Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šimonovský: Ve vládě jsem občas jen do počtu

Michaela Jílková zpovídá ministra dopravy za KDU-ČSL Milana Šimonovského. Kdyby si půjčil od Macha a Šebestové kouzelné sluchátko, asi by žasl, kolik nářků, modliteb a spílání by za jediný den uslyšel od řidičů a cestujících. On si myslí, že je a byl dobrým ministrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

convict

A to si myslite ze ten socialismus zmizi z vedomi za 16 let?

Stale se budou lide drat o postupy, kariery a koryta, to dalsi je pro ne uz podruzne! Jak rikal Holzman: hlavne ze nam za to dobre zaplati ne? smet me je do vltavy a zacneme znovu.R^

0/0
17.5.2006 5:45

jajaja00

šílené!!!!!

tvrzení - důkaz o lži - souhlas a korigující tvrzení - důkaz o lži - souhlas s důkazem - JSEM DOBRÝM MINISTREM

fakt k blití, jen se ještě pomodlit

0/0
17.5.2006 3:50

Medvěd11

ubožák

To je opravdu vizitka vlády, politiky a vůbec úrovně "všehoschopných" této země. (Y)

Hloupé odpovědi, neschopný Šimonovský. Za nic nemůže a má ještě spoustu nápadů, jak tuto zemi potápět!

Třemi slovy: Ostuda, ostuda, ostuda.

Paní Jílková, děkuji, že nám otevíráte oči - Jací pitomci to sedí "nahoře"!!?

0/0
13.5.2006 11:31

Rebka

Re: ubožák

Musím jen souhlasit.Nejsme ještě asi tak vyspělá země,jako jsou ty,kterou jsou na západ od nás,protože by takový ministr podal okamžitě demisi,kdyby zjistil,že je ve vládě zbytečný,ale tady pan Šimonovský jen dokazuje,že mu jde o koryto a nic víc.R^

0/0
14.5.2006 8:16

Fallout Boy

Neber si to tak

Tam je takovejch vic;-)

0/0
12.5.2006 11:33

jenicek25

Simonovsky

Chudinka malej, odstrkovanej. Malem me rozplakal ;-(.

0/0
12.5.2006 11:32

Jintaj

Lidovci spasí každou českou vládu

Neboť bez jejich účasti by každá vláda byla pouze menšinová. A tak těží z toho, že jsou jakýmsi faktorem na misce vah a je jim vícemméně jedno, zda do toho půjdou s levicí či pravicí. Vzpomínáte na rok 1997, jak bez skurpulí potopili tehdejší vládu a ODS? Lidovci mají prostě žaludek na cokoliv.....

0/0
11.5.2006 21:22

Rebka

Re: Lidovci spasí každou českou vládu

A když si předtsavím,že to bylo jenkvůli několika milionum,ale tady když jsde o stovky milionů,ba nakonec o miliardy,tak jsou v té vládě jak přilepení.To je hrůza hrůz.R^

0/0
14.5.2006 8:18

Johnny66

Tohle už není na demisi

to je na kulku do hlavy.Rv

0/0
10.5.2006 19:15

jacobsen

Všichni lidovci jsou ve vládě akorát do počtu

ale velkému Pablbkovi to nevadí.

0/0
10.5.2006 18:49

dislektik

DÍKY ZÁKONU KTERÝ VEJDE V PLATNOST 1.7.06

se ani nedivím!!

0/0
10.5.2006 18:48

jarslav

chápu jen zvolna

az ted jsem teprve pochopil, jaká je to drina delat neco, co neumím, neprosadím, ale stejne se obetuji, abych v té funkci sedel. Vázený pane, fuj!!Rv

0/0
10.5.2006 18:45

ULI111

kamiony o wekendu

clanek pana ministra me skoro dohnal k slzam jak to ma hoch tezke,ale je treba videt to pozadi a to ze kamiony o weekendu proste podstatne urychli vzajemne  vybijeni silencu na ceskych  cestach,misto 1200 mrtvych /za rok bude asi 1500/za rok podle bruxelles statistiky a to asi mel minister v umyslu?pak bude raj na ceskych cestach(nebude potreba bodoveho systemu

nebude koho bodovat)

probem je ze prijdou k uhonu i slusni ridici

0/0
10.5.2006 18:38

ou_heretik

Kdyby se neprohrávaly...

... vyhrané arbitráže, kdyby se nevymýšlely pí*oviny jako je olympiáda, jezy na Labi a hlavně kdyby se méně kradlo na všech stupních státní správy, tak bude dost peněz na silnice a dálnice!;-€

0/0
10.5.2006 18:35

Marold3

Je to hrůza, pane ministře,

kdo Vás nutí v té situaci setrvávat?

0/0
10.5.2006 17:32

pinguinone

.. kolik bude delat myto v Österreichu..

.. si mohl s rocnim predstihem zjistit na internetu..:-/

0/0
10.5.2006 16:34

koristka

Socbolševici ukázali všem jak vypadá..

podpora napříč politickým spektrem a koaliční dohoda.. Ve všem si vyjdou jen s komunisty.. Obě strany mají podobný myšlenkový potenciál a liší se jen agresívností

0/0
10.5.2006 15:27

Qesospi Cobigan

No ve vládě se hlasuje, ne...?

Takže lidovci tam jsou 3? Nechápu, jak by šimonovský mohl prosadit cokoliv na dopravu... Spíš si myslím, že v tý vladě vůbec neměli bejt.... (samozřejmě ani s ODS - to by to dopadlo úplně stejně)---

0/0
10.5.2006 15:21

pinguinone

..je to zbabelec..

..charakter by uz davno podal demisi..Rv

0/0
10.5.2006 15:19

good_luck!

Re: ..je to zbabelec..

ano, někteří ministři v r. 1948 takto postupovali... Bohužel někteří čeští voliči mají krátkou paměť a chtějí si to zopakovat....

0/0
10.5.2006 15:31

pinguinone

Re: Re: ..je to zbabelec..

.. mas na mysli komunisticky puc..;-P

0/0
10.5.2006 16:33

Si0

Re: ..je to zbabelec..

A z toho, co se drží v každé vládě by byl najednou rozbíječ, co každému vrazí kudlu do zad. Kterýmže to koncem holi chceš tlouct?

0/0
10.5.2006 16:21

jiekeren

Re: Re: ..je to zbabelec..

No, já nevím, ale podat demisi a na tiskovce říct "vážení, už s tou pakáží, která jen krade a využívá všechny kolem sebe nechci mít nic společného. Lituji, ale omlouvám se všem, kdo mne zvolili, nebyl bych schopen dosáhnout toho, abych hájil vaše zájmy" mi přijde česté, otevřené, upřímné, správné a těžko kritizovatelné.

Vrážení kudly do zad v oblíbeném pojetí KDU je počkat přesně na ten okamžik, kdy jsou těžko postradatelní a PAK TEPRVE začít klást podmínky, napadat, působit destruktivně a zvářit se jako veledůležitý jazýček na vahách.

Ostatně takto velmi silně přispěli ve vyvolání satana ČSSD do vlády. Klaus nerozdýchal Luxovo pletichaření a proti všemu očekávání (zejména Luxe "My jsme jazýček a musíme si to promyslet") vytáhl socana.

Bude se za to smažit v pekle. Lux už se smaží.

0/0
10.5.2006 16:57

vojta_ze_mlejna

Panebože vem si ho ...

To je kus hovada, to snad není pravda ... 8-o

0/0
10.5.2006 15:16

BohusII

Koryto

Šimonovský je lempl a vůl, hlavně, že se drží koryta a několikrát opakuje jak je výborný a úspěšný ministr.

(Y)(Y)(Y)

0/0
10.5.2006 14:49

SeeM

Re: Koryto

no už tam byli i horší a vždy může být i hůř

0/0
10.5.2006 15:19

huhu007

Re: Re: Koryto

toť pravda, například ten debil Říman...;-D;-D;-D..co na českých drahách majlant prošustroval.

0/0
10.5.2006 17:40

good_luck!

Re: Koryto

taky mne překvapilo, ovšem poté jsem si přečetl i několikrát otázku na kterou odpovídal - a ta byla pořád stejná

"Myslíte, že jste/byl jste dobrý ministr?" No a chtěl bych slyšet Vaši odpověď na jeho místě....

0/0
10.5.2006 15:33

fanoušek fotbalu

no

cesty špatné ale-

takto

:Zlín-Liberec 3:1/ Olomouc-Teplice 0:1/Jablonec-Blšany 1:0/Ml.Boleslav-Jihlava 1:2/Příbram-Sparta 0:2/Plzeň-Slovácko 2:2/Slavia -Baník 1:2/,Most-Brno 0:1/////////Jedině ZLÍNEČEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [] [] [] []

       

0/0
10.5.2006 11:52

redback

Vykašlete se na kamiony pane Šimonovský ...

20 miliard pro Kapsch za hromadu železa na dálnicích je přece úspěch. Z toho už něco kápne néé?:-)

0/0
10.5.2006 10:40

Joter

Víkendy - klidně

Všechny problém s dopravní situací v ČR ústí z nedokončené dálniční sítě, jejíž výstavbu vlády ČSSD trestuhodně zanedbávaly. Myslím že většině z nás by víkendové jízdy nákladní vozidel byly naprosto lhostejné pokud by se odehrávaly jen po dálnicích, což by bylo myslím přijatelné řešení. Stejně si osobně myslím, že množství kamionů které pojede o víkendech bude minimální a to z několika důvodů -

1) řidiči chtějí být o víkendech doma (a vzhledem k jejich současnému určitému "nedostatku" mohou na dopravce vyvíjet v tomto směru tlak)

2) na místech nakládky a vykládky v ČR mají zaměstnynci také volno, takže i když se tam řidič dostane dříve, musí stejně čekat do pondělního rána na vykládku/nakládku (pokud se tedy nejedná o obří podniky typu TPCA nebo Škody Auto)

3) transit přes ČR by měl být také minimální vzhledem k tomu že všechny okolní státy mají jízdu o víkendech zakázanou.

Tím nijak neobhajuji toto rozhodnutí, jen si myslím, že některé současné histerické reakce nejsou namístě.

0/0
10.5.2006 10:13

Loubik1

Re: Víkendy - klidně

Tvá dedukce je zajímavá, ale:

Pakliže majitel firmy to tam potřebuje mít dříve, tak věř nebo ne, vždy se najdou řidiči, kteří pojedou, takže tenhle argument nesedí.

To že jsme tranzitní země znamená většinou, že se přes ČR cestuje v rámci i několika dní, takže naopak to může být dobrý kšeft.... jezdit přes víkend, protože tam není výpadek dvou dní, jelikož krám má zavřeno a náklad se k němu pěkně veze... jde jen o načasování.

A to že ostatní státy to mají zakázanou jízdu o víkendech neznamená, že se nevyplatí tu pokutu zaplatit... vzhledem k nákladům na jeden nebo dva dny prostojů a opět jde o načasování...

Já osobně myslím, že je to průser se vším všudy co k ČSSD patří. :-/ 

0/0
10.5.2006 10:23

Joter

Re: Re: Víkendy - klidně

Řidič přejede ČR většinou během jednoho dne. A to že řidič jet chtít nebude je bohužel realita - možná kdyby trávit ten "prostoj" či den přepravy o víkendu v zahraničí, kde dostává vysokou dietu, ale v čechách bohužel ne. Čili pokud je jízda povolena v sobotu do 13.00 a pak až v neděli od 13.00 pak tam den prostojů je stejně. Opravdu by musel mít dopravce velmi dobře zpracovyný časový harmonogram jízd, aby to pro něj bylo výhodné. A to jsem ještě zapomně zmínit dohodu AETR, která omezuje maximální týdenní dobu řízení a není tedy možné jezdit celý týden - potom by to znamenalo využívat dva řidiče na jedno vozidlo, což je v současné situaci na "trhu řidičů" takřka nemožné.

Nevím do jaké míry se orientuješ ve výši pokut za porušení těchto zákázů jízd nebo dohody AETR a cenách přeprav, ale mohu tě ujistit že porušení těchto zákazů a omezení se dopravci v žádném případě nevyplatí.

0/0
10.5.2006 11:50

EasyR

Re: Re: Re: Víkendy - klidně

Konkurence v silniční dopravě je dnes taková, že obcházení AETRu je vcelku běžnou záležitostí.

Co se týče zákazu jízdy o víkendu, v neděli to není problém. Ale i v okolních zemích je povolení sobotní jízda (mimo období 1.7.-31.8. - stejně jako u nás). Ovšem dnes je ve většině podniků praxí, že se nevyrábí na sklad, nýbrž zboží jdem z výroby přímo na auto. Termíny se zkracují a není výjimkou, když zákazník požaduje nakládat v pátek v ČR a vykládat v pondělí např. v Porůří. Se sobotním zákazem je tento termín bez využití druhého řidiče nereálný. Oba případy pouze sníží konkurenceschopnost českých výrobců na mezinárodních trzích - buď neschopností dodat požadované zboží v termínu, nebo zdražením způsobeným nasazením druhého řidiče.

0/0
10.5.2006 14:42

pinguinone

Oba případy pouze sníží konkurenceschopnost českých výrobců na mezinárodních trzích

.. a kdo by to mel byt..8-o  , ja to rikam porad ,nechame zavest ceskej dolik odpadky a svitit si k tomu budeme vyhorelym jadernym palivem..Rv

0/0
10.5.2006 15:22

1_130_202_135

Vyjmenovávat neúspěchy

pana ministra není snadné. Jistě by bylo snazží vyjmenovat úspěchy, Jen si (na rozdíl od Celtica) na žádný nějak nedokážu vzpomenout.... Jedině snad že zůstal i v Paroubkově vládě ;-P

0/0
10.5.2006 9:33

Si0

Re: Vyjmenovávat neúspěchy

A co zrušený nevýhodný kontrakt na D47, tos už zapomněl? A co protlačení elektronického mýta přes všechny výběrovky, ÚOHS a soudy, to taky nic není? A co urychlení výstavby dálnic a obchvatů obcí, ještě nic? A co vyběhnout s nemožnou redaktorkou Jílkovou, taky nic?

0/0
10.5.2006 16:19

Swooppy

Tak teď nevím..

je,nebo byl Šimonovský ministrem dopravy?Zákonné úpravy včetně silničního snad předkládá vládě nejdřív ministerstvo,které to celé zpracovává.To by měl spíš řící že ho ve vládě přehlasovali.Pak bych tomu rozuměl.Ale pokud p.Šimonovský jen upozorňoval /jako ministr/,tak jinými slovy se na to vys..l a teď se jen omlouvá svou vlastní neschopnost.A pokud jako ministr neprotlačil omezení provozu o víkendech skrz vládu,která to předkládá ke schválení poslanecké sněmovně,tak nemá ve vládě co dělat,jelikož těch co se vezou a pak se vymluvají je tam už dost.Mimochodem-za dopravu je p.Šimonovský odpovědný,tak proč se vymluvá na někoho jiného?

0/0
10.5.2006 8:03

pinguinone

Re: Tak teď nevím..

..taky si myslim ,ze je slaboch..:-/

0/0
10.5.2006 8:16

eshol

Re: Re: Tak teď nevím..

Ne...je to teleblb...:)

0/0
10.5.2006 8:58

Loubik1

Re: Tak teď nevím..

Ale ono to bylo v původním návrhu, ale byl přehodnocen a upraven. Senátem to prošlo jako nůž máslem a je to v kýblu. :-/

0/0
10.5.2006 10:24

kocourmrzout

Re: Tak teď nevím..

Tranzitu se asi zabránit úplně nedá a hlediska zisku by to bylo asi škoda. Vzpomínám si ale že za minulého režimu v rámci spolupráce  s RVHP se ty stovky kamionů přepravovali na upravených vagonech poželeznici. proč se to zrušilo? To přeci bylo ekologické a téměř nikoho to neobtěžovalo . Navíc silice byly bezpečnější.?

0/0
10.5.2006 13:15

Ajvn75

k cemu omezeni?!

Muze mi nekdo smysluplne vysvetlit, proc je vubec omezeni jizdy nakladaku o vikendu? Vetsi blbost jsem nevidel! To si vazne zastanci mysli, ze tim padem ze silnic zmizi 1/x-tina nakladaku, ktera proste nepojede a vyprdnou se na to KDYKOLIV, kdyz nemohli o vikendu? Tihle zastanci "klidu" nedomysli, ze tim citelne roste frekvence nakladaku v pracovni dny, kdy jsou z ucpanych silnic silnice o to vic ucpanejsi! A argument Jilkove, ze jezdi o prazdninach lide autem? A behem zbylych 10ti mesicu snad ne, a navic v dolozitelne znatelne vetsi hustote? Boze, ta lidska blbost a populismus!

0/0
10.5.2006 7:59

eshol

Re: k cemu omezeni?!

Osobne jsem vdecny i za jeden den v tydnu kdy je riziko ze me zavrazdi svine za velkym kolem ktera veze krabice s pracim praskem na potisteni z Prahy na Slovensko a zpet o neco nizsi

0/0
10.5.2006 9:01

Ajvn75

Re: Re: k cemu omezeni?!

Tak presvedc zdejsi tiskarny, at jsou konkurenceschopnejsi v porovnani se slovenskymi. To neni chyba toho dopravce, ten jen odvadi svou praci, zamestnava lidi a odvadi do rozpoctu dane vcetne tech spotrebnich za paliva.

Co se vubec zamyslet nad tim, nad cim rada lidi remca, ze jsme tranzitni zeme, ackoliv si ti sami lide neuvedomuji, kolik pracovnich mist tohle s sebou generuje v logistickych centrech, na sebe navazanych prumyslovych zonach a dalo by se pokracovat. Budme radi za tuhle strategickou polohu a nevyhanejme zlatou slepici z kurniku.

0/0
10.5.2006 9:57

otonototo1

A ŠIMONOWSKY JE MAGOR

A ŠIMONOWSKY JE MAGOR!!Rv

0/0
10.5.2006 6:08

otonototo1

.KORUPCÍ A KRETÉNISMEM PROHNILÁ POLICIE CCR BY MĚLA HONIT ZLODEJE, VRAHY, NASILNIKY, A NE VYBIRAT PRACHY DO POKLADY SOUDRUHŮ U KORYT!!! DO PYČE S VÁMA HOŠI!!!

Když vlada schvaluje takovy pyčovsky zakony,jako provoz kamionu v NE apod., tak ja zase serru na dopr předpisy.KORUPCÍ A KRETÉNISMEM PROHNILÁ POLICIE CCR BY MĚLA HONIT ZLODEJE, VRAHY, NASILNIKY, A NE VYBIRAT PRACHY DO POKLADY SOUDRUHŮ U KORYT!!! DO PYČE S VÁMA HOŠI!!! Rv;-O;-€!!!!!!

0/0
10.5.2006 6:08

freecoolinek

A proto už jdi do řiti...

;-O(Y)

Jezdí ten černoprdelník někdy normálně bez majáčku.. aby vůbec viděl jak to vypadá v reálu?????8-o

0/0
10.5.2006 0:37

poiuz

Celé KDU-ČSL je jeden velký neúspěch...

0/0
10.5.2006 0:01

transalp96

Uf, ted v tom pojedou kamiony s nama uz i o vikendu...

Bylo by zajimave zjistit, jak se narust kamionove dopravy podilel na poctu umrti na silnicich a nehod vseobecne.Na nasich, uz takhle spatnych silnicich to muselo byt znat.Diky vam, budizknicemove, za chvilku jsou volby a bude vystaven ucet.

0/0
9.5.2006 23:35





Najdete na iDNES.cz