Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jágr přišel o řidičák, jezdit bude dál

Jaromíra Jágra potkal stejný osud jako stovky jiných českých řidičů, ale na rozdíl od nich má velké štěstí. Za stání na místě pro invalidy nejslavnější český hokejista sice přijde o řidičský průkaz, ale bude jezdit dál. Ve Spojených státech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ghostmann

pravidla

ne ne, to je jen fáma lidí, kteří nemají informace z ověřených a jistých zdrojů, či se v této oblasi nevyznaji a myslí si že někoho přechytračí, přátelé nic takového raději nezkoušejte, neboť podle nálezu nejvyššího správního soudu (NSS) 2As 3/2004-70 což je pr. precedens v této věci, by něco podobného nemuselo dopadnou dobře a nemluvě o finančních prostředcích, které by vyšly v rámci sodních řízení nadarmo!!

ale jsou jiná ustanovení nových pravidel, za která vám seberou papíry razdva, a mnoho lidí ani neví díky chybám na www. novapravidla.cz, že vůbec existují 8-o

0/0
10.8.2006 13:34

agent6542559

Případná výmluva

Jardu načapali, když odjížděl. Kdyby druhý den prohlásil, že auto řídila osoba blízká, která ho tam zaparkovala, tak by se tím asi nikdo nezabýval, jen by se to zaevidovalo a odložilo. :-P

0/0
30.7.2006 8:06

J.

Proy co ridi v cizine s ceskym ridicakem

Cesky ridicak plati pri pobytu v cizina max 3 mesice. Potom je dle zakona (at uz je to USA nebo kdekoli v evrope) treba ziskat ridicak dane zeme.

Mezinarodni ridicak o kterym se tu krafa je uzasne k nicemu. Vsichni policajti na to kouknou reknou si je a pak si reknou o normalni ridicak. Mezinarodni je jen nastroj na tahani penez.

0/0
29.7.2006 20:45

convict

Re: Proy co ridi v cizine s ceskym ridicakem

30 dni muzes jezdit se svymi papiry a pak musis delat testy na papiry dane zeme. jinak mohu sam pouzivat ridicak jine zeme jako cech, pokud jsem na dovoleny a nemusi to byt mezinarodni.R^

0/0
30.7.2006 1:26

Rokba

Re: Proy co ridi v cizine s ceskym ridicakem

Nikoliv. V Evropské unii platí řidičák kterékoli členské země bez omezení a po přestěhování do jiné země má občan EU právo, nikoli povinnost, nechat si ho přepsat (bez zkoušek, pouze administrativní úkon).

0/0
1.8.2006 17:45

fotbalino

Jágr

Mně, na rozdíl od větší části zde diskutujících, reakce Jardy nepřekvapila. Ten kluk je za vodou a naprosto v pohodě. Nikdo a nic ho mimo hokej nerozhází, dokázal všechno, co v hokeji jde, tak proč se rozčilovat. Myslím, že tu značku viděl, ale to samozřejmě přiznat nemůže. Trest za zastavení na místě pro invalidy je přiměřený, protože ty směšný pokuty, co za to byly dodnes byly směšný a vemte si, kdyby miliardář měl zaplatit 1000,- Kč pokuty, to by pak vozíčkáři neměli kde v Praze zaparkovat. Tak co, zaplatí si řidiče a holt ho bude někdo vozit.

0/0
29.7.2006 19:39

Shumway

Re: Jágr

orázka spíš je, jestli je to skutečně přestupek na sebrání řidičáku, stát hodinu uprostřed noci na místě pro invalidy

0/0
29.7.2006 21:54

lolek77

Re: Re: Jágr

No když si uvědomím, že invalidní pasák se nemohl v noci včas dostavit na své pracoviště do bordelu, protože mu tam stál Jágr, tak chápu, že odebrání řidičáku nebo trest smrti je zcela na místě.

0/0
29.7.2006 22:56

marv96

Re: Re: Jágr

jasne ze neni... ale zakon je nastroj mocnych jak poddanym ukazat kdo je panem... muzem byt radi, ze si jeste ty prasata nenazrany neschvalili zakon prvni noci...

0/0
29.7.2006 23:00

jozicka

Re: Re: Re: Jágr

Bohuzel hlavne kdyby se zachoval jako typicky policajt ze slovy "tam parkovala osoba blizska a ne ja, nikdo mu nic nedokaze a bude dal v pohode..."

0/0
29.7.2006 23:25

MrFrank

Re: Re: Jágr

Jagrovo prekvapeni bylo na miste. Za tento prestupek by v USA dostal pouze pokutu 200 300 dollaru. Za takove pitomosti se prece nebere ricicak. Tedy v civilizovane zemi. At zije pravy cesky KOCOURKOV.

0/0
30.7.2006 19:19

Hajný-lesa pán

Re: Re: Re: Jágr

200 300 dolarů (6 milionů korun)?? To už raději přijdu o řidičák ;-D;-D

0/0
30.7.2006 19:35

icebear202

jardo

mel jsi se na ne vybodnout. a neprisel by jsi o ridicak:-D:-D 

0/0
29.7.2006 18:57

Koaraeeel

Invalidé mají benzín zadarmo

zjištuji, že tento stát je plný invalidů, soudě dle počtu parkovacích míst.Statisíce invalidů si pořizují luxusní limusiny a benzín jim také platíme my,z našich odevzdaných daní.Nedivím se, že spousta lidí jich už má plné zuby.Zase nám vyrostla nová šlechta.

0/0
29.7.2006 18:23

Deleter

Re: Invalidé mají benzín zadarmo

Jo a s článkem to souvisí jak?

0/0
29.7.2006 23:13

thomaes

Re: Invalidé mají benzín zadarmo

No já si také myslím, že míst pro invalidy je najednou nějak moc a většinou zejí práznotou. Někde je asi nějaká chyba. Nakonec se to obrátí proti invalidům...

0/0
30.7.2006 2:38

koloběžka první

Re: Re: Invalidé mají benzín zadarmo

Ta volná místa pro invalidy ti nějak zásadně překážejí? Kdybys byl někdy sám invalidní zjistíš, že jich zase tolik není a před 1. 7. 2006 byla tato místa často obsazena vozy, které invalidní označení neměly. Jen u nás si lidé závidí dokonce i místa vyhrazená pro invalidní spoluobčany, v zahraničí by si pravděpodobně málo kdo dovolil zaparkovat na takto označeném místě.

0/0
31.7.2006 22:33

killy

Nemá cenu s tebou diskutovat, možná, žes to myslel obrazně.

Ovšem musím říci svýmu invalidnímu synkovi, že nějaký individuum s emailovou adresou ulier@centrum.cz ho má plný zuby. Jistě jej to potěší...A ten benzín zadarmo? Zajdi si na sociální odbor tvýho městskýho úřadu a zeptej se, jestli opravdu dává benzín zdarma. Budeš "mile" překvapen...

0/0
30.7.2006 20:47

koloběžka první

Re: Invalidé mají benzín zadarmo

Jsem invalida, daně si platím sama, vlastním felicii z roku 1995 na kterou mi nikdo nepřispěl, našetřila jsem si na ni sama. Nepovažuji se za šlechtu. Od 26 let jsem po ortopedické operaci a občas potřebuji zaparkovat na místě pro invalidy, protože jsem omezena v pohybu. Ty jsi ovšem omezen na intelektu. !!!!!

0/0
31.7.2006 22:29

Xaver01

On si v USA nechá přidělat mezinárodní řidičák

Pročpak by se zahazoval s touhle smrdutou kotlinou, která začíná zase koketovat s komunistickými zákony. Belhaví nejsou pro mě tak důležitá součást populace, aby normální lidi kvůli nim museli mít přestupkové řízení. Tyhle mediální hony na řidiče kteří udělali pouhý přestupek (není to trestný čin!!) mají zastřít to, že vážné kauzy zkorumpovaná policie neřeší.

0/0
29.7.2006 18:18

Jen Aby

za zastaveni na invalidech v noci bez papírů

za zmizení půl miliardy /kromě dalších miliard rozkradených/ z ČKA - neboli z peněz nás všech - nic ...

Jinými slovy, podle této logiky je Jágr a každej, kdo si jenom cvrkne o místo o invalidy, mnohem větší zločinec než ten, kdo rozkrade stát.

Závěr je jednoduchej: TAK PROČ NEKRÁST?

0/0
29.7.2006 17:34

Tatka Smoula 1

Trest smrti

pro kazdeho kdu zaparkuje 2x na miste pro invalidy. Takze Jagr a stovka dalsich po republice ma vystrahu. Pokud se tohoto cinu dopusti svestka nebo mestsky poskok, tak rovnou na na miste zastrelit ne?R^ Bublane vybublejVV

0/0
29.7.2006 17:08

Mitchell

Sebraný řidičák? Proč?

Teď nejde o to, jestli to byl Jaromír Jágr nebo Karel Vopršálek. Jde o to, že trest za tenhle přestupek je nepřiměřený. Pokuta? Ano. Trestné body? Souhlasím. Ale sebrat řidičák? Vždyť tím nikoho neohrozil.

Jinak co se týká Jágra, jeho postoj se mi líbil. Žádné výmluvy a lži.

0/0
29.7.2006 17:08

s(h)arka

Re: Sebraný řidičák? Proč?

a co by asi tak měl říkat, když tam měl výzvu a ještě ho měli - tedy jeho auto , na fotce??? Přiznal se pod tíhou důkazů :-P, což také oceňuji, že se blbě nevymlouval....a když si to do 5 dnů - tu obsílku nevyzvedne, tak mu ho stejně neseberou :-P

0/0
30.7.2006 5:23

babacek

Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

Tak proč vy křiklouni neměříte všem stejně.

0/0
29.7.2006 15:31

Pilat

Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

to mas pravdu, kdyz se veme v potaz, ze neni sam kdo tam klickuje ;-D 

0/0
29.7.2006 15:37

Tomach

Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

Nevim kdo ho omlouva. Jedine co mu lze v CR pricist ke cti je ze se na rozdil od jinych nevztekal, nehledal trapne vymluvy, ale chlapsky priznal vinu a uznal trest (i kdyz se podivoval na vyskou trestu). To je fer. Udelal chybu, uznal to a chape ze pijde trest.

Ne jako jini co se vztekaji ze nemuzou jezdit jak niki lauda a ze musej platit pokuty a ze je platit nebudou ze vymysleji nejake figle na zakony, nebo policistum ujedou (motorkari) a podobne.

0/0
29.7.2006 15:53

dislektik

Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

PROTOŽE JE FAKT DOBRÝ!!!!A JEŠTĚ SE MI NELÍBÍ JISTÉ BONZOVÁNÍ NA KOHOKOLIV!!!!

0/0
29.7.2006 15:57

babacek

Re: Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

Co se tak na chvíli vžít do role invalidy.Oni by tě možná tyto rádoby rady přešli.

0/0
29.7.2006 16:14

dislektik

Re: Re: Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

nemám obavy že by si invalida neporadil ke všemu když může parkovat kde se mu líbí !!ale jistě že porušil zákon a v článku je napsáno že trest přímá takže voco gou?no voco gou nějak se nám zde rozmáhá silniční bonz coš se mi nelíbí !!

0/0
29.7.2006 16:16

babacek

Re: Re: Re: Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

Přímá trest a co jiného mu asi zbývá,soudit se ?;-D

0/0
29.7.2006 16:20

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

proč ne s jeho penězi

0/0
29.7.2006 16:21

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je pozoruhodné jak vzor národa je omlouván.

A jsme u toho.Ten kdo má peníze si přece také nesmí dovolit všechno. Já je mám a vždy jsem odsuzoval lidi kteří se tak chvali,zákon by měl platit stejně pro každého.:-/

0/0
30.7.2006 5:38

Vaeca Caeva

Výborně!!!

Za hodinu stání na "invalidech" sebereme řidičák.

Za nebezpečnou jízdu, kterou ohrožuje nejen sebe, ale i ostatní účastníky silničního provozu, dostane pan policejcí prezident výtku od pana ministra.

Tak ať mi, prosím pěkně, někdo vysvětlí tu logiku.

Ti kteří mají zákonné normy vymáhat si z nás normálně dělají p-r-d-e-l!!!

0/0
29.7.2006 15:06

zapvit

Re: Výborně!!!

jagr si to zaslouzi kdyz se poradne nepodival a hold pan prezidenticek specha z bezpecnostnich duvodu rekneze je to v zajmu bezpecnosti nerekne v zajmu jake bezpecnosti ma proste pocit ze ho nekdo sleduje tak majacek plyn naplno a zdrahame a obcane trestese nas nekdo fotografovat sice jsemplacen z vasich dani ale to znamena ze ja si mozu delat co chcu a vy budete drzet hubu zni vam to nelogicke tak pak verce ze neco podobneho se odehrava v jejich mozcich a nejen prezidentika ale i posrancu a dalsich kravataku !!!!

0/0
29.7.2006 15:35

Tomach

Jagr

Muzeme debato0vat o tom zda odebrani RP za stani na miste pro invalidy neni prehnane (osobne si myslim ze tento je jeden z MALA bodu v novem zakone ktery je). Ale jestlipak si zdejsi ctenarska obec povsimla jedne odlisnosti mezi reakci Jagra a vetsiny ostatnich (vcetne ministra a pod)...

Jagr chybu priznal, uznal, odmital se hadat (verim ze se nebude ani soudit s magistrate o tvaru a uhlu car na vyhrazenem miste) a rekl ze trest akceptuje. Proste zakon je zakon. Muzu si na nej stezovat, ale musim ho dodrzovat a pokud ne tak prijde trest. Sam to asi z USA zna moc dobre - tam si opravdu tezko nekdo troufne policistovi odporovat - ale ani podplacet.

Kez by takova moralka (v civilizovanem svete bezna) dorazila i do CR....

0/0
29.7.2006 14:52

Tatka Smoula 1

Re: Jagr

Jo, v NYC je odtah $185, a pokuta mezi $60-115. nic vic. Pokud udelas chybu, zaplatis, vyzvednes si auto z impoundu a je klid. Daleko lepsi kseft nez odebirat ridicaky. Udelas-li chybu, zaplatis. Souhlasim, ze americkym policistum se tezko odporuje; pokud Te zastavi, tak k tomu maji padny duvod. Pokud nebudes delat blbyho, vykladat vtipky o koblihach, priznas chybu, budes se chovat slusne, policiste se take budou chovat slusne a v mnoha pripadech te propusti pouze s napomenutim.

0/0
29.7.2006 17:19

lolek77

Re: Jagr

Docela bych s Vámi souhlasil kdyby Vaše "zákon je zákon" tady dodržovaly politické a hospodářské špičky. Stát ve kterém ředitel firmy beztrestně střílí na lidi a kde gigantické krádeže nejsou ani vyšetřovány a kde zákony jsou jen  bič na plebs nemá s Vašim civilizovaným světem nic společného.

0/0
29.7.2006 23:03

fleret1

docela by me zajimalo,co je tak duleziteho na tom

ze hokejista Jagr prisel o ridicak --- to je maximalne zprava do Blesku Rv

0/0
29.7.2006 14:50

Tomach

Re: docela by me zajimalo,co je tak duleziteho na tom

I u nas se publikuje pokud prijde politik ci hvezda showbusinessu o ridicak - ma to ukazat verejnosti ze zakony plati pro kazdeho bez rozdilu... (jinak se siri zpravy ze xyz si muze jedit jak chce a nic se mu nestane)

0/0
29.7.2006 14:55

Voltík

Řidičák

Zjistil bych jestli má i jiný řidičák a bylo by po ptákách. Jednou je občan ČR tak nevim jak je možný, že může mít i řidičák cizí. Ať vyhodí ze zákona tenhle paskvil každý stát a spousta lidí bude mít po mecheche.;-D

0/0
29.7.2006 14:35

doktor_bota

Re: Řidičák

Do dokladů cizích států českým policajtům nic není.

0/0
29.7.2006 14:38

Voltík

Re: Re: Řidičák

A od čeho se tady zakládá EU, Interpol a podobný hovadiny???

0/0
29.7.2006 14:41

dislektik

Re: Re: Re: Řidičák

USA JE USA tam evropské papíry můžeš použít tak akorád na záchodě

0/0
29.7.2006 14:42

babacek

Re: Re: Re: Re: Řidičák

Pokud máš konečník ze železa.:-)

0/0
29.7.2006 15:34

mpes

Re: Re: Re: Re: Řidičák

co to plácáš? Českej řidičák tam normálně platí...

0/0
29.7.2006 17:16

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Řidičák

;-D;-D;-D

0/0
29.7.2006 18:19

mpes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řidičák

woe, netlem se, otevři si okýnko, vyměn nátělník a pak zkus přispět něčím pořádným ;-D

0/0
29.7.2006 18:48

christi

Re: Re: Re: Re: Re: Řidičák

Jo plati, ale jen s pasem mezinarodnim ridicakem a po dobu tvyho vstupniho viza, to nemluvim o tom, ze na to kazdej policajt tady cumi jak jelito.Celej mezinarodni ridicak je ti k nicemu, uz to tu nekdo psal, je to tahak na penize.

0/0
30.7.2006 9:17

Tomach

Re: Řidičák

Ono je uplne jedno jestli ma cizi ridicak nebo ne. Jde o to ze v CR nesmi ridit. Kecy o "ridicacich" jsou jen pro zjednoduseni. To cemu lidi rikaji "sebrani ridicaku" znamena "zakaz rizeni motorovych vozidel v CR". V USA by klidne mohl jezdit i na cesky (s prekladem nebo mezinarodni dolozkou). A myslim ze CR bude mit dost problemu organiozacne si uhlidat osoby co maji zakaz rizeni v CR natoz po nekom chtit kontrolovat to po celem, svete...

0/0
29.7.2006 14:42





Najdete na iDNES.cz