Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruští nacionalisté zbili gaye i německého poslance

Moskevský průvod homosexuálů Gay Pride se neobešel bez konfliktů. Na čtyřicítku homosexuálů útočila ultrapravice a část jich zatkla policie. Zraněn byl I Volker Beck, poslanec německého parlamentu za zelené. Úřady považují veřejnou demonstraci homosexuálně orientovaných za provokaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BenediktSpinoza

Homosexualita je jednoznacne uchylka

a jeji zduraznovani jakozto "sirsi normy" je spise veci politicke objednavky v ramci bezbrehe korektnosti. To nema co delat s lekarskym vyzkumem. Dokonce ani tvrzeni, ze je homosexualita dana geneticky se nezaklada na hodnovernem vyzkumu - v podstate to bylo na objenavku homosexualni lobby v USA a Kanade. Dukladnejsi a rozsahlejsi studie zadnou dedicnost homosexuality neprokazala. 

0/0
30.5.2006 15:01

Bonelord

Nizozemští pedofilové zakládají politickou stranu

Tak tohle take bude brzy NORMALNI a zadna uchylka! Kopie jineho clanku na iDnes.:-/

"Strana pedofilů, která má být registrována ve středu pod názvem Láska, svoboda, rozmanitost (NVD), si neklade malé cíle. Jedním z hlavních je snížit věkovou hranici legálního pohlavního styku ze šestnácti na dvanáct let, případně ji zrušit úplně. "Kvůli zákazům jsou děti akorát zvědavější," zdůvodnil program strany van den Berg. Strana je také pro povolení pohlavního styku se zvířaty, nicméně zakázáno má být jejich zneužívání. Povolené má být držení dětské pornografie pro vlastní potřebu"

0/0
30.5.2006 13:19

dislektik

no jo no

0/0
30.5.2006 12:47

Qesospi Cobigan

Není divu, že nacionalistům rostou preference...

Chce to jen čas.

0/0
30.5.2006 11:34

brazilskakava

nemoc milcharny

Homosexualita není deviace. To není názor neexistující homosexuální lobby, ale lékařů. Milcharna má komplexy a nebo bojuje se skrytou homosexualitou. Freudovsky se to může projevit jako sublimace. Anebo je to jen mladičký počítačový nácek.Přeji mu, aby se mu narodilo dítě s homosexuální orientací. Kdyby to bylo jen triochu možné, rád bych sledoval jeho léčbu...

0/0
30.5.2006 8:08

Bonelord

Re: nemoc milcharny

Homosexualita samozrejme je deviace. Jde o zavaznou poruchu sexualni orientace, ktera vede k ukajeni se na neprirozenem objektu. Homosexualita je stejna uchylka jako zoofilie, fetisismus apod. Je vcelku jedno zda se deviantni jedinec ukaji na nespravnem pohlavi, nebo na nespravnem zivocisnem druhu, popripade na nezivych vecech. Smyslem pohlavniho styku je rozmnozovani. Bohuzel ani registrovani homosexualove se mezi sebou nerozmnozi, stejne jako zoofilove nebudou mit diky bohu stekajici miminka s ocasky.;-)

0/0
30.5.2006 9:54

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: nemoc milcharny

...takže ty pícháš jenom kvůli rozmnožování? to je mi tě fakt líto...;-(

0/0
30.5.2006 10:15

brazilskakava

Re: Re: nemoc milcharny

Opravdu se pleteš, homosexualita není defiinována jako deviace, ale jako odlišná sexuální orientace. Lze to velmi jednoduše zjistit, ale chce to číst odbornou literaturu a ne Mein Kampf nebo Národní politiku

0/0
30.5.2006 10:38

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: nemoc milcharny

...cože? Politička ještě vychází?

0/0
30.5.2006 10:56

Bonelord

Re: Re: Re: nemoc milcharny

Panove, nikdo Vam Vasi deviaci (orientaci) nebere, ale nepokousejte se tvrdit, ze je to normalni.;-) Navic je mi lito, ze do toho tahas narodni socialismus, ktery s tim nema vubec nic spolecneho. O tom, ze bys cetl odbornou literaturu tvuj prispevek nesvedci, jinak by jsi si nepletl pojem deviace a nemoc. K tomu se vaze nespravne pouzity vyraz "lecba".;-) Nejde preco o to soulozit jen kvuli rozmnozovani, ale pokud nekdo strka pero do zadku chlapovi, nebo ovci, pak je to proste jednani od normalu "odchylne", tedy "deviantni".;-P

0/0
30.5.2006 11:07

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

...nár. socialisti zavírali teplouše do koncentráků - čili jistá spojitost by tu byla... V otázce po smyslu pohlavního styku si poněkud odporuješ, ne?

BTW: v odborných publikacích se homosexualita ještě označuje za deviaci?

0/0
30.5.2006 11:15

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

No, na zaklade vcelku klidne a vecne debaty na tema "povaha homosexuality" mne obvinit z nacismu je trochu divne, ne? Homosexualy take jeste pomerne nedavno upalovali katolici, jsem tedy take clen KDU? ;-)

Smysl pohlavniho styku je snad kazdemu jasny, ne? Nebo to mam dale rozvadet?8-o

0/0
30.5.2006 12:28

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

...nebral bych to zas tak vážně...

Nevím jak pro tebe, ale pro mě má pohl. styk i jiný smysl, než rozmnožování. Protože jinak bych si zapíchal jen dejme tomu 10x za život...;-D 

0/0
30.5.2006 12:32

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Homosexualita je oznacovana i v soucasne odborne literature ruzne, jde o to kdo je autorem. Nejde ale preci o oznaceni, ale o podstatu. Podstatou je, ze strkat penis jinemu muzi do zadku neni normalni.;-) Pokud ti jde o to, zda bych to chtel postihovat, pak odpoved je ne. Pokud to nekomu vyhovuje at si strka prirozeni kam chce, pokud s tim nekoho neotravuje.:-)

0/0
30.5.2006 12:28

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

strkat penis jinemu muzi do zadku je stejne normalni jako strkat penis do zadku zeny. homosexualita je normalni a bezna nejen u lidi ale i u zvirat

0/0
30.5.2006 12:32

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

No s temi zviraty bych byl opatrnejsi.;-D U nich jsou homosexualni styky prevazne zpusobeny neschopnosti rozeznat pohlavi v okamziku kdy to na ne prijde, ale pocitam, ze nepovazujes homosexualy za lidi, kteri by se chteli ukojit na cemkoli a nepoznaji zenu od muze?;-D

0/0
30.5.2006 12:35

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

...a co orální sex, ten ti připadá normální - vždyť taky neslouží k rozmnožování...;-P

0/0
30.5.2006 12:37

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Je to kazdopadne sex se spravnym partnerem, a pokud je to jen soucast pohlavniho styku tak asi vubec neni duvod neco namitat, nebo jo?;-)

0/0
30.5.2006 12:44

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

se spravnym partnerem?no pro homosexualy je spravny partner stejneho pohlavi,takze asi neni vubec duvod neco namitat ne?:-)

0/0
30.5.2006 12:47

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

S BIOLOGICKY SPRAVNYM partnerem. Clovek jako jina zvirata ma pohlavni ustroji predevsim, aby se rozmnozoval a ne aby si delal dobre. To ze je mu to prijemne prave zajistuje, aby mel chut se mnozit, ale obavam se, ze tahle debata zacina byt o nicem.;-)

0/0
30.5.2006 12:54

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

vyborne schodli sme se v jedne veci,ano mame pohlavni organy hlavne abysme se rozmnozovali,presto jsou mezi lidmi i zviraty homosexualove,takze za 1/bud to priroda nedomyslela-a priroda je prilis chytr nez aby neco nedomyslela nebo za 2/to tak ma proste byt a my to mame povazovat za normalni,ostatne za normalni to povazovalo hodne starovekych kultur

0/0
30.5.2006 13:00

Montaigne.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

dej bacha, Růženko, ať nespadneš s tím balíkem plakátů ze štaflí  !! ;-D

0/0
31.5.2006 19:20

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

tak takovy vyklad toho proc jsou homosexualni styky i mezi zviraty sem jeste neslysel:-Dty jsi biolog amater?:-)zvirat maji mezi sebou homosexualni styky protoze je ve vetsine pripadu proste chteji mit,stejne jako lidi

0/0
30.5.2006 12:42

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Zjevne doma nemas zadne zvire, pokud by jsi mel napr. psa, tak by jsi vedel, ze to co pises je nesmysl. ;-D

0/0
30.5.2006 12:47

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

:-Dpsa doma zrovna jako na potvoru mam;-)a presne zrovna u psu je homosexualni chovani dolozeno naprosto jednoznacne.musis neco vedet o tom co pises vis,jinak tady budes za hlupaka a to urcite nechces vid?;-)

0/0
30.5.2006 12:51

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Myslim, ze na rozdil od tvych "vedeckych a podlozenych" vim o cem pisu, ale koncim timto debatu s ignorantem, ktery nechape o cem je rec a jeste urazi.:-/

0/0
30.5.2006 12:57

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

...o tom, co je normální, obvykle rozhoduje většina.  

0/0
30.5.2006 12:33

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Kdyz bude vetsina popr. vsichni  homosexualni, tak uz nebude o cem rozhodovata, protoze behem jedne generace vymreme. To je to co ty a plochej vamp nechapete.:-/

0/0
30.5.2006 13:00

fel_low

Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Nejsem homosexuál, ale vy jste, pane, hlupák. Jestliže žijete v představě, že jediným projevem homosexuality je to, co jste popsal, už jenom dodejte, že vegetarián je člověk, který leze v parku po zemi a rve zuby trávu i s kořeny.

Doporučoval bych ostatně s velkou rozvahou používat pojem "normální", ten je totiž odvozen od slova norma, jestli víte, co tím myslím, pane Frodo.

Osobně bych vás šacoval na týpka, který slintá u compu při pohledu na lesbické pornostránky, kde mu samozřejmě ta homosexualïta vůbec nevadí.

0/0
30.5.2006 13:45

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Nebudu se s tebou prit o to kdo je hlupak, ale uvedom si co pises a na co reagujes. Nenapsal jsem nikdy, ze mi homosexualita vadi. Nebudu te poucovat o vyznamu slova norma a normalni, protoze by pravdepodobne take nikam nevedlo. Zkus se jen zamyslet nad tim, že kdyby byla NORMA byt homosexualni pak je to konec veskere zivocisne rise.;-P

0/0
30.5.2006 14:19

jesus_antichrist

Re: Re: nemoc milcharny

tak tebe je mi lito kamo,jses chytrej az to boli

0/0
30.5.2006 10:40

Bonelord

Re: Re: Re: nemoc milcharny

Souhlasim s tebou. "Blahoslaveni chudi duchem." Nebo mozna tvemu veku a vzdelani bude blizsi "No Brain, No Pain.";-D

0/0
30.5.2006 11:09

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

...éh? Čím si vysloužil tento tvůj výlev?

0/0
30.5.2006 11:15

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Jde pouze o rozvedeni tematu "jsi chytry az to boli". Zdalo se mi, ze jsi bystrejsi.;-)

0/0
30.5.2006 12:18

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

...no já si ale myslím, že vesměs nemáš pravdu, čili chápu poněkud nesouhlasné reakce postižených(?). :-)

0/0
30.5.2006 12:28

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Ja jsem nikoho neurazel, pouze jsem rozvinul tema.;-) Samozrejme chapu, ze se ti nelibi, ze te povazuji za deviantniho, ale neni to nic urazliveho, homosexualita proste je odchylkou od normalu.;-) Stejne jako neni normalni, kdyz se nekdo narodi bez rukou.

0/0
30.5.2006 12:32

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

...ale já nejsem homosexuál - pohl. styk mezi muži se mi hnusí. Jen si prostě myslím, že nemáš pravdu - jak jsem už jednou napsal. Tvé srovnání homosexuality s tělesným postižením to jenom dokládá.

0/0
30.5.2006 12:35

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Ale ono je to opravdu to same, at uz se ti to libi nebo ne. Homosexualita je stejna jako treba Anencefalus, proste neco je jinak a pokud by to bylo normalni a vsichni se tedy takto "normalne" narodili, tak je tady brzy jenom kameni.:-/

0/0
30.5.2006 12:40

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

homosexualita je stejna jako kdyz se nekdo narodi bez rukou?:-Dno ani sem nedoufal ze se tady tak dobre dneska pobavim,smesnych noumu jako si ty neni nikdy dost!!mas jeste nejaka komicka srovnani ci myslenky s kterymi by si nas rad seznamil?:-)

0/0
30.5.2006 12:45

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

Obavam se ze bud nechces, nebo nemas moznost tyto veci pochopit. Necham te Tvym predstavam o utulku tepleho Ela pro tepla zviratka . ;-D

0/0
30.5.2006 12:49

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

studuj chlapce, knizek o zvirecim chovani najdes v knihovne hodne a pak se muzem zacit znova bavit.zdarek

0/0
30.5.2006 12:54

Bonelord

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemoc milcharny

To, ze jsi si precetl jak kocicka s pejskem varili dort neznamena, ze jsi profesor biologie.;-)

0/0
30.5.2006 12:58

v_wolverine

Re: Re: nemoc milcharny

Neber jmeno Bozi nadarmo. Posledni dobou jak to tak pozoruju se cim dal vic objevuji nazory lidi na uchylky a samy tomu prd rozumi. Je hezke, jak je nase republika plna nesmirne "fundovanych" lidi. Este ze jsem si poridil osobni zbran na obranu pred takovyma jako jsi ty. (Y)

0/0
1.6.2006 14:54

Flat Vamp A.V.T.

Re: nemoc milcharny

...no - já bych řekl, že tzv. homosexuální lobby nejen existuje, ale je i velmi čiperná a má se čile k světu... Na druhou stranu - proč by neměla, že?

0/0
30.5.2006 11:17

centrex

Ruští nacionalisté zbili gaye i německého poslance

Jediny mozny a spravny zpusob, jak "tolerovat" buzeranty, nez udelaji ze sveta zaAIDSovanou Sodomu a Gomoru!!R^:-P(Y)

0/0
30.5.2006 6:25

ALAHAKBAR

STOP...

STOP VÝSTAVNÝM POCHODŮM HOMOSEXUÁLŮ...STOP DROGÁM...STOP ZELENÝM...PRYČ SE ZELENOU ŠPÍNOU...Rv

0/0
30.5.2006 2:19

King_Feanor

Re: STOP...

R^

0/0
30.5.2006 10:22

Letec Jenda

stare zpravy

nechapu proc nas iDnes krmi den starymi 'aktualitami' ?Rv

0/0
29.5.2006 23:46

abysser

milchamo...

.. ty máš také volební právo?? nejspíše volíš Železné...

0/0
29.5.2006 21:58

milchama

Odkdy president odvolává starostu?

Ti sodomité už opravdu nevědí, co by chtěli. Zajímavá je také jejich strategie s kladením věnců neznámým vojínům. To si snad myslí, že tím získají sympatie veteránů?;-D Také se pěkně projevila promořenost Zelených deviantními individui. Snad si z toho vezmou ponaučení i naši voliči...:-)

0/0
29.5.2006 20:22





Najdete na iDNES.cz