Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dolejš zřejmě na oko uvidí, Paroubek útok spojil s ODS

Zbitý poslanec KSČM Dolejš zřejmě neutrpěl vážné zranění oka. Podle lékařů je jen zhmožděné, provedou však ještě další vyšetření. Premiér Paroubek z ČSSD ale kvůli útoku napadl ODS. Incident je podle něj důsledkem vyvolávání ducha nesnášenlivosti ze strany ODS a některých médií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

denny2006

Stát ve státě ?

;-€;-O:-/8-o;-(Rv!

0/0
22.5.2006 14:22

Smetac

Teď mě napadlo

Neseřezal toho Dolejše Jandák? Ten přece sliboval, že každý, kdo nebude volit ČSSD dostane přes držku. No a Dolejš ho evidentně volit nechtěl.

0/0
1.5.2006 16:18

chamomil

Re: Teď mě napadlo

...apak mu šoupne osmičku ... ;-D

0/0
1.5.2006 16:21

babacek

Dolejš

zřejmě na oko uvidí. Co je to však platné když realitu neviděl ani na obě oči již předtím!!

0/0
30.4.2006 7:51

chejava

Re: Dolejš

Je třeba myslet na to co bude!. Zřejmě ale celý svět čekají sociální i klimatické změny. Moje prababička se narodila v roce 1910 za Císaře pána. Potom přišla První Republika, Protektorát, Druhá Republika, Únor 1948 v roce 1989 tento hybrid. A v roce 1993 rozpad Československa. Žije v sedmém režimu ve věku 95 let. Co si myslíte, že je vše na věčné časy. Nás, Evropu, Asií, Afriku i obě Ameriky s Austrálií ještě čeká zvratů a překvapení. Když chce někdo v Číně někomu přát to nejhorší, popřeje mu aby žil v zajímavých časech. My v nich žijeme praktický stále. Tak nechte toho prudění a chvalte každý den klidu. Co bude za 10 let s Českem, Evropou, Ruskem, Iránem, Čínou i Amerikou neví nikdo! Dějiny jdou dál!

0/0
30.4.2006 7:52

babacek

Re: Re: Dolejš

Ano budoucnost do krajnosti nezná nikdo.Je však i na nás jaká bude.Moje babička se narodila v roce 1897 a celý život se modlila aby komunisté odešli a žili jsme svobodně,buhužel se toho sama již nedožila a kdyby jí nezabila nemoc tak by jí jistě zabilo to,že komunisté sedí v parlamentu dodnes.

0/0
30.4.2006 8:03

LubosVrba

pokračování

Kdyby to zorganizoval někdo jiný, obvinění Paroubka směrem k pravici je směšné, nebyl by vybrán Dolejš. Jeho výběr téměř usvědčuje, že kopáči byli najati staršími a ideově pevnějšími soudruhy. Rozhodně by to měla být jedna z vyšetřovacích verzí. Asi ale nebude, Bublan radši nechá mlátit odpůrce komunistů (Letná vloni), technopártisty, ....těžko svolí vyšetřovat tímto velice pravděpodobným směrem.

Dolejš není logickým terčem skutečných odpůrců KSČM. Pár nadávek a plivnutí do obličeje Grebeníčkovi, ani na to se pravice dosud nezmohla. Zmlácení Dolejše, to jsou dvě mouchy jednou ranou - Dolejš konečně dostal po hubě, protože není komunista na 100% a ti 100%ní se teď bijou v prsa. Jenom Paroubek, aby o něco nepřišel, se musí být také a vykřikovat :"já se v prsa biju nejvíc!!!!!"

Taky deviant Luboš Vrba R^

0/0
28.4.2006 14:59

LubosVrba

Paroubek útok spojil s ODS

 Nedávno jsem slyšel v rádiu od pana Hoffmanna, že internetové diskuze jsou eldorádem deviantů. No, snad to trošku přehnal. Takže nazdar devianti. Už jsem taky deviant.

Věřím, že se to stalo. Ale znám velmi dobře, čeho jsou schopní. Dolejš byl vybrán, je ralativně mladý a známý, snad i pro někoho sympatický, pokud jezdí tramvají pravidelně, mohli to soudruzi zinscenovat i bez jeho vědomí, takže on je skutečně přesvědčen, že to bylo doopravdy, že se mu to stalo. Ono je to opravdu jako z komunistické příručky. Nic divného by nebylo, kdyby ho i zabili. Nekazil by to těm správným komunistům a jako oběť by posloužil nejlépe.

0/0
28.4.2006 14:58

denny2006

Důkazy soudruhu!

A co svědci? Zatím nám něco pověděl ten zkur.y syn Dolejš.Ten bolševickej parch..t prostě v alkoholové(nebo snad kakaové) eufórii zapomněl,že ty kopálisty nezajímá imunita posrance KSČ;-€;-P! Důvodů,proč dostane občas někdo nakopáno,může být spousta:-(!Často se to přihodí i bezdůvodně:-(! V nesprávnou chvíli na nesprávném místě;-(! Následné pol.zneužití Pablbem,to je hnusRv

0/0
28.4.2006 14:16

kasuar

adfa

ja bych to klidne udelal taky. lidi, kteri zastavaji ideologii, ktera pachala tento samy cin DENODENNE v StBackych kriminalech a delala daleko horsi veci, si poradne pres hubu zaslouzi. a to kazdy den, dokud jim nedojde, ze haji fasistickou politiku. Kdyz uz to nechape nas parlament...

0/0
28.4.2006 12:24

Jirka-1

Byl ústředním tajemníkem ČSS

tj. Československá strana socialistická byla členem známé Národní fronty, kdy spolu s Československou stranou lidovou (nyní KDU-ČSL) byla trpěna vedoucí silou KSČ (bylo to v bývalé socialistické ústavě tehdy ČSSR. Takže se nedivte, že tento protřelý funkcionář se takhle k nám chová, to není ani arogance, to je něco hnusnějšího. Nedivím se,že se obklopil lidmi typu D.Ratha a herce Jandáka a přidal se k němu další herec Krampol, bože,jak hluboko lze klesnout...

0/0
28.4.2006 11:59

Johny_S

Re: Byl ústředním tajemníkem ČSS

Přesně, není divu, kde získal takový slovník, když byl vysokým funkcionářem Národní fronty. Kdysi jsem zde na iDNES vedl rozhovor s jedním příznivcem lidovců (snad s Celtíkem nebo s Ccecilem, teď už nevím), který mě přesvědčoval, že ano: špičky ČSL byli kolaboranti s režimem, ale řadoví členové nikoli. Tyto špičky byly po revoluci okamžitě vyloučeny. Dobrá tedy, přistoupíme-li na tuto tezi, potom podobná situace musela panovat i v ČSS (dnešní ČSNS - kterýžto název dokazuje, že nacistická strana patřila ke krajní levici, jejímž umírněným projevem je ČSNS a extrémistickým NSDAP, podobně jako ČSSD je umírněný projev téhož jako KSČ extrémistický). Tedy že řadoví členové si tolik s režimem nezadali. Ale Paroubek nebyl řadový člen! On byl přímý kolaborant s bolševickým režimem! V této straně se jich mimochodem sešlo víc: "advokát chudých" Křeček, demagog a lhář Zaorálek.....

0/0
28.4.2006 12:07

Johny_S

Hovado bolševický, žadný liberální komunista

http://www.halonoviny.cz/index.php?id=75415

Cituji: Aby společnost mohla postoupit dopředu, vzorem by se však měli stát lidé práce, ti, kteří svým snažením, pílí dokážou být příkladem pro nové generace. Nejsou to hvězdy a hvězdičky popmusic, ani herci, kteří po listopadu převlékli své kabáty a dnes se tváří, jako by byli oběti minulosti, ač v oněch dobách hráli v divadlech, ve filmech, na rozhlasových vlnách a dostávali za to ceny, nejsou to ani ti, kteří se se zbraní v ruce anebo jinak pokoušeli narušit minulý společenský řád a mnohdy za sebou nechávali mrtvé i raněné, poškozené i ponížené. A to v době, kdy většina občanů naší vlasti se pokoušela posunout dění o kus dál dopředu - a bylo co posunovat.

0/0
28.4.2006 11:37

Johny_S

Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

Letos na 1. máje se na pražské Letné sejdou zástupci antikomunistického bloku, mnozí z těch, kteří patřili k nejpřednějším devastátorům, kteří narušovali práci jiných a za nimiž dokonce zůstala někdy i krvavá stopa. Aby získali mladé lidi, kteří dokonce nezažili předlistopadovou minulost, pozvali na pódium některé z našich umělců populárních mezi mládeží. Hlavním vzorem se při tom mají stát lidé z Konfederace, ti, kteří ničili práci druhých, a vlastně i umělci, kteří svým jménem zaštítili tento podivný akt.

0/0
28.4.2006 11:37

Johny_S

Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

Resumé? Ačkoli já sám bych to neudělal, myslím, že si to zasloužil. Takhle tupit politické vězně a lidi, kteří bojovali proti zločineckému režimu jeho strany, to je opravdu nechutné - a dokazuje to, že se bolševici nezměnili.

0/0
28.4.2006 11:39

Johny_S

Re: Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

Dodávám: tento článek dokazuje, že KSČM je i nadále zločinecká organizace, která se ze svých minulých chyb poučila leda tak, že teď už by si počínala lstivěji, ale cíle zůstávají stejné. Člověk, který se hlásí k takovéto ideologii, např. Dolejš, si nezaslouží ohledy. Odmítám násilí, ale komunisty třeba i nadále maximálně vyloučit z výkonu moci a na jejich programu ukazovat, že se vůbec nezměnili. I Dolejš v jakémsi svém rozhovoru píše, že jeho strana usiluje o socialismus, kde by nikdo nebyl vykořisťován, že vykořisťovatelé jsou i živnostníci, i když v podstatě vykořisťují jen sami sebe. A že jeho strana bude usilovat o kolektivní vlastnictví podniků (družstva, zaměstnanecké akcie). Čímž de facto přiznal, že usilují o další znárodňování, protože pochybuji, že by původním majitelům za jejich podniky stát zaplatil... Hnus.

0/0
28.4.2006 11:47

kulvplotech

Re: Re: Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

Uz jsem psal nize, jde z toho mraz po zadech.Je potreba je nejak vymytit.

0/0
28.4.2006 11:55

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

Jednoduchý recept: vždyť oni sami na sebe pletou bič, stačí využívat toho, co publikují, a seznamovat s tím širokou veřejnost. Mnozí lidé stačili již uvěřit, že komunisté jsou standardní demokratická strana (např. zdejší přispěvatelé Dawe, diskutervas, jekkal, atd., atd.), což je možná následek Paroubkovi prokomunistické kampaně

(viz jeho tvrzení: "Jsou komunisté nebezpeční? Já říkám, že nikoli, pracují v parlamentu, zastupitelstvech...") a tyto texty by jim mohly otevřít oči. Komunisty lze porazit demokraticky. A jejich staronové spojence ČSSD taky.

0/0
28.4.2006 11:58

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

Oh: ...Paroubkovy kampaně... - pochopitelně

0/0
28.4.2006 11:58

kulvplotech

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

Jenomze spousta lidi tomu nechce rozumet.Mozna by se do toho mela zapojit vice media a takoveto clanky obcas rozebrat i v jinych platcich.Ne kazdy ma net

0/0
28.4.2006 12:20

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

A ještě pikantnost na závěr: paní, která tomuto bolševickému periodiku dělala šéfredaktorku, byla společnou silou poslanců ČSSD a KSČM prosazena do Rady ČTK. Ukázka fungování rudé koalice v praxi.

0/0
28.4.2006 11:55

bigasshole

Re: Re: Re: Hovado bolševický, žadný liberální komunista

tak tohle je fakt nášleh,bylo mi ho z lidskýho hlediska celkem i líto, takovou nakládačku...,teď si ale říkám jestli to nebylo málo ?;-€

0/0
28.4.2006 14:08

Ignaz Duna

hráblo mu

buldozer se definitivně zcvoknul, paranoia a jistá dávka blbosti je sice socanum vlastní, ale tyhle bláboli už nejsou ani k smíchu, to si fakt myslí, že jsme všichni idioti?

0/0
28.4.2006 11:34

cufir-mufir

Re: hráblo mu

Rekl bych, ze po schuzi UV CSSD/KSC a par prispevcich ve snemovne o tom musi byt uz presvedcen ;-P;-D

0/0
28.4.2006 11:37

Johny_S

Re: hráblo mu

Já jenom chci vidět, jak se to prase bradavičnaté Paroubek bude omlouvat, pokud nějaký horlivý mladý socdemák po tomto jeho vyjádření na oplátku zmlátí poslance ODS. Protože to bude Paroubkova přímá vina.

0/0
28.4.2006 11:42

Johny_S

0/0
28.4.2006 11:33

pesimista-domaci

HeHeHe

Slyšel jsem v souvislosti s tímto incidentem, že Dolej je představitelem moderní demokratické strany. Buhahahaha Od kdy je demokrecie možná v komunismu. Měli mu naložit víc.

0/0
28.4.2006 11:27

V.Poustka

Re: HeHeHe

počkej se soudem, třeba opravdu do nějaké moderní demokratické strany přestoupil, předseda Falmer se do doslechl a poslal údernou buňku, aby se ho na to přeptala. No a když je několikrát uhodil hlavou do nohy, tak se od něj dozvěděli pravdu:-)

0/0
28.4.2006 11:37

Johny_S

Re: Re: HeHeHe

Tomu nevěřím. To by potom nemohl publikovat takovéhle články.

0/0
28.4.2006 11:38

V.Poustka

Re: Re: Re: HeHeHe

vypadá to, že i Falmer byl měl někoho udeřit několikrát intenzivně svou hlavou do nohy

0/0
28.4.2006 11:42

Johny_S

Re: Re: Re: Re: HeHeHe

Komunistická strana patří zakázat. Není na tom nic fašizujícího, o čemž svědčí i to, že nacistická strana je zakázána dávno.

0/0
28.4.2006 11:44

Isbjoerna

Dolejš zřejmě na oko uvidí...

Hä? On ztratil zrak?8-o

Mila redakce iDNES. Prestante s tou nestydatou kommunistickou PR. Kommunistickych zlocinu jiz bylo dost.

0/0
28.4.2006 11:13

Ruger

Je to skvělý demagog

To je tak dokonalé, že by snad policie měla prohlédnout boty soudruhů  jak z KSČM, tak i ČSSD, nebo si soudruh RaJ paroubek myslí, že většina spoluobčanů má nižší IQ, než tělesnou teplotu?

0/0
28.4.2006 10:55

molim

Re: Je to skvělý demagog

"Je to skvělý demagog" - a to naštve, taková silná konkurence, žejo ;-D

0/0
28.4.2006 11:12

merkbar

Ptám se znovu! Fakt nevíte kdy se to stalo a o co vlastně šlo?

Mám dojem, že před nějakou dobou kdosi napadl a zmlátil poslance Marka Bendu (ODS)

Nevíte někdo o co přesně šlo? Myslím, že to média celkem přešla a nikdo kvůli tomu v parlamentu žádné rezoluce o fašizování společnosti nepřijímal. Nemáte někd odkaz? Dík.

0/0
28.4.2006 10:26

komunisti_sou_svine

Re: Ptám se znovu! Fakt nevíte kdy se to stalo a o co vlastně šlo?

No taky to není komunuistický poslanec.... je fakt ,že nechat zmlátit zmlátit vlastního člověka a pak tím tapetovat media je snad drsny i na bolševiky, evidentně jim není nic trapný.... (Y)Rv

0/0
28.4.2006 10:34

kulvplotech

Re: Re: Ptám se znovu! Fakt nevíte kdy se to stalo a o co vlastně šlo?

Myslim,ze pro ne neni nic problem.V babicich se taky postrileli sami

0/0
28.4.2006 10:37

231

Re: Re: Re: Ptám se znovu! Fakt nevíte kdy se to stalo a o co vlastně šlo?

A taky si pověsili svého prvního tajemníka.

0/0
28.4.2006 11:24

cufir-mufir

Re: Ptám se znovu! Fakt nevíte kdy se to stalo a o co vlastně šlo?

Pry uklouznul v koupelne ;-D

0/0
28.4.2006 10:47

merkbar

Re: Re: Ptám se znovu! Fakt nevíte kdy se to stalo a o co vlastně šlo?

Ano, jenže ta koupena byla na ulici a řádilo v ní několik vzteklých hovad....

0/0
28.4.2006 12:22

celtic

přátelé...

ještě 35 dní vydržte a pak budete překvapeni....:-)

0/0
28.4.2006 10:16

liason

Re: přátelé...

Už jsem natěšený!;-)

0/0
28.4.2006 10:17

celtic

Re: Re: přátelé...

i já, ale co zdejší řvouni...?;-D

0/0
28.4.2006 10:19

liason

Re: Re: Re: přátelé...

Dostanou šanci sestavit, těsně po vyhlášení volebních výsledků, virtuální vládu.

0/0
28.4.2006 10:21

cufir-mufir

Re: přátelé...

v to doufam, protoze myslim, ze to schrabne CSSD s KSC(M), prekvapeni by bylo, kdyby ne!!R^

0/0
28.4.2006 10:22

merkbar

Re: přátelé...

Překvapeni? Budeš osobně falšoval volební lístky?

0/0
28.4.2006 10:22

celtic

Re: Re: přátelé...

jak se to dělá...?

0/0
28.4.2006 10:24

merkbar

Re: Re: Re: přátelé...

To nevím, ale ty mi to jistě povíš.

0/0
28.4.2006 10:25

celtic

Re: Re: Re: Re: přátelé...

to bych se tě neptal...:-)

0/0
28.4.2006 10:27

Johny_S

Re: přátelé...

Vyhraje KSČM?

0/0
28.4.2006 11:43





Najdete na iDNES.cz