Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelské letouny udeřily na farmáře, desítky mrtvých

Izrael neustává v útocích na Libanon. V noci se jejich cílem stalo jižní předměstí Bejrútu. Bombardování pokračovalo i v jiných částech Libanonu. U syrských hranic letouny rozprášily kolonu vozů vezoucí ovoce. Kvůli zničeným mostům nemohou konvoje OSN dopravit do země humanitární pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richard I. Lví srdce

Libanonský ministr vnitra Ahmad Fatfat

"Pan Nasralláh to řekl velice jasně: 'Až Izrael přestane bombardovat civilisty, já zastavím palbu okamžitě.' To je velmi důležité a měli bychom to brát jako dobrý začátek," řekl dnes ministr.

;-D

0/0
5.8.2006 21:21

convict

tak je to 33 farmarskych delniku!

0/0
5.8.2006 9:05

convict

dobry a to ma Idnes odkud? Ze jsme nevideli ty mrtvy farmare!!!

ze by to hizbola opet z arazovala jako Kanu a pak to nestihli ty mrtvy tam navozit? Kana mela mit 52 mrtvych ale vysledek jen 28  a jeste neni podlozeno jak se tam dostali.Rv

0/0
5.8.2006 8:44

convict

je to tvrdy, ale zvitezime nad terorem!

:-DR^>-

0/0
5.8.2006 5:14

Pilat

Re: je to tvrdy, ale zvitezime nad terorem!

good luck ;-)

0/0
5.8.2006 6:34

convict

Re: Re: je to tvrdy, ale zvitezime nad terorem!

uz jsi se probral z opice?:-DR^

0/0
5.8.2006 8:40

convict

Jsem opet rad ze mi pratele uspesne deklasuji hizbolacke psy ........................................................................i s

R^

0/0
5.8.2006 3:12

BedlamW

hmm

Mrtvy zid-dobry zid!!:-/

0/0
5.8.2006 3:10

convict

Re: hmm

uz jses mrtvej? tak co dsem lezes troubo!:-D

0/0
5.8.2006 3:13

Beranal

Re: hmm

Pokud by ten Žid byl stejně tupý jako ty tak by se s tím dalo i souhlasit akorát že mezi Židy takový tupci nejsou.:-P

0/0
5.8.2006 8:45

convict

kavu nekdo?

:-DR^

0/0
5.8.2006 2:11

Augustus_Tiberius

Re: kavu nekdo?

uz chrnis?....ty stara blazniva boto?;-)

0/0
5.8.2006 3:01

convict

Re: Re: kavu nekdo?

ja nemam noc sneku ale rano 10 hodin!R^:-D

0/0
5.8.2006 3:08

Pilat

Re: Re: Re: kavu nekdo?

tak ty blbnes nekde na Filipinach? ;-D

0/0
5.8.2006 6:36

convict

Re: Re: Re: Re: kavu nekdo?

jinde sneku.Rv:-D

0/0
5.8.2006 8:41

convict

Izrael uspoesne bombarduje dalsi infrastrukturu na severu za par rachejtli poslane na Tel Aviv.

verim pratele izraele, ze vlastne ty hizbola psi nebudou mit kam utect tak jak tak! a ja je chtel hnat do Teheranu a ten z bombardovat taky! Skoda!R^:-D

0/0
5.8.2006 2:10

ondravan

Křesťanské živé štíty

Christian Solidarity International ve středu zveřejnila zprávu, že teroristé Hizbaláhu, šíitské muslimské skupiny podporované Íránem, používají jižní křesťanské vesnice jako Ain Ebel, Rhmeish, Alma Alshaab a další k raketovým útokům. “Hizbaláh používá stejnou taktiku, jakou proti Izraeli používal v roce 1996″, říká bývalý velitel jižní libanonské armády plukovník Charbel Barkat. “Hizbaláh se skrývá mezi civilní populací a střílí rakety zpoza živých štítů”. Křesťan z vesnice Ain Ebel, který je kvůli strachu z odplaty Hizbaláhu bez jména, zjistil, že teroristé Hizbaláhu staví raketomet na střeše jeho domu. Ignorovali jeho prosby, aby to nedělali, a rakety vystřelili. Okamžitě shromáždil rodinu a utekl z domu, který byl bombardován a zničen o 15 minut později izraelským náletem. Kromě toho, že jsou jejich domy používány k raketovým útokům Hizbaláhu, došlo ke snahám bránit křesťanům v útěku z jejich vesnic. V sobotu 28. července stříleli po křesťanech utíkajících se svými rodinami z

0/0
5.8.2006 2:04

convict

Re: Křesťanské živé štíty

to neni nic noveho, teroriste hizbola se vzdy schovavali za deti a zenskych sukni! Je to zbabela sebranka s taktikou arafata! Jenze tentokrat to tam Izrael reze misto v 82!!!

0/0
5.8.2006 2:08

rene1879

Re: Křesťanské živé štíty

Argumentuješ stejně jako nacisté. V Lidicích se skrývali teroristé, tak je bylo třeba zničit. Když přiletěly ty letadla, už tam nebylo ani to odpalovací zařízení. Byla to jen primitivní pomsta bez vojenského významu. Kromě toho, když je podezření, že v domě je jediné dítě, nemají právo ho zničit, ani kdyby byl plný ozbrojenců. Takto uvažuje civilizovaný člověk. Zabitím libovolného počtu bojovníků Hizballahu si ovšem vůbec nepomůžou. Pokud zároveň s tím zabili stovky dětí, náborové kanceláře Hizballahu budou praskat ve švech. 

PS: Víš co je to raketomet? Já byl na vojně u raketometného oddílu. Na střechu domu by ho dostal jen těžký jeřáb a po salvě by dům spadl. Pokud to bylo jiné zařízení, neoznačuje se jako raketomet. Nemluv o věcech, o kterých nic nevíš. Stavět jakákoliv odpalovací zařízení na střeše domu je pitomost. Z celého příspěvku je vidět, že jsi lehkověrný hlupák, který zbaští cokoliv, i tuhle blbou historku, kterou sepsal propagandista izraelské armády po pátém pivu.

0/0
5.8.2006 7:27

Beranal

Re: Re: Křesťanské živé štíty

Ty tupá hlavo bez mozku co sem pleteš Lidice, do Lidic nespadla nějaké bomba při normální regulérní válce, tam byl vydán rozkaz pochytat všechny obyvatele, muže popravit, ženy a děti odvést, vypálit, srovnat se zemí,  vymazat z mapy.  Kde ty hlupče vidíš něco co by se tady dalo srovnávat, já nevím jak takovýhle lidé co mají místo mozku nějaké nenávistné výkali můžou chodit po zeměkouli a ještě si to bude říkat "civilizovaný člověk";-€ 

0/0
5.8.2006 8:41

EWCZ+

Re: Re: Re: Křesťanské živé štíty

Tedy regulerni valku zde rovnez nemame, nebyla oficialne vyhlasena. To jen armada jednoho statu vlezla do statu druheho a bombarduje, co uzna za vhodne.Rv

0/0
5.8.2006 11:19

Beranal

Re: Re: Re: Re: Křesťanské živé štíty

Neznám žádné mezinárodní ustanovení, který by určovalo že se má válka vyhlašovat nějak písemně, ty něco takového znáš ??? Válka je vyhlášená když armáda jednoho státu překročí hranice druhého státu. Tahle válka ta byla zahájena z Libanonu, a každý stát má právo se bránit, což je jeho povinnost vůči vlastním občanům. Je pravda že v téhle situaci Izrael už může bombardovat co uzná za vhodné aby ta válka byla úspěšná, bez ohledu na to jestli nějací přátelé musulmanů z toho mají duševní problémy a traumata.;-P

0/0
5.8.2006 15:53

King Kong

Videa Hizballáhu

Na stránkách amerického filmového archívu jsou ke stažení tři propagační videa Hizballáhu zachycující jeho akce v Jižním Libanonu: :-)

http://www.archive.org/details/Al-Galiboon

http://www.archive.org/details/Ansariyyah

http://www.archive.org/details/Al-Bayyadah

0/0
5.8.2006 0:40

Vagabond_

tak ta fotka je drsná

:-)

0/0
4.8.2006 23:40

zpravodajec007

Re: tak ta fotka je drsná

... ale nějak na ní nejsou vidět ti farmáři. ;-)

0/0
4.8.2006 23:59

convict

Re: Re: tak ta fotka je drsná

tam taky zadni nebyli, to je jen propaganda a jeste k tomu se tam par mrtvych snazila hizbola gorila navozit!Rv

0/0
5.8.2006 2:04

Richard I. Lví srdce

Islám

Díky Bohu za Izrael a USA, jinak bychom tu všichni za pár let nosili šátky a učili se Korán povinně nazpaměť.

:-)

0/0
4.8.2006 23:33

manin

Re: Islám

Jsi superhlupacek.(Y)

0/0
5.8.2006 1:47

BedlamW

Re: Re: Islám

Hmm, neco na tom je. Zajed se podivat do Francie,Nemecka.......

0/0
5.8.2006 3:12

EWCZ+

Re: Re: Re: Islám

Prosim, nemichejte dohromady dve veci. At uz Izrael dela co chce, nikterak to neovlivni priliv islamskych imigrantu do Evropy! Akorat budou jeste vice popuzeni proti krestansko-zidovske kulture, to je vse.

Zakrocit proti vzniku takovych etnickych ctvrti, jako v Parizi nebo v Nemdecku, by mohly evropske vlady, nebo koordinovane Brusel. Ale zadny z nich to nedela. Evropska levice se rozplyva nad multikulturalitou, zatimco pravice si mne ruce nad tlakem ilegalnich i legalnich imigrantu na nizke mzdy.

A kdo nese tihu obojiho je bezny Evropan, ale ten uz radsi mlci, aby nebyl prohlasen za rasistu a xenofoba. Jen je zajimave, ze evropske zidovske organizace vzdy stoji pevne za pravy mensin, vcetne (a v Evrope hlavne) islamskych. Slozitej svet, co?

0/0
5.8.2006 11:24

King Kong

Hizballáh

je produkt megalomanského plánu Ariela Šarona a Menachema Begina změnit Blízký východ. Izraelská invaze v roce 1982 totiž neměla za cíl jen vyhnat Arafata (který mimochodem neměl nic společného s atentátem na izraelského velvyslance v Londýně), ale hlavně svrhnout libanonskou vládu a dosadit v Libanonu režim přátelský k Izraeli. O dvacet později se o totéž pokusili američtí neokonzervativci v Iráku se stejně katastrofálním výsledkem. Přesto se neokonzervativci a některé kruhy v Izraeli stále nevzdávají naděje, že se jim podaří změna režimu v Sýrii (a eventuelně i Iránu). Neuvědomují si, jaký obrovský dárek by to byl pro vzrůstající islamistické hnutí v Sýrii, jež je zatím stále držené pod krkem sekulárním diktátorem...

0/0
4.8.2006 23:28

Hrdý Budžes

Re: Hizballáh

Muzou islamisti kteri se ukryvaji a vedou teroristickou valku vyrabet rakety co mysli vopicaku? :)))

0/0
4.8.2006 23:43

EWCZ+

Re: Re: Hizballáh

Tak ty jednoduche do Katusi zcela jiste, vzdyt Izraeliti v Gaze porad honi nejake vyrobce Kasamu a pritom bouraji celou ctvrt, ne?

0/0
5.8.2006 11:26

Richard I. Lví srdce

Hizballáh chtěl zasáhnout izraelskou elektrárnu

Ve městě Hadera na břehu Středozemního moře zazněly sirény vůbec poprvé. Cílem střely Chajbar 1 byla pravděpodobně elektrárna Orot Rabin. Raketa ale dopadla mimo a nikoho nezranila.

:-)

0/0
4.8.2006 23:19

UB411

...k zamyšlění ...

Jonathan Mark, kritizujíc zdůrazňování libanonských obětí na CNN poznamenal: "Když Edward R. Murrow přešel od střech vybombardovaného Londýna do vybombardovaného Berlína, jaksi nevyhledával malé německé děti aby z nich udělal mučedníky." Obviňování Izreale u toho, že jeho akce proti Hizballáhu jsou "nepřiměřené" vyvolalo u sloupkařů společně rozmanitá přirovnání k druhé světové válce. "Odpověděla Británie na bombardování a střely V-1 a V2 'přiměřeným' vzdušným bombardováním Německa?" ptá se Charles Krauthammer.

0/0
4.8.2006 22:27

UB411

Re: ...k zamyšlění ...

"Představte se, že bychom se starali o přiměřenost reakce na začátku druhé světové války," píše Cal Thomas. "Místo toho jsme nukleárně napadli Japonsko a Německo sežehli bombami."

Paul Greenberg ve své příspěvku připomíná invazi do Normandie: "Představte si výsadkové lodě pokrývající oceán od obzoru k obzoru, nepřetržité bombardování z moře i ze vzduchu, obrněnou techniku, dělostřelectvo, výsadkáře, zásoby a podporu na všechny způsoby a nevinné civilisty v pasti uprostřed toho všeho.... Tak to byla totálně nepřiměřená odezva. Díky Bohu."

0/0
4.8.2006 22:28

zpravodajec007

Re: Re: ...k zamyšlění ...

Pro ilustraci se stačí podívat na statistiku ztrát na životech během WWII:

http://www.secondworldwar.co.uk/casualty.html

Je z toho patrné, že ztráty Německa a Japonska, zvláště pokud jde o samotné civilisty, jsou oproti ztrátám druhé strany naprosto směšné, zhruba desetinové.

Když uvážíme, že tyto dvě země měly na celém tom válečném běsnění a vraždění největší "zásluhu", je otázka nějakých nepřiměřených odpovědí ze strany spojenců zcela irelevantní. Rv

0/0
4.8.2006 23:47

Majkyho_pupik

Re: ...k zamyšlění ...

skoda ze je tam ten drobny rozdil, ze za WWII se bojovalo proti statu, ktery vyhlasil ostatnim zemim valku a mel masovou podporu mistnich obyvatel. Hizballah zadny stat neni a v Libanonu ho vetsina nepodporuje /tedy zrejme nepodporovala do te doby nez Izrael zacal mit nutkani predvest stejne "genialni" strategii v boji proti terorismu jako ji uz par let predvadi znamy vojensky "strateg" Krovi v Iraku

0/0
4.8.2006 22:41

Hrdý Budžes

Re: Re: ...k zamyšlění ...

http://photos1.blogger.com/blogger/2390/2577/1600/img44cb08eb9b0ba.jpg

0/0
4.8.2006 23:00

Auggiecz

Re: Re: ...k zamyšlění ...

Hizballáh je součástí libanonského parlamentu a libanonské vlády a naprosto legitimní ozbrojenou složkou (jak sám Libanon již před několika lety prohlásil). Za oblast jižního Libanonu získal při volbách do Parlamentu dokonce všechny křesla, což o jisté podpoře svědčí, nemyslíš?

0/0
4.8.2006 23:04

King Kong

Re: Re: Re: ...k zamyšlění ...

Takže aby Olmert zničil Hizballáh, bude  muset zničit celý jižní Libanon?

0/0
4.8.2006 23:30

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: ...k zamyšlění ...

Je to fakt divne ale aby mohl byt zniceny zrudny nemecky nacismus muselo byt zniceno cele Nemecko prestoze nacionalnich socialistu tam urcite 100% nebylo. :/

0/0
4.8.2006 23:42

King Kong

Re: Re: Re: Re: Re: ...k zamyšlění ...

Je to fakt divné, že někdo může přirovnávat dnešní situaci v Libanonu a Izraeli ke druhé světové válce...

0/0
5.8.2006 0:32

EWCZ+

Re: Re: Re: Re: Re: ...k zamyšlění ...

A navic, Nemecko predtim, nez bylo zniceno, napochodovalo do cele Evropy samo, coz v pripade Hizballahu prece jen neni ten pripad.

0/0
5.8.2006 11:29

Swooppy

Re: ...k zamyšlění ...

Ano,toto dokonalá ukázka manipulace s fakty.Jen malou otázku.Konflikt mezi Israelem a Libanonem je regulérní VÁLKA?Pokud vím,tak je to akce za osvobození dvou unesených vojáků.Nikdo do dneška válku nevyhlásil!!!!!Proto to nelze směšovat s událostmi 2 světové VÁLKY.To byla VÁLKA reguler vyhlášená.Tento konflikt se spíš podobá konfliktu v Jugoslávii,kde počáteční vměšování US a spojenců /legendární humánní bombardování/ stálo z a prohloubením a následnou genocidou.Mimochodem,Libanonci jsou opravdu ti,kteří jsou trpící.Či se Vám zdá že 1 000 000 lidí na útěku,700-900 mrtvých a o zraněných ani nemluvě vůči 60 mrtvým,převážně vojáků /ti jsou na to připravováni/ je osvobozovací akce.Israel totiž oficiálně válku nevyhlásil.Je to jen bezprecedentní napadení svrchováného státu bez vyhlášení války.Akt agrese.Proto jsou poznámky Jonathana Marka manipulativní a vy jen velmist ve skoku na špek.Jinak řečeno,necháváte si vypachovat mozek.Brainwash.

0/0
4.8.2006 22:49

UB411

Re: Re: ...k zamyšlění ...

Děkuji za poklonu. Když řeknete A musíte také říci B. Nemá smysl neustále rozebírat počátek konfliktu, protože, ten nespadá jen k unesení 2 vojáků a vy to dozajista víte docela dobře, Těch argumentů je tam mnohem více. Hizbalah se tam neobjevil před měsícem a vůbec... asi to nemá smysl, tak jako se nedomluví Žid a Arab, tak se asi nedohodnem ani my dva .. a to jsme "čehůni" ..:-P

0/0
4.8.2006 22:58

Swooppy

Re: Re: Re: ...k zamyšlění ...

Ano,počet konfliktů je irelevantní,jelikož je to nikdy nekončící příběh o nenávisti,za kterým nestojí ani tak Židé s Arabi,jako spíš koloniální politika VB v 40 letech,teroristické útoky židů proti britům,snaha Evropy odčinit své mlčení vůči Holokaustu a silná podpora Židovstva z US.Od té doby je to nikdy nekončící souběh konfliktů.Je pravdou ale také to,že politika Israele po Jomkipurské válce v Arabském světe,utlak Palestínců na jejich vlastním území a hlavně US zájmy po ropné krizi v 70 letech kdy se Israel stal jejich nejvýznamějším spojencem jsou tou rozbuškou která to nakonec dnes odpálila.Ano,Hizballáh není mím oblíbencem,nicméně to však neopravňuje Israel k činům,které teď provádí a západní státy,které vlastně staly u zrodu těchto problémů,by měli být právě tím,kdo by se měl nejvíce snažit o ukončení tohoto masakru.Oni se však chovají přímo naopak.PROČ?

0/0
4.8.2006 23:19

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: ...k zamyšlění ...

Jo takze kdyz al-Husejni coby hlavni predstavitel palestinskych arabu verboval bosnaky do jednoteek SS a potrasal si ploutv i s Hitlerem a Himlerem - to byla ta chybna kolonialni politiky GB nebo silna podpora zidovstva z US ? ://

Zvanis nesmysly.

0/0
4.8.2006 23:25

EWCZ+

Re: Re: Re: Re: Re: ...k zamyšlění ...

Ne, to bylo jen uplatnovani hesla "Nepritel meho nepritele je muj pritel", coz je dost riskantni strategie. Vzdyt i hrdi Estonci dobrovolne lezli do SS, aby jim Nemci pomohli porazit Sovety. Stejny pristup...

0/0
5.8.2006 11:32

Auggiecz

Re: Re: ...k zamyšlění ...

Není to akce na osvobození dvou vojáků, jejich únos byl pouze poslední kapkou, která následovala po neustálých provokazích Hizballáhu směrem k IDF a k izraelským civilním cílům. Vyhlašování války tam, kde válečný stav nikdy nebyl ukončen by tak nějak nemělo smysl, ne?

0/0
4.8.2006 23:07





Najdete na iDNES.cz