Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cibulkovi příznivci narušili předvolební „mdlý pořad“

Petr Cibulka a jeho strana se opět prosadili do pořadu ČT Otázky Václava Moravce SPECIÁL. Petr Cibulka, jehož tentokrát nebylo vidět za moderátorem, a jeho příznivci opakovaně ukazovali na kameru cedule s číslem 14, pod kterým jde jejich strana do voleb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

františkánek

Petr Cibulka - Evidenční záznamy - registrační protokoly VKR

http://www.abscr.cz/evidence/search.php?prijmeni=Cibulka&jmeno=Petr&datum_narozeni=27.10.1950

Výsledek vyhledáváníVyhledaných záznamu: 2

PříjmeníJménoDatum narozeníRegistrační čísloKrycí jménoPoznámka CIBULKAPETR27.10.19506471PRINC zobrazitCIBULKAPETR27.10.19506471PRINC zobrazit

8-o8-o

0/0
31.7.2008 13:25

rozoooumek

http://mujweb.cz/www/hubert.rozmanity/

Věra Cibulková, matka Petra Cibulky : http://www.mvcr.cz/vozidla/stb/stb_db.php?Typ=pole5&Hled=Al%9Eb%ECta&B1=Hledej Cibulková Věra Krycí jméno: Alžběta Datum narození: 17.8.1922 Druh svazku: A Registrační protokol StB Registr. číslo: 17911 Útvar: S StB Brno I.odbor 1.oddělení

otec : vysoký funkcionář KSČ v Brně. Pravý Blok v čele se zkušeným tunelářem: VIZ : http://www.vzp.cz/http://u-por1p.op99.vzp.cz/NASApp/xqw/webdav/vzp_rs2/getPathFile/internet/platci/Dluznici/Dlu%25C5%25BEn%25C3%25ADci/vhtml/300000_500000.xls Brno - město 60735732 Nez. a inf.tisk.centr. na podp.demokr.inic.,s.r.o. Brno, Nálepkova 38 , Kč 362 475,- Informace najdete v registru dlužníků. Cibulka zruinoval dvě nadace a dvě společnosti s.r.o. Dnes je v obchodním rejstříku nenajdete. Zůstaly po nich vysoké dluhy. "Nemajetný" Cibulka převedl své zbývající firmy na svoji družku a místopředsedkyni Pravého Bloku PhDr.Miloslavu Jebavou , učitelku angličtiny a francouzštiny Policejní akademie v Praze za 1,- Kč!!!

0/0
15.9.2006 9:00

rozoooumek

Cibulkovci mystifikují veřejnost!

CIBULKA, a tzv. Halihulak tzv. mystifikují veřejnost!! ;-OMarmeladeee nebyla odstraněna na žádost pana Cibulky! Zde je vyjádření redakce : 

"Redakce odstrauje příspvky s vulglnm a jiným obsahem - viz pravidla, nikoli příspvky na přání kohokoli. Luboš Kratochvíl" editor zpravy.idnes.cz

http://zpravy.idnes.cz

editor zpravy.idnes.cz

http://zpravy.idnes.cz

0/0
30.5.2006 8:17

Alioth

Včera v událostech mě Cibulka opravdu přesvědčil...

že pokud bude člověk příští týden opravdu při smyslech,tak ho volit NEMŮŽE!!!!!!!!!!

0/0
26.5.2006 9:22

Gabidos

.

Cibulka? To bude asi nějaká uklízečka, neznám.

0/0
24.5.2006 15:53

babacek

Ani Cibulka nebude nic platný.

http://www.geocities.com/gvanek2000/varovani.html

0/0
24.5.2006 15:35

babacek

Aby bylo jasno. ! ! !

Již před časem jsem pana Cibulku upozonil mailem,že ho zde sice vychvaluje až do nebe jeho fanika která zde vystupuje pod nickem Marmeladeee.Také jsem na předmětné příspěvky odaslal i odkazy a upozornil ho,že mu více škodí než prospívá. Pan Cibulka tedy sám požádal aby byla tato faninka z diskuse vyřazena. Jak vidět bylo mu správcem vyhověno, tedy žádná záhada!!

http://www.hovado.eu/index.php?tt=hrozba

0/0
24.5.2006 9:19

rozoooumek

Re: Aby bylo jasno. ! ! !

Tak aby bylo jasno!!!! Kdo teď dělá Jebavou a koho nastrčil Cibulka??

Pravý Blok sešikovat pozor, teď!! Psát, čárka za každý příspěvek, jinak pozor, vyloučení ze strany se plíží, fuj blíží!! Že tě Cibulko žeru;-O

0/0
24.5.2006 15:28

babacek

Re: Re: Aby bylo jasno. ! ! !

Promiň ,ale tvým psychopatický výplodům nerozumím,nejsem MUDr Cimický ani jiný odborník na duševně nemocné.:-P

0/0
24.5.2006 15:47

rozoooumek

Re: Re: Re: Aby bylo jasno. ! ! !

Ale rozumíš, moc dobře rozumíšRv Na psychpatické výplody je specialista úplně někdo jiný. Aby bylo jasno, ty znáš z psychiatrů jenom Cimického? Že právě do něj se z nějakých důvodů strefuje Cibulka. To je ale náhodička;-DOn by si s ním zcela jiste velice odborně podiskutoval.Rv

0/0
26.5.2006 8:12

babacek

Re: Re: Re: Re: Aby bylo jasno. ! ! !

Sorry,ale si na diskusi pod mojí úroveň a to nemám v povaze se povyšovat.

Ty fakt trpíš schízou,jednou jdeš proti němu a vzápětí ho obhajuješ.;-D

0/0
26.5.2006 8:27

Halihulak

Správce serveru zablokoval naší milé Marmeladeee přístup do těchto diskusí.

Naše milá Marmeladeee má zablokovaný přístup do diskusí na tomto serveru. přitom její příspěvky nebyly ani urážlivé ani vulgární. Jiné vulgární příspěvky jiných diskutujících se tam lkidně objevují.

Marmeladeee má zablokovaný přístup na tento diskusní server

Dostali jsme zprávu, že Marmeladeee má správcem serveru zablokovaný přístup do diskuse. Když se naloguje a odešle příspěvek, příspěvek není zařazen do diskuse, ale místo toho se objeví nápis:

Váš příspěvek nebyl uložen.

Administrátor Vám zakázal diskutovat, protože jste psal/a příspěvky nepřijatelného znění. Byly urážlivé, vulgární, obsahovaly neplacenou reklamu nebo měly rasistický obsah.

0/0
21.5.2006 10:54

rozoooumek

Pravý Blok v čele s Petrem Cibulkou útočí - na naše peněženky!

Pane Cibulka, jako vydavatel Necenzurovaných novin jste okradl své zaměstnance nejen o mzdy za vykonanou práci, ale neplatil jste za ne ani povinné odvody státu a tudíž jste je okradl podruhé! Nemluvě o tom,  o kolik jste okradl stát na neplacených daních, sociální a zdravotním pjištění! Neplatil jste dodavatelské faktury, aby jste se stal nemajetným, všechen svůj majetek jste převedl na matku(Cibulkovou, agentku  1. správy StB "Alžbětu"), manželku (Hrbkovou), družku ( Jebavou). Exekutoři si u Vas v Praze i Brně podávali dveře. Kdyby jste se stal ministrem vnitra, jak toužíte, musel byste, po zvolení, podat na sebe trestní oznámení pro výše uvedené trestné činy.  Udělal byste tento krok?  Věří Vám lidé, co Vás neznají. Jak chcete, aby vám věřili ostatní, kteří vědí, že jste politický vyžírka a podvodník?  Rv

0/0
24.5.2006 9:09

Marmeladeee

Kudy bude ČT v Brně pašovat kompars, aby obsadil místa za V.Moravcem?

Ačkoliv mluvčí ČT M.Krafl médiím (i dze na serveru iDnes) tvrdil, že Čt nedělá žádná opatření proti P.Cibulkovi, opak je pravdou. Zpočátku v pořadu "Otázky Václava Moravce speciál" nechávala Čt všechna místa volná, s výjimkou pvní řady pro novináře. V Ostravě začala diskriminace - místa v záběru za V.Moravcem byly obsazeny komoarsem. Platíme tento kompars zřejmě z našich peněz - z té stokoruny, kterou musíme platit za každý televizor. P.Cibulka dal na ˇˇCT žalobu za manipulaci voleb.

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006032501

[] [] Žaloba Petra Cibulky a Pravého Bloku na tzv. "veřejnoprávní" Českou televizi za její uplatňování státní politiky informačního terorismu!

0/0
17.5.2006 20:50

Marmeladeee

V České televizi na 1.kanále bude těsně před volbami konečně i Petr Cibulka - náš průkopník referend, odvolatelnosti politiků a přímé demokracie! Ve středu 17. a ve čtvrtek 25.května od 22,30 v Událostech proti ODS, KDU-ČSL, Unii svobody aj., v pátek

V České televizi na 1.kanále bude těsně před volbami konečně i Petr Cibulka - náš průkopník referend, odvolatelnosti politiků a přímé demokracie! Ve středu 17. a ve čtvrtek 25.května od 22,30 v Událostech proti ODS, KDU-ČSL, Unii svobody aj., v pátek 19.května od 8,15 v Dobrém ránu... Bude jako volební lídr obhajovat program odvolatelnosti politiků "VY NEVĚŘÍTE POLITIKŮM A JEJICH NOVINÁŘŮM? NO KONEČNĚ!!! VĚŘME SAMI SOBĚ!!!" politické strany Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET

0/0
17.5.2006 10:15

Velho

Zaplať Panbůh

za to že se tato strana do parlamentu nedostala a snad i nedostane. Při čtení příspěvků příznivců této straničky se ani nedivím. Slovník, myšlení a reakce na druhé kteří ihned nesouhlasí jsou odporné. Chtělo by to trochu zkulturnit projevy a potom by se snad i někdo chytil! >-

0/0
17.5.2006 6:58

Marmeladeee

Pro příznivce parlamentních stran k zapamatování: DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokr

DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005051108

0/0
17.5.2006 10:23

rozoooumek

Re: Pro příznivce parlamentních stran k zapamatování: DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fíz

Pane Cibulka, jako vydavatel Necenzurovaných novin jste okradl své zaměstnance nejen o mzdy za vykonanou práci, ale neplatil jste za ne ani povinné odvody státu a tudíž jste je okradl podruhé! Nemluvě o tom,  o kolik jste okradl stát na neplacených daních, sociální a zdravotním pjištění! Neplatil jste dodavatelské faktury, aby jste se stal nemajetným, všechen svůj majetek jste převedl na matku(Cibulkovou, agentku  1. správy StB "Alžbětu"), manželku (Hrbkovou), družku ( Jebavou). Exekutoři si u Vas v Praze i Brně podávali dveře. Kdyby jste se stal ministrem vnitra, jak toužíte, musel byste, po zvolení, podat na sebe trestní oznámení pro výše uvedené trestné činy.  Udělal byste tento krok?  Věří Vám lidé, co Vás neznají. Jak chcete, aby vám věřili ostatní, kteří vědí, že jste politický vyžírka a podvodník?  Rv

0/0
24.5.2006 9:10

convict

vydrz petre, jdeme s tebou!

Volic Pravy blok!>-R^

0/0
17.5.2006 5:46

Marmeladeee

Jaký "trhák" vymyslela ČT na čtvrteční přenos pořadu "Otázky Václava Moravce speciál"" z Brna?

Kdy  bude vysílán pořad: "Otázky Petra Cibulky speciál"? A těch otázek by měl Petr Cibulka opravdu tolik, že by to vydalo na seriál na několik let, a byl by to současně žánr: detektivka, horor, publicistika, satira, divácky vděčné show, tragedie i humoreska. Požadujte na ČT, aby začala vysílat pořad "Otázky Petra Cibulky speciál".

0/0
17.5.2006 1:07

Halihulak

Nedělní pořad Otázky Václava Moravce byl zajímavý jen díky V.Železnému

Jako diskutér V.Železný převyšoval všechny účastníky o několik pater. Nevýrazný "blekota" - majitel barokního paláce na Malé straně, hned naproti Poslanecké sněmovně, (M.Bursík) nevybočil z úřednicko-šedoprůměrového žonglování se slovy. K tomu, že kandidát Zelených Pávek je akcionářem firem, které hodlají čerpat finance z grantů na větrné elektrárny, které tak mocne propaguje právě strana Zelených, neměl žádné argumenty.

0/0
15.5.2006 21:14

Halihulak

Česká televize přední místa obsazuje komparsem, a až místa uprostřed a vzadu jsou pro "řadové" občany.

Pokračování manipulací pořadu "Otázky Václava Moravce speciál" bylo v Pardubicích ve čtvrtek 11.května, kde kompars České televize byl jednak pašován zadním vchodem, a jednak zcela oficiálně vstupoval předním vchodem, kde si usedal na přední místa v sále na předem vyhrazená místa, označená cedulkami České televize, na která si nesměl sednou nikdo jiný, než ti, kteřá k tomu byli předurčeni. Takto bylo obsazeno zhruba 30 míst, a to oficiální zástupci České televize tvrdí, že proti P.Cibulkovi nedělkají žádná opatření. Jak to, že zpočátku tato místa byla volná pro všechny, ale teď jsou jen pro kompars?

0/0
15.5.2006 21:10

Marmeladeee

Cibulkovi příznivci narušili předvolební „mdlý pořad“ parlamentních stran, kterým vděčíme za dnešní kriminální stát? Viz: KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČANY

Cibulkovi příznivci narušili předvolební „mdlý pořad“ parlamentních stran, kterým vděčíme za dnešní kriminální stát? Tak to je opravdu hrozné... Pro srovnání viz: 

KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČANY – DAŇOVÝMI POPLATNÍKY V RUKOU NEVOLENÉ A OBČANY PLACENÉ, ALE JIMI NEODVOLATELNÉ STÁTNÍ BYROKRACIE, JEJÍ INSTITUCE, REPRESIVNÍ ORGÁNY TAKOVÉ STÁTNÍ MOCI, JEJICH PŘEDSTAVITELÉ, SPOLEČNÉ METODY A CÍLE:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022205

0/0
13.5.2006 22:08

epikuros

Re: Cibulkovi příznivci narušili předvolební „mdlý pořad“ parlamentních stran, kterým vděčíme za dnešní kriminální stát? Viz: KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČ

Památná věta zazněla před přímím přenosem v Pardubicích od pána Zelených na to že rozkradli náš stát. "My jsme si ještě nakrást nestačili".

0/0
14.5.2006 11:51

Marmeladeee

Re: Re: Cibulkovi příznivci narušili předvolební „mdlý pořad“ parlamentních stran, kterým vděčíme za dnešní kriminální stát? Viz: KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD

Máte pravdu! Volební lídr Zelených Pavel Křivka, zvaný Slobo po srbském komunistickém diktátorovi Slobodanu Miloševičovi, kterého obdivuje, sklidil za tento výrok v Pardubicích větší potlesk, než všichni jeho ostatní protokandidáti za celý pořad dohromady. Myslím, že přitom ani moc nepřeháněl... Stačí si přečíst:

ZPŮSOB ZALOŽENÍ, INFILTRACE A OVLÁDNUTÍ STRANY ZELENÝCH! ZELENÍ DODNES V RUKOU VLÁDNOUCÍ (POST) KOMUNISTICKÉ KRIMINÁLNÍ FÍZLOKRACIE!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005040601

0/0
15.5.2006 21:23

Halihulak

Zítra budeme sledovat na ČT24 "Nevyřčené otázky Petra Cibulky speciál"

Jak dopadne zítřejší souboj dvou protihráčů - nomenklaturního moderátora Václava Moravce a vždy pravdu hledajícího a pravdu hlásajícího Petra Cibulky? Podaří se Petru Cibulkovi dostat do hledáčku televizních kamer? Dá mu Václav Moravec šanci položit otázku nomeklaturním lídrům normalizačních stran, a především zástupci KSČM, jak to, že lídr KSČM sedí v demokratickém státě na pódiu, ale bojovník za pravdu a proti totalitě mu nemůže ani položit otázku, ačkoliv je předsedou politické strayn, která byla založena již před 10 lety a od r. 2002 se tato strana, tj. Pravý Blok, účastní všech voleb? Máme zde demokracii nebo ji jen předstíráme?

0/0
10.5.2006 22:42

rozoooumek

Re: Zítra budeme sledovat na ČT24 "Nevyřčené otázky Petra Cibulky speciál"

Pane Cibulka, jako vydavatel Necenzurovaných novin jste okradl své zaměstnance nejen o mzdy za vykonanou práci, ale neplatil jste za ne ani povinné odvody státu a tudíž jste je okradl podruhé! Nemluvě o tom,  o kolik jste okradl stát na neplacených daních, sociální a zdravotním pjištění! Neplatil jste dodavatelské faktury, aby jste se stal nemajetným, všechen svůj majetek jste převedl na matku(Cibulkovou, agentku  1. správy StB "Alžbětu"), manželku (Hrbkovou), družku ( Jebavou). Exekutoři si u Vas v Praze i Brně podávali dveře. Kdyby jste se stal ministrem vnitra, jak toužíte, musel byste, po zvolení, podat na sebe trestní oznámení pro výše uvedené trestné činy.  Udělal byste tento krok?  Věří Vám lidé, co Vás neznají. Jak chcete, aby vám věřili ostatní, kteří vědí, že jste politický vyžírka a podvodník?  Rv

0/0
24.5.2006 9:15

Eddan

Označení sedí přesně, jak p...del v náruči...

Myšlenkově mdlý pořad je výstižné označení tohoto pořadu pana Moravce... Nemůže být ani jiný, když se v něm producírují pouze myšlenkově mdlí hosté s vyčichlými názory.Rv

Ostatně soudím, že politické strany jsou mafie, škodící státu a jeho občanům a jako takové musí být rozpuštěny, jejich členstvo rozprášeno do všech pěti světových stran, členové vyšších stranických orgánů pozatýkáni a uvrženi do zatuchlých kobek a temných šatlav, nejvyšší lídři a čestní předsedové aktivní i v důchodu postaveni před válečný soud se zkráceným řízením a neprodleně ztrestáni za časného úsvitu ještě před ranním kuropěním!!! A to NAPŘÍČ POLITICKÝM SPEKTREM, bez výjimky!!!

0/0
10.5.2006 8:10

Marmeladeee

Re: Označení sedí přesně, jak p...del v náruči...

V TOM PŘÍPADĚ BY ALE MUSELA NASTOUPIT PŘÍMÁ DEMOKRACIE!!! Viz:

 PROGRAM "SYSTÉMOVÁ OBRANA PROTI SYSTÉMOVÉMU ÚTLAKU SVOBODNÝCH OBČANŮ TOHOTO SVĚTA VE ČTYŘECH OBRAZECH aneb JAK SE ZBAVIT PADOUCHŮ!"

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051202

0/0
10.5.2006 22:59

Toníček

Nazdar Cibulko !!!

Nandej jim to !!!!:-D:-D

0/0
9.5.2006 23:17

Rejnok - Barakuda

Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Pokud je někdo svolný s tím, že mají být v ČT v pořadu V.Moravce stále ty stejné strany, které tuto zemi vytunelovaly, tak fakt má asi v hlavě  o kolečko míň (nebo víc). Cožpak o těch stranách málo víme? Málo na ně dřeme? Platíme jim malé daně? jsme spokojeni se zákony, jaké bez nás o nás pro nás (pochopitelně v  náš neprospěch) dělají? Cižpak nechceme poznat programy i dalších stran - které jsou skutečně opoziční, protože se nesnaží udržet si pozice, protože je prostě nemají. Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

0/0
9.5.2006 22:14

Ahaman

Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Dobře, ale na těch malých stranách je dost často vidět, že jsou stále ještě v plenkách. Podívejte se na články Pravého bloku-dočíst to do konce chce opravdu velké úsilí, je to nepřehledné, neustále se mění písmo, mnohdy to nemá hlavu ani patu. Přijde mě to jako nesourodý konglomerát výkřiků do tmy. Když chtějí něčeho docílit, tak proč své argumenty nepíší srozumitelně a méně fanaticky, takhle to vypadá jako nějaká sekta.

0/0
9.5.2006 22:26

Xorxox

Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Pravdu dis :-D ...

Jen si to predstavte vyhraje Pravy blok a budem chodit v kutnach ... :-D

0/0
9.5.2006 22:29

Halihulak

Re: Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Kde jste přišel na takovou pitomost? V Americe nebo ve Švýcarsku se snad dnes chodí v kutnách???

0/0
9.5.2006 22:37

pacers

Re: Re: Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Nech ho hnupa.8-o

0/0
10.5.2006 6:38

Halihulak

Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Můžete zde prosím uvést nějakou politickou stranu, která to dnes dělá ZA DANÝCH PODMÍNEK lépe, než politická strana Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET?

0/0
9.5.2006 22:33

Ahaman

Re: Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Skoro všechny, ale uznávám, že v tomto systému je to i otázka peněz.

0/0
9.5.2006 22:40

Marmeladeee

Re: Re: Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Mluvím zde o srovnatelných podmínkách! Tedy Pravý Blok si na rozdíl od parlamentních stran nenakradl miliony a dělá s minimem prostředků maximum! Jak byste se snažil bez peněz uspět ve volbách vy a porazit vládnoucí kriminální "elity"??? Viz:

D) KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČANY – DAŇOVÝMI POPLATNÍKY V RUKOU NEVOLENÉ A OBČANY PLACENÉ, ALE JIMI NEODVOLATELNÉ STÁTNÍ BYROKRACIE, JEJÍ INSTITUCE, REPRESIVNÍ ORGÁNY TAKOVÉ STÁTNÍ MOCI, JEJICH PŘEDSTAVITELÉ, SPOLEČNÉ METODY A CÍLE:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022205

0/0
13.5.2006 22:06

Halihulak

Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Můžete zde prosím uvést nějakou politickou stranu, která to v daných podmínkách dokáže dělat lépe než politická strana Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET?

0/0
9.5.2006 22:35

Rejnok - Barakuda

Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Volební program je na:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004120101

PARLAMENTNÍ VOLBY: Petr Cibulka a Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET - Váš volební program!

Jsou strany, které mají své stránky podle prvidel grafiky, zcela špičkové a profesionální - mají dost peněz na zaplacení špičkových grafiků. Ovšem kvalitní obsah si nelze. Pravdu si koupit nelze. Nové informace, pohled pod povrch věcí, odkrytí věcí ne proto, aby se zalíbily voličům, ale zcela prostě proto, aby jim sdělily pravdu - k tomu se ty úlisné, profesionální a chladně vykalkulované strany nikdy propracovat nemohou. Pravý Blok není populistický, stačí si přečíst články členů a sympatizantů Pravého Bloku na www.cibulka.net.

0/0
9.5.2006 22:36

Ahaman

Re: Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Já to beru, ale Váš přístup nebere ohled na příp. čtenáře Vašeho programu či názorů. Snažíte se o permanentní, těžkou a únavnou propagandu, která, tím jak provazujete ty články, nemá konce. Kdopak z voličů to dočte do konce? navíc -když od začátku do konce je tam pořád to samé a dá se obsah lehce odhadnout.... Nevím, nevím, neberete ohled na to, že volič je osoba líná a že tento styl permanentní revoluce už dávno není aktuální.

0/0
9.5.2006 22:45

Halihulak

Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Vy už jste dokázal dočíst do konce volební program nějaké parlamentní strany? Není přesto mnohem důležitější tohle:

DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005051108

0/0
9.5.2006 22:42

Ahaman

Re: Re: Re: Jen neparlamentní strany mohou nabítnou skutečnou alternativu.

Máte pravdu , ale zase by mě vadila ta "kriminální fízlokracie". To nenajdete nějaký méně nas|raný výraz?, tohle Vám lidi spíše odhání. Volič uzná, že máte pravdu, ale k realizaci nápravy by Vám asi důvěru nedal, na českou mentalitu jste verbálně radikální.

0/0
9.5.2006 22:49

Ahaman

Cibulka se jim nehodí do krámu

Je to hrozné, jak ČT diskriminuje malé neparlamentní strany. Přitom rovnost přístupu do médií je hlavním měřítkem pro rovnost šancí jednotlivých stran ve volbách. V ČR není demokracie.

0/0
9.5.2006 12:34

Halihulak

Re: Cibulka se jim nehodí do krámu

... a v posledních desetiletích nikdy nebyla! Viz:

D) KRIMINÁLNÍ STÁT: CENTRALIZOVANÁ, UZAVŘENÁ, NEPRŮHLEDNÁ A NEKONTROLOVATELNÁ VÝKONNÁ, ZÁKONODÁRNÁ A SOUDNÍ STÁTNÍ MOC NAD OBČANY – DAŇOVÝMI POPLATNÍKY V RUKOU NEVOLENÉ A OBČANY PLACENÉ, ALE JIMI NEODVOLATELNÉ STÁTNÍ BYROKRACIE, JEJÍ INSTITUCE, REPRESIVNÍ ORGÁNY TAKOVÉ STÁTNÍ MOCI, JEJICH PŘEDSTAVITELÉ, SPOLEČNÉ METODY A CÍLE:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022205

0/0
9.5.2006 22:04

Ahaman

Re: Re: Cibulka se jim nehodí do krámu

Chybí mě tam role Izraele a světového židovstva v té vaší "finanční internacionále". Nebo si myslíte, že mají menší vliv než jiné , Vámi zmiňované, skupiny ?

0/0
9.5.2006 22:22

Halihulak

Re: Cibulka se jim nehodí do krámu

Kdyby se vládnoucí (post) komunistické fízlokracii Petr Cibulka hodil do krámu, nemusel by dnes zřejmě absolvovat podobné zážitky:

ODSOUZENÍ NOVINÁŘE PETRA CIBULKY NA PŘEDVOLEBNÍ POLITICKOU (A ŠPIONÁŽNÍ) OBJEDNÁVKU! Společné tiskové prohlášení VONS a Pravého Bloku!

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006041001

0/0
9.5.2006 22:29

Ahaman

Re: Re: Cibulka se jim nehodí do krámu

Podobné zážitky neměl jen pan Cibulka, znám spoustu lidí, kteří byli u nás odsouzeni za přílišné využívání svobody slova. Zastal se jich někdy pan Cibulka nebo si vybírá, kdo je mu názorově symaptický a kdo ne ?

0/0
9.5.2006 22:55

rozoooumek

Re: Re: Cibulka se jim nehodí do krámu

Cibulko, psychiatr ti pomůže, zkus ho navštívit, zbaví tě přeludů;-D Abys nechodil na ulici, co kdybys zakopl o estébáka a zlomil se ti nehet (humus), sice to byl kandelábr, ne estébák, ale voby jsou volby, koryta prchnouRv

0/0
24.5.2006 15:23

Kaniokova

Vážení,

když nechápete, že demokracie JE komromis, což znamená toto dohoda, což ale znamenáčas, čas, čas, tak vám nejde o tuto zemi, o její prospěch, ale o vlastní ambice jednoho člověka. Protože pokud nekomu jde o prospěch země, musí chtít, aby změny přicházely rychleji, aby vládnutí bylo o co nejrychlejší dohodě na cíli a cestě k němu, a pak rychlé realizaci. Myslíte si, že když bude v parlamentu pořád tolik stran či ještě víc, že se to zlepší??? Naopak! Poměrný systém je předevsím o nesmírných časových ztrátách. A hlavně když dojde k chybě, není koho až tak příliš volat k odpovědnosti, protože se jedni vymlouvají na druhé. Naopak většinový systém šetří čas, nejsou ty zbytečné půtky, nebo ne v takovém množství, realizace probíhají dřív a rychleji. A chyba je stoprocentně na momentálně vládnoucí straně! Ta se čím větší chybou tím hlouběji propadá do příští nevolitelnosti. Tahle 100% odpovědnost je docela velká obava pro samotné politiky a zároveň tam není tolik promrhanéh

0/0
9.5.2006 8:42





Najdete na iDNES.cz