Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němec: Kdybych byl homosexuál, přiznal bych to

Preference US-DEU se dlouhodobě drží hluboko pod hranicí nutnou pro vstup do Sněmovny. Před pár dny strana odstartovala kampaň "Nové" Unie Svobody. Nonkonformním stylem chce oslovit voliče, kteří k volbám dosud nechodili. V on-line rozhovoru iDNES to říká lídr strany Pavel Němec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ruger

???

Jestli je nebo není homosexuál je mi ukradené,  ale to že je  to mizerný kariérista , který pomáhal držet Špindo-Grosí- Paroubčí vládu nad vodou, z toho je mi zle

0/0
25.4.2006 15:12

honzaf

Pavel Němec neumí česky...

Jak může dělat oslík, který ani neumí pochopit českou větu (viz následující otázka) ministra spravedlnosti? Jsem opravdu rád, že unie svobody potáhne k čertu.

OTÁZKA (RC)

Dobrý den pane Němče, jak velký byl příspěvek na vaše konto z Kataru?

ODPOVĚĎ( 24.04.2006 14:16 )

V Kataru jsem v životě nebyl, natož abych si tam zakládal účet. Důvěřuji bankám v České republice.

0/0
25.4.2006 11:33

nenápadně maskovaný Kei

...

Ty woe, tohle už je křeč neskutečná ;-D

0/0
24.4.2006 23:04

eloš

Čo bolo, bolo.

Terazky som ministrom !

0/0
24.4.2006 21:43

wjt

Jako vtip to neni spatne ...

Podival jsem se na jejich program, treba to neni jen happeningovy zatah na pubertaky: http://www.unie.cz/cz/Co-chceme/

Ve vete Přečtěte si volební program 2006 NOVÉ UNIE SVOBODY je odkaz na jejich volebni program, kliknu a vidim:

ForbiddenYou don't have permission to access /dokumenty/volebni-program-nove-unie-svobody.pdf on this server

Apache/1.3.26 Server at www.its-legal.us Port 80No, tak tomu rikam - konecne volebni program, ktery ma konkretni obsah, kteremu mohu verit, ze bude splnen! ;-D ;-D ;-D

To neni hrebik do rakve, na tu rakev Vam pane upadla vzducholod!

0/0
24.4.2006 20:48

Lanta2004

No a co je na tom...

Být homosexuál přece není žádná ostuda.O mně to ví všichni v okolí a v poho.Navíc lidi by se měli posuzovat nikoli podle toho s kým spí,ale podle toho,co umí,znají a podle toho jak se umí chovat;-)

0/0
24.4.2006 18:57

elsopo

Re: No a co je na tom...

ale panu nemcovi o tebe vubec nejde....tomu jde jen o to udrzet se za kazdou cenu u koryta...mozna proto se snazi nalakat cast spolecnosti, ktera ji spise nici nez obohacuje.

0/0
24.4.2006 19:03

Lanta2004

Re: Re: No a co je na tom...

No mně je pan Němec taky dost ukradenej.Já ho volit nebudu.To s tím ničením společnosti jsem nějak nepochopil...

0/0
24.4.2006 19:06

elsopo

Re: Re: Re: No a co je na tom...

hulici marihuany a jine pochybne existence - jako ve francii jsou liberalni levicaci, kteri svym zivotnim stylem rozkladaji celou nasi spolecnost. moralka, porodnost, snatecnost...jestli nam takovi budou vladnout, evropa se zhrouti do padesati let.

0/0
24.4.2006 19:17

ickis

Re: Re: Re: Re: No a co je na tom...

Kecy. Znam spoustu uspesnych lidi, co maji rodiny a nadprumerne vzdelani i prijmy a obcas si zahuli travu. Nevidim na huleni apriori nic spatneho, dulezite je, co dela clovek krome toho ;-P

0/0
25.4.2006 8:32

Isbjoerna

Re: Re: No a co je na tom...

Nevim, cim jste Vy (konkretne) nasi spolecnost obohatil, ja jsem nasla mnoho bohatstvi v dile/myslenkach techto lidi:

...Angelina Weld Grimké; Georg Friedrich Händel; Sir Elton John; Katherine Mansfield Beauchamp; Katherine Murray Millett; Gianna Nannini; Martina Navratilova; Anthony Perkins; Freddie Mercury; Florence Nightingale; Marcel Proust; Adrienne Rich; Arthur Rimbaud; Eleanor Roosevelt; Charles Camille Saint-Saëns; Susan Sontag; Gertrude Stein; Paul Verlaine; Luchino Visconti; Guido Westerwelle; Oscar Wilde; Virginia Woolf; Simone de Beauvoir; Marie-Rosalie Bonheur; Lord Edward Benjamin Britten; Albrecht Dürer; Erasmus von Rotterdam; Melissa Etheridge; Ulrike Folkerts; Jodie Foster; Leonardo da Vinci...

Neposkodil me zadny z nich.

0/0
24.4.2006 19:13

Feo

Re: Re: Re: No a co je na tom...

Z které encyklopedie opisujete?

Jak je možné, že tam chybí myšlenky dvou velikánů a to jednoho z největších žijících dramatiků a brilantního teoretika ekonomie. Ti vás neoslovili svými skvělými myšlenkami a celožitotvím dílem?? Nevím, nevím, zda to není opravdu, ale opravdu nedorozumění. Co  vy na to?

0/0
24.4.2006 22:27

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: No a co je na tom...

Je to jen nepatrny vynatek - na kompletni vypis (jen ZIJICICH kolem 250 Mio!) zde neni mista, nebot "Příspěvek svojí délkou nesmí přesáhnout 1000 znaků". ;-)

0/0
24.4.2006 22:39

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: Re: No a co je na tom...

Jak můžete tvrdit, že daVinci byl buzík? Nikde jsem to v jeho životopise nenašel...

0/0
24.4.2006 23:06

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: No a co je na tom...

Tak ses měl dívat například na dokument,kterej nedávno dávala ČT2 o DaVinciho životě.Bylo to sice převážně o jeho technických vynálezech,ale jeho homosexualita tam byla zmíněna taky.Jinak myslíš,že tak dokonalou sochu,jakou je DaVinciho David mohl stvořit někdo jinej,než člověk,který propadl kouzlu mužskýho těla?

0/0
25.4.2006 1:05

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: No a co je na tom...

Sochu Davida stvořil Michelangelo.

0/0
25.4.2006 10:33

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: No a co je na tom...

Mate zpola pravdu, i Michelangelo byl homosexuell;-)

0/0
25.4.2006 11:20

holkazdaleka

Re: Re: Re: Re: Re: No a co je na tom...

Da Vinci namaloval obraz Mona Lisa. A to pry byl chlap, jeho milenec.

0/0
25.4.2006 12:24

Johny_S

Re: Re: Re: No a co je na tom...

A? V čem je pointa? Smysl předchozího příspěvku byl v tom, že existuje i u nás vrstva víceméně anarchistické mládeže, která většinovou společnost rozhodně neobohacuje. A to je naprostá pravda. Anarchismus vychází ze stejných kořenů jako radikální socialismus, který dal vznik bolševikům, v takovém Rusku, ale i jinde, radikální socialisty nebylo možné rozlišit, zda šlo o anarchisty či jiné. A ten směr, jakkoli se k bolševikům již nehlásí, je stejně zhou bný. Ty ovšem, věrna svému sklonu převracet fakta (někdy až lhát) a stáčet směr diskuze vlastním směrem, uvádíš seznam lidí, kteří rozhodně k této vrstvě nepatřili.

0/0
25.4.2006 0:10

Ruger

Re: Re: Re: Re: No a co je na tom...

R^R^Ok je to celé naruby, sexuální orientace kohokoliv je mi ukradená, je to jeho osobní věc, Je mi jedno, jestli se ISbjoerna ukájí vysavačem, ale Tvrdit že někdo je lepší jenom proto , že je homosexuál, vegan, nebo že má zrzavé vlasy je nesmysl. A  souhlasím s tebou, že Anarchismus je jenom parazitickou strukturou, která  funguje jenom díky tomu, že je zde hypertrofovaný socílně záchytný systém.

0/0
25.4.2006 15:19

Isbjoerna

Re: simplification

Mate prilis vysoke pozadavky ;-). Zredukovat cloveka na jeho sexualitu je ucelove; clovek tim ziska prehled a neztrati se v komplexu lidskych charakteru.

0/0
24.4.2006 19:07

Johny_S

Re: Re: simplification

Potrefená husa nejvíc kejhá. Tady nejde o sexualitu, ale o úpadek Unie svobody. Tato strana tak zoufale chce nalákat voliče, že už jí je jedno, že z liberalismu přešla až ke krajní levici, jen aby si získala určitou část mládeže. Což jí ovšem nebude nic platné.

0/0
25.4.2006 0:11

policejniKAMERAman

hehe

to s tím zrcadlem bylo cool kdo to psal? ;-DR^

0/0
24.4.2006 18:55

žemlík

Re: paroubek o viteznem unoru

vypadá to na první část knihy jirka r. paroubek: milníky mého života. předmluvou opatřil vasil bilak...;-D

0/0
24.4.2006 19:00

elsopo

pentagram

pentagram, huleni travy, svatby gayu....z unie svobody se stava unie anarchistu :D

0/0
24.4.2006 18:38

Isbjoerna

Proc by to mel priznavat?

Koho zajima sexuellni zivot politiku? :-/

0/0
24.4.2006 18:28

Auggiecz

Re: Proc by to mel priznavat?

Hlavně aby nezačal svůj sexuální život přetřásat v tisku Paroubek, to by mohlo špatně dopadnout. Jeho trenky v novinách stačily ;-D

0/0
24.4.2006 18:42

_Ufon_

Bastard jeden

na stupidni otazky odpovida a na ty moje "genialni" se vys... :-P

0/0
24.4.2006 17:45

Dms?

Ale nepriznal

Němec: Kdybych byl homosexuál, přiznal bych to.

Urcite by to nepriznal. Ze je idiot taky nepriznal.;-D

0/0
24.4.2006 17:39

Delfino15

US-DEU zvolila spatnou strategii.

Loseri uz davno voli ODSku nebo komunisty. Tam Nemec zadne hlasy neulovi.

0/0
24.4.2006 17:39

Dms?

Re: US-DEU zvolila spatnou strategii.

Ale no tak, chlapecku. Pokud mas na mysli slovo loser, to v prekladu znamena ztroskotanec nebo ztracena existence. Jak jiste vis, ODS vetsinou voli lide s vyssim vzdelanim a vyssi mzdou. Tva poznamka je tedy zcela mimo misu.;-P

0/0
24.4.2006 17:42

pehlad

Re: Re: US-DEU zvolila spatnou strategii.

No já mám mzdu zdaleka přesahující průměr v republice ,ale ODS jsem nikdy nevolil a volit nebudu.Rv

0/0
24.4.2006 18:01

_Ufon_

Re: Re: Re: US-DEU zvolila spatnou strategii.

No aco mam delat, muzu snad za to ze poslanci za komouse maj tak vysokou gazi?

0/0
24.4.2006 18:04

lada45

Re: Re: Re: US-DEU zvolila spatnou strategii.

A koho volíš?

0/0
24.4.2006 18:08

Auggiecz

Re: Re: Re: Re: US-DEU zvolila spatnou strategii.

Losnu nebo Mažňáka? ;-D

0/0
24.4.2006 18:42

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: US-DEU zvolila spatnou strategii.

Jirku Dratuše.

0/0
24.4.2006 18:59

Do-by-tek

Re: US-DEU zvolila spatnou strategii.

Předpokládám, že ty jsi winner, který volí KSČ(M):-D

0/0
24.4.2006 17:43

lada45

Podraz

Já se nedivím, že tato strana zanikne. Ona totiž vznikla na základě zrady a nemohoucnosti. Jinač mě to docela mrzí, protože ti co to provedli jsou už dávno v hajzlu a Němec se aspoň snaži. Mslím si že nějakou pravicovou alternativu by to chtělo.

0/0
24.4.2006 17:32

Dms?

Re: Podraz

Myslim, ze cim vice stran, tim pomaleji bude dochazet k tolik potrebnytm reformam. Navic lide, co veri, ze nektera politicka strana je a bude cista, jsou zcela naivni. Takovych je u nas bohuzel hodne - proto se dostala do parlamentu US/DEU a proto se tam ted dostanou i Zeleni.:-/

0/0
24.4.2006 17:43

lada45

Re: Re: Podraz

Jo, máš pravdu. Spuosta lidí ale nevolí ODS, protože chtějí perzonální změny a možná by volili jinou pravicovou stranu.

0/0
24.4.2006 17:50

Dms?

Re: Re: Re: Podraz

V kazde strane jsou lide, ktery nemam rad. I v te co volim. Nevolim totiz tu stranu, kde jsou sami uzasni a bezproblemovi lide (takova neexistuje a neni ji ani SZ), ale stranu, ktera ma nejbize k mym predstavam.R^

0/0
24.4.2006 17:54

lada45

Re: Re: Re: Re: Podraz

Jasně . Tohle je diskuze na místě.

0/0
24.4.2006 18:03

lada45

Re: Re: Re: Re: Podraz

Jasně nemáš volit  funkcionáře, ale systém.

0/0
24.4.2006 18:06

phenomenon

Alibisti

Hlášku "It´s legal to be a loser" v US nejspíš vymysleli proto, aby se tím mohli utěšovat po volbách... ;-)

0/0
24.4.2006 17:24

idneol

Fanatici

typu Petra Cibulky jsou právě ti, kteří v konečným důsledku zvyšujou popularitu komančů a socanů. Svazáci naruby.

0/0
24.4.2006 17:00

idneol

Konečně

jasnej důkaz o tom, že i člověk s vysokým IQ může bejt vůl jak anděl.

0/0
24.4.2006 16:56

pinguinone

..sprejer..

..strika kde nema..;-P

0/0
24.4.2006 16:44

Si0

Re: ..sprejer..

Homosexuál zase strká, kde nemá.

0/0
24.4.2006 16:55

pinguinone

Re: Re: ..sprejer..

.. a co udelame s marjankou..;-)

0/0
24.4.2006 16:55





Najdete na iDNES.cz