Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechovi hrozí, že v USA dostane trest smrti

Dvaadvacetiletý Čech čeká v americkém Denveru na soud, který může skončit trestem smrti. Ostře sledovaný soudní proces začne 30. srpna. Mladík se může stát prvním Čechem, který ve Spojených státech nejvyšší trest dostane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prtcakus

Veru chudera dievča

:-/;-( Takú smrť si hádam nezaslúži ani tá najväčšia sviňa na svete. Ako hrozne asi musela pri tom trpieť. Už len keď si to človek čo i len predstaví, cíti pri tom obrovský smútok a ľútosť. ;-( Asi sama dobre vedela prečo to s ním chcela skončiť. Je to hnus. Chlapec musí dostať ten najvyšší možný trest, inak to nejde. R^

0/0
15.6.2006 12:50

pepe1000-1

Zadne srani

s mladou pani. Vrazdil, tak klidne mu ten trest muzou dat. Ze je Cech??? Dulezita je vrazda a ne narodnost vraha. Pokud by to byl cikan, ona bila a v CR, tak by to byla asi podminka, ale tam ne....R^

0/0
11.6.2006 22:07

Ruger

Ahoj Holko z daleka!

Předpokládám, že jste se s násilím v mejzběsilejší podobě zatím  neměla možnost setkat(myslím profesně). Sedíte v teple u počítače a vedete pseudointelektuálské debaty. Trest smrti v případě jasně prokázaného násilného činu vedoucího ke smrti poškozeného asi není nic, nad čím bychom mohli jásat- ale ve vyváženém soudním systému má charakter. A. trestu, který  respektuje práva  oběti - nad tou jste  neuronila ani slzu. Což j e pro plačtivé plácaly typické - mrtvá oběť nekomunikuje, není atraktivní, nemluvíme o ní, přejdeme jí informací o pohlaví, věku a počtu ran , které jí zprovodily ze světa. Je mi z vás zle. B. trest smrti je podstatně ekonomičtější než doživotíé(i při dlouhé čekací lhůtě na trest. Nemusí se Vám to líbit, ale prostě to tak je.  A na závěr - VAše volání po "tvrdých podmínkách doživotí" je farizejské- a je skutečným voláním po pomstě.(Y)

0/0
11.6.2006 22:00

holkazdaleka

Re: Ahoj Holko z daleka!

Mela jsem kamaradku, kterou jeji muz stejnym spusobem zavrazdil (detaily nebudu popisovat). Dostal 6 let, 4 si odsedel. Naposledy jsem ho videla na jejim pohrbu, stal vedle JEJICH rodicu nad hrobem. A pres to nikoho nenapadlo mluvit o trestu smrti. Ani jeji rodice.

Co se tyce financnich nakladu poprava /dozivoti: v TV bezel americky porad na toto tema, kde bylo tvrzeno, ze poprava prijde stat draz, nez dozivoti.

0/0
11.6.2006 23:09

Ruger

Ano, vždyť jsem říkal - nemáš s tím žádnou

zkušenost. Já netvrdím, že konkrétně tento pachatel si zaslouží trtest smrti, ale tvrdím, že takový trest obecně je legitimním ochranným nástrojem společnosti. Ty  sladobolně tvrdíš, že je to fuj. Každý trest má za určitých okolností smysl, pokud odstrašuje - v Singapuru neodhodí nikdo  nedopalek, nebo papír na chodník, Teenager by dostal jako trest "nehumánně"  rákoskou v dikci anglického kolinálního práva, pokuta nemá smysl- platí ji rodiče, není dostatečně odstrašující. MAnager by za totéž nedostal  nářez, ale extrémní peněžní pokutu.  U těžkých násilných zločinů s jednoznačně prokázanou vinou stojíš často před nepolepšitelnými zločinci (Možná bys byla překvapena jak jednotný názor mají na trest smrti soudní znalci z oboru sexuálně motivovaných vražd pachateli s poruchou osobnosti...)  A jeden příklad nakonec - nemusí se ti líbit záběry nahých vězňu z Iráku, ale jako nátlaková metoda to muselo být účinné - terorista se smrti bojí méně, než zostuzení. PS.s ekonomičností nemáš pravdu.

0/0
13.6.2006 15:07

holkazdaleka

Re: Ano, vždyť jsem říkal - nemáš s tím žádnou

Abych to ukoncila: mne se moc nelibi, jak me tu osobne napadas a posilas mi toho nesprostejsiho majlika, ktery je tu k dispozici. Ocividne nesnasis, kdyz je nekdo (a jeste k tomu zenska !!!) jineho mineni, nez ty. Je videt, ze „tresty“ vseho druhu jsou tvym konickem. O tvem charakteru se da rict „studenej jak psi cumak“. Odpoved si usetri.

0/0
13.6.2006 16:07

andrísek

Re: Re: Ano, vždyť jsem říkal - nemáš s tím žádnou

Holkozdaleka - mám pocit že to spíš Ty nesneseš jiný názor(a zvlášť od muže).Já jsem taky ženská a přesto plně SOUHLASÍM s Rugerem!!!A pokud Tě rozhodí jeden smajlík jsi studenej psí čumák ty a ne on.Pokud by v Čechách byl trest smrti nebylo by tady takového zvěrstva jako tady je.(Y)

0/0
15.6.2006 11:15

holkazdaleka

Re: Re: Re: Ano, vždyť jsem říkal - nemáš s tím žádnou

Vazena pani Kurandova,

Vetsina lidi se tady chova k sobe slusne, napr. muzi zenam neposilaji vyse zmineneho majlika. To delaji jenom sprostaci. A odkdy je nekdo studeny psi cumak, kdyz ho neco rozhazi, snad opak je pravdou? Fakt zvlastni logika, ze by zenska?

Nevim, zdali jste vubec neco pochopila, Vy s mentalitou baby z pavlace a prominte, s Vasim slepicim mozeckem.

Odpoved si take muzete odpustit. :-P

0/0
15.6.2006 12:54

Omen666

No a co?

All is fair in love and war

I will make it very, very clearJust remember I was hereGonna make a change, this time it's my way

Darling from this moment on

I stand alone

0/0
11.6.2006 18:41

Isabelle

Re: No a co?

No one is an Island...:-)

0/0
11.6.2006 18:46

chillikohout

...

Oko za oko,zub za zub...To by melo platit hlavne v techto pripadech--vrazda..RvRvRv;-€;-€;-€RvRvRv

0/0
10.6.2006 14:13

holkazdaleka

Re: ...

To stoji v bibli, ale v bibli take stoji: on do tebe kamenem a ty do nej chlebem. ;-)

0/0
10.6.2006 17:35

chillikohout

VRAH

Je to proste vrah!!!a vrah jako vrah,at se to stalo v Americe,nebo v Kotehulkach,,,Americani vedi co s nima...Jen u nas se na ne jeste plati!!!

0/0
10.6.2006 14:12

holkazdaleka

Trest smrti

Tak si tak nekdo sedi pohodlne v zidli u PC a klidne si rozhoduje o zivote a smrti. Zabit ho, previta, ze? Vy (kteri jste pro trest smrti) nejste o moc lepsi. Bezcitni asocialni barbari. ;-(

0/0
10.6.2006 14:05

da_rd_a

Re: Trest smrti

holka, holka ty ses vostuda pro cesky holky :-/

0/0
10.6.2006 16:14

holkazdaleka

Re: Re: Trest smrti

Velmi inteligentni reakce. ;-P

0/0
10.6.2006 17:27

osvetitel

Re: Trest smrti

No on ten cizek take toho jemnocitu moc nepobral ze holko z daleka?Takhle surove nekoho ubodat a jeste i ranama do obliceje,nato musi byt natura!:-/Rv

0/0
10.6.2006 17:45

holkazdaleka

Re: Re: Trest smrti

Prece nemluvim o jeho nature. Samozrejme, ze musi byt zavrenej, az zcerna (vezeni nebo psychiatricka lecebna, kde je to urcite strasne, jak nam priblizil Milos Forman ve svem filmu “Kukacci hnizdo”). Ja jsem jen proti trestu smrti. A je mi spatne z tech lidi, kteri tady na chatu vyrvavaj neco o pomste, a pri tom si pletou spravedlnost s pomstou.

0/0
10.6.2006 18:12

da_rd_a

Re: Re: Re: Trest

Jen dokazujes jak jsi hloupa, to byl film One flew over the Cuckoo's nest8-o s kukackama to nema nic spolecnyho, ;-D;-D neni divu , ze jses zdaleka

0/0
10.6.2006 18:22

holkazdaleka

Re: Re: Re: Re: Trest

To je mozne, ze jsem hloupa; a cim se projevuje tvoje inteligence ? Doposud jsi mi jen nadaval do hlupaku a do ostud. Takze takovy clovek jako jses ty, me urazit nemuze. Odpoved si usetri. ;-P;-P;-P

0/0
10.6.2006 18:48

osvetitel

Re: Re: Re: Trest smrti

Hmm,to co nam priblizil  M.Forman o te "vesele farme"najdes v kazdem dome duchodcu,kde se dejou horsi veci, pokud jde o peci,coz by si meli uvedomit ti co tam sve stare rodice soupnou! A to jak meli podle toho amickeho romanu,"vyzobat" tomu "J.N" mozek musis brat z rezervou!Kdo sam "nadeluje " smrt si ji take zaslouzi,pokud nejde o nehodu ale zamer!Asi vedel co provedl kdyz se sam udal,ale kdyby mel odvahu udelat sobe ,to co provedl ji,tak by nemusel na nic cekat ze?Je opravdu zajimave jak si cesi potrpi na ty noze ,viz ti smradi co ubodali tu holku!Kdese v tom ceskem socialistickem raji berou tyhle dusevni poruchy, nebo co to je,se sklony k takovemu sadismu a brutalite?Obvzlast u lidi, kteri kdyz vedi ze by mohli dostat pres hubu ,tak se dokazi moc dobre ovladat,aby prez ni nedostali ze?;-)

0/0
10.6.2006 20:45

Stroza

Re: Re: Re: Trest smrti

Jo holka máš pravdu.Já jsem taky proti trestu smrti, protože nic neřeší. Ten člověk zavraždil a tak by bylo nejlépe dát ho na dejchák a postupně podle potřeby odebírat orgány potřebným,srdce, játra, slezinu, ledviny, atd., nakonec kosti a kůži a tím by nahradil zbytečně utracený život. Bohužel to není možné.

0/0
12.6.2006 4:33

Muchomet_Allahovic_Akbarov

vono halt

jak jednomu rupne v klade tak mu halt rupne i v makovici...takovej nadrzenej mladej hloupej cizek....inu je to holota lakoma....delit se vo ni nechtel....tak bude mit ted tuplem prd...trouba:-/

0/0
10.6.2006 6:46

Virgina

Nerozumim tomu

Neromumim co se tam stalo. Nedava to zadny smysl. Pohodovy kluk. Srandicka sem, srandicka tam. Jo akorat tam zapomeli rict ze jak ona se ucila cesky, tak on se ucil portugalsky. Umi to celkem dobre. To co udelal je neomluvitelne. Ale doufam ze rozsudek dopadne tak jak si predstavuje.>-

Nejhorsi je ze jsem se o tom dozvedel od moje pritelkine.:-( Zhodou okolnosti taky brazilky. Takze jsem mel celkem perne obdobi.:-/

0/0
10.6.2006 1:29

wostrey

pokud dostane trest smrti

tak muze byt "rad", ze to bude injekci. To je nejhumanejsi a nejmin bolestivy(bezbolestny) zpusob popravy.>-

0/0
10.6.2006 0:31

tajemník z létajicího ostrova

V Ingušsku bylo zabito sedm lidí

Při dvou ozbrojených incidentech v Ingušsku v pátek zahynulo sedm lidí, mezi nimi velitel speciálních jednotek (OMON) a členka vedení místní správy v sunženském okrese. Informovala o tom agentura ITAR-TASS.

Velitele jednotek OMON v Ingušské republice zastřelili neznámí ozbrojenci ve městě Karabulak. Při útoku na policejní auto zahynuly také jeho tři děti a dva členové ochranky.

Při jiném incidentu skupina ozbrojenců jedoucích v autě zaútočila na zástupkyni místní správy v suženském okrese Galinu Gubinovou. Žena byla s těžkými zraněními převezena do nemocnice, kde zemřela.

8-o8-o8-o

0/0
9.6.2006 22:03

eman1

Kdyby někdo napsal že například Indián

zabil svoji přítelkyni, byl by to rasizmus. Co má co společné občanství se činem zabitím mi není jasné, doufám že ho potrestají tak jak ve státu kde vraždu spáchal tak jak obvykle vraždu trestají. Nadpis by měl asi být "Martin XX" spáchal vraždu, ke které se přiznal. Tipuju si 99 let vězení.

0/0
9.6.2006 21:16

Xaver01

On to udělá v zemi, kde mají trest smrti

to je vůůůl. Nicméně soudy jsou až druhořadé. Platí, že každý má právo na mstu, jestliže si tím zhojí své zranění. Někdy jsou to děti a jejich únosy přes půl zeměkoule, jindy záletníci končí rovnou v nebi.

0/0
9.6.2006 20:54

fleret1

doufam ze se s nim nebudou americane srat

a pujde - na kreslo nebo na injekci...

0/0
9.6.2006 19:51

Dov

Jen ho tam nechte

Dostane co mu patri.

Cesky pravni rad je prilis mekky a soudy jsou slabe.

Vubec bych o tom darebakovi nepsal nechal ho shnit ve vezeni nebo skoncit podle prava.

Kdyz se bude dobre chovat mohou prominout polovinu z dozivoti - to je dozivoti.

0/0
9.6.2006 18:47

aljav

za to co provedl doživotí.

nepochopil jsem poslední důvod rozchodu:"jejímu vztahu nepřála silně věříci rodina u které pracovala". Co jim bylo do toho ???

0/0
9.6.2006 15:13

holkazdaleka

Re: za to co provedl doživotí.

Americani jsou zvykli mluvit do vseho a rikaji tomu "svoboda slova". ;-)

0/0
9.6.2006 18:26

osvetitel

Re: Re: za to co provedl doživotí.

Aha ty chytra holko z daleka,co tak znas americany:-D,mas urcite na mysli hlavne ty ceskeho puvodu,jako Navratilova, ty takzvane "naturalizovane" ze?;-)Jinak pro toho bambulu nad tebou co nerozumi co do toho bylo te rodine, se nabizi lehke vysvetleni!Asi u te rodiny zila v jejich domacnosti,a tudis meli asi pravo se zajimat koho jim tam taha,ze holko z daleka?Ono je tam totiz pekne draho,a pochybuji ze tim hlidanim deti si oba vydelali na vlastni bydleni!Proto asi tu praci ze stravou a ubytovanim prijali!Jinak v tom kecani do vseho myslim Cesi uz davno amiky predhonili,za tech par let sve "svobody"!;-D>-

0/0
10.6.2006 16:06

osvetitel

Re: Re: Re: za to co provedl doživotí.

PS.A myslim ze si hned tak nejakeho cecha k detem nikdo ted nevezme ,kdyz kazdy vi ,jak se umeji cesi ohanet nozem,tak mu vsichni  kolektivne za tu reklamu podekujte ,protoze ted uz vas k detem vezme asi pouze holka z daleka!;-);-P;-D

0/0
10.6.2006 16:09

holkazdaleka

Re: Re: Re: Re: za to co provedl doživotí.

Jejda, osvetiteli, uz se mi po tobe styskalo. Mela jsem obavu, jestli jsi zase nespadl pod stul (jak je tvym spatnym zvykem) a neublizil jsi si. Jak vidim, jsem ostre sledovana, jak ty vlaky.

M.t., je vcelku normalni, ze au pair bydli u rodiny. Vetsinou se chteji naucit rec a musi hlidat deti.

:-)

0/0
10.6.2006 17:32

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: za to co provedl doživotí.

No vidis jak jses moudra holka!Tak jsi to mela tomu nad tebou vysvetlit a usetrit me namahu!;-):-)

0/0
10.6.2006 17:42

holkazdaleka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: za to co provedl doživotí.

Dekuji, ti, pisnicko. Ale, ze jsem moudra, to vim jiz davno.V

0/0
10.6.2006 18:20

Zedford

...

trest smrti nedostane.. Colorado jej neuděluje psychicky narušeným osobnostem a i průměrnej právník by tohle uhrál...

0/0
9.6.2006 14:58

confederate

Death penalty

Sance,ze dostane trest smrti v Coloradu neni velka.Navic prumerna doba mezi rozsudkem a vykonanim je asi 20 let(vyplnena odvolanimi).

Nejlepsi je"life sentence without possibility of parole"(dozivoti bez moznosti podminky)

C.

0/0
9.6.2006 14:35

kája1970

no vida, to by tady mohlo vydat na seriál

kterak český občan k trestu smrti přišel.:-)

0/0
9.6.2006 14:33

iqvelketykve

Re: no vida, to by tady mohlo vydat na seriál

To by panečku byla reality show!!! Co my víme, zda už o tom na některé komerční stanici neuvažují... Big Brother hadr;-)

0/0
9.6.2006 14:40

kecabab

Proč smrt ?

Spoluvězni by ho jistě uvítali jako novou kamarádku.:-)

0/0
9.6.2006 14:11

Usama ibn Munkiz

Lepší řešení

Neměli by ho zabít,měli by spíš v Americe euthanovat všechny republikány.;-P

0/0
9.6.2006 13:57

sepp__cz

Re: Lepší řešení

boze, ty jsi ale 15letej chytrik,co?

0/0
9.6.2006 14:06

Mat_Hawk

chudák holka

to je asi to jediný, co se k tomu dá říct. A ten zmetek? Surově zabil, ubodal holku, protože nerozchodil, že ho chce opustit...  Provaz a nazdar. Že je Čech? To je nějaká polehčující okolnost? Myslím, že česká justice by se občas mohla od Amíků něco přiučit, abychom tady nemuseli čítat srdceryvné výlevy bílinských vrahů na pokračování.

0/0
9.6.2006 13:51

Hanyz01

Re: chudák holka

R^ naprostý souhlas!.

0/0
9.6.2006 14:04

iqvelketykve

Re: chudák holka

Vidím to stejně.R^

0/0
9.6.2006 14:23

vokoun6

Re: Re: chudák holka

R^R^R^

0/0
9.6.2006 14:38

xlb2

Re: chudák holka

trest smrti je ve sve podstate take vrazda a kazdy kdo ho schvaluje je potencionalnim vrahem...

0/0
9.6.2006 14:58

TrueRobos

Re: Re: chudák holka

Ne. Každý, kdo je proti trestu smrti, si dovede představit, že by něco takového mohl udělat on a nebo někdo mu známý a proto je ON potenciálním vrahem a nebo napomahačem trestnému činu. Stav, kdy někdo může zabíjet bez mezí a společnost ho může maximálně zavřít, je naprosto nesmyslný.

0/0
9.6.2006 17:24





Najdete na iDNES.cz