Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedna věc je jistá: dnešní vládní koalice skončí

Volby ještě nezačaly a o jedné věci už není třeba pochybovat: vláda v současném složení se už brzy stane historií. Koalice tří stran, které dal po volbách v roce 2002 dohromady tehdejší vítěz Vladimír Špidla, tedy sociální demokraté, lidovci a Unie svobody, nemá šanci na znovuvzkříšení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

TO JE NÁM NOVINKA

R^

0/0
24.5.2006 18:42

Yurek

Dokonalý sociální demokrat je:

Chytrý jako Zaorálek, slušný jako Paroubek, neúplatný jako STEM, kulturní jako Jandák, upřímný jako Rath, schopný jako Bohuslav Sobotka, poctivý jako Kraus, štíhlý jako Škromach, šikovný jako Gross, protikorupční jako Kavan, pracovitý jako Buzková a rozhodný jako Bublan...

0/0
24.5.2006 18:36

2Mac7

to je mi opravdu líto

0/0
24.5.2006 14:14

prasak1

pro Kerima a Nickera ..............

k té  Vaši diktatuře moudrých a o těch, kteří dělají víc pro společnost, to už tady bylo v 48 a v mnoha dalších volbách potom, á taky to komunisti mysleli "dobře", tady ste alespoň odkryli to vaše pravicové myšlení, voliči ODS ................

0/0
24.5.2006 13:14

Kerim04

Re: pro Kerima a Nickera ..............

Já volím sám sebe, i když pochybuju, že se to povede. A není to ODS. Ale komunistický vrahouny ani socanskou svoloč volit rozhodně nebudu. Howgh.(Y)

0/0
24.5.2006 14:01

Nicker

Re: pro Kerima a Nickera ..............

To je omyl, protoze v 48  to bylo jinak. K diktature proletariatu je potreba revoluce - cili nasilny prevrat. Moudri si ziskaji autoriru sami od sebe. Problem je v tom, ze k tomu aby byl nekdo respektovan kvuli tomu co dela, musi taky byt obklopen lidmi, kteri dokazi tohle vnimat a pochopit. A to se u pricmoudliku,socek, flakacu a povalecu ocekavat neda. U tech se da spise ocekavat, ze pujdou za tim, kdo jim da cast toho co nekde ukradl

0/0
24.5.2006 14:41

dobredo

Pamatuju

si loni, jak se preference CSSD propadaly na 10% a ODS měla kolem 35%, jak lidovci se ze všech sil snažili spolu s ODS vyvolat předčasné volby a už se viděli ve vládě s ODS...dnes když se ČSSD stále více k ODS přibližuje, už tak Lidovci jednoznační nejsou a zase si nechávají vrátka pro jiné varianty než s ODS. To je ta typická vychcanost. ODS i ČSSD jasně řekly s kým jo a s kým nikoliv! Proč to samé neučiní KDU, SZ aj???????????

0/0
24.5.2006 13:02

Tonda Brno

Re: Pamatuju

Taky si pamatuju, že něco podobného udělal před 8 lety Ruml s US a dopadlo to opoziční smlouvou.

Jinak jak jsem pochopil Paroubka tak s komunisty nesmí alespoň otevřeně, zakázala mu to strana a s ostatníma nechce. On čeká že tak výrazně vyhraje volby, aby si vystačil sám? Nebo čeká na ty marťany? Nejspíš si myslí, že se nějak dohodne s komančema, ale nebude klasická koaliční smlouva. Jinak nevím co by chtěl vymyslet. 

0/0
24.5.2006 13:12

King_Feanor

stjně bude kolaice ODS+ČSSD...

a všichni budou překvapeni;-P

0/0
24.5.2006 12:46

dobredo

Re: stjně bude kolaice ODS+ČSSD...

To silně pochybuju! Koalice vytvářejí dobré vztahy mezi politiky, ani ne tak podobnost volebních programů (ty nebývají zas tak drasticky rozdílné). Opo smlouva vznikla díky velmi korektním vztahům Klause a Zemana, dosavadní koalice díky velmi přátelským vztahům mezi Špidlou a Svobodou. I když je to zčásti možná předvolební divadlo, mezi Paroubkem a Topolánkem se nedá mluvit ani vlastním respektu jeden před druhým, natož o nějaké korektnosti či dokonce přátelství.

0/0
24.5.2006 13:06

omve

Re: Re: stjně bude kolaice ODS+ČSSD...

málo si pamatuješ, klaus se zemanem se předvolbama zahrnovali nejhrubšíma urážkama (paroubek je proti zemanovi ještě slabej odvar), koalicu vylučovali a pak se klidně pro koryta spojili ...

0/0
26.5.2006 0:22

velky bratr

Hlavne musime k volbam!

Projekty na podporu volebni ucasti najdete na:

hodtotam.cz

helevol.cz

0/0
24.5.2006 12:43

celtic

souhlasím....

US střídá SZ....a kdo ví jestli nebude v PS i SNK-ED...:-)>-

0/0
24.5.2006 12:26

jjumbik

teda tomu rikam aplikace...

takze prectete si rozhovor s Filipem na ihned.cz. Stoji to za to...  

0/0
24.5.2006 12:15

prasak1

Re: teda tomu rikam aplikace...

nevidim jedinej důvod, abych četl jedinej řádek od tohohle kryptokomunisty, děkuji, už jsem po obědě a rád bych si ho ještě chvíli uchoval .............

0/0
24.5.2006 12:19

jjumbik

nefunguje to a nevim proc

vzdycky to tento odkaz zblbne

=18518370]http://hn.ihned.cz/?m=d&article[id]=18518370 

0/0
24.5.2006 12:13

jjumbik

0/0
24.5.2006 12:09

jjumbik

Re: to je počteníčko

zase tu blbnou odkazy:

=18518370]http://hn.ihned.cz/?m=d&article[id]=18518370 

0/0
24.5.2006 12:11

dobredo

Ať to

dopadne jakkoliv, jedna věc je jistá: Celtic bude slavit účast KDU ve vládě- v jakékoliv. Kalousek a spol vlezou do jakékoliv koalice, jen aby měli posty.

0/0
24.5.2006 11:59

prasak1

Re: Ať to

R^

0/0
24.5.2006 11:59

colonelo

Re: Ať to

Pokud překonají 5%. Což možná nepřekonají. ;-D;-P

0/0
24.5.2006 12:01

Englishman

Re: Re: Ať to

Svých 7-8% mají lidovci ať se děje, co se děje. I kdyby Kalous konvertoval k šintoismu :-(

0/0
24.5.2006 13:36

Kerim04

Pro Nickera

Je to přesné a vypovídající. Nemám problém pomoci těm, kteří nemohou, ale příživníky nesnáším!! A právě příživníci volí českou, zdůrazňuji českou, levici!!

0/0
24.5.2006 11:56

Nicker

Re: Pro Nickera

Diky, vidim to stejne, ale bohuzel prizivniku je u nas cela rada a jejich omezena inteligence dovoluje dalsim omezencum s nimi manipulovat. A BOHUZEL hlas takoveho obejdy, ktery jen vymeta nadrazni hospody a managera nadnarodni spolecnosti, ktera odvadi do rozpoctu slusne dane ma ve volbach STEJNOU vahu  :-(

0/0
24.5.2006 12:01

Ulrich

Re: Re: Pro Nickera

Má úplně stejný názor jako vy. R^ >-

0/0
24.5.2006 12:05

thom_yorke

Re: Re: Pro Nickera

právě proto žijeme v demokracii, kde má každý hlas stejnou váhu

chcete snad žít v diktatuře peněz kde by počet hlasů jednotlivce u voleb odpovídal výši odvedených daní? 8-o

0/0
24.5.2006 12:09

prasak1

Re: Re: Re: Pro Nickera

to už jsme tu řešili a opravdu by se tady našli takovýhle idioti, který maj demokracie plnou hubu, ale tý jejich, ta co je výhodná jenom pro ty jejich egocentrický mozky, který neznaj nic jinýho jenom " má dáti-dal " .........

0/0
24.5.2006 12:12

Nicker

Re: Re: Re: Pro Nickera

Priznam se, ze je mi milejsi diktarura moudrych nez demokracie blbcu.

0/0
24.5.2006 12:25

Kerim04

Re: Re: Re: Re: Pro Nickera

:-DNejlepší by byl osvícený diktátorR^:-D

0/0
24.5.2006 12:28

Nicker

Re: Re: Re: Re: Re: Pro Nickera

Moudry clovek nema diktatorske ambice a navic si dokaze ziskat respekt a uznani. Blbec se dokaze jen ohanet poctem hlasu, ktere dostal od jinych blbu :-(

0/0
24.5.2006 12:31

Hans01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Nickera

Nechci se vám cpát do debaty, ale vzpomínám si, že tuhle úlohu jsme kdysi řešili v teorii pravděpodobnosti ve druháku. Výsledky podám slovně: nejlepší je osvícená diktatura, ale už kdyby onen osvícený diktátor vydal každé 10. rozhodnutí špatně, je lepší demokracie z lidí mající v průměru horší rozhodovací schopnost. Demokracie je výhodná, protože eliminuje rozhodnutí blbce.

0/0
24.5.2006 13:14

Nicker

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Nickera

:-D Jsem zvedav, kdo bude eliminovat Pablbka, az vyhraje ? Kazdyho kdo by ho chtel eliminovat toho zaslepe.K cemu takova demokracie ??

0/0
24.5.2006 14:45

Kerim04

Re: Re: Pro Nickera

No jedno řešení bych měl. Sisko1, Ulrich a podobní mě sice ukamenují, ale nešť. Volební právo, právo rozhodovat o státě, by měli jen ti, kteří platí daně nebo ti, kteří daně platili - např. před odchodem do důchodu. Kdo jen žije na úkor společnosti, neměl by rozhodovat o přerozdělování prostředků, které vytvořili jiní.!!

0/0
24.5.2006 12:27

Nicker

Re: Re: Re: Pro Nickera

Jinak receno, clovek ktery dela vic pro spolecnost by taky mel mit vetsi moznost o ni rozhodovat.

0/0
24.5.2006 12:34

Zyralt

Re: Re: Re: Pro Nickera

Presne - to je spravny. Ale tak jak jsi to definoval by stejne meli volebni pravo vsichni ... nebo temer vsichni, nebot kazdy dane alespon chvili platil.

0/0
24.5.2006 13:20

deredes

Pravda o KSČSSD a Paroubkovi

Pravda o KSČSSD a Paroubkovi

 

http://paroubek.eu >-

0/0
24.5.2006 11:51

Nicker

Re: Pravda o KSČSSD a Paroubkovi

Fakt dobry :-D R^

0/0
24.5.2006 11:58

astrix

O úrovni politiků svědčí následující anketa

vřele doporučuju ;-D;-D;-Dhttp://zlin.cz/article.php?ID=73601

http://zlin.cz/article.php?ID=73601

0/0
24.5.2006 11:50

colonelo

Re: O úrovni politiků svědčí následující anketa

Taky dobrý ;-D

0/0
24.5.2006 11:54

colonelo

Re: O úrovni politiků svědčí následující anketa

Hlavně Škromach s Nečasem nezklamali ;-DR^

0/0
24.5.2006 11:56

petyo

Re: O úrovni politiků svědčí následující anketa

PěkněR^

0/0
24.5.2006 12:06

petyo

Re: Re: O úrovni politiků svědčí následující anketa

Tedy hlavně Škromach - do 6 leti železnice z Luhačovic do Trenčína, která ještě ani není na papíře. To je tedy borec. Ten by slíbil cokoli.

0/0
24.5.2006 12:08

Nicker

Vážení obcané,

Opet se nám priblížily volby a tudíž období slibu, kdy se politické maškary predhánejí v tom, kdo se lépe postará o naše zdraví,náš duchod, práci apod. Je zajímavé, že politici se mení, ale lži zustavají. Žádná vláda ani pravicová, ani levicová se o nás nepostará. Všem ministrum bez rozdílu jsou lhostejné naše každodenní problémy, at už se týkají cehokoli (rozbité silnice, fronty u doktoru, nezamestnanost atd.) Jde jim jen o moc, postavení a naše peníze a hlasy. V tomhle jsou stejní bez rozdílu - žádný z nich se o nás starat nebude. Rozdíl mezi pravicí a levicí je ale v tom, že pravice nám prece jen dává vetší prostor a svobodu k tomu, aby jsme se o tyhle veci postarali my sami, snaží se méne ríkat co musíme a více ríká co mužeme a vytvárí podmínky k tomu aby jsme mohli. Sociální politika je ve své ryzí podstate nesociální. Jak lze zabezpecit, aby prostredky vytvorené spolecností byly rozdeleny sociálne spravedlive ? Jedine tak, že dáme všem stejne bez rozdílu zásluh.

0/0
24.5.2006 11:28

Nicker

Re: Vážení obcané,

To znamená, že všichni sice "neco" dostanou, ale ve skutecnosti nedostanou nic. V praxi to pak vypadá tak, že vy chodíte pracovat a váš soused se fláká, protože díky sociální demokracii on dostane pulku toho, co vy vydeláte. Tato tkz sociální solidarita zpusobuje, že ti kterí nechtejí vytváret spolecenské hodnoty parazitují na hodnotách které vytvoril nekdo jiný. Potom také dochází k tomu, že ti kterí z nejakého duvodu NEMOHOU hodnoty vytváret a jsou odkázáni na to co jim spolecnost poskytne, dostávájí stejne málo jako všichni - tudíž nic. Proto vás vyzývám bežte k volbám v co nejvetším poctu a volte dobre. V každé strane se najdou politici lepší i horší (komunisty nepocítám - ty ignoruju. To je nejlepší zpusob jak se jich zbavit) ale inteligentní clovek vyznává svobodu, pomáhá tem kterí nemohou a nepodporuje ty, kterí nechtejí.

0/0
24.5.2006 11:28

Nicker

Re: Vážení obcané,

Pokud se rozhodnete volit jinou stranu než ty, které mají (údajne) šanci dostat se do parlamentu, pak vemte na vedomí, že díky pravidlum o prerozdelování hlasu, pomužete hlavne levici. Tohle reknete všem svým prátelum, v techto volbách jde o hodne. Pokud vyhraje levice bude to špatné jak pro nás, tak pro hodne generací po nás. Nejde jen o aroganci moci, kterou predvádí soucasní levicový politici, jde o zpusob fungování celé spolecnosti, kdy jsou ti schopní zatlacování zpet do rady a ti kterí jen náznakem projeví nesouhlas, jsou bez milosti likvidováni. A tohle se muže stát komukoliv z vás. I těm co jste levici volili. Tyto volby nejsou ani tak o tom koho by jsme tam chtěli, jako spíš o tom, koho tam nechceme.

0/0
24.5.2006 11:29

prasak1

Re: Vážení obcané,

mýlíte se, správná soc. politika myslí na ty, kteří se o sebe nemohou nebo neumějí postarat sami, pro nikoho jiného  se soc. politika nedělá, pokud ano, je to špatně ................

0/0
24.5.2006 11:30

Nicker

Re: Re: Vážení obcané,

Ano spravne. Proto jedina spravna socialni politika je ta pravicova, protoze ta se jednak nestara o ty co nechteji a jednak vytvari dost prostredku na to, aby se mohla starat o ty co nemuzou.

0/0
24.5.2006 11:33

prasak1

Re: Re: Re: Vážení obcané,

no v tom se právě neshodneme ..........

0/0
24.5.2006 11:34

Nicker

Re: Re: Re: Re: Vážení obcané,

No mozna prave proto, ze Vy porad rikate ne, ale nerikate zadne argumenty a duvody. A rikat jenom ne to nestaci, to rikaji s prominutim hlupaci, kterym chybi argumenty.

0/0
24.5.2006 11:38

prasak1

Re: Re: Re: Re: Re: Vážení obcané,

zvláštní, totéž jsem napsal já včera o vás, víte ono nestačí nakopírovat si články z webu ODS a pak to cpát na všechny možné diskuze, věřte, že ani stokrát opakovaná lež se nestane pravdou .............

0/0
24.5.2006 11:42





Najdete na iDNES.cz