- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uvedený přejezd se nachází cca asi 500m za závodištěm v Lysé n.L. Aby bylo možno přes přejezd přejet ke statku a na Byšičky, je nutno zabočit na lesní asfaltce o 90 stupňů na 10 metrech. To ve "stovce" nejde. Je zavádějící, že se jede dlouho souběžně s tratí, takže lehkomyslný řidič může mít dojem, že když za sebou nic nevidí, nic nejede. Přejezd je zabezpečen světelnou a akustickou signalizací a ta fungovala. Byl jsem v tom vlaku jako cestující a na místě nehody jsem byl asi po 5 minutách.
aben je ANEB...sorry
No prazaci, no, jezdej tam na chaty a jezdej jako prasata, ale nedovedu si predstavit, jak konkretne tenhle prejezd nedko prejizdi stovkou, to by k ty smrti nepotreboval ani srazku s vlakem...
Proč nejsou na hlavním železničním tahu závory ? Jsme jak v Tatarstánu....
nadávat, že vlaky mají zpoždění. A kdo to bude platit?
o zpoždění nejde ale proč ten vlak nezastavil když viděl překážku
Jak může někdo přejíždět železniční přejezd jako Wattanen??? Krucinál, téměř u všech nechráněných přejezdů je viditelnost na takovou vzdálenost, aby člověk pohodlně přejel i s kozím dechem!
to už přestává všechno Už aby vstoupil v platnost bodový systém. To bude lék na všechny nešvary jak mávnutím proutku. Už se nemůžu dočkat.