Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvakrát vytopený Kalousek se stěhovat nebude

Šéf lidovců Miroslav Kalousek je příkladem člověka, jemuž povodně dvakrát vytopily dům, ale přesto nechce oblíbené místo u řeky opustit. "V žádném případě neodejdu. Mám tady zapuštěný kořen," tvrdí rázně politik o svém domku, který stojí jen čtyřicet metrů od břehu Lužnice v jihočeské Bechyni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hovnoval-

adf

asdf

0/0
7.4.2006 20:13

Jirmat

...

že by boží mlýny?:-D:-D:-D

0/0
7.4.2006 17:14

devka z ministerstva

trest bozi

Vytopeni Kalouskova domu je trestem bozi za jeho slizskou a podrazeckou politiku. Dobre mu tak - hazlikovi !!R^

0/0
7.4.2006 14:43

molim

No a?

Kalous, ba ani malý, není stěhovavý. Ale bacha na tu chřipku.

0/0
7.4.2006 14:24

huhu007

2x vytopený nejčestnější muž ve státě

Na břehu Lužnice, volek se pase,a pánbů na nebi, už trestá zase.

Za věčnou dobrotu, Kalouska - bratra, jež káže spatra, je prý ty padáky, armáda chtěla, chválu prý na ně pěla.

Za ony mrtvoly nenese vinu: "ať velká voda smete každého, kdy by na muže čestného, kdy házel špínu!" ;-D;-D;-D

0/0
7.4.2006 13:37

Si0

Re: 2x vytopený nejčestnější muž ve státě

A ty seš ubožák, ne?

0/0
9.4.2006 0:04

Montaigne

Kalousek se modlí hezky

ale modlil se asi málo, když byl 2x vyplavenej !! :-P (Y)

0/0
7.4.2006 12:03

Huffnagell

POZOR CENZURA !!!!!!!

www.homr.cz - cenzurováno státními úřady!!!

0/0
7.4.2006 9:54

FridolinSp

Kalousek uvádí celkem rozumné argumenty.

Nadpis bych spíš dal Dvakrát vyčůraný Kalousek, bylo by to přesnější. Jinak k problému samému. Stavět u vody v záplavové oblasti je hloupost. Hlubší koryto nestačí, muselo by se prohloubit v celé délce toku, udělat to jen v obci nemá význam.Spíš hlídat, aby se koryto nezanášelo a záplavová oblast se nerozšířovala do větší výšky. Druhé řešení, pro pozemky typu, jak má Kalousek. Tam kde se jedná o nějakých 30 cmm pod maximální hladinou záplavy je řešením např. zvýšit terén, kde dům stojí. Pražská nábřeží jsou uměle zvýšená dosti vysoko nad úroven Vltavy. Pokud by zvýšený terén byl držen železobetonovou zdí, voda by nevadilo. Není problém základy dobu míž z železobetonu odolného vodě, přízemí ještě mírně zvýšit. Takže maximálně by snad nateklo do sklepa, ale statiku domu by to neohrozilo.

0/0
7.4.2006 9:27

EasyR

Re: Kalousek uvádí celkem rozumné argumenty.

Pravdu má přinejmenším v tomhle: "Zároveň však lídr křesťanských demokratů naznačuje, že lidé by si měli vybrat: buď využít možnosti prodat státu domek a přestěhovat se na bezpečnější místo, nebo zapomenout na opakovanou pomoc od vlády na opravy."

0/0
7.4.2006 9:30

FridolinSp

Re: Re: Kalousek uvádí celkem rozumné argumenty.

Zcela určitě, a právdu má ve více věcech. K diskuzi, za co má ručit stát (tj podnik povodí xx) a za co obec. Stát nemůže ručit, že velká voda nebude, větru dešti uměli poroučet jen bolševici. Pokud část obce/města v záplavové oblasti, musí si to vyřešit sama. Stát může podporovat např. výkup domů v zátopové oblasti. Stavět pod úrovní možné velké vody je hloupost. ŘEšení - zbourat, nebo zvýšit terén, ochranné hráze jsou spíš dodatečné nouzové řešení. Stát, povodí musí ruči za jediné - aby se koryto nezaneslo, případně podle propočtu prohloubit. Aby se nezvyšovala úroven možné povodně při např. dvousetleté vodě. Kalousek má úplnou pravdu, že cpát peníze státu do opakovaně zatopovaných domů je nesmysl.

0/0
7.4.2006 9:51

Si0

Re: Re: Re: Kalousek uvádí celkem rozumné argumenty.

Sice mu dáváš za pravdu, ale druhou rukou ho haníš za nic. Pěkné pokrytectví.

0/0
9.4.2006 0:07

cichon

chudak malej

ja myslel ze zije v nejakym superbyte v praze, kterej mu koupila super firma co dodala armafd super vybaveni za supervyhodnoucenu kdyz byl namestkem ministra obrany nebo co. Bleju z nej a jeho v barak v Bechyni at klidne vezme vpoda az do nemecka.;-€

0/0
7.4.2006 9:18

ChápanKlouzavý

Re: chudak malej

Super komplex že pane. :-D

0/0
7.4.2006 9:33

Montaigne

Re: Re: chudak malej

z čeho komplex, pane? Z jeho černop*delnických kejklů na MO ? ;-D (Y)

0/0
7.4.2006 12:02

papullus

Re: chudak malej

V Praze má ve Veleslavíně byt,za který zaplatil směnkou vystavenou jeho zastřeleným švagrem Kašákem(směnka na 8,5 milionu Kč - údajné vyrovnání mezi Kašákem a jeho sestrou,provdanou Kalouskovou).Byt koupen od Richarda Hávy,šéfa firmy přes kterou Kalousek jako ekonomický náměstek ministra obrany měnil s Poláky MiG 29 za polské vrtulníky Sokol 1:1 (poměr ceny asi tak 500 : 1 ve prospěch MiGů).

0/0
7.4.2006 10:20

EasyR

Povodně

jsou trest za Paroubka.

0/0
7.4.2006 8:37

ToddBertuzzi

Re: Povodně

R^

0/0
7.4.2006 8:43

Lokutus2

Re: Povodně

EasyR : Oprava - za Klause!

0/0
7.4.2006 8:52

EasyR

Re: Re: Povodně

Trvám na Paroubkovi. Opravuj si své příspěvky, mé nech být :-)

0/0
7.4.2006 8:54

ToddBertuzzi

Re: Re: Povodně

že by s takovým spožděním. Všechny tři za doby socanů ? 8-o8-o8-o8-o

0/0
7.4.2006 9:02

Pavelpod

Re: Povodně

..jsou trestem za debilitu nejrůznějších směrů - od špatné práce některých státních úředníků až po idioty "obecného rozměru", kteří jen přispívají ke zmatkům či případně znesnadňují nalezení správného či účinného řešení - a to jste v tomto případě jistě i vy, neb s tímhle Paroub nemá moc co do činění.

0/0
7.4.2006 8:53

ajjetotady

Re: Re: Povodně

...říkíte to dobře, ale na špatném místě...tohle jsou typy lidí,kteří nejsou schopni anebo ochotni až tak dalece  používat mozek. To jsou ty výkřiky do tmy..předvolební hesla;-P

0/0
7.4.2006 8:57

EasyR

Re: Re: Re: Povodně

Děkuji za diagnózu. Nebudete vy ten "levicový intelektuál" ? ;-D

0/0
7.4.2006 8:58

ajjetotady

Re: Re: Re: Re: Povodně

...opět věcná připomínka...potvrzujete jen má slova. Koukám, že byste nejraději kdyby se povodně řešily zvlášť na pravém břehu a zvlášť na levém. Možná by to stálo za zkoušku:-/;-P

0/0
7.4.2006 9:40

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: Povodně

Původní příspěvek byl jen ironií. Opravdu jsem nečekal, že se toho někdo tak chytne :-)

0/0
7.4.2006 9:48

EasyR

Re: Re: Povodně

Omlouvám se, že jsem si dovolil hanět Vám Vaši modlu, ovšem netušil jsem, jaké emoce to vyvolá :-) Úspěšnou terapii vinšuji ;-)

0/0
7.4.2006 8:57

pancho10

Re: Povodně

R^

0/0
7.4.2006 8:56

Fylyp

má štěstí

Kalousek má výhodu, že si ze svého platu skutečně může dovolit hradit škody sám. Proto se stěhovat nemusí, podporu nepotřebuje. Ale je mi líto těch lidí, kteří na opravy - natož opakované - sami nemají a pak stojí před velmi těžkým rozhodnutím...

0/0
7.4.2006 8:09

ToddBertuzzi

Re: má štěstí

Před těžkým rozhodnutím stáli než si postavili pastoušku v záplavové oblatsi. jenomže známe čecháčky , že ? Uštřil 50 tisíc za levný pozemek a te´d když mu to každý 4 roky odnese voda , tak žebrá od státu . Nas/rat !!! Rv

0/0
7.4.2006 8:14

80E-seven

Re: Re: má štěstí

No tak podle myho nasrat neee, ale podporu jenom za predpokladu, ze barak strhnou a postavej jinde. klidne i statni vykup pozemku zaplavovanych rekou. tolik rek zase nemame, a statu by se to jiste vyplatilo, kdyz by do budoucna nemusel kazdy dva roky platit pomoc zatopencum

0/0
7.4.2006 8:45

ToddBertuzzi

Re: Re: Re: má štěstí

Dobře nas/rat ne , ale půjčit ... a vrátit !!!

0/0
7.4.2006 8:51

siskol

Re: má štěstí

Tak ať se dají na politiku a budou mít takz na náhradu škod!!:-P

0/0
7.4.2006 8:21

Otec Breburda

Re: má štěstí

Štěstí? Ano, možná i troška štěstí v tom hraje roli, ale každý má šanci prosadit se v libovolné profesi. A mít z toho pak určitý benefit... Například možnost rozhodnout se, zda se přestěhovat nebo každí tři roky opravovat vytopený barák...

0/0
7.4.2006 8:29

botka

kalousek se stěhovat nebude

jasně, protože mu za státní prachy daj úplně nový zařízení,tyhle finanční harakiri už dělal na MNO u vojáků. Když mu na to přišli dostal lepší flek. LOd dob komančů se nic nezměnilo, když udělal komanč malér vykopli ho výš aby měl ještě větší peníze a nemusel krást. Za kapitalistů je tomu naopak Malér=výkop výše , větší prachy = větší zlodějina.

0/0
7.4.2006 8:06

inzinierbula

Pan Kalousek asi nezná...

tu slavnou repliku Miroslava Horníčka: Když loď, tak jedině na kopci! Postavit si dům 40 m od řeky je čin hodný prozíravého státníka. To je, jako by si někdo postavil dům na úpatí sopky s tím, že sopka za posledních 100 let nesoptila.

A ta fotka je opravdu skvostná. Už jsme ji také jednou komentoval. :-D

0/0
7.4.2006 8:05

phi

nechápu

když si někdo postaví domek v zaplavované oblasti, tak se pak nemůže divit, že má sklep plnej vody. podle mne je to stejnej druh ignorance, jak si hrát se sirkama ve stohu a čekat, že nic neshoří.

0/0
7.4.2006 8:02

ToddBertuzzi

Pěkná fotka Kalousku

tu si dej na bilboard a dostanete 56 % ;-P

0/0
7.4.2006 7:58

0100

"Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

Ano lidé mají právo na to, aby se řeky také čistily a bagrovalo se zanečené dno. Já naposledy pamatuji říční bagry vevetším množství, kdy byly vidět nejen kolem Labe, ale i na Ohři a Vltavě, jak bagrují dno a písek se užíval do staveb. Dnes se otevřelo množství pískoven, kde se devastuje krajina a písek v řekách se nechává v korytech.Pak se nezle divit záplavám. Stát prostřednictvím svých organizací se už mnoho desítek let o své řeky nestará. Tohle jsou důsledky. přitom kde se řeky vylévají stačí prohloubit koryto léty zanešené a je po záplavách, které budou každý rok, pokud napadne tolik sněhu jako letos.Přitom to je jeden z dalších projektů čerpání fondů z EU, který by šel dobřa připravit, EU by ho nesmeltla se stolu.http://www.odborar.webzdarma.cz

0/0
7.4.2006 6:41

Huffnagell

Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

Svůj příspěvek zašli do Lidového domu. Sociální demokracie je 8 let u koryta a proti povodním neudělala nic.

0/0
7.4.2006 6:43

Edmund Černá Zmije

Re: Re: Ale lidé mají právo ...

Evidentně bagrují špatné koryto. ;-D

0/0
7.4.2006 6:57

vmvanjan

Re: Re: Re: Ale lidé mají právo ...

Naopak, ty svině bagrují správná koryta. Do mrtě.;-€

0/0
7.4.2006 7:27

Radek1979

Re: Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

A co udělala ODS, OF před dím? Jo oni vlastně neměli čas oni vybírali konta lidem a tunelovali co se dalo, jen z těch koryt řek by nic nebylo tak se na to ...

0/0
7.4.2006 6:59

tor11

Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

ja zajimave jak vsicni vidi spasu pred povodnemi v bagrovani koryt rek, to je sice vemi prospesne, ale tak pri ochrane pred 5 mozan 10 letou povodni a ne pred 100 letymi průtoky. Mnozstvi ricních sedimentu vetsinou zmensuje ricni profil v radove v procentech a navic pri takovych průtocich jake v soucastnosti protekaly (ty odensou i metrakovej sute)jsou stejen sedimenty vyzvednuty a neseny do nadrzi a spodnich casti toku. Pokud je v rece normalne metr vody a ted je tam 8 tak proste vycisteni dna nema na nic vliv, smysl ma ohrazovani toku a rizene rozlivy, ale to znamena zabory pozemku, a zasahy do krajiny a to neprojde u majitelu a zelenych teroristu

0/0
7.4.2006 7:51

phi

Re: Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

no, pochybuji, že zrovna zelení by měli něco proti poldrům

0/0
7.4.2006 8:03

tor11

Re: Re: Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

proti poldrum nejspis nic nemaj, ale nedej boze aby se pro tom pokacel jedinej strom

0/0
7.4.2006 8:11

HolmesS

Re: Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

Máš pravdu, že bagrování koryt řek příliš ochránit nemůže, ale trochu ano a v tom je podstata. Ono je totiž vhodnější udělat 50 malých opatření, která se budou navzájem doplňovat (a mimochodem se dají provádět postupně), než jedno velké, v němž pak bude stejně nějaká díra (a bude stejně zneužito k namazání něčí kapsy).

0/0
7.4.2006 8:30

tor11

Re: Re: Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

Jasne mas pravdu je to komplexni proces opatreni zacinajici resenim srazkoodtokovych pomeru v povodi a pak ruznych protipovodnovych opatreni. Co je nutne si uvedomit je skutecnost ze koryta rek se navrhuji v polich na Q5 ve vesnicich a mensich mestech na Q20-Q50 a jen ve vyznamnych průmyslovych zonach a historickych centrech na Q100 proste ptoto, ze naklady na takovou upravu jsou nakonec vetsi nez skory ktere povoden způsobi. No a kdyz si vesnickou vali 100 leta voda tak je dobry stehovat veci do patra a pak se modlit (nejlip v kostele protoze ty predci prozretelne staveli na kopcich)

0/0
7.4.2006 12:00

809.KocuR

Re: Re: Re: Re: "Ale lidé mají právo požadovat od státu, aby prováděl protipovodňovou prevenci, aby k zatopení vůbec nedocházelo."

Souhlas - poslat vodu rychleji dolu neni resenim, jediny efekt je v tom, ze vlny z jednotlivych rek se sectou v kratsim casovem obdobi a to s sebou nese vyssi hladinu pri kulminaci. Takze dobrym opatrenim pro zacatek by bylo vybydlet zatopove oblasti a premenit je ve mestech na parky, napriklad. Ve volne krajine jsou pak nabrezni hraze zbytecne - zatopene pole je opravdu minimalni skoda. Lepe at se co nejvivce vody rozlije do poli a pak at odteka po opadnuti vody. Ma-li korytem proteci jiste mnozstvi vody pak jediny zpusob jak snizit hladinu prutoku je nechat to mnozstvi protekat po delsi dobu (vcasne odpusteni nadrzi je taky velka pomoc, ale kdyz to odpovednym nedojde, pak zbyva jedine to na jezu poslat do poli.

0/0
8.4.2006 15:36

kill7

komentář k fotce

"Panebože, díky za tu vodu před volbama."

0/0
7.4.2006 6:21





Najdete na iDNES.cz