Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sociální demokrati a postmoderní mozaika

V Praze vyvrcholil 14. všesokolský slet. Na obou největších závěrečných akcích se představilo skoro sedmnáct tisíc cvičenců. Sokol patří mezi největší občanská sdružení u nás. Vznikl za Rakouska, založil ho v roce 1862 Josef Tyrš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aesim21

Boze....

O JXD si myslim, ze nejak senilni, nebo debilni nebo tak neco. To co si tady posledni dobou ctu v jeho nazorech, muze napsat jen naprosty blb. Proc by CSSD ustupovala, kdyz v podstate vyhrala volby :D Byli by hloupy, kdyby ustoupili...

0/0
25.7.2006 16:01

ouha

Re: Boze....

v jaké "podstatě"?

0/0
10.8.2006 10:03

vovov

Samozřejmě, že ....

zlý je podle Doležala Paroubek a ČSSD, protože neskáče podle toho, jak ODS píská.

Ať se dohodne ODS a přistoupí na návrhy ČSSD!

Proč tak hodná ODS neučiní ? 

0/0
13.7.2006 13:37

Gaston

Re: Samozřejmě, že ....

možná jste přehlédl, kdo letos vyhrál volby

0/0
13.7.2006 15:28

jules_w

stupido americano....

...a ty stovky holek ze Slovenska+dalsi vystupujici ve skladbe s aerobikem byly jako co???Stary babky???Nemluve o detech do cca 10ti let....

0/0
12.7.2006 11:32

Hans59

Pane X - vaše smlouva s ODS není smlouvou ČSSD s voliči

sociálně demokratičtí politici s Jiřím Paroubkem v čele ukazují, že oni, přestože za to jsou placeni, žádné dohody uzavírat nebudou. - Ne pane neumětele Doležale - nejsou placeni za dohody, zejména ne takové, které jsou proti dohodám se svými voliči. Apropo, vyplácal jste spoustu písmenek nazmar, než jste se dostal k tomu, co jste vlastně chtěl říci a i to postrádá logiku a je jakousi ideologickou pomůckou pro fanklub strany a jakýmsi svalováním viny za neústupnost ODS, která zatím trvá od počátku povolebního času na svém a nepohla se ani o píď. Už i strana Zelených pochopila, že vlastně dodala hlasy a nedostala nic. Ale nasedla a musí se vézt, neb vůdce pravil: My nežijeme v realitě, nás se ekonomika nedotýká. A proto je jedno jaká bude.

0/0
10.7.2006 14:48

contraC

fetování škodí zdraví

0/0
10.7.2006 10:31

ouha

Re: fetování škodí zdraví

"fetování" určitě, nikoli však zodpovědné užívání substancí za účelem rozšíření vědomí a světonázoru a také pro odpočinutí si od takových, kteří používají výrazy tohoto typu

0/0
10.8.2006 10:16

casyy

Josef Tyrš?

A ja zil v presvedceni, ze onen Tyrs byl Miroslav;-).

0/0
9.7.2006 22:47

OldFaker

Jeminkote Xindl Doktor

...opět předvádí, že JAKÁKOLIV droga škodí zdraví, mentálnímu určitě....

0/0
9.7.2006 20:40

ouha

Re: Jeminkote Xindl Doktor

prosím podrobnější diagnostiku

0/0
10.8.2006 10:05

Adam Pollo

jj, dobře napsané,

jako většinou. Že to voliči KSČm či sociální "demokracie" nepochopí, není chyba autora ...  ale pořád od Vás, pane JXD, čekám nějaký komentář k věci - tedy k tomu, že těch bezmozků a vyžírků  je u nás dohromady prakticky polovina voličů ...

0/0
9.7.2006 2:53

patockajan

Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Milý Adame Pollo (či jak se jmenuješ), jsem volič sociální demokracie a věř mi, jako bezmozek a vyžírka se rozhodně necítím. Jsem vysokoškolák s několikrát odborně měřeným IQ v pásmu vysokého nadprůměru, tudíž k tomu nemám důvod. Co mne dráždí, to je neuvěřitelná drzost sympatizantů pravice, kteří své politické protivníky neváhají častovat kanálovým slovníkem a sami se zjevně prožívají jako vtělení inteligence a společenské užitečnosti. Nuže vězte, milí pravičáci, kdo je mentálně na výši a prospěšný světu, o tom naštěstí nerozhodují aroganti, štěkající své duševní smetí na diskuzních fórech. O tak komplexních věcech rozhoduje život sám, mínění všech lidí (zejména hodlají-li volit), objektivní statistiky, historie.

0/0
9.7.2006 8:39

DedecekHribecek

Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Necítíte se jako "bezmozek a vyžírka" ? Sdělím Vám jeno tajemství. Zádný hlupák co chodí po zemi Vám neřekne, že je hlupákem. Nikdo kdo je příživník se Vám k tomu nepřizná a bude se tvářit jako nebo chudák pronásledovaný životem.

Jestli jste voličem ČSSD tak to je v protikladu s tím vaším deklarovaným IQ a vysokoškolským vzděláním. Vaše nafrněná slova o vysokém nadprůměru IQ mi ale náramě připomínají aroganci pana Paroubka.

Uráží Vás kalálový slovník. To mne přivádíte v úžas jak to, že Vám nevádí ona poltická kanálovitost čelního představitele strany kterou jste volil. Zřejmě Vám to u pravicových symapatitantů pobuřuje ale pan permiéra za to zvolíte.

No ještě, že se nám ozval někdo z tábora levice kdo je "kdo je mentálně na výši a prospěšný světu". ;-D

0/0
9.7.2006 11:33

patockajan

Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Nevím co je na mém tvrzení o IQ "nafrněného"? Neuvádím své jméno, a taky mi věřit můžete a nemusíte. Zato apriorní soud, že je volba ČSSD v protikladu s vyšším IQ a VŠ vzděláním, je problematický. Možná vycházíte ze sociologických průzkumů, kde jsou voliči ODS v průměru výš vzděláním a příjmy. To ale, domnívám se, nemá tak dalece souvislost s tím, že co volič levice, to blbec, jako spíš s tím, že lidé s vyšším vzděláním mají v průměru vyšší příjmy a tedy menší zájem na přerozdělení zdrojů a vyšší (podle mého názoru klamný) pocit, že je jejich životní pozice zabezpečená. Jo, a k tomu Paroubkovi, jeho četné (ne)způsoby se mi nelíbí, ale takových je v této zemi víc.

0/0
9.7.2006 12:04

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Ono platí i to, že arogant není schopen uvědomit si aroganci svého jednání. Tu nafrněnost Vám nikdo nevysvětlí. To je basence citu.

Je to v protikladu inteligence a vzdělání s s volební preferencí. Stačí když si pročtete volební ananýzy. Sociální strany volí lidé kteří mají nedostatek sebevědomí a potřebují aby se o ne někdo postaral. ten kdo má vzdělání má dostatek sebevědomí a nepožaduje onu péči státu.

Když se Vám nelíbí Paroubkův kanálizmus tak nemáte právo podobný kanálizms vyčítal lidem kteří jsou k němu v opozici a navíc nejsou v poltické straně. To ja také nedostatek vašeho citu.

0/0
9.7.2006 12:52

vovov

Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

volební analýzy koho ? Kdo je vypracovával?

Žurnalističtí poskoci ODS a bohatých - těm žuranalistickým poskokům to sype !

0/0
13.7.2006 13:40

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Zavítejte na stránky ČSU. Tam uvidíte ledasjaké statistiky.

Z na vás je vidět, že ono vzdělání a sebevědomí Vám chybí. Vyvalil jste jeno expresiva bez jakékoliv myšlenky. Svoji slabost či nedostatek seběvědomí jenom zakrýváte agresivitou. 

0/0
13.7.2006 15:18

Axlboy

Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

vážený pane, to že jste voličem čssd vás nijak nediskvalifikuje, ale chtělů bych vám říct jedno ... levice = přerozdělování, rovnost, šeď || pravice = svoboda, zodpovědnost ....

Pokud máte VŠ tak to jistě víte, princip je jasný levice jedněm bere aby jiné mohla uplatit .. a to stačí jen hlupákům a oportunistům ..

0/0
9.7.2006 13:19

patockajan

Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Závidím vám, že to máte tak jednoduché. Víte, já jsem se nacházel na různých úrovních společenského spektra. A vím jedno: ti co jsou dole, žádnou svobodu nemají, leda svobodu chcípnout v kanále. Jinak musejí hopsat, jak ti "svobodnější"(=mocnější a bohatší) pískají. Tohle se snaží vyrovnávat sociální stát, není to řešení ideální, ale já lepší nevidím. Podívejte se, když budou všichni zodpovědní a budou studovat atd, kdopak asi bude dělat za 8tisíc u pásu nebo uklízet? No, ti studovaní, samozřejmě, a nerozhodne o tom kvalita, ale spíš kontakty, což platí samozřejmě i dnes. Nikdo se vás u zaměstnavatele neptá, jaký jste byl student. Žádná zodpovědnost vám tady nepomůže, spíš vlivný strejda.

0/0
9.7.2006 14:43

vmvanjan

Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Jak se díváte na přerozdělování všehoschopných vyžírků v ČSSD, namátkou, Zgarba, Kraus, Gross, kteří zpronevěřili přes 100 miliard z našich společných státních peněz?

0/0
10.7.2006 15:11

blix

musíme se postarat sami

Před 4 lety jsem ukončil VŠ a protože jsem praxi nasbíral během studií rozhodl jsem se podnikat sám. Začátky krušné, bez jakékoliv pomoci od státu na rozjezd podnikání (na úřadech se mi doslova vysmáli)..pak byla zavedena povinná daň, ještě k velkému zdanění sociálního a zdravotního pojištění..postarat se sám o sebe a rodinu, pokud člověk chce podnikat je čím dál težší, mnohem jednodušší je pobírat sociální dávky a být nezměstnaný nebo se nechat zaměstnat jako státní úředník..zaměstnání u větší soukromé společnosti je v mém oboru a při mé kvalifikaci složité sehnat, protože mě nezaplatí..Paroubkova vláda o malopodnikatele naprosto nestála, znám je jeho stupidní (v novinách otištěný) výrok:"že zisk firem je zhovadilost"..pomalá likvidace živnostníků a místo nich vznik mamutích kamarádských zavázaných podniků jako za bolševika je jasnou cestou Paroubkova socialismu..Ale o čem se tu vůbec bavíme, vždyť Paroubek je bývalý a současný (pouze to skrývá) bolševik..aby si pak nerozmuněl s ksč!

0/0
9.7.2006 14:45

patockajan

Re: musíme se postarat sami

Ano, s pomocí celé společnosti jste získal kapitál (=dobrou kvalifikaci) na kterém můžete vydělávat. Ne každý takovou kvalifikaci má. Ne každá kvalifikace je takovým kapitálem.

0/0
9.7.2006 14:55

Axlboy

Re: Re: musíme se postarat sami

problém je v tom že moula nevytvoří pracovní místo, ale podnikatel ano ... jenže tohle socialista nevidí, myslí že stát je ten nejlepší hospodář což samozřejmě neni pravda

0/0
9.7.2006 17:55

cruton

Re: Re: musíme se postarat sami

Že vy jste, vy majáku inteligence, taky pro "bezplatné" zdravotnictví.

0/0
10.7.2006 6:49

Baxter

Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Vážený pane, dovolím si oponovat: levice = solidarita, společnost, vzdělání, prosperita  pravice=sobectví, individualismus, hluboké sociální rozdíly, vláda peněz, zločiny.......takhle to vydím já....k této diskusi bych asi dodal to, že já osobně jako volič čssd jsem také VŠ s doktorátem z ekonomie a dokonce mám vlastní firmu.

Chápu sice, že diskuse se zabedněnými pravičáky je někdy obtížná, ale zkuste někdy svět vnímat a ne se na něj jen černobíle dívat.

0/0
10.7.2006 10:47

Vigilantibus

Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Jako doktor ekonomie byste měl vědět, že sobectví, individualizmus a sociální rozdíly jsou PRÁVĚ motorem prosperity a zdrojem bohatství společnosti, které pak socialisté v zájmu "solidarity" rozhazují svým kamarádům a potenciálním voličům. 

0/0
10.7.2006 11:24

patockajan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Otázka: bude zdrojem prosperity spíše:

 a)vzdělaný, pracovitý a kreativní člověk nebo

b)sobec, individualista, který šlape směrem dolů?

No, není to tak jednoduché, jak libertariáni tvrdí, viďte? Nebude to spíš tak, že ten váš sobec bude spíš z těch kreativních a pracovitých týt, než by sám něco přinesl? Víte, já vám rozumím, chcete říci, že lidská chtivost je silnější, než prosociální city, že většinou je bezpečnější spolehnout se na ty horší lidské vlastnosti, protože ty lepší projevuje trvale jen omezená vrstva lidí. Ale můj názor je, že na těch druhých závisí skutečný pokrok.

0/0
10.7.2006 12:54

Baxter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Ano, za určitých podmínek platí, že liberalizace ekonomických vztahů vede k vyšší výkonnosti ekonomiky jako celku, bohužel ale souběžně s celou řadou negativních jevů. Otázkou je v jaké chceme žít společnosti. A já v té sobecké, individuální společnosti s obrovskými sociálními rozdíly s lidmi žijícími ve slumech rozhodně žít nechci. Je to věc osobního názoru, který já u jiných respektuji a které respektuje demokratická společnost.

0/0
10.7.2006 14:35

Vigilantibus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Slovo sobectví má pejorativní nádech. To, že jedinec sleduje své vlastní cíle a vlastní prospěch ještě neznamená, že je sobec charakterově. A sledováním vlastních cílů jedinec prospívá společnosti víc, než "moudrý" přerozdělovač. Mechanizmus, proč tomu tak je, brilantně popsal A.F.Hayek. Ale to by bylo na dlouho. Podstatné je, že snahou uměle zmenšovat majetkové rozdíly ve společnosti se dějí zase jiné křivdy jinde. (PS.: nikdo nechce nechat pojít hladem např.vdovu se třemi dětmi)

0/0
10.7.2006 16:06

Yv23

Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Jak může takový vzdělanec napsat "vydím" ?Že by "vy" byla předpona:-).

0/0
10.7.2006 12:46

ZdendaB

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

Nezávysle na sporu, používat pravopisnou chybu jako argument může jen naprosto omezený hlupáček s rozhledem profesionálního fotbalisty!!!

0/0
10.7.2006 13:58

vovov

Re: Re: Re: Re: Za tu polovinu bezmozků a vyžírků

To je hodně zjednodušené - podle Steigerwalda a ostaních podobných žumpových komentátorů z MfD.

0/0
13.7.2006 13:41

vlamos

?????

Paroubek že se nehodlá dohodnout? A cožpak Topolánek ano? Vždyť mu byla nabídnuta vláda úředníků. Vždyť není schopen se dohodnout na tom, aby byl do čela sněmovny zvolen člen ČSSD. Tak proč by měl Paroubek přistoupit na Topolánkovi požadavky? Jen aby se zalíbil "žurnalistům" typu pana Procházky?

0/0
8.7.2006 22:38

VIk123456789

Re: ?????

1. Paroubek mluvil o vlade odborniku a pokud se zeptate p.Topoanka, zda-li bude mit ve vlade odborniky, zajiste Vam odpovi, ze ANO

2. Koalice uz nekolikrat nabidla CSSD post sefa snemovny za podminky podpory vlady.

P.S.: pokud CSSD trva na tom, ze sefem snemovny by mel byt zastupce nejsilnejsi opozicni strany, mel by byt zvolen clen ODS, nebot to je momentalne nejsilnejsi opozicni strana !!! 

0/0
9.7.2006 0:17

ZdendaB

Re: Re: ?????

Tak snad ani Topolánek nemůže považovat Langra za odborníka!!!

0/0
10.7.2006 13:59

vovov

Re: Re: ?????

Zejména tam bude odborník Langer - odborník na nadávky a všelijakou špinavost !

0/0
13.7.2006 13:42

vmvanjan

Re: ?????

protože ten debil prohrál volby.(Y)

0/0
10.7.2006 15:12

vovov

Re: Re: ????? Omyl !

Kdo je druhý - ten neprohrál !

A proč byl až druhý?

-Protože nedokázal takovou špinavost jako ODS s Kubicem.

- Protože "objektivní" žurnaliosté (poskoci ODS) vymývali za slušné peníze voličům mozky a ti pak navzdory svému sociálnímu postavení volili ODS!

0/0
13.7.2006 13:44

EDV_Entwickler

Máte pravdu...

0/0
8.7.2006 15:08

Quasimodo-uzivatel kosmodisku

Ten Doležal

mi připomíná naše tapetáře v čele s Jekalem. Myšlenka veškerá žádná, pouze tři odstavce z různých článků na Idnes, slepené dohromady

0/0
8.7.2006 13:49

saldo

Re: Ten Doležal

Naprosto souhlasím. Jen bych rád věděl, kdo tam toho JXD pořád drží. Asi je to pako podobného ražení.

0/0
8.7.2006 15:54

dykl

Re: Ten Doležal

...souhlasím, je to vo ničem,...tedy ten článek,....:-(

0/0
9.7.2006 12:52

libienski

Koukám, že stačí slovo excentrika

a bolševici strácí zábrany;-D Ó jak symptomatické8-o

0/0
8.7.2006 11:54

Depek

člověče JXD,

vy jste na Velehradě nebyl. Kde byste se tam taky vzal, že ano. Žádné drama, nikoho do nemocnice nevezli, ani kolapsy z horka se tam nekonaly, to jste jen opsal z článku tady na IDnes. Škoda ztraceného času.

0/0
8.7.2006 11:52

libienski

Re: člověče JXD,

no buďte rádi, že tam apoň někdo zkolaboval, jinak co by taky do těch médií dali? Že se církev prostřednictvím Graubnera pokusí oslovit mladé lidí?

0/0
8.7.2006 11:55

Kapitan_John_H_Miller

!!!

Nulovou toleranci vymyslela ODS! Ty č u r á k u!

0/0
8.7.2006 11:18

pleoner

Re: !!!

A koncentráky vymysleli a provozovali fašisti a komunisti.

0/0
8.7.2006 11:43

Muslym

Re: Re: !!!

Vymysleli je Angličané za Burské války v Jižní Africe.

Masové rozšíření a změnu na likvidační tábory provedli až socialisté: nejprve nacionální (NSDAP), poté komunističtí (KSSS, u nás KSČ).

0/0
8.7.2006 11:49

Muslym

Re: Re: Re: !!!

Pardon: Stalin byl před Hitlerem, budoval koncentráky proti vlastnímu lidu už ve dvacátých letech 20. století. V tom byl komunismus progresivní. Hitler se to od něj naučil.

0/0
8.7.2006 11:52





Najdete na iDNES.cz