Diskuze
Dálnici D1 uzavřela nehoda se třemi mrtvými
Děkujeme za pochopení.
dislektik
NEHODY BUDOU A MY NEBUDEM PROSTĚ TAKOVÉ TRAGÉDIE SE DĚJÍ DÍT SE BUDOU
PROTO MY VŠICHNI MUSÍME UDĚLAT VŠE PROTO ABY JICH BYLO CO NEJMÍN A NEBO VŮBEC
KocinaK
vše dohromady
Tady vubec nejde o bodový sestém nebo to kdy konečně policie začne trestat střízlivce a podobně. Já kolem té nehody včera jela nebylo to zrovna nic příjemného když vidíte jak hasiči vysekávají oběti z auta a pohledem narazíte i na ty osoby. Spíš jde o to že někteří řidiči kamionů buď před vámi z neznámeho důvodu přibrzdí a nebo začnou předjíždět. Dokud není jasná přičina nemůžeme zatím shazovat viny na kamioňáky apod.
mhh
kompilát (ještě jednou v lepším formátu)
3/4 nehod se stane v obci, zbylé nehody: dálnice5%, 1tř.35%, 2tř.32%, 3tř.28%, z celkového počtu nehod je alkohol na vině v ca. 2,5%tech. Řidiči os. aut zaviní ca. 72% z celk. počtu nehod, řidiči nákladních vozů 16% (ř.autobusů 1%).. DESET nejčetnějších příčin nehod řidičů motorových vozidel: 25% řidič se plně nevěnoval řízení vozidla (+++) - 18% nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem - 18% nesprávné otáčení nebo couvání - 12% nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky (+++) - 6% nedání přednosti přikázané dopravní značkou " DEJ PŘEDNOST" (+) - 5% nezvládnutí řízení vozidla (+) - 4% vjetí do protisměru (+++) - 4% vyhýbání bez dostatečné boční vůle - 4% nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky (+++++) - 3% nedání přednosti při odbočování vlevo - Pozn: v (závorkách) je charakteristika úmrtnosti /s příznakem (+) jsou dále: srážka při předjíždění, špatná viditelnost, překročení předeps. rychlosti..
pinguinone
Re: kompilát (ještě jednou v lepším formátu)
..miluji policejni alibisticky zargon...
mhh
zajímavý kompilát z několika statistik...
3/4 nehod se stane v obci, zbylé nehody: dálnice5%, 1tř.35%, 2tř.32%, 3tř.28%, z celkového počtu nehod je na alkohol vině v ca. 2,5%tech. Řidiči os. aut zaviní ca. 72% z celk. počtu nehod, řidiči nákladních vozů 16% (ř.autobusů 1%).. DESET nejčetnějších příčin nehod řidičů motorových vozidel: 25% řidič se plně nevěnoval řízení vozidla [+++] - 18% nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem - 18% nesprávné otáčení nebo couvání - 12% nepřizpůsobení rychlosti stavu vozovky [+++] - 6% nedání přednosti přikázané dopravní značkou " DEJ PŘEDNOST" [+] - 5% nezvládnutí řízení vozidla [+] - 4% vjetí do protisměru [+++] - 4% vyhýbání bez dostatečné boční vůle - 4% nepřizpůsobení rychlosti dopravně technickému stavu vozovky [+++++] - 3% nedání přednosti při odbočování vlevo - Pozn: v [závorkách] je charakteristika úmrtnosti (s příznakem [+] jsou dále: srážka při předjíždění, špatná viditelnost, překročení předeps. rychlosti)
cejkis
stačilo by...
Stačilo by mít civilní auta s policisty a kamerovým systémem a kontrolovat odstupy a včasné blinkry. Odstup a včasné blinkry dostat do zákona a hlavně to podtrhuji umístit značky informující o konci pomalého pruhu i na levou stranu tak, aby na ně bylo vidět a ne že je nějaká značka skrytá za návěsy kamiónů.
Isbjoerna
Re: Vlmi oblibene a osvedcene!
U nas jich na autobahn jezdi denne desitky - maji VELMI dobry vydelek za "vybrzedeni", "najizdeni", Handy na uchu/v ruce, dlouhe "kulhani" v prostrednim pruhu, trvale "levaky", bezpec.pasy... Vse stoji na video, pak "svedou" auto k vyjezdu a pokuta.
mattyas
Nebezpečné předjíždění kamionů
Naprosto odpovědně tvrdím, že přijetím nového silničního zákona takovýchto nehod zásadně přibude. Myslím tím takových, kde kamion přirazí na středová svodila předjíždějící osobák, který byl přehlédnut a pak je z toho řetězový masakr jako teď. Kamiony valí po dálnici i 120 (hlavně ty zahraniční) Vystresovaný škodovkář úzkostlivě hlídá 130 a co 10 vteřin kouká na tachák, aby nepřišel o body. Při rozdílu rychlostí 10km zůstává ve slepém úhlu kamionu 4x déle, než když pro předjetí zrychlím na 160. To je smrtelně dlouhá doba. Vzhledem k tomu, že většina kamionů vjede do levého pruhu po jednom bliknutí a mnozí i bez blinkru, tak si tatík koukající na tachometr ani nevšimne, že se ho ten kolos právě chystá sešrotovat. Blahopřeju všem, kteří mají nový zákon na svědomí, protože ti mají na svědomí i všechny budoucí mrtvé z takových nehod.
2Mac7
Re: Nebezpečné předjíždění kamionů
takže z toho vyplývá co, ještě přísnější postihy pro řidiče kamionů , protože při nehodách podle Vašeho scénáře mají mrtvé na svědomí oni.
pacient24
Re: -
Hmm, ale na druhou stranu konecne snad vetsina lidi uzna, ze dodrzovani predpisu neni jenom o dodrzovani rychlosti. Ikdyz v tomhle pripade jsem zatim o duvodu havarie neslysel.
HarryIKeogh
parchanti za volantem!
...dnes jsem je do Prahy a na D1 mě dvakrát! na místě, kde se zužovaly pruhy do jednoho, podjeli nějací idioti...vletěli tam na plný kule a já měl co dělat, abych se jim vyhnul...na toho druhýho debílka s felicií jsem se potom pověsil a chvilku jsem se jej snažil upozornit, na to mě odpověděl fakáčem...takový zm*...d....i nemají na silnici co dělat a ještě si tady budou stěžovat na spřísnění zákona!!!!!!...
bmichal.cz
Re: parchanti za volantem!
Máš jet vlevo a nepřekážet rychlejším vozidlům ... Kvůli takovým jako jsi ty totiž vznikají nehody. Zákon říká, že levý pruh se má užít výhradně při předjíždění a ne, že od Brna pojedeš 110 v levém pruhu... Mimochodem na http://www.silnicnizakon.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.silnicnizakon.cz je celkem zajímavá diskuze na podobná témata. M.
aklika
achjo
bych řekla, že v obcích se rychlosti dodržují (strach z MP?), ale mimo obec byli vidět policajti jen první týden, ted se jim asi zahltila technika (umí vůbec poslat mejla? ) a nejsou vidět nikde, za posledních 3000km jsem nepotkala mimo města žádnou hlídku ani radar.... a za druhé, je asi fakt že když bylo na silnicích "akčně" a "frmol", tak člověk udržel pozornost, teď fádní devadesátka v obrovské koloně uspává - POSLEDNÍ BOURÁKY JSOU OD SAMÝCH PROFÍKŮ :( :(
pg1
Tranzit
tak mi dnes po dlouhe dobe ruply nerviky, jsem z FM a pres mesto vede prutah s 60. Ta polska prasata s 20 tunovym navesem to svihaji stale pres mesto 100. Ale dnes jsem dal jednomu malem ochutnat mou p**el. Brzdil aj s usama na skle na tu povolenou 60. To bylo kecu, ale na takova prasata se nijak nemysli. Kdo takovy tranzitni prutah mestem zna, mi da za pravdu...
aklika
Re: Tranzit
jojo, taky občas FM jezdím.........je to fakt děs - hlavně v zimě mám vytřeštěné oči do zpětného zrcátka a čekám kdo mě smete :( :( :(
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let
Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...
Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici
Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...
Prokletím očkování možná je, že chrání proti smrtelným chorobám, míní Válek
Přímý přenos V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. Jednou z cest, jak se proti nemoci chránit, je...
„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně
O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...