Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek: O volbě prezidenta nemluvím, ale...

Volba prezidenta, tedy otázka znovuzvolení Václava Klause, není předmětem nynějších politických jednání - opakují zástupci ČSSD. Ale Jiří Paroubek dodává: Jedna věc jsou zájmy sociální demokracie, jiná věc je stabilita země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

orizaba

Když vidím Pablbka, taky se mi chce zvracet.

:-P bluéééééééééééé :-P

0/0
8.8.2006 11:18

chroustík

Paroubku

nejen že jsi monstrum, jsi tlustý odulý vepř bradavičnatý. Jsi škůdce této země, jsi zjev, který, když se objeví v televizi, tak se mi zase chce zvracet ! Jsi existence, která již dva měsíce chce vládnout této zemi bez jakéhokoliv mandátu. Táhni pryč !

0/0
7.8.2006 10:52

celtic

jeden narcis...

chce být prezidentem a druhý premiérem....jak čitelné....:-)

0/0
7.8.2006 9:18

inzinierbula

Divím se. že se s ním vůbec někdo baví.

A ještě o tom píše do novin.:-/

0/0
7.8.2006 9:05

vmvanjan

Parobradavice je velký despota a censor,

zjisti-li jakoukoliv kritiku na svou velikou osobu, zúčastnění se musí mít na pozoru, jde jim minimálně o práci, po splynutí s KSČ možná i o život.Rv(Y)Rv

0/0
7.8.2006 9:04

babacek

Pochopil,že nejsem monstrum. :-))

Není monstrum,ale rád by povozil členy ODS v podobném autobuse.

http://www.velkaepocha.sk/content/view/830/40/  !!!!!!

0/0
7.8.2006 6:15

Lupulin1

Ochránce podprůměrnosti a propagátor závisti

Tento člověk svým konáním potvrzuje že: "Moudrost se vzděláním jen roste, ale pokud jsi vzdělaný ještě nemusíš být moudrý."

Poškozuje dobré jméno každého jednotlivého občana ČR. Hanba šibalovi jednomu. Bohužel ne jedinnému.

0/0
6.8.2006 23:46

eloš

Puchejři, ty vé,

Nelze slibovat prezidentsví nikomu, když deš po něm ty ! Jedině jak by to bylo jinak.

0/0
6.8.2006 21:15

dalik7

Ať už táhne...do

(Y).

0/0
6.8.2006 20:50

KADO

Pablb Paroubek řekl:

Pro nás mladé, kteří jsme Únor 1948 neprožili jako osobní zkušenost, je toto datum především historická událost, kdy byla s konečnou platností rozhodnuta otázka politické moci, došlo k likvidaci pozic exponentů buržoasie v politickém životě republiky. Nyní, třicet let po Únoru 1948 (1978), jsou pro nás mladé (26 let *21.8.1952) ideje Února živou výzvou. Nutí nás především k zamyšlení, kolik toho pro stranu a společnost děláme a kolik jsme schopni udělat. V naší stranické práci je stále co zlepšovat. Jiří Roko Paroubek 54 let!!;-€ Rv

0/0
6.8.2006 20:48

prorok.pravej

Vzkaz Parobradavice

Paroprase ;-Oprezidentu tímto vzkazuje,že pokud ho pověří sestavením vlády a Parobrk (Y)bude vládnout s bonzákovými ;-€komunisty,tak ho spolu zvolí na další období.A pak se mohou dál kočkovat před národem a dál získávat nepřátelstvím až za hrob body u svých dementních fanoušků.Arogantní Paroblb nabízí tento skvělý kšeft veřejně,lůza do toho nemá co kecat8-o!Přirovnání Parobrka k brouku Pytlíkovi je nespravedlivé,:-/autor nechť se brouku ihned omluví!!!

0/0
6.8.2006 18:39

qoknu

Re: Vzkaz Parobradavice

Víc hanlivých výrazů nemáš?;-€

0/0
6.8.2006 18:55

tonicekXXL

Paroubek nemůže předčasné volby připustit.

Sice pořád tvrdí,že levice neprohrála,ale je fakt,že ztratila 11 mandátů.Jasný posun občanů do prava.Nové volby by prostě projel.

0/0
6.8.2006 16:56

celtic

Re: Paroubek nemůže předčasné volby připustit.

to je otázka.....ODS a ČSSD dostaly svá historická maxima a KSČM své historické minimum....tedy nové volby si spíše přejí jen komunisté než ODS a ČSSD....:-)

0/0
6.8.2006 16:59

EasyR

Re: Re: Paroubek nemůže předčasné volby připustit.

A co komunisté z ČSL ? Taky jsou na "hysterickém" minimu ;-D

0/0
7.8.2006 10:24

erdoes2

Re: Paroubek nemůže předčasné volby připustit.

Posun doprava pokracuje, pote, co zacal Paroubkovym skandalnim projevem po prohranych volbach. Nejcerstvejsi vyzkum verejneho mineni rika: ODS 41%, CSSD uz jen 30%. Po letech devastace vladami "sibalku" (=zlocincu) CSSD ma CR nadeji na obrat k lepsimu.. :-)>-

0/0
8.8.2006 6:38

celtic

jeden narcis...

chce být prezidentem a druhý narcis chce být premiérem....co je na tom k nepochopení...?:-)

0/0
6.8.2006 16:49

chejava

Re: jeden narcis...

R^R^;-D

0/0
6.8.2006 16:49

chejava

Re: jeden narcis...

celti for premier:-):-)

0/0
6.8.2006 16:50

celtic

Re: Re: jeden narcis...

já to tedy beru, šéfe....R^

0/0
6.8.2006 16:57

nnattalli

Re: Re: Re: jeden narcis...

blb jako blb

0/0
7.8.2006 9:17

cybermiky

Re: Re: Re: Re: jeden narcis...

Ahoj, zase se do tebe obouvá na diskuzi o Klausové. Dovolí si tojen proto, že tam nejsi Rv

0/0
7.8.2006 10:17

odborar

Proč si Paroubek myslí, že je úspěšný?

Koneckonců na pražské radnici jsem šest let - a myslím velmi úspěšně -spolupracoval s ODS a bylo to v zájmu města. A na městě je to vidět.- Jistě to vidět je zvláště po finanční stránce.Je zadluženo nesmyslně více jak 30 miliardami.Poslední tranše právě Paroubkových dluhopisů mu důsledně pustila žilou.Celkově lze konstatovat, že právě za Paroubkova působení se do dluhů propadlo velmi výrazně.Památná věta: Kdybych se neustále ve svém životě zabýval tím, co bylo, tak bych nemohl dělat, co dělám. Já myslím, že to dále nepotřebuje komentáře o charakteru daného politika.Další perla o fanatické pravdě člověka stiženého mocí:Upřímně, o tom, abych měl stoprvní hlas, rozhodlo 338 voličů! Kdyby nebylo Kubiceho aféry, tak jsem dneska premiérem.- Klidně pomíjí hlasy 150000, kteří mu ty hlasy nedali a dedukuje o číslech hlasů, které jsou jen v jeho fantazii.Tomu se říká vztahovačná paranoia.. >-

0/0
6.8.2006 16:33

odborar

pokračování

Věta k zasazení do zlata:Ale jinak vás ujišťuji, že paranoidní vidění světa nemám. Kdybych ho měl, tak vůbec nejsem v té funkci, ve které jsem. Ale vy do té funkce dávno nepatříte, nikdo vás do ní nezvolil a volby jste prohrál.To, že se tam držíte je jenom sprostá neúcta k voliči, která s proklamovanou demokracií, kterou máte v názvu, nemá vůbec nic společného.Další perla o jakékoli absenci hranic vlastního odsouzeníhodného chování:  Nemyslím si však, že k těm chybám patří mé údajné autoritářství. -To již hraničí s diktátorstvím nejen ve straně...

0/0
6.8.2006 16:39

odborar

Re: pokračování- já, já, jenom já...

Text v článku: Skutečně jsem navštívil téměř 30 zemí světa včetně těch nejvýznamnějších, skutečně jsem tady přijal 20 šéfů vlád nebo států - a to je ojedinělý výkon. Takže proč bych nemohl říkat "já"? To jsem přece udělal já! Já za to nesu odpovědnost.- Ale co jste ve skutečnosti udělal pro ČR a jeho občany, proboha.. Putinova návštěva a nechutné hanrkování kdo kde sedí a jaký má čas s ním promluvit, přímo hnusná válka mezi kancelářemi prezidenta a premiéra, za tím jste také vy?? Já, jenom já, pak kupka hnoje, mí straníci pak valník hnoje a pak další občané. Tak nevím kdo je tady největší narcic v ČR???Zkuste hádat...

0/0
6.8.2006 16:46

dalik7

Re: Re: pokračování- já, já, jenom já...

R^

0/0
6.8.2006 20:48

erdoes2

Re: Re: pokračování- já, já, jenom já...

Presne. - Bohuzel.. ;-€

0/0
8.8.2006 6:42

opportunity

Re: Proč si Paroubek myslí, že je úspěšný?

Koukám, že sis hezky podiskutoval sám se sebou... skoro jako na odborářské schůzi ;-D

0/0
6.8.2006 18:27

inzinierbula

Re: Re: Proč si Paroubek myslí, že je úspěšný?

No, já myslím, že trefil přesně do černého. ten člověk je samozvaný diktátor bez jakékoliv schopnosti sebereflexe. A my to v důsledku paradoxu, který si říká demokracie, musíme trpět, přestože ho velká většina občanů nemůže ani cítit. Teď nemyslím odboráře...

0/0
7.8.2006 9:11

nasrat

Špidlova fatální chyba Gross-dyť je zpět!

Grose máte zpět, takže fatální stav pokračuje? Zlatý Zeman, byl občas neurvale humorný, ale poctivý a DOKÁZAL PŘIZNAT,ŽE PROHRÁL VOLBY. Tady to nehrozí, slušnost se nenosí, žádné vstřícné chování vidět není, voliči ČSSD (bohužel i já) už podobnou chybu neudělají, nebojte se, stačí jen pokračovat v nastoupeném kurzu. Co bude pak, až vyhraje ODS, to ví bůh a ekonomové...

0/0
6.8.2006 16:31

DeLirium Tr.

nějaká podoba tam je

http://www.hlasek.com/phacochoerus_aethiopicus_db9687.html :-D

0/0
6.8.2006 16:25

tonicekXXL

Ta česká kotlina je prokletá

300 let Habsburci pak 20 let relativní svobody a nakonec jenom pohromy.Němci,komunisti a teď ještě Paroubek.

0/0
6.8.2006 16:15

Pavel Sudoplatov

Pragmatism

Uklidněte se, jsou to všechno jen figurky. Pokud by byl Chorche nadán vyšší inteligencí, chtěl bych ho rozhodně mít ve firmě. Je to nesmírně tvrdý a schopný vyjednávač.:-)R^ Tupohlav je naproti tomu naprosto nepoužitelný.:-(Rv To jsou fakta, která jdou napříč politickým spektrem, aby se z toho ódéesákům náhodou nerozklepala bradička.;-)

0/0
6.8.2006 15:46

strejda.Vik.z.Jihlavy

Re: Pragmatism

Ano, máte pravdu, docela se mi klepe bradička, když si představí Chorcheho jak premiéra a Filipa jako ministra vnitra. Vám ne?

0/0
6.8.2006 16:00

Pavel Sudoplatov

Re: Re: Pragmatism

Mně ne, k ničemu takovému nedojde.:-)

0/0
6.8.2006 16:09

honzagm

Re: Pragmatism

Subjektivni pocit. Je spousta lidi, ktera da pred hmotnymi statky prednost pocitu, ze delaji neco pro ostatni, ze ostatnim zivot nezneprijemnuji.

0/0
6.8.2006 16:26

Zalovak

Re: Pragmatism

Proboha,  vemte si ho firmy !!!!  VVV

0/0
7.8.2006 8:52

obrnenykanarek

Re: Re: Pragmatism

:-)

0/0
7.8.2006 9:47

ou_heretik

Tak nám to ...

... pan délesloužící premiér pěkně naservíroval - bolševikům se stačí přejmenovat a maj´spolupráci v kapse. Podobně jak další génius ČSSD Koloťuk, když je s něčím v koncích, svede vše na spiknutí.

Zamotal mi hlavu v jedné věci - lidovky od jisté doby nečte, tak kdo do nich zasílá stupidní cancy, podepsané jeho jménem - toť otázka? Jinak doufám, že se pan Povolaný od dob, kdy si prohlížel obrázkovou verzi Rychlých šípů, se naučil alespon číst.8-o

0/0
6.8.2006 15:03

jekkal

Takže

za Topolánkovu neschopnost sestaviti funkční vládu je dle některých zodpovědnej Paroubek, opravdu, ale opravdu geniální závěr. Je tedy vůbec Topolánek svéprávnej ?

0/0
6.8.2006 14:52

orkrist

Re: Takže

A kdo celou dobu jenom vystrkuje pupek a boří?:-/

0/0
6.8.2006 15:20

lovesound

Re: Takže

Velmi správná otázka!Já si myslím,že svéprávný sice je,ale také paranoické a pro tentio stát velmi nebezpečné  individuum.(Y)

0/0
6.8.2006 15:47

lovesound

Re: Takže

Tím myslím samozřejmě PROUBKA - spletl jsem se...

0/0
6.8.2006 15:48

dalik7

Re: Takže

;-O(Y).

0/0
6.8.2006 20:57

MrViki

Dobrý odkaz

http://volby.kategorie.cz/

0/0
6.8.2006 14:34

nnattalli

Re: Dobrý odkaz

kdyz vidim vykvet, Martinka, a Blacka vedle presne;-D

0/0
6.8.2006 14:37

jekkal

Tak

co , jak dlouho ještě bude hrdinnému vítězi voleb Svěžímu vánku dělati Paroubek premiéra ?  Když za dva měsíce nedojednal vůbec nic, tak co asi dojedná za týden ? 

0/0
6.8.2006 14:31

nnattalli

Re: Tak

ne, ne, ne, ne, ne, ne, odpovedi Jajinka, kdyz nekdo rekne, ze trava je zelena Paroubek rekne ne........:-)

0/0
6.8.2006 14:32

adriana2006

Re: Re: Tak

Nediv se, je to v současnosti jeho druhé nejoblíbenější slovo. Umístilo se před šibaly;-)

0/0
6.8.2006 14:34

nnattalli

Re: Re: Re: Tak

a za JA:-)

0/0
6.8.2006 14:36





Najdete na iDNES.cz