Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Petici proti základně USA podpořili Uhl či Kohák

Otázka, zda by měla či neměla v Česku vyrůst americká protiraketová základna, hýbe veřejností od okamžiku, kdy záměr USA vyšel najevo. Většina lidí je proti. Jejich názor sdílí i iniciativa s názvem "Ne základnám". Ta přišla mimo jiné s peticí, která požaduje referendum o základně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

valentina těreškovová

Věřme panu Bushovi

George Bush to s námi myslí dobře, je to od něj moc pěkné, že se snaží ochránit nejen vlastní občany, ale myslí i na nás EvropanyVV.

0/0
12.8.2006 19:33

bluewind

NE

kam dopadne sestřelená raketa, na USA, nebo na nás? 2)že to je ochrana USA a ne NATO. 3)že pokud příslušník armády USA pokud spáchá trestný čin na našem občanovi, nebude souzen zde, ale v USA a to ještě možná (znají to v Japonsku, Itálii,..) 4)že by dávali našim práci, když i jidlo se bude dopravovat z USA?

0/0
6.8.2006 20:49

Jahod

Re: NE, nebo spíš proč NE

Protiraketový systém Evropa potřebuje taky. Raketa se mírovou smlouvou nezastaví. A tu raketu má už skoro každý trošku praštěnější režim.

1. Sestřelená raketa na nás nedopadne lítají vysoko a jedná se o destrukci nosiče. Stejně, co budete dělat po atomovém útoku?2. Pošle-li Korea nebo někdo raketu na Evropu (ČR) máme šanci, že jí systém zastaví. Nebude-li deštník nebude ani šance. 3. Čeští vojáci na mírových misích jsou souzeni podle českého práva, v čem je pak problém? 4. Servis a udržba a výstavba se nedá dovést. Odkdy dává jídlo práci, maminka mi říkala, že dává sílu, ale práci to slyším poprvé.

A teď moje dotazy.1. Kdy jsme dělali aktivní politiku obrany. 2. Chcete aby se opakovala bezmoc 1938,1948,1968? 3. Proč bude riziko útoků arabských extrémistů vyšší? Nebudou radši útočit na velké cíle než na malou mediálně nezajímavou zemičku.Někdy mám strach, aby srdce Evropě nespadlo do kalhot.

0/0
12.8.2006 18:57

bluewind

NE

Vondra, Svoboda lhali jak tiskne, tedy v jejich žargonu mlžili:-))USA mají 2 základny na svém území, jelikož zjistili, že to co si sestřelí padne na jejich území tak hledaní nějaké nochsledy, kteří jim zajistí JEJICH obranu i za cenu, že sestřelený sajrajt padne na česko nebo evropu:-))Základem je sestřelovat rakety na vzestupné dráze:-)) ne až na oběžné:-), za další pokud se nepodaří start rakety vlastní? kam asi padne? přece v evropě:-)))))

0/0
6.8.2006 20:48

osvetitel

Re: NE

Az to bude padat,tak to mrnave CR ani netrefi tak nebul svejku!A nejak jsem si nevsiml,ze by ti vasi vetsi  sousede ,ktere by to spise trefilo,kdyby to opravdu melo padat tak jak strasis,nejak rvali hruzou a delali mohutnou opozici proti USA , jako delali na podporu Sadama!!;-DRv

0/0
7.8.2006 7:19

Jahod

Re: NE

No já si myslím, že zjistili, že rakety můžou přiletět i z jiných zemí než Varšavské smlouvy a hledají optimální místo pro zachycení této hrozby.

Bude-li nutno užít systém protiraketové obrany, bude nejdůležitější, aby bylo něco co zastaví útočníka. Pro mne je důležitější je kolik lidí nezabije útočník. Poletí-li raketa na USA nebo nějakou evropskou zemi a nebudeme mít ji jak zastavit, budeme v prdeli tak jako tak..

Pro Vás je důležitější co by kdyby. Já si cením radši možnosti mít šanci se bránit. Stačí správná nemoc a je po nas.

Proč se v tom angažují tak ty arabské organizace?:-(((( Není to spíš věc občanů ČR?

0/0
12.8.2006 19:24

doktor_bota

To se mi moc líbí,

jak zmocněnec pro ochranu cikánů a humanistický filosof komentují branněbezpečnostní a technické aspekty základny, když se k jejím přesným paramentrům nevyjádřili ani její případní provozovatelé.;-P

0/0
4.8.2006 20:22

dislektik

Re: To se mi moc líbí,

R^;-D;-D

0/0
6.8.2006 8:12

Bouše

Uhle ! Koháku !

Mám vás oba na háku ! ;-P (Y) Rv

0/0
4.8.2006 13:32

36903690

strach

Určitě mám menší strach z Amerických raket,než s komunistického míru.

0/0
4.8.2006 12:08

opportunity

Re: strach

Ty rakety nikomu tady neublíží (jejich eventuální cíl je snad jinde), ale můžou nasr*t ty, na které budou namířené. Nechci mít strach z každé odložené tašky a z každého arabsky vypadajícího turisty v metru ;-€

0/0
4.8.2006 12:11

Hrustic

Re: Re: strach

Ty rakety nejsou na nikoho namirene!!!

Ten strach muzes mit uz ted :-/

0/0
4.8.2006 13:47

Jahod

Re: Re: strach

Ty jsi příklad, ýe terorismus funguje.

Bubububu.

Nenasral jsem nějakýho Araba?  Teď jsem se díval směrem k Medině.Třeba mi zejtra kvůli tomu vyhoděj do vzduchu auto nebo metro. V roce 1935 to bylo, jenom  nenasrat Hitlera. Teď abychom davali bacha kam budeme prdět.

Aby se to nedotklo nějakýho ........

0/0
12.8.2006 19:29

Heralik

Re: strach

Dobře napsáno, souhlasím. Uhl je blázen (kteryho nikdo nebere vazne) a Kohák to samý... pokud to podepisují oni dva, je to silný argument být proti podobné petici:-)

0/0
4.8.2006 12:23

Hrustic

Re: strach

Strucne a vystizne R^

0/0
4.8.2006 13:45

radio.cz

USA chce mit svoje uzemi v srdci Evropy, obava se EU jako konkurenta

Je priznacne, ze si cesti alpiniste vyberou za subjekt vlezdop*delstvi nejakou zemi, ktera pak v dohledne dobe zkonci na chvoste. Ze by tomu bylo i ted v pripade amiku, kteri jsou nejzadluzenejsi zemi na svete a jejim nejvetsim veritelem je Cina?

Kdo si mysli, ze soucasne rozlozeni sil potrva vecne, doporucuji si pripomenout rceni: "Nic netrva vecne, ani laska k jedne slecne".

USA se obava budouci ekonomicke a vojenske sily a chce mit na vecne casy svoje vysostne uzemi v srdci Evropy,  kde si budou nekontrolovatelne stavet cokoliv budou chtit.? Atomovy desnik je jen zaminka, obdobne jako byly zbrane hromadneho niceni pri napadnuti Iraku? Atomovy desnik je ve stadiu fantasie a rakety na USA lze posilat i lepsim smerem - zeme je kulata.

0/0
4.8.2006 9:36

Moravský Slovák

asi nepodstatný detail

páni obhájci základny, vzali jste naq vědomí skutečnost, že podobná US základny nebude v žádném jiném státě EU?

Berte na vědomí, že jsme členským státem EU, nikoliv USA

0/0
4.8.2006 8:38

osvetitel

Re: asi nepodstatný detail

Moravskej Slovak?8-oTo uz je lepsi pro Cechy se rovnou zeptat o radu Slovenskeho Slovaka!;-D

0/0
4.8.2006 8:41

Moravský Slovák

Re: Re: asi nepodstatný detail

Čech nebo Slovák na tom nezáleží. Když jsi idiot, neporadí ti nikdo

0/0
4.8.2006 11:56

osvetitel

Re: Re: Re: asi nepodstatný detail

Kdyz to osobe vis Moravsky slovaku,tak proc radis?8-o

0/0
4.8.2006 20:17

Hrustic

Re: asi nepodstatný detail

Jak podobna? Proste vojenska .... tech je v Evrope hodne .... Cili se mnou tahle skutecnost moc neotrasla, brat ;-)

0/0
4.8.2006 8:56

radio.cz

ano, ale to jsou zakladny NATO

kdozto u nas se jedna o ciste americke vojenske dobrodruzstvi. americká raketová základna se jeví nejen jako prvek strategické vojenské iniciativy USA, ale predevším jako prvek celkové militarizace sveta, ohrožení naší svobody a demokracie a návratu studené války.  http://www.blisty.cz/2006/7/13/art29358.html

0/0
4.8.2006 9:38

Moravský Slovák

Re: ano, ale to jsou zakladny NATO

vysvětluj to blbům

0/0
4.8.2006 11:54

Heralik

Re: Re: ano, ale to jsou zakladny NATO

Blb jsi ty, kdyz tak nazýváš ostatní. Padej zpátky na východ.

0/0
4.8.2006 12:23

Moravský Slovák

Re: Re: Re: ano, ale to jsou zakladny NATO

Zpátky? na východ? nevím proč, kreténe. Jsem tam, kde žiju od narození.

0/0
4.8.2006 13:10

Hrustic

Re: ano, ale to jsou zakladny NATO

"Militarizace sveta, ohrožení svobody a demokracie a návratu studené války" - to jsou presne ty keci z BListu. Proto jsem se na BL davno vykaslal. Je to web jen pro levicaky, hysterky a pratele zeleneho udoli RvRv

V polovine sveta se lidi denne zabijeji v kmenovych valkach, kalasnikov je jeden z nejlepsich obchodnich artiklu, diktatorsky zeme se predhaneji v oznamovani doletu svych raket a vysledcich jadernych programu ...

0/0
4.8.2006 13:08

Hrustic

Re: ano, ale to jsou zakladny NATO

Ty ale budes do krve bojovat proti vybudovani hi-tech zakladny, ze ktery dost mozna nikdy nic nevyleti ;-€ ;-€ Rv

Zamysli se nad tim jeste jednou - a vlastni hlavou. Ne podle pomatencu na BL, kde ani nemas moznost reagovat na jejich zvasty v diskuzi.

To je presne ten typ lidi, ktery by (mimo jine) sem nastehovali vsechny muslimy a nutili nas prizpusobit se jejich kulture (jak se zacina pomalu ukazovat ve Skandinavii) Rv Rv

0/0
4.8.2006 13:11

Moravský Slovák

Re: Re: ano, ale to jsou zakladny NATO

ono je to přesně naopak. Pokud by - allah nedopusť - Evropu ovládli muslimové, ty bys byl první, kdo by před nima tloukl hlavou o zem, stejně jako teď běháš po čtyřech pře Amíky a před dvaceti lety jsi se klaněl Rusákum

0/0
4.8.2006 13:16

Hrustic

Re: Re: Re: ano, ale to jsou zakladny NATO

A to soudis podle toho, ze se rad podporou zakladny postavim na stranu proti Ahmadenazadovi, Kim Chong-ilovi, Kastrovi apod. (nehlede na ekonomicky prinos).

Jak jsem tvoje uvazovani nechapal predtim, tak ted uz vubec ne.

0/0
4.8.2006 13:38

karelvesely

Re: asi nepodstatný detail

A co má bejt,že nebude nikde jinde?A proč taky když bude tady.

0/0
4.8.2006 11:58

Moravský Slovák

Re: Re: asi nepodstatný detail

A proč by měla být zrovna tady, když ji jinde nechtějí?

0/0
4.8.2006 12:01

karelvesely

Re: Re: Re: asi nepodstatný detail

Třeba proto,že ČR leží uprosřed Evropy,a ze strategického hlediska je to výhodné pro celou Evropu.Ale možná je to jinak,nevím.

0/0
4.8.2006 12:05

Moravský Slovák

Re: Re: Re: Re: asi nepodstatný detail

Ono je to spíš výhodné pro Usáky.

Myslíš, že se alespoň pokusili o souhlas s umístěním svého chlívku požádat někoho jiného než nás a poláky?

0/0
4.8.2006 13:11

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: asi nepodstatný detail

"NAS"?8-oNesmis byt tak vstahovacny moravsky slovaku.Tebe zarucene nikdo onic zadat nebude!;-);-D

0/0
6.8.2006 8:06

Jahod

Re: asi nepodstatný detail

To je argument?  My jsme i členem NATO a to je o Atlantické alianci. Evropské země a USA.

Berte na vědomí, že EU není nic jiného než byrokratický spolek. ČR >->-je samostatný stát s plnou suverenitou.

0/0
12.8.2006 19:36

juventus

milá idnes jdi do pr....

napsal jsem dlouhý příspěvek k tématu a idnes mi ho zcenzurovala. Vzpomínám si, že jediné řekněmě vulgární slovo tam byl tuhý sekrement začínající na H. Esli to je zakázané, tak je celá redakce banda ( čti obráceně)chjenarsaz ůnéterk a ůdrmz

V tom článku jsem pouze říkal, že Ami tady nemají co dělat, jejich iniciativa postavit někde předsunutou obranu je zcestná. Sami si nasr.XXali do bot svou politikou a jen sklízejí ovoce a nevím, proč bychom se toho měli účastnit a to velmi aktivně. Pokud k tomu dojde, opravduzapochybuji nejen o demokracii ale schopnosti být suverénním státem. Ti co jsou PRO, nestojí za řeč a nemůžou podat jediný pádný argument, či přebít argument, že je normální nemít na svém území cizí vojáky. Pro mě jsou to lidé, kteří by sežrali i hovXXno, kdyby bylo označeno made in USA. Já osobně podepíči jakoukoliv petici a zúčastním se jakékoliv manifestace proti základně a je mi jedno, kdo ji pořádá. A to by měl udělat každý, kdo souhlasil s odsunem sovětů...

0/0
4.8.2006 8:34

osvetitel

Re: milá idnes jdi do pr....

Tvuj narek dopada na hluche usi Juventus! "My"  mame radost ze ti ublizili!!;-);-D;-D;-D

0/0
4.8.2006 8:37

Hrustic

Re: Re: milá idnes jdi do pr....

Spis jsem od tebe nezachytil jediny argument proti - jen hystericke vykriky typu "my ne, to oni" Rv 

Argumentu pro tady uz padlo od vcera hodne, tak se takytrochu snad a jen nekric !!

0/0
4.8.2006 8:42

juventus

Re: Re: Re: milá idnes jdi do pr....

argumenty: Principialne Ne cizim vojskum na nasem uzemi, potvrzeni absolutniho souhlasu s politikou USA ( agresivni a jednostrannou), potencialni cil jakehokoliv utoku, omezeni suverenity statu i samych obyvatel v okoli zakladny (snad nemusim rozvadet jakych omezeni), nejedna se projekt NATO ani EU- tedy polopate: My prijimame riziko nasledku politiky jineho statu, ktera se nemusi ani shodovat ( a casto neshoduje) s politikou EU, tedy organizace, ktere jsme clenem, jak bylo uz uvedeno, nejsme clenem USA ale EU a to nemluvim, ze se nemusi shodovat s nasi politikou.V posledni rade a argument nejvaznejsi- zakony platici pro zakladnu budou americke i mimo ni- priklad(taky bys hystericky nadaval a jecel, kdyby ti nekdo omylem zabil rodinu pri nehode a trestem by byl deportace do USA a zbaveni hodnosti) Takze Ne zakladne a cekam na argumenty ano-pokud nemasturbujes denne pred americkou vlajkou;-D

0/0
4.8.2006 9:02

Hrustic

Re: Re: Re: Re: milá idnes jdi do pr....

Mas to strasne neprehledny a zmateny, ale zkusim to.

"Ne cizim vojskum na nasem uzemi" - neni to vpad Rusaku, je to spis vojenska spoluprace. Zbytek (+ " NE souhlasu s politikou USA ") je jen tvoje osobni presvedceni, nic objektivniho.

"potencialni cil" utoku je vdycky vsechno - dobre zabezpeceny vojensky objekt urcite az na poslednim miste.

"omezeni suverenity statu i samych obyvatel" - bude to po dohode! a omezeni kolem vojenskych prototu je i ted!

Ja nehystercim. Vytazeni nejakeho pripadu "kdyby ti nekdo omylem zabil rodinu" a pouzivani ho jako obecny argument  je presny priklad hysterickeho jednani !!Rv  Muj vztah a Americe je ciste racionalni - zamysli se nad podstatou toho sveho.

0/0
4.8.2006 13:29

juventus

Re: Re: Re: Re: Re: milá idnes jdi do pr....

jsi mimo i kdyz jiste v tom je i moje presvedceni, tak jako u tvych argumentu.S tou smrti nehystercim, zeptej se Italu, jestli cekali, ze jim srazi lanovku ( jenom na vysvetlenou). Ano, psal jsi, ze to je na dohode- ale tobe je jedno, ze budou praktikovat ami zakony, ze? Zajimalo by me, esli jsi opravdu tolik zaslepene presvedceny o spravnosti tohoto kroku, nebo jsi proami vlezdokam, vsak vis. Pry bezpecnost se zvysi z duvodu ami zakladny- ale jiste, ze zakladna bude az na poslednim miste pro teroristy, za to lidi v prazskym metru na prvnim miste. Proc byl teroristicky utok v Madridu a ne v Parizi? Spanele byli v Iraku, Frantici ne. Pokud se bude jednat o jinou zemi, jako Cina, ci Rusko ( hypoteticky) rovnou se muzes odhlasit sebe i tuhle republiku z mapy sveta. Nerekl jsi jediny padny argument pro, bohuzel- ekonomicky prinos? neporovnatelny s ohledem na rizika a omezeni a hlavne- tohle by opravdu bylo, jak jsem uvedl, na vecne casy. A ty se meni a proto je lepsi byt bez cizich vojsk..

0/0
4.8.2006 14:55

juventus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: milá idnes jdi do pr....

a posledni vec- zamysli se alespon nad tim, principialne, ma co cizi armada pohledavat na uzemi suverenniho statu, aby si na jeho uzemi vybudovala ochranu pro sve uzemi?Jsi idealista, co si mysli, ze USA bojuji vehementne za demokracii a lidska prava, nebo pragmatik, co vi, ze to tak neni, ze vse delaji jenom pro svuj zisk a chces z toho tezit pripojenim se k nim ( spise vetrenim se do jejich prizne)? Bohuzel takovi jako ty pozvali okupacni vojska v 68, kolaborovali v 39 a udavali ze totality. Ono totiz neni vic terorismu, nez byvalo, to jenom politika Ami je jako slon v porcelanu. Ale mozna to je umyslne, aby meli zaminky pro sve akce ( viz raketova zakladna) Takze ohanet se strachem ( hysterii) z teroristickeho utoku, dokud neni realny( pak uz bude) je demagogieRv

0/0
4.8.2006 15:02

Hrustic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: milá idnes jdi do pr....

Do doby nez jsi ty (a tobe podobni) zacali hystercit mi to bylo uplne jedno. Neopodstatneny kecy me ale nuti zaujmout taky nejaky stanovisko!!! A to je jasny!

Uvadeni nejakych nehod a predpovidani mdalsich u nas pitomst - to z muzes rovnou protestovat proti uvedeni noveho modelu auta na trh, protoze v tom inule se zabilo pri nehodach hodne lidi Rv

Silne "argumenty" o vlezdoprdelstvi jsou presne opacne - mu jpostoj je primy - stavim se na tu stranu, ktera odmita nebezpecne zeme a rezimy a ne tvuj pripos..rany postoj: "nebudeme se stavet na nici stranu, abychom nahodou nekoho nerozzlobili nebo se neco spatne nevylozil". S takovym pristupem nas brzo smetou ;-€ Rv

0/0
6.8.2006 1:04

Hrustic

Re: Re: Re: Re: milá idnes jdi do pr....

Tvoje argumenty vychazeji jen z presvedceni.

Moje presvedceni spociva v tom, ze se rad jakymkoliv zpusobem pripojim na stranu, ktera je proti "spolku": Ahmadenezad, Lukasenko, Kastro, Chaves, Kim Chong-il ......

Nesnasim hysterii, tupost a levicovy extremismus !!!

0/0
4.8.2006 13:32

Hrustic

Re: Re: milá idnes jdi do pr....

Sorry, melo to byt pro Juve ....

0/0
4.8.2006 8:53

Hrustic

Re: milá idnes jdi do pr....

((Sakra, sem to ptri: to juventus))

Spis jsem od tebe nezachytil jediny argument proti - jen hystericke vykriky typu "my ne, to oni" Rv 

Argumentu pro tady uz padlo od vcera hodne, tak se takytrochu snad a jen nekric !!

0/0
4.8.2006 8:52

osvetitel

<><><>

Libavou nedame,radsi ji zbourame hned!:-)

0/0
4.8.2006 8:23

Dawe_79

to je samosebou

jen řiťopichové, mají chuť pořád lézt někomu do (Y). To by mi ani tak nevadilo, ale abych kvůli jejich choutkám nasazoval krk? To po mě nemůžou chtít:-)

0/0
4.8.2006 7:41

osvetitel

Re: to je samosebou

Tak jim to zakaz a mas to bambulo!;-);-D

0/0
4.8.2006 7:53

dislektik

Re: to je samosebou

Sovětům nikdo nemusel lézt do prdele a byly tu že!!!!

0/0
4.8.2006 7:55





Najdete na iDNES.cz