Diskuze

Soud dal podmínku ženě, jejíž pes pokousal dívku

Okresní soud v Kutné Hoře uložil tříměsíční trest s roční podmínkou majitelce psa, který loni v červenci pokousal v obličeji jedenáctiletou dívku. Jaroslava Maturová se zpovídala z ublížení na zdraví. Státní zástupce si ponechal lhůtu pro odvolání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fionna

16. 5. 2006 13:18
Mám doma

velmi malého pejska, jednou jsem ho nechala uvázaného u malého obchůdku, přišla tam matka nebo babička se dvěma už většími dětmi. Jedno z těch dětí vzalo klacek a začalo se procházet ve velmi těsné blízkosti mého pejska. A myslíte že ta osoba co byla s nimi jim něco řekla? Ani náhodou, dívala se na to, jak celou dobu toho pejska provokujou8-o

0 0
možnosti

rosničkář

16. 5. 2006 13:33
Re: Mám doma

To známe. V lepším případě "Běž si pohladit pejska", v horším případě začnou psa rovnou provokovat. Náš pes je kliďas, ale já ne. Když té matce nebo babičce  (častěji to dělají ženské, což je zajímavé) řeknu, ať si dítě ohlídají, že nechci, aby hladilo mého psa, ze začátku dělají blbé (jako by děti měly právo pohladit si kdykoli jakého psa se jim zachce), tak přidám na důrazu. Jednou to skončilo tak, že jsem dal dítěti pohlavek a když jeho babička začala držkovat, poslal jsem ji rovnou kamsi.

Jo, pejskaři musí respektovat pravidla a přání antipsů, ale naopak to už jaxi platit nemusí, že?

0 0
možnosti

Spirálka

16. 5. 2006 12:48
K smíchu

Mám tři psy a naprosto souhlasím s tím, že pes měl mít náhubek. Je to logické a jasné, nevím, proč se tady hádáte. Samozřejmé je i to, že dívka je poučena svými rodiči, že na cizí psy se nesahá, pokud ovšem pes byl opravdu cizí. I můj pětiletý syn ví, že se nejdřív musí zeptat majitele, jestli může pohladit pejska a kde. Jinak jak už tu někdo psal, pejskaři, kteří nechají hromádku po svém psovi na chodníku, jsou u mě stejně jako kuřáci, kteří odhazují nedopalky na zem, prasata.

0 0
možnosti

rosničkář

16. 5. 2006 12:29
No a co kdyby...

... byl ten pes na vodítku, přivázaný a s náhubkem a spal by někde před prodejnou. Přijde 11-letá holka a na spícího psa sáhne. Ten se lekne, reflexivně otočí hlavu aby viděl, kdo na něj sahá a při té příležitosti tu holku neúmyslně "sejme" náhubkem (zlomený nos, vyražené zuby nebo zlomeniny lícních kostí se klidně mohou v takové situaci stát).

Kdo by byl vinen?

0 0
možnosti

ein_Berliner

16. 5. 2006 17:56
Re: No a co kdyby...

majitel psa.

0 0
možnosti

prasak1

16. 5. 2006 8:46
haf haf haf

Dole uvádím dva názory, s nimiž jednoznačně souhlasím. Co na to naší psolidé. Minule jste mě osočovali, že na procházky s mým synem nosím zbraň, ano v rámci nutné sebeobrany tak budu činit dál a pomáhat s převýchovou bezohledných psolidí .........

1)To je úplně jedno, kdo koho navštívil. Důležité je, že majitel(nebo jeho pes-to je jedno) ublížil holce na zdraví. Holka nikomu neublížila. Majitel porušil zákon, holka ne.

2)Když položím před hospodu nabitou pistoli a nějaké dítě se s ní zastřelí, tak to taky bude moje vina. I když se pak můžem podivovat nad blbostí toho děcka.

A stejné je to se psem

0 0
možnosti

utanův stín

16. 5. 2006 18:07
Re: haf haf haf

Hele, neprostřelil jsi, náhodou, nějakému důchodci, tak před čtrnácti dny, levou dlaň?

0 0
možnosti

P-fiction

16. 5. 2006 8:40
Nesahat!

Každý rodič učí své dítě, že má přecházet na zelenou a nemá chodit s cizími lidmi atd, ale málokdo mu vysvětlí, že nesmí sahat na cizí psy  zvlášť  když žerou nebo spí.

0 0
možnosti

pinguinone

16. 5. 2006 10:01
Re: Nesahat!

.. i kdyz dite pujde na cervenou ,neznamena to pro Tebe ,ze mas volnaska na to ho prejet..;-€

0 0
možnosti

Ftipnejj

16. 5. 2006 6:35
na tvrdo

kdy uz padne nejaky tres vezeni na tvrdo a ne jen podminka ???

0 0
možnosti

Geiss

16. 5. 2006 7:49
Re: na tvrdo

A za co by měla mít trest natvrdo? Že 11 letá kráva neví, že na cizího psa nemá sahat a to ještě, když spí? Já měla zavřené psy v autě a kretén tatínek cpal parchanta k nim do auta. Co si mám o takových debilech myslet???!!!

0 0
možnosti

FW190A9

15. 5. 2006 19:16
:(

To je taky nápad, sahat na cizího spícího psa...;-O

0 0
možnosti

Ftipnejj

16. 5. 2006 7:26
Re: :(

8-o to je napad kousat deti 8-o

0 0
možnosti

petyo

15. 5. 2006 16:51
...

Někdo by měl té malé koze vysvětlit, že na cizího psa se nesahá, to za prvé. A za druhé by ji měl někdo vysvětlit, že na spícího psa se nesahá ani když toho psa dobře znám. Pokud holka nemá v 11 rozum, aby toto pochopila, tak patří spíš někde do ústavu.

Pro některé přispěvatele dole: Košík u spícího psa je pěkná blbost. Koho asi může spící pes ohrožovat?

0 0
možnosti

pinguinone

15. 5. 2006 16:54
Re: ...

A Tobe ,by mel nekdo vysvetlit ,ze psa nemuzes nechat volne povalovat kde se  Ti zamane a musis ho radne zabezpecit...;-P

0 0
možnosti

pinguinone

15. 5. 2006 16:42
..velmi trapny rozsudek..

:-/

0 0
možnosti

Adam Pollo

15. 5. 2006 19:09
Re: ..velmi trapny rozsudek..

ano, zakažme psy. A v tom případě zakažme i auta. Pokud pojedeš cca 50 po okresce lesem ( a bude to rychlost v tu chvíli přiměřená ) a vlítne Ti tam z lesní cesty - o které ani nevíš, že tam je - kluk na kole, bude to jeho chyba. Za některé nehody si prostě může postižený sám - a z článku nemáš nejmenší důvod předpokládat, že tomu tak nebylo. Jedině z verdiktu soudu. Proto psát, že je "trapný", je trochu nehoráznost, nemyslíš ?

0 0
možnosti

Pikot

15. 5. 2006 16:06
Tak si to odsedí ta pokousaná holčička

a bude to odpovídat českému názoru na soudnictví

0 0
možnosti