- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... to by opravdu pomohlo... Dráhy mají máslo na hlavě, protože dveře vagónů se u běžných vlaků dají za jízdy bez problémů otevřít, ačkoli mluvčí na začátku tvrdil opak. A taky matka má máslo na hlavě, protože nechat za jízdy pětileté dítě ve vlaku volně pobíhat... no nevím. Právníci se budou přít, ale Matěj je už na druhém břehu. Takže kus viny je na matce a další kus na ČD. Nakonec možná nikdo za nic nebude moci....
Dráhy mají vzdycky pravdu a když nemají pravdu, platí pravidlo číslo jedna. Je to jako s těmi semafory, ať svěla svítí nebo nesvítí tak platí, že se měl řidič rozhlédnou jesli nejede vlak. Takže v praxi to vypadá tak, že když vlak shrne auto, tak řidič přehlédl semafor a když se podaří prokázat, že semafor nefungoval, tak platí pravidlo číslo jedna.
Tvrdit, že nemůžeme za to, že máme natolik nezabezpečené vlaky, že jejich dveře může za jízdy snadno otevřít i pětileté dítě. Nebo že nedejbože ty vlaky jezdí s otevřenými dveřmi. Ty vlaky přece vůbec nejsou naše! Vaše ČD.
Nedokážu pochopit, proč se všichni zaměřují na nějaké podělané dvéře?
Někdo snad určil, že vypadl ze dveří?
Že se našel tam, kde měl být dle výpovědí spousty lidí ještě ve vlaku vám divný nepřipadá?
Hlavně ty dvéře zpuchřelé, že???
fuj.
Tak co ty dveře - šly otevřít...? Nebo nešly...?
vlaků ČD, ale tento typ 851, jezdící např. mezi Opavou a Olomoucí má dveře dokořán pravidelně několikrát během jediné jízdy http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?zobraz=motvoz_851&typ=pic" target="_blank" rel="nofollow">http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?zobraz=motvoz_851&typ=pic Průvodčí sice obíhá vlak jak může a ty dveře průběžně zavírá, jenže ty bohužel často nejdou zcela dovřít a opakovaně se otevírají. Tohle ale pravděpodobně není typ vagónu z onoho inkriminovaného případu. Tam spíš půjde o některý z řady B. Tyhle vozy sice nemají většinou dveře dokořán, nicméně i zde se to stát může, protože automatické blokování taktéž nemají a lze je tedy otevřít za jízdy (i když je fakt, že pro pětileté dítě by to byl problém).
Souhlas. Pro pětileté dítě to musí být obrovský problém. A vůbec se mu to nemůže podařit za pár vteřin po které prý nebyl pod dozorem, jak tvrdí matka. Někdy i dospělý musí do dveří kopnout , aby šly otervřít.
Ale není to vina dráhy. Dříve nebyly zamykatelné dveře a přesto existuje hodně lidí jejichž děti nevypadly
Dovoluji si upozornit, že ohlídat hyperaktivní dítě je velmi obtížné.
Co dodat. Setkal jsem se alespoň 3 x s otevřenými dveřmi ve vlaku
Na kolik desítek tisíc jízd ty troje otevřené dveře vycházejí ?
většinou pokud to otevří nejde, tak to nejde otevřít ani když vlak zastaví...
Svatá pravda...Je třeba domáčknout kliku nadoraz a zároveň na to naplno nalehnout ramenem - zdravý dospělý muž by si s tím měl poradit...