- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Kdyz musis pristavat" - co je to za hloupost? Pri kazdem letu musi mit pilot zalozni letiste i dostatek paliva, aby se na nej bezpecne dostal. "Muset" pristat v bource? To by musela byt hodne velika smula. Samozrejme, ze pilot na radaru bourku vidi. Proletet bourkou je na jeho zodpovednosti, delat by to ale nemel. A kdo si myslite, ze jste nekdy pristavali v bource..., neverte tomu. Turbulence jeste neznamena, ze proletevate bourkou. Jen nezodpovedny pilot pristava v bource a myslim, ze budoucnost by mel jasnou...
Ty jsi ten článek nečetl? nepřístával v bouřce pouze prolétal bouřkou. A pokud vím já tak kvůli každý bouřce se přece letová dráha nemění. To že třeba nevině vyhlížející bouřka může obsahovat "obří" kroupy je smolík.
Byl jsem v letadlech, ktera pristavala v bource. Treba v Kodani se SAS a ve Vidni s Tyrolean. Pekne to houpalo a drzeli jsme se zuby nehty. Piloti predvidaji skutecnost pocasi podle predpovedi, na to jsou trenovani. Co ale je PRESNE ceka, dozvi se az na miste az v tom leti. Pocasi take neni porad stejne, predpoved se meni podle situace a nekdy se pocasi zmeni tak rapidne, ze predpoved zaostava za skutecnosti.
... tyhle byly aspoň jako tenisáky ...
tenisákto měly Čeští fotbalisti trénink
Viem, ze niektori mate zmatok z takeho rezolutneho nazoru, ale piloti Ariany naozaj zlyhali. Je to takto jednoduche. Ak mi niekto vyargumentuje, ze to bolo inak, tak sa vam vsetkym ospravedlnim za mudrovanie a pilotom do Juznej korei napisem list v korejcine.
A na základě čeho se domníváš, že o krupobití dopředu věděli? Máš snad zprávy ŘLP, ze kterých je to patrné? Fotky z kokpitu před vletem do krupobití, na kterých je jasně vidět, do čeho letadlo vlétá?
Zatím tady jen pořád dokolečka meleš totéž, tedy že počasí lze předpovědět na 100%. Docházím k závěru, že jsi hlupák, bohužel.
pilot je absolutni, bezkonkurencni borec
přesně tak
pajlot to holt tady vsem vykreslil jak to je a vsechny lamy se sem ihned sletly jako srsni chranit korejske soudruhy za kazdou cenu bez znalosti zakladnich faktu - tipoval bych to na mocnou komunitu paroubackovych ovecek hajicich " jedinou bozi pravdu" az do roztrhani tela
p.s. - doufam, ze piloti po vysetrovani vyletí jak namazany blesk a budou ridit maximalne praskovaci letadlo
A tys v tom letadle seděl? Nebo jsi zařídil ty kroupy?
Jedno zo zakladnych pravidiel lietania je nikdy nevletiet do burkoveho oblaku alebo letiet pod nim, pretoze sa v nom okrem inych nebezpecenstiev nachadzaju aj krupy, ktore nikde inde len tak volne poletovat nedajtete. Takze pani piloti z Asiany vleteli vedome do burky, cim ohrozili zivoty vsetkych lidi na palube. Miesto obdivu a uznania si zasluzia pravi opak. Z normalnej leteckej spolocnosti, ktora dba na becpecnost, by ich okamzite prepustili, tak ako sa to pred par rokmi stalo za podobny incident v Air France. Tak len tolko som chcel, aby sme si spravili jasno, ked uz media a hovorcovia do vas hustia nezmysly.[]
A ty jsi zreme sezral Salamounovo ho**o, ze to tak dobre vis, nebo jsi tam byl????