Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý ruský diplomat napadl policisty

Ruský vojenský atašé, plukovník Alexandr Sketin, který v Příbrami v opilosti napadl policejní hlídku, se snažil získat informace o minulosti ředitele Státního ústavu jaderné, chemické a biologické ochrany Stanislava Brádky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tessien

Každej Rus je násos

Výrok "Věříme, že se dozvíme, že jednání české policie odpovídalo mezinárodním normám," dáva jasně najevo že se z toho Ruští obžerunkové budou chtít vykroutit :-)

0/0
16.4.2006 17:21

gentlastwo

Z Anglie sem jezdí víkendové zájezdy

na   české   pivo...

Bylo   by  dobré at se   vožer POLICIE   nechá  na pokoji..

0/0
15.4.2006 13:05

filosof2

PROBOHA na tom, že se tady cizinci vožírají...

nechávají   valuty,...

Na  tom   stojí   částečně   rozpočwt..

Když  Slováci   hodili po presidentovi  Habvlovi pár   vajec,Tatry  byly  prázdný..

0/0
14.4.2006 22:10

filosof2

Pane Bože, ste po Blesku druhej bulvár,

až na to, že Vás   tolimk  lidí   nečte..

0/0
14.4.2006 22:00

Kqubi

A este do druhy nohy..

tady je videt jak nejakyho agenta fouska uchlastal Ceskej vedec..>-Ruzove sou v perdeli:]Uz i Cesi je uchlastaj..;-D

0/0
14.4.2006 20:19

Flat Vamp A.V.T.

...

...Sketin... ;-D;-D;-DR^

0/0
14.4.2006 15:22

babacek

V souvislosti s tímto případem

 by mne zajímalo kdy bude odtajněn archiv ÚVVVR aby se tak konečně dozvěděla společnost o dopadech Černobylské havárie dopad na Česko alespoň po 20 letech od havárie. Nebo budou muset čekat dále  a mezitím zmizí již i ten zlomek který zatím součastný majitel areálu uchovává?

0/0
14.4.2006 15:21

Jóžin

Re: V souvislosti s tímto případem

Vzhledem k tomu, že dopad Černobylské havárie na zdraví civilních obyvatel byl minimální i v Bělorusku a Ukrajině, těžko se dá předpokládat, že by havárie měla vůbec nějaký vliv na obyvatele v ČR - kromě vlivů psychických daný histerií.

Dědictví Černobylu

0/0
16.4.2006 11:03

babacek

Re: Re: V souvislosti s tímto případem

Vydrž,článek na základě archivu ÚVVVR a atomové komise je již téměř hotov.Pak budeme mluvit o důkazech a histerii těch kteří dopad na naše občany popírají.

0/0
16.4.2006 13:47

vver440

tady někdo práská jako nepříčetnej....

"Věděli jsme o něm tak rychle, jak bylo třeba," sdělil mluvčí BIS Jan Šubert.

0/0
14.4.2006 12:39

mtis

Re: tady někdo práská jako nepříčetnej....

A říká se mu kontrarozvědka...;-D;-D;-D

0/0
14.4.2006 13:16

HugoWomaacka

svoloč ruská, hnát ho na východ a to sviňským krokem....

0/0
14.4.2006 11:48

HugoWomaacka

až se mu bude za patama prášit

0/0
14.4.2006 11:49

filosof2

Re: svoločTy chYtráku,

Celé  Karlovy  Vary  stojí    na tom, že   Rusové  chlastají..

Lékař  se  zeptá:kakaja    vaša stalisa...

Rus   řekne  Moskva..

A je po   vyšetření...

Všechno byste  zničili..

0/0
14.4.2006 22:02

BeDLa_B

Kydyby se tak psalo o kazdem rusovi, co se tady opije

To by bylo clanku.... Zajimavjejsi je asi spis, co se snazil delat do te doby.. Z doho duvodu sem mel pocit, ze ctu jiny clanek, nez byl nadpis:-/

0/0
14.4.2006 11:32

fel_low

Koněc fiľma...

Na to je jediný recept:

Milý pane atašé,

šupem domů k Nataše!

R^

0/0
14.4.2006 10:34

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: Koněc fiľma...

Atašé dělá to co má, horší je to s panem Brádkem. ;-D

0/0
14.4.2006 10:41

Mirco1

Re: Re: Koněc fiľma...

No on sice dělá co má, ale to jaksi neznamená, že nám se to bude líbit, ne? :D

0/0
14.4.2006 11:58

filosof2

Re: Koněc fiľma....S tím běžo domů čaká tě Nataša nevotrvujte...

Prvně   ste to v Praze  nahráli  na  desky  Supraphonu..

a  pak když se to v Pardubicích  zpívalo, byla za to  kriminál..

0/0
14.4.2006 22:03

martcom

Hanba

Je topravda byli jsme zatažení americkou lůzou do knfliktů po kterých nám mnohdy nic není a od bývalých spojenců jsme se odvrátili tak rychle jako snad žádný postkomunistický stát. Hamba nám >-

0/0
14.4.2006 10:27

fel_low

Re: Hanba

A chudáku. Ani na tu Letnou vás letos nepustěj, co máte z toho života?

0/0
14.4.2006 10:33

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: Hanba

Stanislav Brádka si to očividně taky myslel........

0/0
14.4.2006 10:34

klv

Re: Hanba

máš naprostou pravdu, ještě v roce 1947 visely na 1 máje na Letné  vlajky všech spojenců , a o rok později už jen sovětské, odvracení bylo opravdu rychlé

0/0
14.4.2006 10:38

Hanyz01

Re: Hanba

Jasněěěě, hurá do náruče Ruska:-))) já myslím, že těch 50 let bylo tak asi o 50let víc, než by bylo zdrávo - zmrvili vlastní zemi, vyvážením ideologie zmrvili půlku Evropy, Asie a zbídačili slušnou část Afriky a Jižní Ameriky.

Panečku Rusko, to je spojenec...:-)))

Dobrý stát je u mě ten, do kterého se snaží všichni dostat, ne ten, ze kterého se snaží lidi utíkat a který musí kvůli tomu mít na hranicích ostnatý dráty a minová pole.

0/0
14.4.2006 11:48

mtis

Re: Hanba

Zradit můžeš jen přítele, ne okupanta. Apropó zdá se ti, že takoví Poláci,  Maďaři a Baltové mají Rusy raději než my? ;-);-);-)

No hlavně to u nich doma neříkej, mohl bys dostat celkem dost silně na budku .. ;-D;-D;-D

0/0
14.4.2006 11:51

Mirco1

Re: Hanba

Tyhle řeči nedovzdělanců jsou zábavné v tom, jak jejich nepřátelé nikdy podle nich neudělají nic dobře, ať je to, co je to. Jednou řvou na západ, že jsou to přizdisráči a nic neudělali v roce 68 (čert vem Finsko, které v případě reakce západu hrozil Brežněv obsadit) a pak zase že nás zatahuje do válek, po kerých nám nic není - tak buď nám nic po něčem není a pak se nemáme divit, že nikomu není nic po nás, kduž to potřebujeme, nebo holt když chceme od někoho pomoc, tak mu musíme taky dát něco na oplátku.

0/0
14.4.2006 12:07

ajjetotady

Re: Re: Hanba

...jsem jen zvědavej jak se kdo zachová až budeme potřebovat....zatím se nám ta všechna aktivita nějak nevyplácí..ani nafta není levnější:-) Jen v USA si jezděj skoro zadarmo.:-)

0/0
14.4.2006 12:35

Hanyz01

se divím

jak si může ředitel takto důležitého a navíc pro státní bezpečnost dosti podstatného ústavu dovolit jít na "náhodnou" a "přátelskou" večeři s ruským špionem... copak lidi pracující na tak významných pozicích v citlivém odvětví nejsou BIS poučeni o tom, jak se mají chovat, aby miniumalizovali riziko úniku informací a vyhnuli se byť jen stínu podezření?

Očekával bych, že pokud je pan ředitel až takto naivní, tak bychom do týdne měli v novinách číst o jeho odvolání.

0/0
14.4.2006 9:47

QT1

Re: se divím

Jak jsem to pochopil, tak ředitel BIS informoval (možná ne BIS, ale vojenskou kontrarozvědku) a pak šel na večeři, která byla monitorovaná a byl na ni připravený. To je standardní postup. A toho rusa mohli opít záměrně silnějšími dávkami (také standardní postup), protože pochybuju, že ruský špionážní důstojník se nechá opít jen tak. A že tam byla rychle policie, aby ho legitimovala a mohli na něj vyvinout oficiální tlak? Ano, to je také možné, zvláště když u nás není běžné, že by policie opilce jen tak legitimovala...

Co je ale naprosto jisté - kdyby to nebylo součástí zpravodajské hry, tak o tom tady není ani zmínka...

0/0
14.4.2006 11:44

Hanyz01

Re: Re: se divím

To s tím informování BIS jsem tedy z článku nevyčetl - píšou tam,že až potom, co ten ožralý rus začal dělat bordel zavolal pan ředitel na operační ústřednu policie a ti mu doporučili zavolat pořádkovou policii (městskou?).

To co píšete mi sice přijde logické, ale moc nevěřím tomu, že by se nechal důstojník rozvědky tak lehce nachytat a opít - nemohlo to být třeba tak, že tam byla ještě třetí osoba, pánové si chtěli něco předat, ale rus si všimnul, že je sledován, takže udělal brajgl venku, aby na sebe stáhnul pozornost a třetí osoba v klidu odkráčela zadem s obálkou, kufříkem atp.? Tomu plukovníkovi se tady nic nestane, maximálně ho prohlásí za persona non grata a pokud šlo o zajímavou zásilku či zajímavou třetí osobu, tak to za to rozhodně stálo.

0/0
14.4.2006 11:53

ajjetotady

Re: Re: Re: se divím

....no tady to vypadá jako porada Stb..samí zkušení a fundovaní...;-P;-)

0/0
14.4.2006 12:40

Hanyz01

Re: Re: Re: Re: se divím

Tak nás pouč o co šlo, když to víš... a jestli ne, tak namísto napadání ostatních běž do ...

0/0
14.4.2006 13:02

mtis

Re: Re: se divím

No podle toho, co se psalo ve článku tak tam tam nebyla policie a městští strážníci, poté co policie odmítla přijet, anžto nemá v popisu práce umravňovat ožralé pobudy. Jelikož pružnost policajtů trochu znám tak předpokládám, že to zrovna blesková akce nebyla ... ;-);-);-)

0/0
14.4.2006 11:54

mtis

Re: Re: se divím

....tam nebyla policie ale městští strážníci...

0/0
14.4.2006 11:54

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

????????????????????????????????????

jak se ředitel Státního ústavu jaderné, chemické a biologické ochrany Stanislava Brádky může setkávat na schůzce v hospodě s Ruským vojenským přidělencem?

0/0
14.4.2006 9:27

Hanyz01

Re: ????????????????????????????????????

přesně, vzal jste mi to z pusy...R^

0/0
14.4.2006 9:48

killy

V Česku je možný všechno.....

.. a navíc spolu družně chlastali.... No, staré přátelství......

0/0
14.4.2006 11:48

Yaharar

Evropa konci Slovenskem.

A ne ze nejaky Ural. Zadratovat hranice EU na vychodnim Slovensku a hotovo. Tato verbez tady nema co delat. Podivejte se kdo dela bordel ve Francii , Nemecku,atd. - pristehovalci. A za chvilku to mame tady. Musime se semknout. EUroAtlanticka jednota a hotovo. Sever patri tem co tvori a jih tem co rozbijeji.>-

0/0
14.4.2006 9:02

HolmesS

Re: Evropa konci Slovenskem.

Jenže pro tu Francii či Německo jsme přistěhovalci i my.

0/0
14.4.2006 9:15

h@luzak

Re: Re: Evropa konci Slovenskem.

Tak bych to neviděl ;-). Ve Francii se přistěhovalci vyznačují tím, že pocházejí z Afriky, především z Alžíru. Původní přistěhovalci byli rádi, že jsou ve Francii a dělali podřadnou práci. Nová generace žije odděleně od ostatních a nemá práci a ani peníze - a to je problém. Navíc nejsou schopni uvažovat racionálně - tedy pokud je zaměstnavatel nemůže vyhodit, nebude je chtít ani zaměstnat (začarovaný kruh). V Německu je to lepší, mají však hodně přistěhovalců z Turecka (Kurdové). V obou případě jde o lidi z jiného kulturního prostředí. To se nás netýká, naše kultura je téměř shodná s německou a francouzskou.

0/0
14.4.2006 11:11

jacin

Re: Evropa konci Ceskem

...a proč ty dráty až tak daleko...začal bych za Břeclaví...;-)

0/0
14.4.2006 9:24

TomášM

Re: Re: Evropa konci Ceskem

já bych začal za Průhonicema. Všechno na východ od Průhonic je bezcenná svoloč.

0/0
14.4.2006 9:47

Kleki Petra

Re: Re: Re: Evropa konci Ceskem

Vtipné jak půlnoční stolice. A to jsem echtovní rodilý Pražák.

0/0
14.4.2006 9:51

Yaharar

Re: Re: Re: Evropa konci Ceskem

Kde jsou Pru...co ...prujem...Pruhonice? Asi nekde v (Y)

0/0
14.4.2006 11:06

HolmesS

Re: Re: Re: Evropa konci Ceskem

Kde je Průhonice? V Moskvě, nebo Kyjevě?

0/0
14.4.2006 11:49

apokalypsa

Re: Re: Re: Evropa konci Ceskem

Ne, hranice by mela vest uz za Plzni (Praha a jina vychodni uzemi nemaji v Evrope co delat !)

0/0
15.4.2006 13:59

BeDLa_B

Re: Evropa konci Slovenskem.

A pohádka by se mohl aopakovat...nejdriv zadratovany zapad, pak vychod...no aspon by bylo cestovani na vychod zase o neco vic adrenalinove:-D

0/0
14.4.2006 11:35

Mak1

Vyhlásit rusku válku

obsadit ho a získat konrtolu nad ropou !!!!

0/0
14.4.2006 8:44

HolmesS

Re: Vyhlásit rusku válku

Čím to, že dnes je to zde samý dement?(Y)

0/0
14.4.2006 8:54

Wallha

Re: Vyhlásit rusku válku

Tak, tak. A těch děvoček co tam mají. Ty bysme mohli zajmout a pak by nám mohli sloužit. No co, když už nic tak aspoň pracovat jsou zvyklé.

0/0
14.4.2006 9:06





Najdete na iDNES.cz