Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Před izraelskými bombami prchly další desítky Čechů

Na starém ruzyňském letišti přistál hodinu po půlnoci armádní speciál s necelou stovkou českých a slovenských občanů žijících v Libanonu. Utekli ze země před izraelskými bombami, které na ni už týden dopadají. Většina věří, že se situace uklidní a oni se vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klidné monstrum

Hážou bomby na Čechy a moraváky

Hanba Izraeli, vypálit to teroristické hnízdo ;-)

0/0
18.7.2006 15:04

Josefprav

Modrostrak,

Kde existuje to, co ty tomu říkáš přiměřená obrana?

Trochu jsi si to popletl a plácáš blbosti idiote.

0/0
18.7.2006 14:00

Modrostrak

Re: Modrostrak,

Ze jsi velky sociopat a k tomu s minimalni urovni znalosti a rozhledu, je tu uz chronicky zname a obvykle Te vzdy ignoruju a ponechavam Te hadkam s Tvymi cetnymi anti-nicky, co jsi stihl proti sobe iniciovat.

Vyjimecne, ale skutecne vyjmecne a s maximalnim odporem k sociopatum Tveho ranku, Te ale naprosto extraordinerne poucim:

Protocol Additional to the Geneva Conventions of 12 August 1949, and Relating to the Protection of Victims of Non-International Armed Conflicts (Protocol II)Adopted on 8 June 1977 by the Diplomatic Conference on the Reaffirmation and Development of

International Humanitarian Law applicable in Armed Conflictsentry into force 7 December 1978, in accordance with Article 23

0/0
18.7.2006 15:00

Modrostrak

Re: Re: Modrostrak,

...Zakazují se útoky na civilní obyvatelstvo jako takové, stejně jako na jednotlivé civilní osoby. Ochrana počívá hlavně na zásadě:

1. rozlišování (principle of distinction) mezi civilním obyvatelstvem a kombatanty.

Tento princip se dá vyvodit již z Petrohradské deklarace a je zakotven i v Haagské úmluvě o zákonech a obyčejích války.

Zbraně, jejichž použití NEROZLIŠUJE mezi vojenskými a civilními cíli, jsou jako "slepé zbraně" ZAKÁZÁNY...

0/0
18.7.2006 15:06

KačerIII

Re: Re: Re: Modrostrak,

Marně hledám ve vaší hromadě slov tvrzení o tom jak rozlišují Stalinovy varhany rozehrávané pronásledovaným Hizballáhem mezi izraelskými vojáky a civilisty (mimochodem podle tvrzení znalých: civilista v Haifě, téměř jistě "izraelský Arab"). Proč jsou sebevražední atentátníci posíláni do izraelských trolejbusů, na autobusová nádraží, do obchodních domů a diskoték? ??!

0/0
18.7.2006 18:10

Josefprav

Reakce na nadpis článku

Další vítězství nad sionismem. Židům se nepodařilo zasáhnout Čechy svými bombami.

0/0
18.7.2006 13:58

Jindrich Hojer

4 Blamik

TP?  ;-)

0/0
18.7.2006 12:01

Modrostrak

Kteri civiliste jsou ohrozovani konfliktem a kdo je tedy aggressorr

1. Israelstvi civiliste?

2. Lebanonsti civiliste?

Odpoved je nasnade podotazkou: Ze ktere strany konfliktu jsou evakuovani cizinci? ?

A dalsi podotazka: Unesl Hesbollah israelske civilisty nebo israelske vojaky, ze ted nejen na strane Lebanonu umiraji a prchaji a evakuuji se hlavne civiliste?

V pravu existuje neco, jako primerena obrana. Mezinarodni pravo resp. "mezinarodni" spolecenstvi to, alespon vzdy v pripade Israele, radeji nikdy neinterpretuje a dava Israeli volnou ruku k odstrasujicim massakrum sousedu a jejich infrastruktury. Obecne prijatelny zaver pro jakkoukoliv "fandici" stranu: Bez opakovanych massakru civilistu v sousednich statech israelskymi a zejmena americkymi zbranemi a technologiemi a niceni jejich infrastruktur, by Israel jiz v soucasne podobe davno neexistoval. Rv

0/0
18.7.2006 10:23

pičo, máš na piče piču

Re: Kteri civiliste jsou ohrozovani konfliktem a kdo je tedy aggressorr

Cože?

0/0
18.7.2006 10:28

Modrostrak

Re: Re: Kteri civiliste jsou ohrozovani konfliktem a kdo je tedy aggressorr

Odpovez si svym nickem

0/0
18.7.2006 10:29

zapvit

Re: Re: Kteri civiliste jsou ohrozovani konfliktem a kdo je tedy aggressorr

ty budes asi peknej idiot kdyz mas tak blbej nick!!!!

0/0
18.7.2006 21:13

martas38

Re: Kteri civiliste jsou ohrozovani konfliktem a kdo je tedy aggressorr

To mas z vlastni hlavy, Halo novin, nebo Muslizskych listu?

0/0
18.7.2006 10:33

Modrostrak

Re: Re: Kteri civiliste jsou ohrozovani konfliktem a kdo je tedy aggressorr

To mam z www.jpost.com

0/0
18.7.2006 10:35

kája1970

na té ilustrační fotce

je spíš návrat nejmenovaného etnika z Anglie:-):-):-):-)

0/0
18.7.2006 10:15

pičo, máš na piče piču

I mistr tesař se někdy utne,

natož Helmut Zázvorka...

0/0
18.7.2006 10:11

Helmut_Zazvorka_von_Reichenberg

Re: I mistr tesař se někdy utne,

vo co ti de pičo?

0/0
18.7.2006 10:18

Axlboy

"Ničit tak krásnou zemi, celou infrastrukturu, a to vlastně kvůli ničemu""

dobrá dilina ....

0/0
18.7.2006 10:01

fleret1

to,ze situace je stresujici je jasne kazdemu blbonovi,

na to neni treba upozornovat...jenze stresujici je na obou stranach,nejen te libanonske -o tom uz se ovsem tyhle zaslouzile pracovnice nezminuji a zapominaji,ze i na strane izraelske jsou civiliste a zeny s detmi...nevim co ma rozhovor s temahle zenskejma vyvolat,zvlaste pak ze obrana izrelcu je neduvodna...tak nehorazna blbost a lez tu uz dlouho nebyla...Rv

0/0
18.7.2006 9:54

Jindrich Hojer

Re: to,ze situace je stresujici je jasne kazdemu blbonovi,

Co navrhujes? Zakazat novinarum rozhovory s navratilci z Libanonu? Specialni sionistickou cenzuru vsech sdel. prostredku? Jake jsou pocty obeti posledni eskalace na obou stranach? Sorry, korde, ale jsi velmi, velmi zaujaty...

0/0
18.7.2006 11:39

bad dream

Kvůli ničemu?

Kráva! Neunesli jí syna ani manžela, tak vlastně o nic nejde;-O 

0/0
18.7.2006 9:31

Helmut_Zazvorka_von_Reichenberg

Re: Kvůli ničemu?

Prosím tě, buď rád, že jsi paní ze svých daní, přispěl na návrat domů.

0/0
18.7.2006 9:40

bad dream

Re: Re: Kvůli ničemu?

Kuwa, tos mě nasr@l

0/0
18.7.2006 9:42

mtis

a to vlastně kvůli ničemu

Já všechny nevinné oběti tohoto i jiných konfliktů lituju, ale tahle dáma opravdu nemá pravdu: neděje se to kvůli ničemu ale kvůli:

1. Mocenským zájmům Sýrie a Iránu

2. Přesvědčení Hizballáhu, že si můžou dovolit cokoliv, ať už vzhledem k Libanonu nebo vzhledem k Izraeli

3. Kvůli Linbanonské vládě, která má větší strach z několikatisícových bojůvek radiklních islamistů z Hizballáhu než z celé Izraelské armády.

Což jak se ukázalo nebylo ani šťastné, ani prozíravé ...;-P;-P;-P

0/0
18.7.2006 9:13

Helmut_Zazvorka_von_Reichenberg

Re: a to vlastně kvůli ničemu

Izreal nemá mocenské zájmy? Ten se jen brání? 8-o

0/0
18.7.2006 9:15

Blamik

Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

Ano. Jako jeden z mála nemá zájem v získání cizího území. Chce jen klid a soužití pokud možno s nejmenším počtem obětí. Myslím že to je mocenský zájem, ale pochopitelný a správný...

0/0
18.7.2006 9:27

_m-

Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

8-o

0/0
18.7.2006 9:29

Blamik

Re: Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

Myslím že není čemu se divit. Izrael v tuhle chvíli jen supluje neschopnou nadnárodní organizaci kterou vede jeden přičmoudlej anál. Ta měla být první na místě a odělit obě strany a vytvořit nárazníkové pásmo. Jenže to by OSN musela být organizací která se řídí záměry a idejemiá se kterými byla stvořena.

0/0
18.7.2006 9:33

John Nowak

Re: Re: Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

OSN, resp. rada bezpečnosti těžko může situaci nějak vyřešit, když USA vetují jakýkoliv návrh akce, který se nezamlouvá Izraeli. Principy, na nichž funguje RB OSN jsou dneska poněkud nevyhovující a bylo by vhodné je změnit.

0/0
18.7.2006 9:56

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

No když Izrael opusti jižní Libanon a po Harírího vraždě OSN schválila v radě bezpečnosti, odchod Izraele, odchod Sýrie a odzbrojení všech ozbrojených skupin kromě pravidelné libanonské armády, že si OSN něco odhlasuje a pak na to kašle je důvod proč ji nikdo nebere vážně a i na závazné rezoluce kašle.

0/0
18.7.2006 13:32

Helmut_Zazvorka_von_Reichenberg

Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

předpokládám, že příspěvek je myšlen ironicky. ;-DR^

0/0
18.7.2006 9:32

Blamik

Re: Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

No právě že vůbec. Pokud sleduju moderní historii Izraele tak je vidět snaha vrátit územáí která v posledních konfliktech získal. Ale mluvím tím o oficiální politice, ne o smýšlení části obyvatelstva.

0/0
18.7.2006 9:35

molim

Re: Re: Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

Vy spíš mluvíte o oficiální propagandě, a ne o skutečném  smýšlení vlády.

0/0
18.7.2006 10:23

John Nowak

Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

Pravda, Izrael už cizí území získal a pro tuto chvíli je spokojený s tím, co má. Bohužel státy, jejichž území Izrael anektoval spokojené nejsou, a to je příčina neustávajících konfliktů.

0/0
18.7.2006 9:53

Krak

Re: Re: Re: Re: a to vlastně kvůli ničemu

A které že to jsou státy???

0/0
18.7.2006 10:53

pičo, máš na piče piču

a to všechno kvůli ničemu?

Prohledat, odvšivit a zavřít. Nabídnout výměnou za unesené.

0/0
18.7.2006 9:11

komunisti_sou_svine

Re: a to všechno kvůli ničemu?

Za jaké unesené feťáku ?8-o

0/0
18.7.2006 9:27

smotitak

Re: Re: a to všechno kvůli ničemu?

Proč feťáku?Snad pičo.

0/0
18.7.2006 9:35

Blamik

Pravda

Myslím že ta paní na dovolené by mluvila zcela jinak kdyby uneseným byl někdo z její rodiny. Nepoměřitelná je subjektivní pravda...... "a to všechno kvůli ničemu"!

0/0
18.7.2006 9:08

Helmut_Zazvorka_von_Reichenberg

Na věc se lze dívat i poměr optimisticky. Průměrný divák TV Nova bude moci co nevidět vyrážet za levnou dovolenou do Libanonu, Sýrie a severního Izraele.

;-D

0/0
18.7.2006 8:50

monthy70

Re: Na věc se lze dívat i poměr optimisticky. Průměrný divák TV Nova bude moci co nevidět vyrážet za levnou dovolenou do Libanonu, Sýrie a severního Izraele.

Tam bylo docela levně i před válkou. V Libanonu jsem byl loni v létě za 26tis ve **** hotelu s all inclusive. A je tam moc pěkně. Stejně jako v Izraeli

0/0
18.7.2006 10:16

Helmut_Zazvorka_von_Reichenberg

Re: Re: Na věc se lze dívat i poměr optimisticky. Průměrný divák TV Nova bude moci co nevidět vyrážet za levnou dovolenou do Libanonu, Sýrie a severního Izraele.

Já myslí, že na diváka TV Nova je i těch 26 moc. Uvidíme za tři měsíce......

0/0
18.7.2006 10:17

BenediktSpinoza

Za 26 tisic

jsem behem 14 dnu projel autem Izralel krizem krazem o Eliatu po Golany (+zpatecni letenka) a spal po kubucech a levnychhotelech. Vyhazovat penize za valeni se v hotelu all inclusive je nesmysl, v podstate ani nevis ve ktery zemi vlastne jsi.:-)

0/0
18.7.2006 13:04





Najdete na iDNES.cz