Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nemohli si odpustit tu komedii? Nemohli

Už mohli být dávno u moře! Po dvou měsících přetahování, přetlačování, kočkování a podrážení si sedají pánové Paroubek a Topolánek konečně k jednomu stolu. Znamená to opravdu, že přečetli výsledky voleb až teď a ty dva měsíce byly jen hledáním ztraceného času?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

el-lobo

Fotka u článku je přiznačná

Topolánek si říká: "Nejradši bych ti, zmérde, rozkopal držku, ale to bohužel nejde." A Paroubkův úsměv znamená: "Zase jsem s vámi vyyebal a příště vyyebu zase. I když jste získali víc hlasů a máte 100 poslanců a já jen 70, jsou to jen kecy a nemají cenu. Nás, komoušů, je totiž taky 100 a poslanci jsou mí nevolníci, kteří budou zvedat pracky tak, jak řeknu, a budou kašlat na Ústavu a nějaké bláboly o tom, že poslanci hlasují podle svého svědomí. A budu vládnout dál a furt a imrvére, i když k tomu nemám mandát. Na to já prdím. Protože nic jinýho než moc mě nezajímá. Budu se s tou svou tlustou pérdelí roztahovat ve Strakovce třeba do alelujá, protože předčasné volby ti nedovolím. Ať si o mně třeba všichni myslí, že jsem nenažrané prase, důležitý je, že jsem premiér a nikdo na mě nemůže. Už je ti to jasný, naivko?" Je vám to jasný, naivkové?

0/0
4.8.2006 11:35

eloš

Komárku, synu Valtra Komárka,ekonomického poradce Puchejře

a vedlejším povoláním slabý novinář bez citu pro slušnost. Pokus se jednou napsat něco čitelnýho, aby po tobě zůstal alespoň jeden čitelný článek, ne jenom zmatené pseudoúvahy na úrovni "politologa" Peha.

0/0
3.8.2006 18:12

chejava

Proto se přece dělá politika.

Dokázat být zvolen do Parlamentu nebo Senátu vyžaduje obrovské nasazení a úsilí. Jenom prosazeni svého jména na kandidátku na volitelné místo je znak nadprůměrného intelektu. Proč by se mělo vložené úsilí nechat ležet ladem? Na ODS, KDÚ-ČSL a SZ se mi zdá nejvíce čestné, že si na nic nehrají a přiznají, že se politika dělá pro získání peněz a majetku. V tomto bodě tyto strany nejsou pokrytecké jako ČSSD a komunisté.

0/0
3.8.2006 15:23

Deleter

Re: Proto se přece dělá politika.

No nadprůměrný intelekt, spíš dostatečně ostré lokty.

0/0
3.8.2006 15:33

zdeseny obcan

Deleni koristi se musi nejak maskovat

Pokud CSSD a ODS vytvori dalsi opozicni smlouvu, at uz bude projemnovana jakkoliv, tak prestane existovat i tak mizerna kontrola vlady skrze parlamentni opozici a beztrestne budou krast papalasi obou stran. 90-ta leta i skandaly soc-dem proti tomu budou dobou na kterou budeme vzpominat se slzou v oku.

0/0
3.8.2006 15:18

5alfa

Re: Deleni koristi se musi nejak maskovat

Proč to vidět tak černě? Třeba se budou vzájemně kontrolovat, aby nekradl nikdo a kdo bude krást, bude zavřenej až zčerná...

Proč se na vše dívat jen z té horší stránky?

0/0
3.8.2006 15:23

opportunity

Re: Re: Deleni koristi se musi nejak maskovat

;-D se budou vzájemně kontrolovat ;-D

spíš se budou navzájem krýt... já na bráchu...

0/0
3.8.2006 15:24

5alfa

Re: Re: Re: Deleni koristi se musi nejak maskovat

Madam, musíte být strašně sklamaná životem, pokud na něco, co může být krásné i ošklivé, hledíte jen z té ošklivější stránky. Zkuste defaultně věřit, a být podezíravá a zlá teprve, až Vaši důvěru sklamou...

A nebo je další varianta a jste už sakra protřelá, zralá a zkušená dáma...

Topolánek zatím moc pragnatický není, nevím o tom, že by kradl a nepředpokládám, že se k tomu chystá. O socanech po těch zkušenostech bych to netvrdil, ale věřím, že společně spíše budou ctít pravidla vítěze voleb a budou se spíše kontrolovat, než společně krást...

0/0
3.8.2006 15:36

eharry

nechte vládnout

vítěze voleb! http://www.extempore.cz/content/view/920/30/

0/0
3.8.2006 12:40

5alfa

Re: nechte vládnout

To by možná šlo, jen tak chybí kouzelné slovíčko PROSÍM :-D:-D:-D

0/0
3.8.2006 14:19

baron2

Re: Re: nechte vládnout

Kouzelné slovíčko není "prosím", ale "beztrestnost". V případě ČSSD je to to jediné, o co teď bojují..

0/0
3.8.2006 14:54

5alfa

Re: Re: Re: nechte vládnout

Je-li tomu tak, ať si tenhle požadavek nahraje Topolánek skrytou kamerou

A pak ať podpoří socana ... atd. A až bude předseda vlády a bude minimálně 2x 30 dnů vládnout, ať to zveřejní...

A je vymalováno... Buď některej socan podpoří jeho vládu a bude se stydět za svého náčelníka, nebo ten socanský náčelník díky tomuto nezíská ani napotřetí podporu své levé vlády, ALE HLAVŇE ODS by předčasky určitě vyhrála!! Jak jsem po opoziční smlouvě dal ODS červenou kartu, v tomto případě by měla můj hlas zpět. A Paroubek by byl politická mrtvola :-D:-D:-D

Pokud tam slovíčko beztrestnost padá, je to skvělá příležitost, jak  Paroubka likvidovat...

0/0
3.8.2006 15:10

baron2

Re: Re: Re: Re: nechte vládnout

No, on to nikdo nemusí vyslovit, stačí, když si dají na vnitro zpátky Standu Grosse a rozpráší Kubiceho tým

0/0
3.8.2006 15:22

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: nechte vládnout

Kdo vyhrál volby? Je na něm, aby tohle nepřipustil...

0/0
3.8.2006 15:24

baron2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechte vládnout

no jasně, zodpovědnost ať má vítěz voleb. Ale nechat ho teda vládnout a nekecat do toho, to ne...

0/0
3.8.2006 15:31

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nechte vládnout

Po 151... Zítra podpoří socana atd. Nemusí nikam chodit prosit, ať je nechá vládnout a mají minimálně 2x30 dnů, aby udělali pořádek a dokázali, že socani jsou to, co bylo v Kubiceho zprávě.

Bez podmínek, bez možnosti ČSSD cokoliv PROTI tomu udělat!!!!

 Pomocná ruka k odtsranění patu je na Topolánkově pravém rameni. A měl by to být JEDINÝ trojkoaliční hlas, aby se vidělo, zda je opozice pevná a zda vůbec má svou stovku...

0/0
3.8.2006 15:43

EWCZ+

Re: Re: Re: Re: Re: nechte vládnout

Ohledne toho Kubice - tak jak to bude s temi strasnymi vecmi, ktere nadhodil? Uz se aspon neco vysetruje? 4 dny pred volbami s tim vyletel jak skritek a ted je uz dva mesice po volbach a od te dobly mlci, a mlci...a mlci...a mlci...tak jak??

0/0
5.8.2006 11:51

baron2

Nebezpečný Komárek

Tyhle komentáře jsou Komárkovi nejvíc po chuti - neustále stavět všechny politiky do jedné lajny a říkat, jak jsou všichni stejní a hrajou komedii. Copak Komárek nevidí, že tři strany využily všechny demokratické prostředky, jak ty bolševiky dostat ze Strakovky, když už tam dávno nemají co dělat? A že Paroubkova "síla" a strategie je jenom nebývalá drzost, s níž Ústava nepočítá, a nerespektování demokratických postupů (viz sebrané hlasovací lístky poslanců). Komárek prostě ODS nesnáší a namlouvá si, že píše vyváženě. A vůbec mu nevadí, že tu stranu, která je morálně dole, to jeho vyvažování tak trochu zvedá a rehabilituje.

0/0
3.8.2006 12:22

5alfa

Re: Nebezpečný Komárek

Žadně demokratické prostředku pro to, aby vládla vláda, která nemá většínu, neexistují. Musí se někde vyjednat podpora. Pokud protivník podpořit nechce, je to také jeho demokratické právo a vítěž voleb se musí podle toho zařídit.

Jinak už po 150. Pokud by chtěl Topolánek vládnout, podpoří socana do funkce předsedy sněmovny. Vláda pak MUSÍ podat demisi, jinak ji nyjvyšší může odvolat. Pak se jmenuje Topolánkova vláda.

V TOMHLE OKAMŽIKU JSOU SOCANI ZE STRAKOVKY PRYČ!!

Začíná tanec o získaní důvěry, pokud ji vláda nedostane napoprvé, udělá to Topolánek příště lépe a poctivěji. V každém případě  však vládne, zastaví skartovačky na ministerstvech a jeho MiVni může dohlédnout na pozavírání odsouzených šibalů.

Kapišto, že k tomuhle rozhodnutí Topolánek NIKOHO nepotřebuje?

0/0
3.8.2006 14:29

Yurek

Re: Re: Nebezpečný Komárek

Pokud by chtěl Topolánek ppodpořit socana na šéfa sněmovny, musel by nějaký socan kandidovat. To se dosud nestalo. Čeho se Paroubek bojí???

Skvělý den

0/0
3.8.2006 14:35

5alfa

Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

A k tomu stačí necpat tam svého protikandidáta, když to Paroubek nechce a říci, že socana podpoří. A aby jim dal nůž na krk, měl by ho podpořit JEN JEDEN JEDINÝ hlas trojkoalice, aby se JASNĚ vidělo, zda vůbec ta opozice je jednotná a zda má také svou stovku...

0/0
3.8.2006 14:40

5alfa

Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

Jo zapomněl jsem na odpověď čeho se Paroubek bojí?

Třeba se bojí právě toho, že pokud tam budou dva kandidáti, dopadne to přesně jako při volbě prezidenta, že komunisté takhle skrytě podpoří trojkoaličníka a budou oslavné řeči, že socani jsou nejednotní a že to byli oni, kdo podrazili Paroubka.

Chce v tom mít jasno, pěkně zvlášť kandidát za kandidátem. Navíc nehlasování jeho poslanců svazuje ruce také komančům, kteří si pak takovouhle zjevnou podporu trojkoalice nerisknou...

0/0
3.8.2006 14:49

baron2

Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

Měli možnost volby i bez protikandidáta, nezúčastnili se jí. Jaképak - když to paroubek nechce. Paroubek neumí nic než kabinetní čachry, v přímých volbách ještě nikdy nevyhrál. A když se chce posadit do čela sněmovny, musel by uznat, že volby nevyhrál a že jde do opozice. Nemůže mít všechno.

0/0
3.8.2006 14:52

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

Ale to je jen splnění půlky požadavku, oni ještě chtěli, aby trojkoalice deklarovala podporu kandidátovi ČSSD... A oni jako malí klucííííí řekli, že nepodpoří. A tu si Jirka řekl, no dobrá, budu tedy vládnou dál...

0/0
3.8.2006 15:13

baron2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

Oni chtěli předsedu parlamentu a na 3. pokus sestavovat vládu. Takže všechno. Jako malí klucí

0/0
3.8.2006 15:20

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

No ať sestavují!!! Proč ne? Trojkoalice má přece stejnou stovku, aby jim nemusela vyslovit důvěru a pak už jsou předčasné volby...

Kde je nějaký problém? Vždyť za těch minimálně 2x 30 dnů vlády trojkoalice by mohlo být zavřeno 99% poslanců ČSSD, pokud je na Kubiceho zprávě jen 1% pravdy. Tak vo co gou?

0/0
3.8.2006 15:28

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

Jak vidíš, pokud je vyjednávací protivník slabý, může chtít hodně a hraničí to s tím, jakoby chtěl všechno.

Nejde o kabinetní čachry, ale ze strany Paroubka v rámci ústavy a zákona dokázat, že ODS si bez něj neumyje ani ruce. Přestože má koalice stejně hlasů jako opozice, větší záhul dostává Topolánek. Podle mne proto, že si není jistej tou "svou" 100 a přehnaně se bojí té "druhé" stovky.

0/0
3.8.2006 15:20

baron2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

Tak aby bylo jasno - má-li Paroubek 100 hlasů, tak je tady legalizovaná KSČSSD. Jasná zpráva - na levici už dnes není ani jedna demokratická strana. A podle toho se taky Paroubek chová - jako bolševik. Sbírá lístečky poslancům, už i komunistickým, aby náhodou někdo nehlasoval jinak, než vůdce chce. Hele, to je zbytečná diskuze, demokratické cítění je u nás na nule, prostě je to tvůj favorit, tak si ho obhajuj. Mně už to nebaví

0/0
3.8.2006 15:36

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nebezpečný Komárek

Paroubek nemá 100 hlasů, ale opozice má sto hlasů. Stejně když byla ODS a KSČM v opozici, nikdo rozumně uvažující nepsal o spolku ODS a KSČM.

Paroubek sbírá lístečky a koalice chodí po dvou jako registrovaní partneři, aby se ukázalo, že jednota je. Pokud to nedělali, jednota nebyla. Tohle je stejné, tajná volba - jako za bolševika. Jen zaslepenec vidí chyby svých oblíbených jako prima tah a stejné věci soupeře jako lumpárnu.

Ale hluboce se mýlíš, Paroubek vůbec není mým oblíbencem, jen se snažím vnímat realitu.

Pokud by byl politik Topolánek rozhodnější, už mohl být Paroubek ze Strakovky pryč, nemusí s ním jednat na to, aby minimálně 2x30 dnů vládnul.  To, co Topolánek umí nám předvedl za dva měsíce, podle mne dobrý politik není. Já bych nechtěl předsedu vlády, který hovoří o kriminálních praktikách svého předchůdce a nedokáže ho od moci odříznout, i když třeba jen na dva měsíce...

0/0
3.8.2006 15:54

vovov

Ale pane Komárku ...-

nebo že by pane Neználku?

Píšete:  Socialisté byli zaskočeni, ale pak si uvědomili, jak je jejich pozice silná, a odmítli uznat prohru.

Dovoluji si Vás poučit: sociální není socialistický. Nepleťe si význam těch slov. V Německu ani ve Švédsku není socialistický stát, ale sociální stát.

Když už to neví chatující spratci českých zbohatlíků, mohl byste to vědět aspoň Vy, šéfkomentátior MfD.

0/0
3.8.2006 10:30

Kirken

Re: Ale pane Komárku ...-

Sociálním demokratům se zcela normálně říká socialisté, rozumbrado...

0/0
3.8.2006 10:36

doktor_bota

Re: Re: Ale pane Komárku ...-

Podle spojení "chatující spratci českých zbohatlíků" bude asi soudruh jeden z nich.:-)

0/0
3.8.2006 11:57

p_m

Re: Ale pane Komárku ...-

Copak, komunista se zastává komunisty nařčeného z komunismu?;-P;-D

0/0
3.8.2006 12:08

vovov

Ale, pane Komárku ...

kápněte božskou. Píšete: Zprvu se zdálo, že vítězí Paroubek - trojkoalice nezískala ani sto hlasů pro podporu Němcové. Jenže nepříliš důstojná praxe, kdy premiér kontroloval volební lístky svých poslanců, vítězství zhatila. Proč nepíšete,že i ODS si vzájemně kontrolovali hlasovací lístky, takže pak již byli ušetřeni blamáže.

[s1] [s1]

0/0
3.8.2006 10:23

p_m

Re: Ale, pane Komárku ...

Na rozdíl od levice ale pravice vždy hlasovala a navíc z té kontroly nedělali výsadu něčeho slušného a správného jak to dělá Paroubek.

0/0
3.8.2006 12:10

5alfa

Re: Re: Ale, pane Komárku ...

Nehlasovat je moudrý a zákonný čin, aby se předešlo pochybám zaslepených příznivců ODS, odkuďpak to přišla ta případná podpora... Aby nebyly zase zbytečné tlachy těch, co neumí počítat, jako pří prezidentské volbě.

Vzájámná kontrola lístků koalice je úplně stejný a zákonný způsob koalice dokázat svou jednotu.

Mně se nelíbí ani jeden způsob "kontroly loajality vlastních poslanců", ale pokud to není zakázáno, ani jedna strana zákon neporušuje.

0/0
3.8.2006 14:37

Hans59

Soudruh soudruhovi oči nevykole.

Komárku, nic nového, jen bakšiš za x písmenek podle tarifů.

0/0
3.8.2006 10:16

p_m

Re: Soudruh soudruhovi oči nevykole.

Závidíte?;-)

0/0
3.8.2006 12:10

moebius

varuju ODS

varuju ODS před vládou s Paroubkem. Nevolil jsem je proto, aby pustili toho hňupa k moci a jestli to udělají, příště ať si hledají voliče na Marsu. Jediné čestné řešení tohohle patu jsou předčasné volby letos na podzim.

Paroubkovy kydy o konci trojkoalice nabudou moci, když jim trojkoalice uvěří. Parouboek opakuje svou černou mantru do omrzení, protože ví, že jedině trojkoalice ho dokáže zničit, ale musí zůstat jednotná až do předčasných voleb. Volební koalice ODS-KDU-ČSL-SZ dostane 120 křesel a Paroubek se vrátí do RaJe.

0/0
3.8.2006 10:00

Hans59

Re: varuju ODS

Jedna věc jsou přání, druhá věc realita. Ne vždy se potkávají, ale takový je život.

0/0
3.8.2006 10:15

Kirken

Re: varuju ODS

Souhlas R^

0/0
3.8.2006 10:37

vmvanjan

Re: varuju ODS

Pamrdek by se měl vrátit do řiti(Y)

0/0
3.8.2006 11:45

Zubrsu

Re: varuju ODS

Myslím, že lidí s tímto názorem je dost na to , aby byl Topolánek zdrženlivý(pokud se se socany sčuchne ODS půjde do opozice) a tomu mlaskajícímu,nenažranému,hovádku nakopal (Y).Paroubkovi jde pouze o to , aby mohl stále retušovat zlodějiny svých šibalských straníků.Socani povýšili zlodějinu, lež a opilost na politiku ;-€ a navíc zbožňují komouše......;-O

0/0
3.8.2006 12:30

5alfa

Re: varuju ODS

Buď se s tím, jak Vy píšete, "hňupen" dohodnou, a nebo HO NECHAJÍ u moci. Nejde o to ho k moci pouštět, on u moci je!!! Takže otázka je, jak ho od moci odstavit Rv.

Pokud se to nepovede, bude stále vládnout...

0/0
3.8.2006 14:44

babacek

Komedie pokračuje dál

ať již usedli nebo ne jen dostává jiný tvar.:-)

0/0
3.8.2006 5:55





Najdete na iDNES.cz