Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ředitel dětského domova je podezřelý ze zneužívání dětí

Ředitel dětského domova v Hodoníně Pavel Pošvic je podezřelý z pohlavního zneužívání svých svěřenců. Šest dětí se svěřilo v pedagogicko-psychologické poradně, že je sexuálně obtěžoval. Tak vážnému obvinění v Česku v polistopadové éře nečelil žádný ředitel dětského domova či ústavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepan11

Jak dopadne Kulin
Kulinovi ted svitla nadeje, jestli schvalej ten novy trestni zakon. Cast jeho obeti je totiz mezi 14 a 15. Asi se modli, aby to schvalili.
0/0
8.3.2006 10:28

NewAgeNostradamus

Re: Jak dopadne Kulin
To mu zcela jiste nepomuze.
 
Rozhoduje doba kdy byl tr. cin spachan a jaky zakon byl v te dobe v platnosti.
 
V pripade schvaleni noveho zakona ci novelizace nelze toto uplatnovat zpetne.
0/0
8.3.2006 10:37

Vanguard

Re: Jak dopadne Kulin
V tomto případě by to nemělo žádný vliv, protože pokud jde o vzath mezi osobou závislou a např. otcem, učitelem, trenérem, vychovatelem apod., je pohlavní styk zakázán až do 18 let věku té závislé osoby.
0/0
8.3.2006 11:28

monstrum

Dotaz kolemjdoucího.
Prosím Vás můžete i říct, jak se dostanu z hlavního nádraží v Praze na Pražský hradu ? Tady na té mapě je to poněkud nejasné...
0/0
8.3.2006 8:56

Jdu kolem

Re: Dotaz kolemjdoucího.
Dojdeš na vyvýšené místo a podíváš se, jestli siluetu známého monstra někde uvidíš.
0/0
8.3.2006 9:00

monstrum

Re: Re: Dotaz kolemjdoucího.
Když já nevím, kde je to vyvýšené místo, můžeš mit o popsat ?
0/0
8.3.2006 9:08

Jdu kolem

Praha-Hodonín
Jste v nesprávné diskusi, tento článek se týká Hodonína.
0/0
8.3.2006 9:13

asd

Re: Dotaz kolemjdoucího.
Metrem na Malostranskou (přestup na Muzeu). D8l po schodech nahoru nwebo tramvají na Malostranský náměstí a pak furt do kopce.
0/0
8.3.2006 9:17

wo_co_go

je to kruté, ale souhlasím s tím, že do momentu, než se to vyšetří
jmenovaného přeřadit na jiné místo, s tím, že pokud se nic nezjistí, vrátit třeba ušlý plat...ale nechápu jak na základě výpovědí 12 letých (možná problémových) dětí hned medializovat, jmenovat atd. Na tak malém městě jako je Hodonín, to může tomuto člověkovi zničit život...Už mu nikdy nikdo nic neuvěří...pokud se ale podezření potvrdí, nemám co dodat, než to, že je to hnus....
0/0
8.3.2006 8:50

Jdu kolem

Nebýt hysterie, byla by i lepší řešení
Dvanáctileté děti snad mohou samy posoudit, jestli k řešení je třeba, aby k nim ředitel nemohl? Pokud tam toho ředitele nechtějí, ať je odstaven. Pokud budou děti a ředitel schopni situaci řešit jinak, ať je jim k tomu dán prostor a kriminalizace bude zbytečná. Jeden rozhovor by mohl vyřešit víc a lépe než celá megaaféra.
0/0
8.3.2006 8:58

Anakin77

Re: je to kruté, ale souhlasím s tím, že do momentu, než se to vyšetří
Naprostý souhlas
 
0/0
8.3.2006 15:00

antichipka

Re: je to kruté, ale souhlasím s tím, že do momentu, než se to vyšetří
Mám za to, že už se stalo.
Média vůbec umí kouzelné věci. Je to jedno z nejčernějších odvětví, táhnou za sebou haldy zničených a zlomených životů. A co je nejhorší...nikoho to nezajímá.
0/0
8.3.2006 17:42

Jdu kolem

Kdo ví jak to bylo
Je dost pravděpodobné, že ředitel DD bude na děti, ale je taky dost pravděpodobné, že děti, které chtějí někoho zlikvidovat, to mohou udělat nejsnáze takovýmto obviněním, třebas i falešným. Protože kdyby se svěřily, že jejich ředitel je tyran, tak by za to dostal ještě pochvalu, zatímco takhle ho znemožní nadobro. Takže možná si to ten ředitel zaslouží i když obvinění by bylo vymyšlené. Anebo taky ne. Ze všeho nejméně věřím tomu, že pravdu odhalí nějací policajti, soudci nebo jimi najatí znalci-psychologové.
0/0
8.3.2006 8:20

Jdu kolem

Ještě další spekulace
Jo mimochodem, pokud by ředitel měl s těmi dětmi dobré vztahy, tak by ho asi nepráskly anebo by ředitele udal někdo jiný, kdo by těm "obětem" třeba záviděl. Pokud říďa reagoval skutečně tak, jak to píšou v novinách, tak je to asi přesně ten typ, který v sobě city dusí, takže z nich zbude jen chlípnost. Mediální a policejně soudní masáž teď zničí život všem, dětem i řediteli. Tahle společnost asi neumí problémy řešit jinak.
0/0
8.3.2006 8:26

babacek

Re: Ještě další spekulace
Dost doře jsem nepochopil proč by eventuelním odsouzením ředitele měli trpět i děti. To jako,že by jim to osahávání chybělo ?
0/0
8.3.2006 8:32

Jdu kolem

Svět je složitější než bulvární zpráva a diskuse hospodských žvanilů
Odsouzení ředitele? Předtím ještě několik roků výslechů, manipulace z obou stran (od policie i obviněného), psychologických vyšetřování, napětí. A pochopitelně těm dětem taky dojde, že kdyby bývaly včas pochopily zničující důsledky toho, že se svěřily, bývaly by se snad raději byly ani nikomu nesvěřovaly, protože přece jen za takového vyvrhele ředitele nepovažovaly a takovýhle konec mu přece jen nepřály.
0/0
8.3.2006 8:40

babacek

Re: Svět je složitější než bulvární zpráva a diskuse hospodských žvanilů
Myslím,že to je ukvapený názor. Ještě se nic nepotvdilo a než se to vyjasní no tak někdo ředitele zastoupí a nejspíše i kdyby se potvdila nevina bude přesunut jinam.Pokud je však vinen tak je lepší,že se děti svěřily a ukončily to než aby jen třeba jedno děcko neslo následky takového zneužívání po celý život.
0/0
8.3.2006 8:47

Jdu kolem

Jedno riziko absolutizovat, druhé opomíjet?
Jenže každé takové vyšetřování, ať už skončí jakkoliv, dítě poškodí mnohanásobně víc, než když mu někdo sáhne na pindíka. O tom, že ředitel je nevratně znemožněn, i kdyby vyšetřování potvrdilo jeho naprostou nevinu, také může pochybovat jen ignorant.
0/0
8.3.2006 8:53

babacek

Re: Jedno riziko absolutizovat, druhé opomíjet?
Tak dle tohoto názoru by se měl odstranit zákon o pedofilii
0/0
8.3.2006 8:59

Jdu kolem

Zákon?
On u nás platí nějaký zákon o pedofilii? Tedy četl jsem hodně zákonů, ale o pedofilii nikde ani zmínka. Pohlavní zneužívání dětí je trestné zcela bez ohledu na to, jestli souvisí s pedofilií, a pohlavní zneužívání dospělých je trestné také, jen podle jiných paragrafů.
0/0
8.3.2006 9:02

babacek

Re: Zákon?
Tak jsem to nazval jinak než to zní oficielně,ale oba dobře víme o co jde tak proč děláš hlupáka
0/0
8.3.2006 9:05

Jdu kolem

Dělat hlupáka?
Pokud někdo jednu věc (pojem) nazývá názvem jiné věci (pojmu) a kvůli tomu pak dochází ke špatným závěrům, tak to je ukázkový projev funkční hlouposti. Zvlášť pokud v úvaze nebo tvorbě osobního názoru takových chyb zřetězí několik. Hlupákem by zřejmě byl až ten, kdo by podobný způsob uvažování uplatňoval soustavně a ve více tématických oblastech. Pokud jen v jedné, tak je spíš fanatikem.
0/0
8.3.2006 9:10

babacek

Re: Dělat hlupáka?
Vidím,že začínáte inklinovat k invektivám a bude lépe naši debatu ukončit.
0/0
8.3.2006 9:19

Jdu kolem

Není třeba ztrácet hlavu
Nemyslel jsem to jako invektivu, rád bych použil neutrálnější výraz, pokud bych si nějaký vybavil. Že by synonymem fanatismu byla zásadovost? I to by mohlo vyznít hanlivě, pokud bych tím myslel nějakou rigiditu či jednostrannost názoru.
0/0
8.3.2006 9:25

babacek

Re: Není třeba ztrácet hlavu
Já na celé věci nechápu jen váš postoj na obhajobu člověka který by se měl dopustit něčeho podobného na dítěti ? Tím netvrdím,že tak činil.Je však do vysvětlení to brát na zřetel jako by tak konal.
0/0
9.3.2006 5:52

Jdu kolem

Bez oběti není zločinu
Jde-li o můj názor na trestnost pohlavního zneužívání, tak jsem pro to, aby bylo trestné pohlavní zneužívání, což obecně není synonymum ani soulože, ani pohlavního kontaktu, ani erotického vztahu. Tedy jsem proto, aby trestní praxe se držela alespoň zákona - včetně zásady, že k trestnosti činu je nutný úmysl poškodit něčí zájem (nebo srozuměnost s tím, že jednání něčí zájem poškozuje). Trestní řízení by se tedy nemělo soustředit na to, kdo s kde a jak koho dotkl a kolik komu bylo let, ale na to, jaký a čí zájem byl jednáním narušen a v jaké míře.
0/0
8.3.2006 9:21

babacek

Re: Bez oběti není zločinu
No pokud je osáháváno dítě na intimních místech a to opakovaně tak snad jde o pohlavní zneužívání ? Nebo jiný trestný čin ,ale rozhodně to není chování které by se mělo tolerovat jen proto ,že jsou to děti s asociálního prostředí.
0/0
9.3.2006 5:49

VyMeTaky

Re: Re: Zákon?
Mily kakacku, z Tebe nikdo hlupaka udelat nemuze.
0/0
8.3.2006 15:33

babacek

Re: Re: Re: Zákon?
Á další který nemůže unést i jiný názor a myslí,že snědl všechnu moudrost světa a opak je realitou.
0/0
9.3.2006 6:33

milchama

Re: Re: Svět je složitější než bulvární zpráva a diskuse hospodských žvanilů
To máte pravdu - následky po celý život. V důsledku zneužívání se z nich mohou stát homosexuálové.
0/0
8.3.2006 12:28

babacek

Re: Re: Re: Svět je složitější než bulvární zpráva a diskuse hospodských žvanilů
Ne v důsledku toho se z nich mohou stát pedofilové.Nějak špatně se v těch sexuálních úchylkách orientujete na to jaký ste odborník.
0/0
9.3.2006 6:04

Maxx-IP

Ještě když můj otec chodil do školy,
vyplácel učitel nezvedené žáky rákoskou na holou. Nebylo to náhodou sexuální obtěžování?
0/0
8.3.2006 8:15

buxus

Re: Ještě když můj otec chodil do školy,
Dnes by se to hodnotilo jako zločin proti lidskosti, pí. Rowlingsová by u nás zakázala prodávat Harryho Pottera a Paul McCartney by už k nám nikdy nepřijel.
0/0
8.3.2006 8:44

pinguinone

Re: Ještě když můj otec chodil do školy,
.. tak to Ti tatka bud kecal ,nebo Ti je 120 let...
0/0
8.3.2006 11:32

monstrum

Za to může...
..televize, příliš mnoho televize a bramborové lupínky....
0/0
8.3.2006 8:03

milchama

Že by zase projev diskriminace homosexuálů?
:))
0/0
8.3.2006 8:00

babacek

Re: Že by zase projev diskriminace homosexuálů?
Nerad se opakuji,ale toto je tak tritní reakce ,že začínám pochybovat o vaší způsobilosti.
0/0
8.3.2006 8:03

milchama

Re: Re: Že by zase projev diskriminace homosexuálů?
Proč tristní? Není to s podivem, kolik pedofilních homosexuálů je neustále odhalováno, když nás homosexuálové neustále bombardují pohádkami, v nichž tyto skutečnosti zamlčují?
0/0
8.3.2006 12:45

babacek

Re: Re: Re: Že by zase projev diskriminace homosexuálů?
Jediný kdo zde bájí ste vy Možná by bylo načase si dát nick Andrsen.
0/0
9.3.2006 6:08

babacek

Re: Že by zase projev diskriminace homosexuálů?
Je velice pozoruhodné když dostanete přímí zásah jak umíte dělat mrtvého brouka.
0/0
8.3.2006 8:34

milchama

Re: Re: Že by zase projev diskriminace homosexuálů?
Žádného přímého zásahu jsem si nevšinl... :)
0/0
8.3.2006 12:41

babacek

Re: Re: Re: Že by zase projev diskriminace homosexuálů?
Né ? Tak potom proč dělat mrtvého brouka ?
0/0
9.3.2006 6:06

mamenec

takových je víc
Dovolím si upozornit na případ trenéra akrobatické gymnastiky TJ Bohemians Praha Martina Šimůnka. Přestože byl pravomocně odsouzen na 7 let, družina jeho fámulusů je přesvědčena, že je svatej a ničeho se nedopustil. Je to neuvěřitelný, ale je to tak. Tady to bude stejné. Jedna z postižených dívek je v dlouhodobě špatném psychickém stavu. Je 7 let dost a nebo málo?
 
0/0
8.3.2006 7:16

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: takových je víc
Jsi udal věrohodný pramen.
0/0
8.3.2006 8:00

Jdu kolem

Re: takových je víc
A je ta dívka ve špatném stavu proto, že jí zavřeli milovaného trenéra, anebo proto, že ji k něčemu nutil? Anebo proto, že ji do toho stavu dostali psychologové, kteří ji přesvědčili, že utrpěla trauma? V tom článku úplně chybí, co si myslí ty dívky. To je asi až to úplně poslední, co by policajty a novináře z Šípu zajímalo.
0/0
8.3.2006 8:31

babacek

Na každý
 pád by měl být odvolán a izolován od dětí alespoň do doby než se to řádně vyšetří. Nevěřím totiž,že tak malý chlapci zosnovali takovou intriku.
0/0
8.3.2006 6:06

Anakin77

Re: Na každý
Zase tak komplikovaná "intrika" by to pro 12tileté děti nebyla. Stačí, aby se podívaly jednou na zprávy v televizi nebo na iDnes a hned mají inspiraci ...   A jestli náhodou to "intrika" je, pak lituju toho ředitele, protože je na pár let absolutně znemožněnej, ať vyšetřování dopadne pro něj nebo proti němu ... stačí se podívat na tuto a podobné diskuze, kolik lidí si z těch pár vět hned utvoří konečný závěr.
0/0
8.3.2006 7:20

babacek

Re: Re: Na každý
Tak takhle ne. Já jsem napsal odstavit do vyšetření případu což je snad běžnou praxí obzvláště u případů kde se jedná o děti.Pochybuji,že děti ve věku 12 let by chodili na iDnes.
Mám zato,že fundovaný psycholog dokáže rozeznat co je dětskou fantazií nebo zlomyslností.V minulosti bylo mno takových případů a omlouvaly se právě tak jak je omlováte vy a pak z toho byly trauma na celý život.
0/0
8.3.2006 7:27

pinguinone

fundovaný psycholog dokáže rozeznat
.. si me pobavil..   a to hned po ranu
0/0
8.3.2006 8:02

babacek

Re: fundovaný psycholog dokáže rozeznat
A kdo by měl dle tebe rozeznat pravý stav věci. Kominík
0/0
8.3.2006 8:07





Najdete na iDNES.cz