Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové dokumenty: Rusové v srpnu plenili rozhlas

Obsazení budovy Československého rozhlasu sovětskými vojáky v srpnu 1968 doprovázelo rozsáhlé plenění a krádeže. Vyplývá to z dosud nezveřejněných dokumentů, které vlastní Národní archiv v Praze, a MF DNES měla možnost jako první do nich nahlédnout. Seznam zničených a poškozených věcí má čtrnáct stran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Nepodařilo se zjistit .........

Podařilo se však zjistit kdo je sem pozval a kdo tedy nese plnou odpovědnost. Trestu však stejně unikli jak již je to zde ustáleným zvykem,že kumunisté se netrestají a navíc ještě tolerují.;-€

0/0
23.8.2006 5:59

Nickl

Srpen 1968...

Se divim, ze redakce jeste tyto provokacni prispevky nezrusila. Kdyby se psal rok 1968, tak uz jsme byli vsichni za tyto slova postrileni:-(

0/0
22.8.2006 4:44

babacek

Re: Srpen 1968...

Jen se neboj,že jistá strana to neeviduje pro budoucnost kdyby opět nabrala sílu.

0/0
23.8.2006 6:01

sageorg

Rusové.....

nás totálně plenili 40 let!Za_jebaní komunisti!;-O(Y)

0/0
21.8.2006 23:02

Černý lord

Plenění

Co vlastně chceme. Přepadli nás rudí komančové.Rv;-O;-€:-/;-((Y)!!

0/0
21.8.2006 17:32

NEPROPADEJTE PANICE

Milá IDnes, s ohledem na dnešní výročí bych si s dovoleníním dovolil pár sprostých slov

Zasraný komunisti

0/0
21.8.2006 16:47

Qíteček

Už mě zas smazali...

Teda Idnes, co sem napsal tak vulgárního?

0/0
21.8.2006 16:39

regulator

Sem se dival...

pri sprchovani jestli se mi taky nekazej ......vejce.    Nekazej

0/0
21.8.2006 14:49

seppikub

V Hradeckem

 Kauflandu prodávali zkažená vejce, a vy se tady zabyvate takovymi prkotinami. No co ukradli tenkrat naky valuty, mohli byt majitele radi, ze je den pred tim  nenasli STBaci..

Tento platek , no radsi si to necham pro sebe.. ;-P

0/0
21.8.2006 14:42

HolmesS

Znovu

Znovu opakuji otázku: Kdo je větší b_l_b? Sudájev, který zde opisuje akta ze zasedání KSČ, či NWO, který se nezmůže na nic jiného, než Ctrl C a Ctrl V? Jsem dosti na pochybách. Ovšem zdá se mi, že v míře idiotství na ně zde nikdo nemá.

0/0
21.8.2006 12:59

doktor_bota

Re: Znovu

Sudajev se jistým způsobem alespoň drží tématu, takže byť je naprosto dementní, určitě ho nenajdeš nadávat na USA pod článkem o porodu šesterčat v Itálii. NWO se mu demencí rozhodně vyrovná, boužel je u něj doplněna i naprostou ztrátou soudnosti, takže bych řekl, že vítězem je NWO - na uvedené téma by nepochybně napastoval 150 příspěvků na téma genetických modifikací a pokusů na lidech v USA.:-)

0/0
21.8.2006 13:47

doktor_bota

Re: Znovu

A koukám, že cenzor měl stejný dojem, jako já.:-)R^

Pro nově příchozí, cca 80 příspěvků z původních 180ti vložil NWO. Obsah jako obvykle.

0/0
21.8.2006 14:49

Benzin Petrolejovič Naftěnko

A může my to někdo říct,

kdy u nás rusové NEPLENILI ???

0/0
21.8.2006 12:55

Čech jako poleno

cizi vojaci maji vzdycky diplomatickou imunitu

Tak to chodi a nalezite se podle toho chovaji k domacim chovaji.  Dneska by o tom mohli dost vypravet Iracane. No a za dlouha leta se taky nasbiralo hodne zajimavych historek i v Nemecku, Japonsku a dalsich zemich, hosticich "zpratelene armady". A mozna dlouho nepotrva a bude se to tykat taky CR .

0/0
21.8.2006 12:48

captain cook

Re: cizi vojaci maji vzdycky diplomatickou imunitu

Hmmmm a co takhle predtim jeste "historky" nasbirane domacim obyvatelstvem v zemich Evropy okupovanych nemeckou armadu, v Cine, Koreji, Thajsku, Burme, Singapuru atd okupovanych japonskou armadou?

Jinak jsi totiz nudne jednostranny.

0/0
21.8.2006 14:34

Nezničitelné Monstrum Reloaded

Vypatlaní amíci

..toho zničili a ukradli v Iráku mnohem víc :-P

0/0
21.8.2006 12:29

klv

Re: Vypatlaní amíci

ty když ráno vstaneš už musíš být okamžitě na amíky naštvaný, není to nuda pořád myslet na to jací jsou ti amíci hajzlíci

0/0
21.8.2006 12:38

NWO

Re: Vypatlaní amíci

VVhttp://www.vialls.com/myahudi/rape.htmlVV

0/0
21.8.2006 12:39

osvetitel

<><><>

Na jihu je velka zeme,rusko se to jmenuje,bolsevismus metla lidstva,davno uz tam panuje,Blazen Breznev poslal tanky,myslel ze cechy zastrasi,tim vsak jenom dokazoval, jak mu v hlave harasi,bejvali to cechu bratri,bejvali to pratele,tenkrat volal celej narod ,TAHNETE DO P*DELE! Tahni domu ,bando lina,volal Zizky potomek,ze vsech stran ta slova vnimal,kazdej ruskej holomek,ruskej vojak hlady chcipal ,cesi se nan vys*ali,nazer se sve vlastni slavy, oni te tam nezvali!;-)

0/0
21.8.2006 12:26

captain cook

Re: <><><>

R^

 A co takhle:

"Jdi domu Ivane, ceka te Nataaaasa!"

0/0
21.8.2006 14:36

bazaly picho

Kazdy ma svou pravdu

Prevleceni komunisti delali neprevlecenym komunistum prevrat

http://cypaty.blog.cz

Taky pohled na sedesaty osmy

0/0
21.8.2006 12:13

NTPT

Přijede Váňuška z okupace československa v 1968 domů

do své vísky někde na Donu a vypráví jak se tam měl.

- a tož v tom československu tam je teký blahobyt že i hajzle tam mají zlaté. -

Doma mu to samozřejmě nikdo nevěří. A tak jakmile přijde k moci Gorbačov a rusové mohou vycestovat,  vyjdee Váňuška s celou rodinou do Prahy podívat se na ten blahobyt. Váňa  vede neomylně rodinku změtí uliček do nějakého činžáku na žižkově či v karlíně, zazvoní u dvěří kde před 20 lety byl ubytován...

Chvíli se nic neděje, potom se v kukátku objeví oko a ozve se děsný řev

- Starý pozor ! je tady zas ten rus co se ti v osmašedesátém vysral do heligónu !

0/0
21.8.2006 12:10

regulator

Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

k nam nekdo poslal...neeee? A nekdo  ato je jeste lepsi...je k nam dokonce pozval!!!! Kde jsou dneska Ti co psali zvaci dopis ,ti z tatrovky nebo kolbenka to byla 100 se jich pod to podepsalo,kde jsou dneska  aco delaji?? By nebylo od veci prosvitit,ze ???.

Pochybuju ze by se obycejnej ruskej vojcl byl nejakej zhavej tarabit se nekam do Evropy...daleko od svy rodiny a milejch,resit nejakou demoracii. Nota bene je3stli si dobre pamatujete..oni tady byli neustale ve stavu bojove pohotovosti jestli Vam to neco rika........zakladaci cumeli cely dva ci tri roky v kasarnach a mohli akorat velky h....to teda byla vojna dost na p..cu

0/0
21.8.2006 11:52

klv

Re: Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

přesto že je k nám někdo poslal, a záklaďáka v SA se nikdo na názor neptal, ten bordel nedělali na rozkaz ale jen z vlastní vůle,

0/0
21.8.2006 11:55

regulator

Re: Re: Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

Zkus to videt trochu z odstupu.......to ze zesrali budovu rozhlasu a vypacili skrinky neni dobry.......cely zivot vyrustali nekde v jurte.(kadili v prirode.)....a tady jim politruk narval do hlavy neco o kontrarevoluci..tam neslo mit vlastni nazor.v jejich armade ne.

byli vyjukany,ja to tady zazil,se nedivim ze neco vypacili a vzali,kdovi jestli to nemuseli odevzdat velicim dustojnikum jako dukazy apod.  nechci je moc omlouvat ale nemuzes cekat ze po tom co videli na ulicich kdyz jsme jim zapalovali tanky a nevitali je tady ....ze se budou chovat jako podle ucebnice spolecenskeho chovani...( Gut a Jarkovsky).oni byli v bojove akci...tam se mysli a jedna jinak nez v civilu,nemuzes si brat za vzor soucasne televizni filmy o komandech apod ....to jsou proti radovejm vojakum Rude armady jen pionyri....co Ti museli pri vycviku vydrzet....sem slouzil na Libave a tak jsem pri spolecnym  cviceni videl na vlastni oci......jsme v soucinnosti s jejich praporem dobyval

0/0
21.8.2006 12:18

regulator

Re: Re: Re: Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

i nejakou kotu,v lete vedro jak svina.jsme bezeli do kopce,furt zalehavali a zase bezeli a vedle me  asi tak 7 metru..no v rojnici sem byl na nasem kridle a vedle bezel,nevim jak se tam dostal ...jejich kulometcik..sam bez pomocnika,vlekl kulas,naboje ,vystroj auz nemohl,jsme se zpozdovali,ja mu nesmel utyct pac jsem musel udrzovat kontakt.......a pribeh ruskej  dustojnik a zacal do nej kopat,kdyz jsme byli zalehli.....to bylo v miru. .....si predstav co s nima delaj v bojovy akci.

0/0
21.8.2006 12:25

klv

Re: Re: Re: Re: Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

na ruského vojáky vždy platila přísnost, toho jsi všimli už kronikáří za napoleonských válek, jinak co se dělo na Libavě mi nemusíš líčit, já tam byl

0/0
21.8.2006 12:28

liška-e

Re: Re: Re: Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

no jo, chudáčci Rusáčci. Byli tak vyjukaní, že nám vlítli se samopaly do baráku, už jsme myslely, že nás zastřelej. Nebyla to legrace. A nebudu se jich zastávat jenom proto, že někteří neuměli číst ani azbuku. Na vlastní oči jsme se dívali, jak drželi jejich noviny vzhůru nohama. Park u Městského muzea v Praze, když ho opustili, byl celej za.ranej.

0/0
21.8.2006 16:36

DJara

Re: Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

Pozval??? Tys asi mladší ročník a za komančů jsi nejspíš nežil! Jednak to bylo vše zmanipulované, takže je de facto nepozval nikdo nebo snad pár jedinců, kterým šlo o koryta. A i tak máš dojem, že když seženu 100 nebo 1000 podpisů a pozvu třeba čínskou nebo jakkoukoli armádu, tak je to opravňuje, aby sem vtrhli??? A stříleli a zabíjeli???

 Vojáci za to nemůžou? Armáda má velení a to je zodpovědné! Pak samozřejmě každý za sebe a nějak je vychován. Tvoje argumenty jsou sice v pořádku a na jejich základě lze to chování pochopit, ale nikoli odpustit nebo přejít!!! Taky neřeknu feťákovi až mi rozbije hlavu pro dvacku: "Fajn, chudáček měl absťák, neměl fet, tak je to v pořádku!"

0/0
22.8.2006 9:24

chroustík

Re: Snad jenom...ze ty obycejny rusky vojacky...........

No, tajně "oficiálně" je pozvalo stalinistické křídlo ÚV KSČ, čili Husák, Indra a spol. Jinak ten dopis to bylo 99 Pragováků. Co dneska dělají ? Jako všichni bolševici. Sedí doma, berou pěknej důchod, nadávají, jak se za komančů měli dobře a možná některý z nich hlídaj na vrátnicích, protože jsou v důchodu moc chudý. No a všichni do jednoho choděj na bolševický schůze, tam se vyřvou a u voleb jsou půl hodiny před otevřením, aby mohli ty rudý Grebeníčky, křivohubý Ransdorfy, agenty Filipy a další podpořit. 

0/0
29.8.2006 17:16

tomfi-real

reakce na kulich

Koukam že mezi vámi přispěvovateli není moc těch kteří věcně přispívají ... jenom slovní přestřelky :-(

téměř vše jsem přečetl... jenom si nejsem jistý jestli jsou horší ti co přispívají tak že se ukazují jako hulváti bez vzdělání nebo ti co na ty hulváty reagují ( a to často ne jenom jednou )

Myslím že většina lidí si již udělá názor na jejich příspěvek sami... není třeba zdůraznovat  a rozpitvávat každou kravinu co někdo napíše.

Kdyby jste misto kecání něco dělali pro to aby se to neopakovalo nebo aby se v ČR žilo lépe tak prosím... ale takhle plácat hubou umí každej...Dokonce i politik( od toho si je platíme, tak si zvolte toho co plácá tak jak se vám líbí :) )

A propo není spíš k věci zrušit armádu, když už pár století nic v našich krajích nepředvedla? ;)... A poslední vtip: Jak rozlišit totalizmus od demokracie ? .... v demokracii vládnou 2-3 lidé ne jeden :DDDD

0/0
21.8.2006 11:39

klv

Re: reakce na kulich

a tohle byl věcný příspěvek, nebo tepání nepravostí, nebo co nám chtěl básník říci,

0/0
21.8.2006 11:40

pinguinone

Re: Re: reakce na kulich

:-)

0/0
21.8.2006 11:44

Ftipnejj

Re: reakce na kulich

vtip byl dobrej :-) ... pokud to ovsem byl vtip a ne skutecnost ;-(

0/0
21.8.2006 11:48

tomfi-real

Re: Re: reakce na kulich

... taky doufám že vtip... naštěstí tady před pár lety byla tendence trochu ten bordel (parlament) usměrnit... škoda že to zkončilo dřív než to začalo .... jenom založili senát a konec :(

0/0
21.8.2006 11:59

klv

Re: Re: Re: reakce na kulich

ale ten vtip z rušením armády byl výborný

0/0
21.8.2006 12:00

regulator

no voni ty holky daly treba tem rusakum samy...

  v ramci radosti nad porazenim fasismu........ale pak si to treba rozmyslely a oznamili je....a takovej mladej kluk co prozil hruzy valky,byl nekde znejaky z nejaky diry v asii...

byl taky jenom clovek,jim ruplo v kouli po0 tom co zazili na fronte..... a jestli na nej holka udelala oci.......bych to tak ostre nevidel u nas v Cechach,jo ze v nemecku piglovali nemky tam to bylo taky asi o pomste...ale u nas,to to ty holce mel fotr pak trochu politicky vysvetlit,.....ale kluka hned zastrelit ..po tom co museli prozit na fronte to je moc snad pracovni tabor..na par let ,..ale hned zastrelit?

0/0
21.8.2006 11:29

Ftipnejj

Re: no voni ty holky daly treba tem rusakum samy...

zastrelili je, protoze je molodci nevzali s sebou

0/0
21.8.2006 11:31

osvetitel

<><><>

Kam rusove vlezou,tam pleni jako krtek zahradku!;-)Nutno ale v zajmu spravedlnosti poznamenat,ze ti slusni rusti vojaci,kteri  i pachali sebevrazdy,kdyz zjistili, k cemu byli pouziti,byli hned vystridani ruskejma asiatama , a ti nemeli zajem o zadny konstruktivni dialog!A to narodni muzeum na Vaclavaku provrtane kulkama je toho dokladem.

0/0
21.8.2006 11:10

JTR

Re: <><><>

také mnoho z těch klučinů si myslelo, že jsou v Německu u imperialistů ;-P

0/0
21.8.2006 11:17

captain cook

Re: <><><>

Ze vseho nejdriv sem nasadili ty jelimanky ze stepi. Politruci jim nacpali do hlav ze nastal utok zapadonemecky kontrarevoluce a oni nemeli dost znalosti aby rozpoznali CSR od NSR. Po 4 dnech je vymenili cerstvou vlnou.

0/0
21.8.2006 14:44

Michal007

Kouzlo kontextových odkazů

Bidet k toaletě by soudruzi při plnění bojových úkolů jistě ocenili ;-D

0/0
21.8.2006 10:54

jan68

Brutální okupace ?

Ve srovnání s čím?  S Afganistánem, Irákem či Libanonem?  Myslíte, že naši vojáci tam neplení?  Z dnešního pohledu můžeme být hodně rádi, že nás "neosvobodili" američané nebo Izrael.

0/0
21.8.2006 10:45

Ftipnejj

Re: Brutální okupace ?

Bylo relativne malo mrtvych, protoze jsme se nebranili .... umis si predstavit, kdyby nase armada se postavila na odpor, jaka jatka by tu byla ???

0/0
21.8.2006 10:50

klv

Re: Brutální okupace ?

bojovný antiami za každou cenu, i když ze sebe dělá blba , hlavně že si opět udělal ramena, hlupáček

0/0
21.8.2006 10:50

JTR

Re: Brutální okupace ?

většinou nenadávám, ale tohle NE!!! Kreténe kolik ti je let a co dělali rodiče??? Komoušové, že??? Najdi si jejich rudé knížky a zmiz na Kubu nebo do KLDR!!! Tam budeš mít to správné blaho debile!!! Já ten rok prožil a nebyl jsem v plenkách!!!! ;-€;-€;-€

0/0
21.8.2006 10:52

HolmesS

Re: Brutální okupace ?

Jo, kdyby nás osvobodili Američané, kteří museli čekat na určené linii na ožralé Rusy (např. jen v Brně zhruba týden chlastali a vůbec je třeba nezajímalo, co v našem městě (50 km dále) vyvádí gestapo), tak u nás válka skončila minimálně o týden dříve a většina území byla osvobozena amíky. A Prahu by nemuseli osvobozovat Banderovci. ;-ORv

0/0
21.8.2006 11:01

JTR

Re: Re: Brutální okupace ?

nechápu takovouto omladinu??? Kdo je vychoval?? Kdo jim něco řekl o tom co se zde dělo??? Škola, rodiče??? Jednoduše k blití!!!

0/0
21.8.2006 11:04

Die Hard

Re: Re: Brutální okupace ?

vlasovci.

0/0
21.8.2006 11:04

HolmesS

Re: Re: Re: Brutální okupace ?

Jo, pardon, omlouvám se.

0/0
21.8.2006 11:05





Najdete na iDNES.cz