Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie zkoušela, zda se mohla Soňa v autě oběsit

Policisté se opět sjeli k vraku auta v Mutějovicích, ve kterém loni záhadně zemřela 11letá Soňa Krupková. Rekonstrukcí se snažili ověřit, zda se dívka mohla v autě oběsit sama. To od začátku vylučuje její matka, která si na postup policie stěžuje. Policisté ji ale z místa vykázali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

incisivus

rekonstrukce

Aby to nedopadlo jako při rekonstrukci dopravní nehody v našem městě, kdy několikrát opakovali zkoumanou situaci. Auto vždy stihlo před přechodem zabrzdit až do momentu, kdy vozovku pokropili ( nehoda se stala za deště). Povedlo se. Figurant měl po střetu s autem stejně zlomenou stehenní kost, jako paní při nehodě.

0/0
13.4.2006 21:20

dardula

Nechci nikoho soudit,

ale nějak nechápu reakce matky, která se dozví, že její dítě je mrtvé a začne běhat po zahradě a shánět stopy po možném pachateli jako je nalomená větvička a stopy u souseda za plotem.Znám několik lidí z té vesnice a prý tam kolují nějaké dodady o tom, že vše nebylo tak růžové jak matka líčila.Děti musely "prý" dost pracovat  , ale to může být jedna pani povídala, takže nevím.Jedno je jisté, chápu, že policie chtěla udělat rekonstrukci bez matky, která prý stejně na místě nebyla  tak nevím co by k tomu mohla říct. Nevím jestli by bylo možné, aby na stromě číhal nějaký úchyl a v nestřeženém okamžiku holčičku oběsil aniž by si toho sestra doma všimlači něco zaslechla.Přece dítě nemělo nijak zalepená ústa nebo nebylo omráčené aby mlčelo, tak se přece nenechá dobrovolně dovléct k autu a pověsit v kufru. Spíš bch věřila že si třeba se sestrou mohli hrát (třeba na koně?  přivázala se za krk) a vymklo se jim to z rukou a sestra má logicky strach to přiznat.Ale to jsou jen dohady.

0/0
13.4.2006 18:38

2Mac7

Re: Nechci nikoho soudit,

jak jste přišla na to, že sháněla stopy na zahradě v okamžiku ,kdy se dozvěděla , že jí zemřela dcera ? 8-o

0/0
13.4.2006 19:11

dardula

Re: Re: Nechci nikoho soudit,

vypovídala v novinách i v reportáži v TV že se hned ještě než dorazila na místo policie s druhou dcerou běželi dívat po zahradě a že toto také hlásila policajtům a ti na to nereagovali a stopy nezajistili.

0/0
13.4.2006 23:36

WildBoy

asi takhle...

O policistech si můžete myslet co chcete, ale podezřelé úmrtí si nikdo z nich odfláknout nedovolí. Kdyby na těle byla sebemenší stopa po cizím zavinění, odhalila by to jistě soudní pitva. To že policie nechtěla matku u rekonstrukce mi připadá logické - u případu nebyla, nemůže podat žádní svědectví, a naopak její přítomnost by velmi pravděpodobně mohla ovlivnit výpověď dcery. Navíc policie zcela jistě uvažuje o tom, že nejčastější příčinou dětských sebevražd je že dítěti ubližuje někdo z blízkého okolí.

0/0
13.4.2006 11:55

WildBoy

Re: asi takhle...

žádní = žádné ... sorry, píšu na anglické klávesnici

0/0
13.4.2006 11:56

yanicka_xxx

Re: Re: asi takhle...

Souhlas R^

0/0
13.4.2006 12:01

k10

Re: Re: asi takhle...

...zvlášť pečlivě vyšetřovali,třeba sebevraždy důchodců v případě Stodolových....

0/0
13.4.2006 15:12

alwar

Re: asi takhle...

Viděl jsem o tom reportáž v Na vlastní oči, když si odmyslí člověk to novácké divadýlko pořád zůstává otázka, proč by si dívenka v tomto věku takto komplikovaným způsobem vzala život. A osobně nešťasnou náhodu vylučuji. Zkus si to v nováckém archívu přehrát. Opravdu byla nařízena pitva?

0/0
13.4.2006 12:05

yanicka_xxx

Re: Re: asi takhle...

Pitva je nařízena vždycky, když se najde mrtvola. Myslím.

0/0
13.4.2006 12:08

WildBoy

Re: Re: Re: asi takhle...

vždy když je podezření, že se nejedná o přirozenou smrt, takže u sebevraždy vždy.

0/0
13.4.2006 14:08

opportunity

Re: asi takhle...

viz: www.legalnivrazda.cz

0/0
13.4.2006 17:55

yanicka_xxx

Můj názor

Líbí se mi, že po shlédnutí několika filmů jsou všichni odborníky na policejní práci a na policii celkově. J Jak může „matka a svědci“ poznat, že policie špatně ohledala místa činu a jak věc od začátku posuzovala? Navíc když policie dle trestního řádu nemá žádnou povinnost s ní během prověřování spolupracovat. Btw. vzpomínám si, že jsem kdysi v pořadu Na vlastní oči viděla reportáž o tomto případu a tam byl vidět „dětský pokoj“ malé Soni (brloh z dek v rohu pokoje) a vypadalo to, jako by ji matka s její sestrou šikanovaly (neříkám, že to tak je, to je jen můj dojem z reportáže NA NOVĚ). Z tohoto důvodu asi policie po obou chtěla psychiatrické posudky – kdysi na iDNES bylo „policie terorizuje matku a dceru, opakovaně je posílá k psychiatrovi..). Neříkám, že všichni policisti jsou ok, ale jejich práce si vážím a smekám.. Ale už vidím reakce… policie špatná, Nova špatná…. J  Toť vše, co jsem chtěla říct, hezký den. J

0/0
13.4.2006 11:37

Iridium

Re: Můj názor

To záleží, kolikrát jste PČR potřebovala. Dokud ji nepotřebujete, tak můžete smekat. Tím neříkám, že jsou všichni policajti stejní.

0/0
13.4.2006 11:40

yanicka_xxx

Re: Re: Můj názor

Já mám několik (asi 3) spíše dobrých zkušeností, tak si nestěžuju. :-) I když mi někdy vyloženě nepomohli, tak nemůžu říct, že by se chovali špatně a nebo protizákonně. Přijde mi, že se nějak zapomíná, že se je policie složkou VÝKONNOU a musí se řídit zákony, které jí poskytné moc zákonodárná.

0/0
13.4.2006 11:51

Kleki Petra

Re: Re: Re: Můj názor

Žádný zákon nebrání policii při vyšetřování násilného úmrtí zajistit veškeré stopy a prošetřit veškeré nabízející se vyšetřovací verze. Naopak. Sebevraždy v případě Stodolových byly zřejmě vyšetřovány obdobně laxním způsobem, jen aby byla čárka a mohlo se na pivo.

0/0
13.4.2006 12:56

WildBoy

Re: Re: Re: Re: Můj názor

Stodolovi je přece jen něco jiného. Když najdeš mrtvého 80letého důchodce, a stopy po cizím zavinění nejsou na první ohled patrné, tak se přirozené umrtí předpokládá, a ani pitva se nevykonává. Problém to sice byl, ale podle mého názoru nese větší část viny lékař který prováděl ohledání. Policie nemůže detailně prověřovat smrt každého důchodce, pokud nemá podezření že se o přirozeou smrt nejednalo.

0/0
13.4.2006 14:06

yanicka_xxx

Re: Re: Re: Re: Re: Můj názor

Jsi policajt? ;-)

0/0
13.4.2006 14:14

yanicka_xxx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Můj názor

Já si taky myslím, že i když už mluvíme o těch Stodolových, tak přes "nezpochybnitelné pochybení" policie největší průšvih způsobili lékaři provádějící pitvu a státní zásptupci, kteří dozorují práci policie. Pokud policistovi přijde od lékaře napsáno v pitevním protokole, že na těle nebylo nalezeno cizí zavinění, tak ten těžko věc může prověřovat jako třeba podezření z vraždy.

0/0
13.4.2006 14:32

Kleki Petra

Nikdo tady nevíme, co a proč se stalo.

Nicméně nevíme to výhradně proto, že policajti odflákli práci, na kterou byli najati a za kterou jsou placeni A to je celé jádro pudla.

0/0
13.4.2006 11:31

opportunity

Re: Nikdo tady nevíme, co a proč se stalo.

Není co dodat.

0/0
13.4.2006 17:56

Deleter

pmjcop

musí šlapat chodník, tak nemůže reagovat, smůla... ;-(

0/0
13.4.2006 10:47

pmjcop

Re: pmjcop

Zde se opět projevil uhrovitý zakomplexovaný mladík Deleter co má kámoše, kteří maj kamoše a ti maj kámoše co maj známy z czech teku takže své informace má od zasvěcených osob. ;-D

0/0
13.4.2006 16:01

jttjtt

Děti rády experimentují.

Ta holka na sebevraždu nemusela vůbec pomyslet. Prostě ji mohlo napadnout, jaké to je, mít smyčku na krku. Stačí jen mírným tlakem trochu omezit přívod krve do mozku (pro někoho je to příjemné a sexuálně vzrušivé, a proto podobné situace si záměrně způsobuje) a člověk nenápadně ztrácí vědomí. Pokud takového experimentátora někdo rychle nenajde, tak je za pár minut po smrti.

0/0
13.4.2006 10:46

Tonymen

Re: Děti rády experimentují.

taky mozne reseni

0/0
13.4.2006 11:20

vysypany_lozisko

myslím si,

že by 12-letá dívka volila jiný způsob smrti, než oběšení a ještě k tomu na oc. lanku. policajti v tomto případě hodně pochybili, a já být její matkou, tak bych už dávno byl v blázinci a nebo za katrem pro hromadnou vraždu lhostejných příslušníků.

0/0
13.4.2006 10:36

rychloslimejs

Re: myslím si,

ja ma jednu obavu, ze tu holku tezko obesil nejaky dospely na ocelovym lanku, zda se mi to hodne nepravdepodobny. Spis bych tipoval nejakou detskou hru ty holciny samotny nebo jeste s nekym. Z toho, co jsem o pripadu cetl, ta holka nemela zadna zraneni od nejakeho zapasu nebo silneho stisku, prece by si nenechala jen tak strcit od nekoho hlavu do opratky....

0/0
13.4.2006 10:44

vysypany_lozisko

Re: Re: myslím si,

jo jo, to je celkem dosti hodně pravděpodobné a logické. nicméně pokud policie nehledala na místě žádné stopy a vyšetřovatelé teprve v březnu poprvé připustili, že prověřují i účast jiného člověka, tak se pravdy pro pochybení policie nedočkáme.

0/0
13.4.2006 10:55

Hanyz01

Re: Re: myslím si,

To mi zní taky logičtěji než varianta sebevraždy nebo vraždy cizím dospělým.

Vypadá to, že si děti hrály a přehnaly to - další otázka je, jestli v tom nějak nefigurovala i ta druhá dcera, co jí našla...Doufejme, že tentokrát to vyšetří pořádně a nic neopomenou.

0/0
13.4.2006 11:02

Tonymen

Re: Re: myslím si,

souhlasim s tou detskou hrou ale nevim co tam delal ten kufr.

Nebo mozna do nej chtela neco dat a neak se zadrhla do toho lanka ale nevim co  by tam delalo to lanko

0/0
13.4.2006 11:18

Araver

hmm

Mi stačilo vidět video z webu MV CR, kde bylo jasné, kdo byl kým "bit". Bohužel to video odmítají zhlédnout příznivci  technařů, ale my musíme jejich pouhá svědectví brát jako za jediný důkaz...

Jinak by se měla jednotlivá pochybení policistů trestat, ale ne paušalizovat...

0/0
13.4.2006 10:23

Deleter

Re: hmm

Jasně, všichni jsme viděli, jak partička technařů v černým technooblečení mlátí nebohého policistu jako nezralé žito.

A jaká pochybení policistů IMV objevila, či snad potrestala? 8-o

0/0
13.4.2006 10:34

doktor_bota

Re: Re: hmm

IMV je výsměch spravedlnosti, to máš pravdu. Ale to byl CT05 taky, takže celkem není co řešit.

0/0
13.4.2006 10:37

Deleter

Re: Re: Re: hmm

No samozřejmě, pokud mám svolení ke vstupu na pozemek a policie, která blokuje neexistující cestu, mě tam nepustí, tak to se spravedlností nemá vůbec nic společného. Samozřejmě obsazení cizích pozemků a neuposlechnutí výzev fízlů je protiprávní, ale ten začátek podělali bublanovi prolhaní esesáci a to je prostě fakt.

0/0
13.4.2006 10:46

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: hmm

Z hlediska práva je začátek páchání trestného činu nesmysl, respektive maximálně polehčující okolnost. A kdyby si nájemce nehrál na Jamese Bonda, neměl by Prablb náboje.

0/0
13.4.2006 11:14

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: hmm

No ale nehrát si na Bonda v případě CzT nejde. Buď je to takováhle akce, nebo tvrdá komerce. Neříkám, že CzT obdivuji, ale zaráží mě, s jakým nadšením lidé tleskali zoufale průhledným policejním lžím.

0/0
13.4.2006 11:30

Araver

Re: Re: hmm

Tak to není dotaz na mne, ale na vedení Ministerstva vnitra nebo na předsedu vlády.

Máš rovněž možnost podat trestní oznámení na neznámého pachatele. Atd.

0/0
13.4.2006 10:37

Hater

Motto Policie ČR: Jak všechno co nejrychleji ojebávat!!!

0/0
13.4.2006 10:08

hormon

sebevražda je asi jednodušší

nebo za ní policisté dostávají nějaké prémie? Těch sebevražd kdy se někdo např. sám zmlátil svázal a pak oběsil je už trochu moc. 

0/0
13.4.2006 10:03

Frank Drebin

Tak koukám,

že je to tady dnes samej Vacátko.

0/0
13.4.2006 10:03

sabolka

Re: Tak koukám,

:o))))

0/0
13.4.2006 10:55

Araver

Zajímavé

Ze se k pripadu na zacatku nevyjadril expert z forenzni biomechaniky nebo z jine podobne vedy...

0/0
13.4.2006 10:00

Deleter

Re: Zajímavé

asi ho nikdo z lemplů nezavolal.

0/0
13.4.2006 10:35

Hater

Výjebkové od Policie to chtěli zahrát pod koberec a nevyšlo to...

0/0
13.4.2006 10:00

ma-jkl

¨tak

bavil jsem se s kamarádem, který byl u kriminálky...mimochodem z chebu, jen podotýkám, ale všude to bude stejný...dozvěděl jsem se, že mají "výborně"nastavený odměnový systém...vysvětlení: Jestliže vyšetříte vykradení sklepa nějakou kofolou nebo vyšetříte vraždu, tak jste na tom úplně stejně...8-o Velitel vám dá příkaz, že každý měsíc musíte něco vyřešit...takže všichni řeší kraviny...víc už k tomu snad ani není potřeba dodávat ne...?Ale bandu smažíků, jak si skáčou u lesa, takový kraviny řešit by jim šlo...svinstvo;-O

0/0
13.4.2006 9:49

policejniKAMERAman

Policie zkoušela, zda se mohla Soňa v autě oběsit

a při pokusu zahynulo 5 příslušníků a jeden služební pes

! ;-D

0/0
13.4.2006 9:24

Jari_B

Re: Policie zkoušela, zda se mohla Soňa v autě oběsit

Jak to že nejsi ve škole ? ;-D

0/0
13.4.2006 9:26

Guderian10

Re: Re: Policie zkoušela, zda se mohla Soňa v autě oběsit

Dneska skola neni dneska maj deti volno :)))

0/0
13.4.2006 9:38

Deleter

Hele ty fízle posranej

kvalitní policejní práce - značně vzdálená meta.

0/0
13.4.2006 9:15

Fuches

Re: Hele ty fízle posranej

Byť jen zbytková inteligence - nedostižná meta:-/

0/0
13.4.2006 9:31





Najdete na iDNES.cz