Diskuze

Silniční krátkozrakost a Rumlova padesátka

Kdo řídí, vidí: i když řidičům po prvních dnech silničního strachu otrnulo, jízda na českých silnicích se zklidnila. Většina lidí z průzkumu pro MF DNES také považuje nový silniční zákon za správný – včetně řidičů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kalana

24. 7. 2006 7:13
Kde je problém?

Nemyslíte, že problém není až tak v pravidlech, ale ve výši pokut a hlavně v pravomocech které dostali obecní šašci (promiňte městská policie)?

0 0
možnosti

Destroyer7

24. 7. 2006 7:49
Re: Kde je problém?

Osobně spatřuji problém v kontrole dodržování zákona. Jinými slovy, je potřeba vidět na silnicích více policistů. Od 1.července jsem najezdil cca 2 000 km a věřte nebo ne, policii jsem viděl pouze 2x. V obou případech když řešili nehodu.

0 0
možnosti

zahorak1

23. 7. 2006 15:22
Dobrý zákon...

Ten Váš zákon presne nepoznám, ale je to zrejme dobrý zákon. Bol som v "Čechoch" medzitým už asi 3x, ale predbiehal som cez plnú čiaru, či išiel cez dedinu 90-tkou len ja sám. Mal som zrejme "štigro"! Asi aj pre mňa platí - dovtedy sa chodí s džbánom pre vodu, dokedy sa nerozbije. Ale čo je na Vašich predpisoch - podľa mňa hlúposť (= blbosť) je tá 50-ka v obci. Dnes sú v obciach iné cesty,  ako boli a aj vozidlá majú technické parametre, najmä iné brzdy, ako mali. A tam kde je to komplikované - dá sa to upraviť značkami!

0 0
možnosti

rychloslimejs

23. 7. 2006 20:53
Re: Dobrý zákon...

mohu vas o neco poprosit, bez jekehokoli nacionalismu, mam spousti kamaradu ne Slovensku, prosim zustante v zemi, ze ktere jste vzesel. Jestli jezdite "cez dedinu 90-tkou", tak jste idiot. Jen mi prosim reknete, jak Vam pomuze dobra cesta a lepsi bzrdy, kdyz se v dedine pred Vasim autem zjevi nejake decko?

0 0
možnosti

postoran

23. 7. 2006 14:31
klasika

Toto je klasicka diskuse okolo silnicniho zakona. Ti co jsou "ridici z powolani" ho kritizuji, protoze wi, ze zakon soustawne porusuji a mysli si, ze maji "wse" pod kontrolou...

Pritom, ale nechapu o co jim jde. Zakon je jednou zakon a musi se dodrzowat. Pokud by tomu tak nebylo tak by tu byla anarchie a pomahej nam pan Buh, kdyby se lidi chowali stejne jako na silnicich i mimo ne - to uz by nebyla ani anarchie - to by byl priklad totalniho chaosu.

0 0
možnosti

JanSlanina

23. 7. 2006 21:51
Re: klasika

Ale oni se všichni tak chovají lumpi mají vždycka navrch v tomto"Havlovým právním státe"8-o8-o

0 0
možnosti

danny44

23. 7. 2006 10:19
Chyba je o kus jinde

Proč to zase někdo točí na ta ustanovení zákona, která se mají dodržovat (i když nejsou bez chyby - např. zastávky MHD), problém je v tom, že podle zákona je STEJNĚ hodnoceno 94  km/h mimo obec a 69 v obci!!!!  Protože páni odborníci všechny přestupky "zvládli" na dvou stránkách. !! !! TAM JE TEN PROBLÉM !! !!

0 0
možnosti

rychloslimejs

23. 7. 2006 21:00
Re: Chyba je o kus jinde

dotaz na vas prispevek, co jste tim myslel? Dle zakona je to totiz odstupnovane. Pouzivate ve sve argumentaci jajousi demagogii odpirace zakona, ktere ja nerozumim. Nevim jak jinak nazvat to, ze v obci si vyberete horni hranici a mimo obec spodni. Jinak je to tak, ze stejne body a pokutu mate za 69 v obci a za 119 mimo obec. To uz zni jinak, ze? A rozdil v nahlizeni na prekroceni rychlosti zakonodarci je z toho take citit, ze?

0 0
možnosti

p_m

23. 7. 2006 9:56
Budoucí názor Bublana a Paroubka

"Tak pánové, podívejte se, sami dobře víte, že my jsme vždy byli pro současný bodový systém a se všemi těmi ODSáky kteří by jej chtěli změnit pořádně zatočíme.";-D

0 0
možnosti

dislektik

23. 7. 2006 9:57
Re: Budoucí názor Bublana a Paroubka

tak dnes ve 12:00 na ČT 1!!

0 0
možnosti

Paparazzit

22. 7. 2006 15:59
Každý by měl,ten pokus o zákon ignorovat...

Jak může všemohoucí orgán na jedné straně tvrdit,že mu neumožnuje žádnou toleranci a na druhé straně nechá zastavovat autobusy na aut.zastávce,ač to zákon neumožnuje.At tedy dbají na přesném dodržování zákona,at všichni vidí...Nebráním se novému zákonu,ale tohle???RvRvRv

0 0
možnosti

bilboq

22. 7. 2006 15:26
ted jeste upravit znaceni

Jo, ale znaceni je vsude rozeseto "po staru" stylem "chcem aby tu lidi jezdili 80 tak se dame omezeni na 60" ...To by ted taky chtelo dopoupravit.

0 0
možnosti

________________________________

22. 7. 2006 15:10
kolik třešní, tolik višní

Paní redaktorko, existují:

- zákon č. 135/1961 Sb. o pozemních komunikacích (silniční zákon); zrušen zákonem č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích;

- zákon č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění zákona č. 226/2006 Sb.

Zákon z vašeho článku není ani silniční, ani nový.

0 0
možnosti

Judas Priest

22. 7. 2006 14:42
Rychle je špatně, áno

Jezdit rychle je špatné... áno. Buzerační zákon se brzo stane samozřejmostí a možná tím připraví živnou půdu dalším totalitním nástrojům majícím za cíl omezit svobodnou vůli občana. Třeba se jednou dočkáme situace kdy bude opět možné volit jedinou stranu. Nakonec... lidé budou zprvu protestovat, ale pak si zvyknou a vezmou to jako samozřejmost!

0 0
možnosti

mňáu

22. 7. 2006 16:04
Re: Rychle je špatně, áno

absolutně výstižné!

já bych to tak napsat nemohl - napadají mě jenom sprostá slova.

díky!

0 0
možnosti

JEDEN z 10.000.000

22. 7. 2006 12:19
Zatáčky

S novým silničním zákonem souhlasím, ale ... Je u něj ale třeba dořešit spoustu much. Najezdím za rok asi 30 000 km a co mě nejvíc trápí je agresivita, rychlost a hlavně nebezpečné předjíždění v zatáčkách, kam není vidět. Už jsem viděl předjíždět v levým pruhu do do zatáčky, kam není vidět, tolik "řidičů", že už jsem se skoro smířil s tím, že z tohoto světa neodejdu přirozenou smrtí (stářím). Nevím však, jak těmto přestuplům zabránit. Těžko postavit policajta do každý zatáčky. Zvlášť, když jsem od 1.7.2006 na silnici neviděl jedinou policejní hlídku. Nepočítám ty u dopravních nehod, kolem kterých jezdím téněř obden. A tak mi stále zůstavají stejné 2 možnosti, buď přestanu jezit, budu doma na podpoře a zemřu možná přirozenou smrtí a nebo budu dál hrát "ruskou ruletu" a věřit, že dneska ještě budu mít štěstí. A co zítra, pozítřa ...? Kdy se muj anděl strážný unavý?!

0 0
možnosti

Verstappen

23. 7. 2006 22:28
Re: Zatáčky

R^ souhlas

0 0
možnosti