- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vyplývá "důvěřuj, ale prověřuj", i když v tomto případě s účastí dvou aut by to bylo zřejmě dost komplikované...
V italii maji celkem dobrej system - u nas jsou nainstalovany radary, ktery Vam ukazou rychlost, ale kazdej na to dlabe - v italii to maji propojeny se semaforem, ktery je o 100m dal a kdyz jedete vic nez je povolena rychlostr tak Vam padne cervena a musite zastavit a cekat dalsich cca 30s, nez padne znovu zelena. Je to velmi ucinny system, prvnich par zastaveni nevadi, ale po delsi dobe si zacnete velmi peclive kontrolovat rychlost (vlastni zkusenost). Nikdy totiz nevite jestli neni nekde policie a pokuty za jizdu na cervenou nejsou z nejnizsich, rozhodne jsou vyssi nez jen za prekroceni rychlosti...
retardéry ne, čtyřicítka ano? možná je to o penězích, ale určitě se dají vyrobit retardéry, které nemusí být vysoké jako panelák a lze je zdolat tak akorát 40tkou. hloupý a nekompetentní úředník, který tvrdí opak. až to bude jeho dítě, půjde všechno. nebo až tam postaví někdo hypermaket. každé menší městečko na západ od nás je od sedmi ráno ucpané, ale občané jsou živí a zdraví. u nás rumun na liazce přefičí republiku za pár hodin, ale zase vymíráme více. asi si bude muset někdo vybrat a bude jedině dobře, když to nebude současná ze všeho podělaná radnice
jsi chtytrej jak radio, ale neuvedomujes si jednu vec. Retarder, ktery ti prejede osobak presne 40 neexistuje, protoze bude hodne nizkej. No a takovymu nakladaku to uz vubec neuskodi a takovy retarder bude na h...
V našem horském městečku Jeseník každé ráno mezi sedmou a osmou hodinou, kdy jdou děti do škol stojí u problematických přechodů strážník městské policie. Má to efekt jednak na řidiče, kteří by jinak chodce třeba nepustili a jednak dohlédne na bezpečnost a když jde nějaké dítě nebo děti, dohlédne na to aby se bezpečně dostali přes cestu. Chápu že ve vetších městech je přechodů neporovnatelně více než městských strážníků, ale ta nejnebezpečnější místa by snad hlídat šla.
Obávám se, že v tomto případě by nehodě nezabránila ani četa strážníků.
Chcete snad, aby postavili radar někam do města?
Nebo dokonce do ulice u školy???
Aby kontrolovali přednost chodců na přechodu?
Vy ste se snad zbláznili.
Policajt má v popisu práce, že nejlepší stanoviště pro radar je přehledný úsek čtyřproudý silnice s omezením na 50 km/h. Ale pozor, ne vždycky! Jenom když je dlouhodobě slunečno.
závada na brzdovém systému.Neodpovídá náhodou řidč této kraksny za její technický stav ? A tak zemřelo dítě za smrt může závada na voze a řidič může jít v klidu domů a ráno ze stejným vozidlem vyrazit do ulic.
vůbec nechápu, jak můžou být některý auta na silnici a jak vůbec můžou mít technickou kontrolu.
Selhání brzd jsem ale zažila v celkem novém autě, naštěstí to bylo v malé rychlosti a na přehledném úseku, takže jsem to dobrzdila ručkou a nikoho jsem neohrozila, ale asi je víc aut, které jsou ve špatném tech. stavu než nějaká nenadálá porucha na autě...
Zajimave, ze pokud nejaky ridic nekoho srazi na prechodu, tak je to vzdycky vinou spatnych brzd, ci jina technicka zavada, ale nikdy chyba ridice.
Skoda toho kluka, mel cely zivot pred sebou a neudelal nic spatneho, jenom sel pres prechod na zelenou.
Doufam, ze ten zmetek bude radne potrestan a ostatni si vezmou ponauceni. Proboha, kde uz jinde mame prechazet, kdyz ne pres prechod na zelenou.
..nebude , jak je to dlouho ,zcela identicky pripad ve Zdaru..
ale co máte proti Aviím - francouzská licence, evropské limity, představte si, že by vás na přechodu drtily Zily,Uraly,Kamazy nebo jak se ty auta z východu jmenujou...