak, zase jste šlápl vedle. Měl byste se zbavit té nenávisti k |ODS. Vaše a Kalouskovy názory naštěstí podpořili pouze na Jižní Kasalově moravě, ostatní regiony se vzbouřili.

0/0
25.8.2006 19:57

lada45

Re: PaneDoležale,

Pan Doežal se živí nenávisti k ODS už 15let. Ten se nikdy nezmění . Co by potom dělal?

0/0
25.8.2006 20:36

Dring1

Re: PaneDoležale,

To nebyla Jižní Morava, ale Jižní Čechy, kde Kalous kandidoval. Už tam s tím mají zkušenost.Po minulých komunálkách taky vyšachovali vítěze ODS v Budějkách, aby mohl vládnout lidovec Teryngl.

0/0
25.8.2006 22:03

Pete24

Pane Doležale,

važte víc slova, mýlíte se víc než často. Změnu volebního zákona vyžadoval Paroubek, Topolánek byl velmi zdrženlivý.Vaše jednostranné obviňování ODS je ubohé a zbabělé a navíc lživé. Ztratil jste další podstatnou  část mé úcty k Vám. Kopete do toho, od koho Vám jistojistě nic nehrozí a sviní se bojíte. Myslím že jste zbabělec.

0/0
25.8.2006 19:32

Vítěžslav Jandák Mgr.

Re: Pane Doležale,

R^R^R^

0/0
26.8.2006 11:49

kladnyhrdina

Doležal se znemožnil

Pane Doležale, Kalousek a Paroubek tady udělali super podraz, ale Vy jste napsal,  že nemorální je politika ODS a tuhle sviňárnu obhajujete. Do dnešního dne jsem si Vás vážil. Už se to nebude opakovat.

0/0
25.8.2006 19:25

jekkal

Re: Doležal se znemožnil

to jsi ho jistě rozplakal

0/0
25.8.2006 19:29

sibidlo

Re: Re: Doležal se znemožnil

Jekkule, už máš podojeno?

0/0
25.8.2006 19:57

lada45

Re: Doležal se znemožnil

Trochu si se ukec. Já jsem si ho nikdy nevážil.

0/0
25.8.2006 20:37

impulz

super

R^to vítězné křepčení pánů Úhla a Jičínského bylo jaksi předčasné....;-D;-D;-D

0/0
25.8.2006 19:25

Lupulin1

V tom bude sprostá vydirárna!

Paroubek musí mít nějakou sviňárnu na Kalouska. Jinak to nechápu. Kalouse, který je neoblomný antikomunista a půjde s něma do neoficiální, ale jisté koalice? Shlédněte ještě jednou tiskovku Kalouska po jednání s Paroubkem. Kalousek svým chováním na tiskové konferenci včera působil hodně nejistě a vyděšeně.Paroubek musí mít na něho nějakou sviňárnu.

0/0
25.8.2006 19:08

Pavelpod22

tohle podepisuju

..celá politická scéna trpěla po volbách určitou krizí (ne)důvěry, kde si

političtí hráči navzájem dělali podrazy. Naše politická scéna je

naprosto nepředvídatelná a politická kultura je takřka nulová.

Politikům napříč politickým spektrem nelze dlouhodobě věřit." - nepotřebuje to komentář. Podrazy typu Kubice jsou prostě příliš (pane Langere).

0/0
25.8.2006 18:57

Zubrsu

Ten Doležal je ale "šibal".....

...napadala mne úplně jinná slova , ale po dvou hodinách jsem to rozdýchal, stejně se to ten imbecilní idiot nedoví co si o něm myslím, asi by to ani nepochopil ve své důležitosti a tak mi ani nevadí to jaký je.Co mi vadí, že socani nechtějí od válu, protože šílí ze skutečnosti, co všechno se může provalit, pokud to v příštích letech nebudou mít na vnitru pod kontrolou. A s heslem: Socenské svině zlodějské na Mírov se odebírám prožít krásný víkend.;-O

0/0
25.8.2006 18:54

RodoDendron

Tak a už je po Kalouskovi

Brilantní polibek smrti!!;-DKlobouk dolů pane ParoubekR^;-D

0/0
25.8.2006 18:33

rhkmartin

Boj o moc

Řeší se tu touha po moci a to jaké nečestné způsoby se použivají apod. Ale o to přece v politice jde, tak se ta hra hraje odjakživa.  Paroubek jen udělal vše pro to, aby z této situce vytěžil maximum. To vidím spíš jako obraz schopého politika. Udělal jen to co mu volební systém umožnil. Ano jistě, že jde o moc, pokud ji máte, můžete i prosadit svůj program a tím eventuálně plnit co voličům slíbíte. Jestli to pak děláte,

nebo ne je věc druhá. Politik bez moci je jen do počtu.

0/0
25.8.2006 18:32

ant.

Že já blbec nešel dělat politologa!!!!

0/0
25.8.2006 18:20

Admin iDnes je padlej na hlavu

Hmmm...

Teď to všechno shodí na Soudruha Jidáše Kaloně. Problém ale bude vysvětlit, kdo je pak ta většina v užším vedení KDU-ČSL, která se chtěla podílet na tomto politickém puči! 8-o!!

0/0
25.8.2006 18:18

Pravá Míra

zpět k totalitě

Jestliže P. suverénně hodí za hlavu usnesení sjezdu vlastní strany a utvoří s komunisty jednotný blok, jestliže se "dohaduje" s cílem se nedohodnout a jestliže to všechno dělá tak, jak to dělá, jako jasný diktátor, pak je jisté, že zvítězí-li, bude postupovat stejně. Sametová "revoluce" skončila. ČSSD může škrtnout z názvu "demokratická". KDU si kope hrob, protože ji P jistě převálcuje.Ať žije svoboda s paroubkoským ksichtem....:-/

0/0
25.8.2006 18:15





Najdete na iDNES.cz