Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železný: Volby byly krutě zmanipulované

Jedním ze subjektů, který podal stížnost na průběh voleb do Sněmovny, jsou i Nezávislí demokraté v čele s Vladimírem Železným. "Rozhodnutí Nejvyššího správního soudu bude nejzásadnějším testem demokracie v naší zemi," řekl Železný na tiskové konferenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jack_rupnick

.

talmud byl taky krutě zmanipulován, ty iciku ušatá;-D

0/0
20.6.2006 16:13

DAVIDKOP

Tak

I když jsem volič ODS, tak musím uznat , že to říká dobře!!

0/0
20.6.2006 15:53

DAVIDKOP

Hmmm

Oho:-D

0/0
20.6.2006 15:52

Chargy

vo co mu de

Nechápu proč se do toho ještě s.e.r.e.:-)

0/0
20.6.2006 14:10

Andula555

no já tedy nevím,

ale předvolební debaty s neparlametními stranami - to byla dost bída - je mi líto, ale bohužel mediálně kovaní "borci", kteří jsou na obrazovkách profláklí už pár let ty nováčky docela dost válcovali. Bohužel se jim ve většině případů ani nepodařilo v omezeném čase zformulovat rozumnou reakci na dotaz nebo námitku oponenta.

Pokud jde o předvolební spoty - ty mne díky Bohu tentokráte minuly a kdyby neminuly, okamžitě to přepínám jinam. A více prostoru pro neparlametní strany - viz jeho vlastní odpověď. Tak o co mu jde ? Nestačí křesílko jedno venku???  Navíc - fakt se dá týden před volbami na základě jakýchsi proklamací zblbnout 5% lidí ??? to je snad potřeba je podmáznout guláškem trochu dřív, ne? a pokud možno osobně :D

0/0
20.6.2006 12:09

phi

prostě šašek

0/0
20.6.2006 9:17

Marpes

proboha...

...vždyť on se v každý televizní debatě jenom znemožní! nevim jestli takovej je, nebo si jenom hraje na toho úděsnýho cholerickyho dedka. Kdyby ho tam pustili, nevolil by ho tuplem nikdo.

0/0
20.6.2006 1:34

jeen

Re: proboha...

Možná by ses divil, kolik se u nás najde voličů "s jednoduchým myšlením", kteří by mu opět a znovu skočili na špek. Rv

UŽ ABY MU SEBRALI IMUNITU !! >-

0/0
20.6.2006 8:02

eman1

Re: Re: proboha...

No fuj, takový hnusný nemoci mu přeješ...

0/0
20.6.2006 8:29

eddiel

Re: Re: proboha...

Myslím, že jsme nedávno viděli, kolik se najde voličů "s jednoduchým myšlením"...

0/0
20.6.2006 10:00

jajaja00

To hovado viděti -

špatně od žaludku míti.

0/0
19.6.2006 22:50

LimonadovyJoe

Sranda musí bejt, no ale

už aby byl od těchto pidistraniček pokoj. Už tydle volby ukázaly, že to směřuje k pravicovému bloku pod patronací ODS, kdy nejspíš křesťanští demokraté a slušnější liberálové budou kandidovat na kandidátce ODS. A k levicovému bloku pod patronací ČSSD, kdy na její kandidátce dostanou místa komunisté a zelení. Nemyslím, že to tak bude už v příštích volbách, alespoň co se levice týče, páč komanči jsou pořád relativně dost silní, ale společná kandidatura ODS a KDU se přímo nabízí a pokud bude rozumná řeč např. s ED...

0/0
19.6.2006 22:12

jozicka

Pokud by to byla pravda

Znamenalo by to, ze volici jsou nesvepravni jedinci a tudiz by se ani zadne volby nemohly konat..

Jinak pan Zelezny by se mel zeptat LUKASENKA, jak vypadaji "krute zmanipulovane volby"...

0/0
19.6.2006 18:56

Xavier-xxx

Re: Pokud by to byla pravda

Já se spíš vůbec divím jaktože tohle individuum dostává tolik prostoru v médiích...jaktože nesedí?

0/0
19.6.2006 18:58

antigogo

Re: Re: Pokud by to byla pravda

Mělo by jich snad sedět mnohem víc. Nebo jste tak zaslepený?

0/0
19.6.2006 19:09

Xavier-xxx

Re: Re: Re: Pokud by to byla pravda

Železný je krypl nejkryplovatější kterej se schovává za politiku...

0/0
19.6.2006 21:17

antigogo

udivuje

Mne jen udivuje to, jak většině diskutujících leží v žaludku Železný /který se ale mimochodem za nikoho neskrývá/, ale takoví Kotové, Langrové, Kožení a jiná sebranka jim nevadí. Mimochodem, jak zde bylo již řečeno, schopnosti a vzdělanost mu opravdu nejze upřít, což se o mnohých říci nedá. U nich jsou jenom ty "podivné" mimostranické kontakty.

0/0
19.6.2006 18:46

jozicka

Re: udivuje

Mne lezi v zaludku: Zelezny, Paroubek, Tlusty, Langr, Kraus, Gross, Klaus, Zeman, Kasl, Topolanek, Kalousek. Ale i tak jsem volila ODS jako mensi zlo. (ze dvou nejsilnejsich stran).

0/0
19.6.2006 18:59

lada45

Re: Re: udivuje

Zaplať pánbůh. Stejně se ale musíš v Čechách cejtit blbě.

0/0
19.6.2006 20:28

Xavier-xxx

Re: udivuje

jedna otázka?jaktože ještě nesedí?...tohle lidem sedí v žaludku...

0/0
19.6.2006 18:59

antigogo

Re: Re: udivuje

Jenom on? Tak to jsou ti jednotlivci na tom hodně zle, hlavně s přemýšlením.

0/0
19.6.2006 19:07

Xavier-xxx

Re: Re: Re: udivuje

kup si kalacha a jdi to vyčistit troubo;-D

0/0
19.6.2006 21:17

lada45

Re: Re: udivuje

Pokud vím, tak ho vyšetřují jenom kvůli nějakým obrazům a hlavní svědek proti němu je zločinec.

0/0
19.6.2006 20:38

Xavier-xxx

Re: Re: Re: udivuje

ano kvůli "nějakejm" obrazům a daňovýmu úniku...ale vždyť to je v pohodičce...tenhle krypl se schovává za politiku a to se mi na něm hnusí...

0/0
19.6.2006 21:18

Muslym

Železný je čím dál hloupější: nepřekvapilo by mě, kdyby on sám volil KSČM nebo ČSSD...

0/0
19.6.2006 18:44

lada45

Re: Železný je čím dál hloupější: nepřekvapilo by mě, kdyby on sám volil KSČM nebo ČSSD...

To snad ne. S jeho chtrostí by měl pochopit, že na to jeho strana nemá a neměl brát hlasy jiným pravicovým stranám. Dalo by se spekulovat, že zavinil sto na sto.

0/0
19.6.2006 20:47

piErcE

Re: Re: Železný je čím dál hloupější: nepřekvapilo by mě, kdyby on sám volil KSČM nebo ČSSD...

100:100 zavinila ta dve procenta pravostredove orientovanych volicu, kteri jako "protest" dali hlas SNK-ED. Chapu je, ale mohli si to odpustit. Jeste nakonec tu diky tomuto "protestu" budou vladnout levicaci.

0/0
20.6.2006 13:55

John Nowak

to je dobře

Nevím jak vám, ale mně by vůbec nevadilo, pokud někdo zmanipuloval volby tak že se pak doktor Železný nedostal se svojí stranou do sněmovny. Naopak, rád bych dotyčnému poděkoval za to jak prospěl demokracii v naší malé zemičce.

0/0
19.6.2006 17:33

John Nowak

Re: to je dobře

Ještě dodatek: doufám, že policie České republiky a soudy urychleně dořeší všechny kauzy pana doktora a pošle ho tam kam patři: za katr.

0/0
19.6.2006 17:36

Kocourek69

Kdo jmenuje nestranné soudce?

Nestranné soudce jmenuje nestranný čestný předseda. Takže pane Železný, obávám se, že pláčete na nepravém hrobě. Kapři si nevypustí rybník.Rv

0/0
19.6.2006 17:07

Bůh nejvyšší

Železný, tu židofašistická svině, táhni do hajzlu!

0/0
19.6.2006 17:01

postoran

Re: Železný, tu židofašistická svině, táhni do hajzlu!

zajimawe spojeni to "zidofasisticka".

0/0
19.6.2006 17:11

Fionna

Re: Re: Železný, tu židofašistická svině, táhni do hajzlu!

židofašistická svině = židobolševická .Toho zleděje železnýho stejně nikdo nebere vážně,takže to je jedno ;-D

0/0
19.6.2006 17:33

jru

Jednoduchý volič

Tím, že strany a jednotlivci podávají žaloby na neregulérnost voleb, protože měli málo prostoru v TV, především teda v ČT, sdělují nám VOLIĆŮM, že jsme vlastně banda tupců, kteří sledovali pouze čtvrteční pořad OVM a tudíž jsme měli zúžený výběr a vybírali si pouze z pěti stran (a 14 tedy pana Cibulky). Vážení partajníci, přestaňte mě a určitě spoustu dalších voličů urážet. Myslím si, že jsme měl dostatek informací - www, diskuze, spoty atd. a na základě nich jsem se rozhodl. Pane Železný, kdybyste měl opět svou TV a byl na ní od rána do večera, můj hlas byste nedostal. Kdykoliv jste se objevil v nějaké diskuzi a došlo k dialogu, už jste se hádal. Vy jste přesvěčivej a klidnej pouze tehdy, když jste na obrazovce sám, máte-li proti sobě oponenta jste v koncích.

Nejsem znalec cizích TV, ale když byly volby v USA nebo v Německu, taky to vždy skončilo duelem osobností nejsilnějších partají (a určitě kandidovalo mnohem více stran).

0/0
19.6.2006 16:38

petr_sleder

Re: Jednoduchý volič

Jestli předpokládáš, že tví spoluobčané se rozhodují stejně jako ty sám, tak se probuď. Většině tvých spoluobčanů je politika volná a když už se rozhodnou, tak na základě pitomostí z tv a nejlépe týden před volbami. :-P

0/0
19.6.2006 16:41

jru

Re: Re: Jednoduchý volič

Probuzenej už jsem dávno, ale ať p. Žezený řekne tedy toto: Díky jednoduchým voličům, kteří se rozhodují v poslední týden před volbami, podle toho koho vidí v TV, jsem se nedostal do PS PČR, protože JÁ jsem vidět v TV nebyl.

Jestliže se většina voličů, podle Vás a asi máte pravdu, rozhoduje poslední týden podle předvolebních debat v TV, pak jsou bezpředmětné i útoky na pořad OVM a ČT a vina padá na všechny TV.

0/0
19.6.2006 17:04

Richard79

Re: Re: Jednoduchý volič

Tak to asi mame kolem sebe kazdy uplne jinou vetsinu lidi ..

A btw komu je politika volna, tak at si pak nestezuje na to, jak se mu tady spatne zije..

0/0
19.6.2006 17:04

petr_sleder

Re: Re: Re: Jednoduchý volič

Nemyslím si, že máme každý okolo sebe jiné lidi. Jenom si toho někdo prostě nevšimne. Předpokládat, že to co si myslím já, myslí si i ostatní je školácká chyba. Bližším zkoumáním se přijde na to že všechno je jinak. ;-)

0/0
19.6.2006 17:16

someone_else

A co takhle předtím, ...

... než si jdu ublíženě žalovat, zkusit nejdřív zavolat řediteli?

0/0
19.6.2006 16:24

OSAHA HOSHIKI

Musely být zmanipulované...

...když už to zaznamenal i jeden z největších zlodějů a podvodníků Železný....

0/0
19.6.2006 16:16

pacient24

Re: Musely být zmanipulované...

To jo, on se v tom preci vyzna. ;-D

0/0
19.6.2006 17:02

Richard79

Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

a co se týká jeho stížnosti, mám za to, že je zákonem dáno, kolik času minimálně musí každá strana dostat, což pokud vím dostala každá strana. Může si tak maximálně stěžovat na to, že dostal míň než jiné podstatně větší strany, ale s tím asi neuspěje. Prostě a jednoduše o něj není takový zájem. ALE ZÁKONNÉ MINIMUM DOSTAL, TAK AŤ JE ZTICHA!!

0/0
19.6.2006 15:48

postoran

Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

souhlas! prece CT nebude wysilat dramaticke spracowani cteni Rude zare nad Kladnem, gdyz lidi chcou radeji widet spajdrmena dwojku ;-P

0/0
19.6.2006 15:51

petr_sleder

Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

Nechci ti kazit iluze ale tenhle obchod umožnil náš stát a ten taky tuto arbitráž díky svému přístupu prohrál. Pláčeš na špatném hrobečku. :-)

0/0
19.6.2006 15:53

postoran

Re: Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

obchod umoznil stat, ale nowu pak prebral on ;-)

0/0
19.6.2006 15:54

petr_sleder

Re: Re: Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

Železný je možná zmetek ale nelze mu upřít, že je velice schopný. Tu stížnost podle mne podává oprávněně. TV neuškodila jenom jemu ale skutečně všem menším stranám. Drtivá většina lidí se  o politiku nezajímá a když už, tak pár dní před volbami. Potom je dokáže ovlivnit hlavně televize.

0/0
19.6.2006 16:01

postoran

Re: Re: Re: Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

ale jak tu jiz bylo receno. newerim tomu, ze by telewize ubrala co by jen minutu z casu ne kere maji prawo, ale pokud ho nechteli nikam do debat tak je to jasne, pac nemel sanci se dostat do parlamentu, tudiz byl nezajimawy.

0/0
19.6.2006 16:04

petr_sleder

Re: Re: Re: Re: Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

To je ale právě ta obrácená logika. Oni tvrdí, že kandidát nebyl v debatách, protože je nezajímavý a nemá šanci se dostat do parlamentu. Opačný pohled je, že nemá šanci se dostat do parlamentu, protože NĚKDO rozhodl, že je nazajímavý a nedostane v debatách prostor. ;-)

0/0
19.6.2006 16:15

postoran

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

bohuzel, zakon trhu. a krom toho, newreim, ze i gdyby byly debaty Paroubek-Topolanek-Zelezny, ze by to melo nejaky prizniwy dopad pro nej. max by to znamenalo tak 0,1-0,5 procentniho bodu.

0/0
19.6.2006 16:23

petr_sleder

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Železný by měl raději mlčet po těch jeho 10 milardách za NOVU

V tom případě velmi podceňuješ televizi a Železného schopnosti. 

0/0
19.6.2006 16:26





Najdete na iDNES.cz