Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD Zaorálka zřejmě stáhne, začnou nová jednání

Jednání o šéfovi Sněmovny se zřejmě vrátila do bodu nula. Topolánek po odpoledním jednání s Paroubkem řekl, že páteční volba by byla zbytečná. Trojkoalici vadí, že ČSSD opakovaně označila její projekt za mrtvý. To večer Paroubek odvolal a je ochoten do příštího týdne jednat o podobě vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

afix

Nové volby?

Pro všechny, kteří volají po předčasných volbách. Ze statistického hlediska je 65% obyvatel tak velký statistický vzorek, že je vysoká pravděpodobnost, že by volby dopadly stejně.

1. Jeden mandát může také reprezentovat 10.000-30.000 odevzdaných hlasů (i více...u zelených třeba 70.000)...to by muselo minimálně 10.000 lidí změnit názor a všichni by to museli dát téže straně.. 

2. Když přijde například o 200.000 lidí méně, budou to s nejvyšší pravděpodobností zastoupeni voliči všech politických stran, poměrně zastoupených...

To je matematická statistika... Nejprve je třeba změnit počet poslanců ve sněmovně na lichý! A pak vyhlásit nové volby.

Dále je zřejmé, že voliči Zelených s levicovým smýšlením by začali volit levicové strany (ČSSD) - poté, co Bursík odstranil ve straně levicové křídlo..dva dny před volbami a spojil se s Topolánkem... spíše by novými volbami utrpěla trojkoalice, protože by zelení ztratili (bůhví, zda by se dostali do sněmovny...)

0/0
21.7.2006 10:54

denny2006

Keci,keci,kecičky a proto :

Předčasné volby R^:-D!!! Jinak to nevidím;-D!!!

;-€;-O =>(Y)Rv!!!   :-D;-D

0/0
21.7.2006 10:45

afix

Topolánek

Tak jsem z toho zmatený. Topolánek řekne, že probáhají programová jednání Havel-Nečas a Nečas tvrdí, že ČSSD odmítá jednat o programu... A to se píše v jednom článku...A taky se tam píše, že ODS nejprve potvrdila Zaorálkovi podporu...a pak své stanovisko stáhla. A vše může začít nanovo... Tak toto mi připadá jako obstrukce na druhou. Nemám rád Paroubka, ale ten si alespoň stojí za tím, co dělá a dá jasné slovo. Topolánek se projevil jako slabý předseda strany už ve volbách. Myslím si, že on je zdrojem těch problémů, nedokáže se operativně rozhodovat, nechodí na klíčová jednání (Paroubek-Klaus-?), patrně trucuje??? Znám spoustu voličů ODS, které dost štve...

0/0
21.7.2006 10:28

xmkdesign

Re: Topolánek

Nesahej jim v diskusi na Topolánka jinak zle dopadneš :-D:-D:-D

0/0
21.7.2006 10:37

pleoner

Zase nic

Tak, že prý ho Jyrka zase nepostaví, protože by se mu ostatní smáli.

0/0
21.7.2006 10:27

bl99

když už jsou tahanice o schvalování předsedy PS

tak si nedovedu představit ty tahanice o schvalování důvěry vlády koalice ;-D:-/

0/0
21.7.2006 9:21

xmkdesign

Re: když už jsou tahanice o schvalování předsedy PS

Já ano....ale pro 3koalici to nevidím dobře ;-)

0/0
21.7.2006 9:25

chemba

čssd kandidáta nestáhne

zakáže Topolánek celé trojkoalici hlasovat? Víme že tento postup byl předmětem kritiky ze strany trojkoalice, pokud nehlasovala čssd.To mě zajímá.jestli bude ods opisovat od čssd.

0/0
21.7.2006 9:17

xmkdesign

Re: čssd kandidáta nestáhne

jak media dokážou vnutit takovou blbost. poslanci ČSSD mohou hlasovat, ale sami nechtějí ;-)

0/0
21.7.2006 9:18

bl99

Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

;-D;-D;-D

0/0
21.7.2006 9:19

xmkdesign

Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

A to na ně jako Paroubek míří pistolí či co ? Jít za plentu a hodit lístek pro cizího kandidáta opravdu mohli, ale by pak asi letěli z ČSSD, ale každý si musí nést následky svého rozhodování.

0/0
21.7.2006 9:21

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Jé ... chtěl sem reagovat trochu jinam...

0/0
21.7.2006 9:22

cybermiky

Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

ten člověk /design/, snad ani není člověk,ale marťan ;-D

0/0
21.7.2006 9:21

bl99

Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

minimálně;-D

0/0
21.7.2006 9:22

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Sem si splet příspěvek... ale stejně nevěřím, že by Paroubek někoho snad zastřelil z hlasování při volbě PS.

0/0
21.7.2006 9:23

bl99

Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

nespetl, blbne to nějak:-/

0/0
21.7.2006 9:25

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Jj.. ale hlavně, že mě virtuální milionář cybermiky může odpovědět :-D

0/0
21.7.2006 9:26

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Tobě vždy a rád mladíku. ;-) 

0/0
21.7.2006 9:45

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Dobrá, vysvětli mě prosím, proč bych ze svých daní měl platit stádo nemakačenků. Dále bych rád věděl, proč úspěšný člověk musí platit tak nehorázné daně ?

0/0
21.7.2006 9:36

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

ad1) Stádo nemakačenků budeš živit ať vládne kdo chce.

ad2) Daně se platí ve všech státech... u nás ta daň neni zdaleka tak hrozná. Jiná otázka je, co za ty daně dostaneš. Ale nechápu politiku ODS : vybeme se méně na daních - oddlužíme stát  ...  to si protiřečí samo o sobě.

0/0
21.7.2006 9:42

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

překlep ... vybereme méně na daních

0/0
21.7.2006 9:44

mayqo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

ad1) to stado bude mnohem mensi pokud je nebudes takhle kralovsky platit

ad2) nejde o vyber dani ale o vydavky statu, snizenim se dosahne srovnani rozpoctu ;-D

0/0
21.7.2006 9:46

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

1)V téhle otázce nejsem takový optimista, jelikož cikáni (ne romové, ale nemakačenkové) si vždy najdou způsob, jak žít pohodlně ze sociálních dávek.

2)Tak to chci vidět,  to snížení výdajů. Nejsem sice ekonom, ale  přes 90% rozpočtu tvoří mandatorní výdaje, které půjdou těžko snižovat.

0/0
21.7.2006 9:52

bl99

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

 s bodem 1) až tak nesouhlasím. Když nebudou mít na chlast, tak se o sebe (práci) budou víc starat a né, že né. Je to logika. Pokuď dostanu tolik, že s tím v pohodě vyžiju, tak nač hledat práci?

0/0
21.7.2006 9:55

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Taky jsem si to myslel... ale ejhle viděl jsem i několik cik. kteří si vydělali v práci 25000 (tvrdá zednická práce), ale oni si těch peněz prostě neváží a do druhého týdne všechno rozházejí. Nemám rád rasismus a házení do jednoho pytle, ale tento problém je v samotné mentalitě romů, takže 80% z nich má problémy si najít zaměstnání a vyjít s penězi.

0/0
21.7.2006 9:59

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

A to nechci ani pomyslet na situaci, že by se u nás romové zbouřili jako na slovensku či hůře... to bysme teprv zažili.

0/0
21.7.2006 10:02

gebra

Re: čssd kandidáta nestáhne

V tom je prave ten rozdil, nikdo nebude nic nikomu zakazovat, ale JaParoubek stejne Zaoralka stahne, protoze si chce vynutit zavazek ze ho budou podporovat. Takze spis nez svobodna volba poslancu to ma byt diktatura proletariatu CSSD, jak tipicky Paroubkovske, Ja Ja Ja jenom Ja to nadiktuju a vy to tak budete delat. A ty podrztaskove z CSSD jen tupe kyvou hlavama (Sobotka je v tom primo excelentni a jeste k tomu vzdy prida ten priblblej usmev). Hitlerovi se taky ustupovalo po troskach a jak to dopadlo.

0/0
21.7.2006 9:43

xmkdesign

Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

"Takze spis nez svobodna volba poslancu to ma byt diktatura proletariatu CSSD, jak tipicky Paroubkovske" ...

Naopak líbí se mi, že nechce spoléhat na přeběhlíky, ale raději vyjedná podporu pro svého kandidáta... ale pro Vás to bude zřejmě špatně ať to udělá jakkoliv.

0/0
21.7.2006 9:45

mayqo

Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

a proc potom o te podpore nejedna a jen tluce do stolu???? ;-D;-D;-D

0/0
21.7.2006 9:47

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Tlučeš do stolu maximálně ty a Nečas :-D

0/0
21.7.2006 9:53

gebra

Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

A proc tedy nesmi nikdo nasadit protikandidata, pokud mam "vyjednanou" podporu tak mi muze byt jfuk kolik je protikandidatu, takze je to trochu liche s tou pragmaticnosti a spis to zavani tou diktaturou. 

0/0
21.7.2006 9:51

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

ČSSD opet nema vyjednanou podporu,  protoze ODS rekne jednou NE pak zas ANO druhý den NE. Ajelikoz se vsechny tyto strategicke manevry daji v demokraticke zemi uskutecnit, tak co je na tom diktaturniho ?

0/0
21.7.2006 9:56

gebra

Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Od sveho vudce se ucite velice rychle, "Ja" si muze sve vyroky korigovat v case jak chce, nic mene reakce oponentu jsou prezentovany jak nazorove kotrmelce.

0/0
21.7.2006 10:05

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

1) Patroubek není můj vůdce

2) Jak ČSSD měnila názory?

0/0
21.7.2006 10:13

gebra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

No CSSD je menit nemohla, protoze to JaParoubek nedovolil, ale Jirik rotuje jak kaca, hlavne podle toho jak vychazi pruzkumy verejneho mineni

0/0
21.7.2006 10:28

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Aha a jak rotuje.... povidej zatim jsem videl jen kotrmelce od ODS, jak meni nazory co nejak rikal jeden den a druhy den obratil ? (kdyz pominu duveru vlade 3koalice - ty odmitali jednat celou dobu o programu ... to chapu)

0/0
21.7.2006 10:33

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

;-D;-D Zas jen prázdná slova bez argumentů ;-D;-D

0/0
21.7.2006 10:22

gebra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

No Ja Paroubek opravdu jen mlati slamu

0/0
21.7.2006 10:30

xmkdesign

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: čssd kandidáta nestáhne

Slamu mlatis jen ty... a jeste ti kouka z bot. Najdi si argumenty a pak zkousej diskutovat ;-)

0/0
21.7.2006 10:33

zapikj

Že by Nekromancer Paroubek oživil mrtvý projekt?

:-D

0/0
21.7.2006 9:14

CuoreSportivo

Volební systém je na nic

Co je to za systém, kde vítězná strana po jakémsi stupidním přepočítání nakonec nesestavuje vládu. To jako ten, kdo dělá více obstrukcí nakonec bude dál tuto zemi zbídačovat a trestat ty, kteří makají a umí si vydělat? Zase se budeme dívat na každého, kdo má pěnké auto jako na zloděje?

0/0
21.7.2006 9:07

bl99

Re: Volební systém je na nic

R^

0/0
21.7.2006 9:09

mayqo

Re: Volební systém je na nic

Alfa Romeo? Jinak souhlas ;-D

0/0
21.7.2006 9:10

xmkdesign

Re: Volební systém je na nic

Pleteš se. ODS vyhrála volby a sestavuje vládu ... může to být trojkoalice, ale nemusí... klidně se může domluvit jen s ČSSD nebo KSČM nebo jenom zelenými ... prostě bude vládnout... ale s kým to je otázka.

0/0
21.7.2006 9:16

rybizek

Uroven dane spolecnosti se pozna treba tak, ze dana spolecnost ma hluboce a temer nemene urcite hodnoty, ktere nejsou poplatny ani dobe ani politickemu smeru, mysleni apod. Marne premyslim, co ma cesky narod hluboce zakoreneno tak, ze se na tom da po

0/0
21.7.2006 9:04

rybizek

Re: Uroven dane spolecnosti se pozna treba tak, ze dana spolecnost ma hluboce a temer nemene urcite hodnoty, ktere nejsou poplatny ani dobe ani politickemu smeru, mysleni apod. Marne premyslim, co ma cesky narod hluboce zakoreneno tak, ze se na tom d

zitivne stavet.....

0/0
21.7.2006 9:05

xmkdesign

Re: Re: Uroven dane spolecnosti se pozna treba tak, ze dana spolecnost ma hluboce a temer nemene urcite hodnoty, ktere nejsou poplatny ani dobe ani politickemu smeru, mysleni apod. Marne premyslim, co ma cesky narod hluboce zakoreneno tak, ze se na t

Velká spotřeba piva... docela solidní základ pro business :-D

0/0
21.7.2006 9:20

sisko1

ODS VYDÍRÁ LEVICOVÉ STRANY A CHCE JÍT PROTI OBYČEJNÝM LIDEM !!!

LEVICOVÉ STRANY BY SE MĚLY DOHODNOUT NA SPOLEČNÉM POSTUPU VYTVOŘENÍ NOVÉ VLÁDY ZA PODPORY  LEVICOVÉ ČÁSTI ZELENÝCH !!! K TOMU DOSTALA ČSSD MANDÁT VE VOLBÁCH OD OBYČEJNÝCH LIDÍ !! NENECHME SI ROZKRÁST REPUBLIKU MODRÝMI STRAKAMI A PODNIKATELI !!

0/0
21.7.2006 9:04

mayqo

Re: ODS VYDÍRÁ LEVICOVÉ STRANY A CHCE JÍT PROTI OBYČEJNÝM LIDEM !!!

no tys tady chybel ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
21.7.2006 9:05

bl99

Re: Re: ODS VYDÍRÁ LEVICOVÉ STRANY A CHCE JÍT PROTI OBYČEJNÝM LIDEM !!!

ahojky VV

0/0
21.7.2006 9:06





Najdete na iDNES.cz