Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Parašutisté by mohli dostat vlastní hrob

Českoslovenští parašutisté, kteří za okupace zlikvidovali Reinharda Heydricha, by jedenašedesát let od konce druhé světové války mohli mít svůj hrob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

filosof2

Ano ano..
Toto   je  inflace   moralkz...
A  to,   co  yde   p93e   pan  JosefPrav   to   je  doslova   neofasismus
0/0
27.3.2006 13:03

gentlastwo

Máme na tzo? To je inflace
morálky, etiky  a  všeho..
0/0
25.3.2006 17:49

Macchiavelli

Co by tomu vyhrabavani z hrobu asi rekli Gabcik s Kubisem?
Co na to horlivi zastanci exhumace a "dustojneho pohrbu"?
0/0
24.3.2006 15:51

Macchiavelli

Fakt skvele zvolena fotka
 krize na hrobech vojaku wehrmachtu v souvislosti s clankem o problemech hrobu nasich vojaku, co proti Nemcim bojovali  ma to byt navrh dat jim tam stejny?  
0/0
24.3.2006 14:56

B/W

Máme na to?
Jo, určitě je dobré utratit desítky miliónů za vyhrabávání a zkoumání šedesát let starých kostí a nechat zemřít nemocné jen proto, že na jejich léčbu není dostatečné vybavení nebo léky...
0/0
24.3.2006 11:01

Wottan

Re: Máme na to?
clovece mas pravdu, denne umiraji stovky lidi, protoze nas stat je silene chudej
ale uvedom si, ze tyhle lidi bojovali treba i za to,aby sem pisalci tyhle blaboly mohli svobodne psat, trochu ucty 
0/0
24.3.2006 11:46

Piloot

Re: Máme na to?
Ti lide byli hrdinove. A diskuse o tom, jestli jejich tela exhumovat ci nikoli, neni na miste. Mela by to byt samozrejmost. A vzhledem k tomu, co mel Heidrich v planu s celym ceskym narodem, je slusna pravdepodobnost, ze by si tady dnes vubec nemusel byt. Dustojny pohreb si rozhodne zaslouzi.
0/0
24.3.2006 14:41

racional

hleďme.....
Politická korektnost je bezbřehá!!! Tak oni "zlikvidovali" zastupujícího Říšského protektora!! Když panu Gazdíkovi někdo ve "vyšším zájmu" "zlikviduje" celou rodinu, určitě bude politicky nekorektně vykřikovat, že se jedná o sprostou vraždu, neníliž pravda? Jinak prosím vážené diskutující, aby se jako reakce zdrželi výblitků typu: "špatné" lidi lividujeme v rámci mírových misí, ti "hodní" jsou bestiálně zavražděni!!!
0/0
24.3.2006 8:51

happy99

Re: hleďme.....
To jsi zase dostal v Bohnicích vycházky? Tak se tam běž podívat, do Ďáblic, to máš kousek. Ale nezapomeň se vrátit.
0/0
24.3.2006 9:12

racional

Re: Re: hleďme.....
chtělo by to argumentovat, to býval dříve dobrý zvyk v diskusích :-)
0/0
24.3.2006 9:21

Wottan

Re: Re: Re: hleďme.....
nejses nahodou debil ?
0/0
24.3.2006 11:47

racional

Re: Re: Re: Re: hleďme.....
chudáku, ty asi budeš....
0/0
25.3.2006 21:36

Petar1

Re: Re: Re: Re: Re: hleďme.....

Bezbřehost korektnosti nacházím spíš u vás ale egalizovat vyvraždění rodiny se zabitím zločince je už moc.

Byla, válka, válku rozpoutal nacistický režim Heydrich byl jako jeho vrcholný představitel a hodnostář ozbrojených složek legitimní cíl.

0/0
3.10.2007 9:46

H5N1

Otázkou je, zda má MFDnes pravdu a jejich
ostatky tam skutečně jsou, protože známé historické prameny v tomto vůbec nejsou jednoznačné...
0/0
24.3.2006 8:23

babacek

Nechci
 jim upírat zásluhu,není přece jen trochu pozdě.A nejsou skutečně jiné priority kde investovat milióny.
Nebo nastala doba stavění monumentů minulosti
0/0
24.3.2006 6:04

kočkaPepík

Re: Nechci
minulost ale k našemu národu patří..nebo ne?
0/0
24.3.2006 8:32

babacek

Re: Re: Nechci
Minulost k nám patří.Nelze se však na jednu stranu němcům omlouvat a nadruhé straně vykopávat jejich hroby.Po 60 letech by již tolerance neuškodila.
0/0
24.3.2006 8:55

kočkaPepík

Re: Re: Re: Nechci
nemyslím němce, myslím ty parašutisty a ostatní, kteří za války něco udělali a leží v jednom hrobě s němci..ti si to zaslouží i po 60 letech
0/0
24.3.2006 8:58

babacek

Re: Re: Re: Re: Nechci
A proč právě teď ?Ty okolnosti byly jistě známé již léta.Když se něco takového začne vytahovat po mnoha letech tak to smrdí a tohle smrdí.Zatím jenom není zřejmé čím a co je v pozadí.
0/0
24.3.2006 9:04

brundee

Re: Re: Re: Re: Re: Nechci
třeba památník v kostele, kde se skrývali vzniknul až v roce 95 a to ještě za velké zahraniční pomoci... důležitá událost v dějinách, ale nic se s tím nedělá a hrdinové leží v jednom hrobě s člověkem, který je udal...
0/0
24.3.2006 10:01

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechci
Já chápu vaša rozhořčení,ale já se ptám proč právě teď.Kde a s kým je pohřbili museli nutně věděr dávno.
0/0
24.3.2006 13:44

Stroza

Na ďáblickém hřbitově již stojí památník protikomunistickému odboji
Ano,na stavění a následné bourání pomníků jsme mistři.Myslím, že by nebylo od věci přestat s tím věčným stavěním, či bouráním, ale začít si skutečně vážit lidí, kteří pro tento národ položili své životy a veřejně a nahlas odsoudit ty,kteří tento národ dovedli tam kde v současné době je. A nemyslím tím jenom komunisty, ale také lidi typu Grosse, Havla a všechny ty, kteří se na národu přiživují.Zločineckou ideologii komunismu nezničíme bouráním pomníků Lenina či Gottwalda. Ty jsou součástí historie a na té už nezměníme nic.A naopak postavením pomníku pro parašutisty už nic nezměníme na tom, že celá léta za tichého souhlasu národa jsme tyto lidi pomlouvali a ty kteří přežili nechali zavírat do komunistických kriminálů.
0/0
24.3.2006 5:52





Najdete na iDNES.cz