Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvě party komunistů tenkrát i dnes

Předseda KSČM Filip tvrdí, že se stalinismem se komunisti vyrovnali už v roce 1956. Tato anekdota ukazuje, co komunismus je: lhaní, drzost, cynismus. I v době "vyrovnání se stalinismem" byly (nestalinské) koncentráky plné bezdůvodně uvězněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Čečna

Tak
Komunisti jsou svině, idioti nebo pokrytci. Omlouvám se sviním a idiotům.
0/0
9.3.2006 9:49

jojoj897

rudé hyeny zde poštěkávají po autorovi článku !
ale o něj přece vůbec nejde  jde o obsah - mně osobně leží autor sám o sobě u zad ......  na druhé straně se mi líbí, že tak krásně popsal skutečnost a že to ty rudoprdelníky pěkně vytáčí  ale taková už pravda bývá 
0/0
8.3.2006 11:51

morrissey

Re: rudé hyeny zde poštěkávají po autorovi článku !
není to spíš tak, že napsal něco co se ti líbí, protože sis to myslel už dřív, a zdánlivě nové info. jsou jen pro tebe (a podobné) líbivé ale v podstatě tak skutečné být nemusí.
0/0
9.3.2006 17:12

lynxxx

Jak to ten Steigerwald
dělá? On mi snad čte myšlenky.
Škoda, že to neumím tak napsat. Skásnul bych honorář a ještě bych podráždil zavilé komunistické bandity (zloděje, vrahy, podvodníky, lháře, tupce).
0/0
7.3.2006 23:14

karoten

Re: Jak to ten Steigerwald
Neumíš to tak napsat, protože nevidíš tak dobře dovnitř, jako pisatel článku
0/0
8.3.2006 14:39

Borgh

Re: Jak to ten Steigerwald
Jak to dělá? Nijak, jenom jste oba stejní primitivové.
0/0
8.3.2006 15:08

Borgh

Zavilý ultrapravičák Steigerwald už nepřekvapí.
Musím přiznat, že MF DNES sem tam dá prostor protichůdným názorům a postojům v předstírané snaze o nezaujatost, jako třeba dnes panu Doležalovi. Nicméně není komentář jako komentář. Toto je křečovitá vulgární propaganda a ne analýza publicisty.
0/0
7.3.2006 17:39

lynxxx

Re: Zavilý ultrapravičák Steigerwald už nepřekvapí.
Kdopak se to asi ozval?
0/0
7.3.2006 22:40

Usmolená štětina

Re: Re: Zavilý ultrapravičák Steigerwald už nepřekvapí.
On má názor, ty jenom tři křížky
0/0
8.3.2006 11:15

jojoj897

Re: Re: Re: Zavilý ultrapravičák Steigerwald už nepřekvapí.
těm rudoprdelnickým zvratkům říkáš soudruhu názor      
0/0
8.3.2006 11:44

Borgh

Re: Re: Re: Re: Zavilý ultrapravičák Steigerwald už nepřekvapí.
kanál si ulevil...
0/0
8.3.2006 13:26

morrissey

takovým jako ty
stačí jen nadávat
0/0
9.3.2006 17:13

habit

Re: Zavilý ultrapravičák Steigerwald už nepřekvapí.
... nepochybně v tom mají prsty diverzní a špionážní centra a určitě i vrazi Wallstreetu si tady smočili brk... ale my těmhle štváčům zalijeme chřtány... otázka je čím...
0/0
8.3.2006 11:21

jojoj897

Re: Re:
pane - a zapomněl jste ještě na emerické Jestřáby      
0/0
8.3.2006 11:45

Hans59

Ideoví artisti
Je celkem směšné poslouchat staro nové celebrity, jak ve skutečnosti nenáviděli komouše. Ale divákům ve filmech, estrádach, v rozhlase, na 1. máje svými vystoupeními vsugerovávali lojalitu k režimu, ne-li přímo podporu. S režimem prostituovali a z dálky to vypadalo, že se milují. Dobře, tak to jenom hrali. Teďka to náhodou nehrají? Nejsou to jenom prodejné ... za každého režimu? Komedianti, kteří vždycky budou kvůli prebendám skládat ody na vládce?
0/0
7.3.2006 13:17

Hans59

Lidi se možná mění, paměť a zkušenost přetrvávají, pokud nejsou proplachovány
K. Steigerwald jako netalentovaný režisér, užívající výhod postavení za minulého režimu nemá morální právo být rozhořčen, dokud neprovede vlastní veřejné autodafé své minulosti - minimálně za pochybení, omyl,hloupost, nezralost mládí, nebo cokoliv, co by vysvětlovalo jeho loajalitu k režimu, který nyní shledal opovrženíhodným, zločinným. Do té doby to bude jenom lokaj a prostitut.Není pro mne důvěryhodnou osobou. Protože méně inteligentní lidi přebírají názory elity, ačkoliv jsou sami za sebe odpovědni. Ale elity taky přebírají odpovědnost za ovlivňování ostatních.
0/0
7.3.2006 13:08

Muslym

Re: Lidi se možná mění, paměť a zkušenost přetrvávají, pokud nejsou proplachovány
Neschopnost vyvrátit cokoliv z toho, co pan Steigerwald napsal, je u vás až dojemná...
0/0
7.3.2006 13:58

Enti

Budoucnost KSCM
Si kazdy rozumny clovek dokaze vykreslit po precteni par clanku na www.ksm.cz Doporucuji tez shlednout pozvanku na jiz probehlou akci Význam únorových událostí pro dnešní mládež - http://ksm.cz/pozvanka_seminar.jpg
0/0
7.3.2006 8:15

J.

Jak Vas mam pane Karle rad muim s Vami nesouhlasit.
Bohuzel at je to jak chce podivame-li se na dejiny musime dat zapravdu velevazenemu Karlu Marxovi ktery rikal ze se dejiny opakuji, nikoli vsak v kruhu ale po spirale. Jinymi slovy - kdyz se neco muze posmolit tak se to posmoli. Takze komunisty zase mit muzeme, zase muzeme mit vsichni praci a nic nedelat - jen to bude vsechno mit jiny prevlecek a misto bratrskeho CCCP se najde nekdo jiny.
0/0
7.3.2006 0:43

Kristyan

Barva
"MF a LN by měli sportovně přiznat barvu - tedy modrou barvu" tak pravil Paroubek a nebyl daleko od pravdy.
0/0
6.3.2006 21:04

eloš

Re: Barva
A to že tvůj a Paroubkův dojem je správný, řekl kdo ?
0/0
6.3.2006 23:48

baronfonlempl

Re: Re: Barva
Já.
0/0
6.3.2006 23:50

kestrik

koukam, je predvolbami a NESTRANNY VSESTRANNY DENIM iDNES
sturmuje jak na Turka...... Ach jo.
0/0
6.3.2006 19:24

krakovic

steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Ano, Karle, mnozi zapomneli, nebo zaviraji oci nad tvou minulosti a s oblibou ctou tve clanky. Existuji vsak i taci, kteri nezapomneli, lide, kteri si dobre pamatuji tvou zajimavou rudou minulost. A pro takove jsi, Karle, uboha bezpaterni nula.
0/0
6.3.2006 16:39

Deleter

Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Chudák Karel, teď určitě pět nocí neusne .
0/0
6.3.2006 17:31

Albert Nerom

Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Souhlasím. K. Steigerwald je novinář gauner nejhrubšího zrna. Každý kdo zná historii a politologii totiž ví, že první obětí komunistů všude tam, kde převzali vládu, byla sociální demokracie. Začalo to Leninem a jeho útoky na Kautského a v praxi pak likvidací menševiků atd. U nás to řešil Gottwald likvidací této strany formou předstíraného sloučení za současného pozavírání odpůrců, tedy dříve a tvrději než pak vůči ČSL a nár. soc., kde zlikvidoval špičky a zbytek zapojil do Národní Fronty. Přejít od stalinismu "oslím můstkem" k tvrzení, ve kterém de facto ztotožňuje komunismus s politikou soc. dem., může pouze bezpáteřní prodejná novinářská kreatura, která se dovede jen vézt na vlně politické objednávky. Steigerwaldova argumentace hraničí s ubohostí a sprostotou může vyhovovat jen jen dementnímu póvlu, který chce tyto lži a polopravdy slyšet. Skutečně seriózní novinář, i když třeba nemá rád levici, by se nemohl pod takovou ubohost podepsat
0/0
6.3.2006 19:56

Muslym

Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Neschopnost vyvrátit cokoliv z toho, co pan Steigerwald napsal, je u vás až dojemná...
0/0
7.3.2006 13:59

Usmolená štětina

Re: Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Za to ty jsi tak akorát vyvrátil ingot
0/0
8.3.2006 11:18

Albert Nerom

Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Steigerwaldovy výplody jsou zcela zřetelně psány na politickou objednávku ODS. Dobře ví, že je dost pravicově laděných tupců, kteří to chtějí slyšet. Takže výklad pro ně: Volby jsou jen aritmetickým vyjádřením počtu mandátů. Nic víc, nic méně. Při hlasování v parlamentu jde o průnik programů. Logicky musí být u ČSSD (levostředová strana) větší s komunisty (extrémní levice) než s ODS (novotvar bez evropského kontextu, profilující se jen tím, že "kope" za nejbohatší a za podvodníky a tuneláře) či KDU-ČSL (standardní křesťansko-sociálně orientovaná a někdy nevyzpytatelná strana, jejíž voličstvo je levicovější než vyčůrané vedení, profilující se vpravo od středu). Proto tam, kde nejde o přímý závazek z koaliční smlouvy, socani hlasují nejvíce (zákonodárství pracovní, sociální a daňové) s KSČM, zatímco v oblasti lidských práv, závazků v NATO a v zahr. politice vůbec atd. s jinými stranami. Pokud někdo rozumí aspoň trochu politologii a tvrdí něco jiného, je darebák.
0/0
6.3.2006 20:00

Nannius

Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
A ty jsi tak blbej, jak daleko vidis. To, ze nemas rad ODS tady muzes davat najevo stejne jak jsi zvykly z hospody a nemusis to balit do intelektualskych reci, ktery jsi nekde omylem precetl...
0/0
6.3.2006 20:42

Albert Nerom

Re: Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Kdo věci rozumí, použije argument, osel jako Ty se zmůže jen na (s)prostou urážku.
0/0
6.3.2006 21:03

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Zajímavé názory.... Překopírovaný pseudorozbor české politické scény doplněný poznámkou, že kdo s tím nesouhlasí, je darebák. A jak se někdo nesouhlasně ozve, je navíc osel.  Hlavně, že se autor nezapomene pochválit, že on jako jeden z mála "rozumí politologii". Asi to bude nějaký graduovaný "politický ekonom" se slušně složenou státní zkouškou z vědeckého komunismu.......
0/0
6.3.2006 21:18

Hans59

Re: Re: Re: Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Jenže bez ohledů na osly ve faktické rovině má pravdu. A K. Steigerwald jako netalentovaný režisér a užívající výhod postavení za minulého režimu nemá morální právo být rozhořčen, dokud neprovede vlastní veřejné autodafé za "minimálně" pochybení, nebo omyl. Do té doby to bude jenom lokaj a prostitut.
0/0
7.3.2006 12:56

ellukas

Tak schválně
na jakou prvorepublikovou stranu navazuje ODS?
0/0
7.3.2006 12:35

Usmolená štětina

Re: Re: Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Nannius: utřít si sýr z koutků a vypadnout
0/0
8.3.2006 11:20

Franta Sádra

Re: Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Ty jsi debil jak Rath, prostě za všechno může ODS. To nic jinyho neumite?
0/0
16.3.2006 11:42

Muslym

Re: steigeward, aneb ze zakovaneho bolsevika zakovanym pravicakem
Neschopnost vyvrátit cokoliv z toho, co pan Steigerwald napsal, je u vás až dojemná...
0/0
7.3.2006 13:59

jajaja00

Pravda pravdoucí
0/0
6.3.2006 13:57

boganek

Kadle
Kadle - a jakpak se maj Vondrovi, že jste podepsal Antichartu je mi celkem ukaradený, ale že ste psal Vondrovi pro komouše a teĎ píšete ultrapravičácké články :-)))- máte doma zrcadlo????
0/0
6.3.2006 13:22

eloš

Re: Kadle
To bych rád věděl, co je na tom článku ultrapravicové
0/0
6.3.2006 13:32

Muslym

Re: Kadle
Neschopnost vyvrátit cokoliv z toho, co pan Steigerwald napsal, je u vás až dojemná...
0/0
7.3.2006 14:00

Morland

Výborný článek
0/0
6.3.2006 12:17

Kuttlirz

Pane Steigerwalde, díky!
Opět jste uhodil hřebíček na hlavičku.
0/0
6.3.2006 11:36

karoten

Re: Pane Steigerwalde, díky!
...Kuttlirz zas hlavičkou o dlaždičky
0/0
6.3.2006 16:10

jojoj897

ale pozor pozor !!!!
tady přece vůbec nejde o pana Steigerwalda, ale o obsah článku - a je fakt, že bolševici včetně všech rudých řiťolezců jsou fašistickej póvl    
0/0
6.3.2006 11:12

hasmen

Re: ale pozor pozor !!!!
U pana Karla jde vždy o obsah článku
0/0
6.3.2006 11:13

Tokamak

Re: ale pozor pozor !!!!
pravda nebo lež, není to snad jedno, tím se nebudeme zabývat. Prostě se nám to nelíbí, a proto s tím i autorem po soudružsku naložíme
0/0
6.3.2006 11:25

hasmen

0/0
6.3.2006 11:05

Tokamak

Re: Asi třetí článek...
BL bych si zde jako podporu svých názorů nedovolil použít. Ještě jsem něco podbného našel v Literárkách, ale opět použito jako urážka místo konstruktivní diskuse nad problémem. Seriózní zdroj jsem nenašel, ale netvrdím, že tomu tak není.
0/0
6.3.2006 11:17

hasmen

Re: Re: Asi třetí článek...
Ty seznamy existují  Ale že bych pana Karla za to střílel,to ne...
0/0
6.3.2006 11:24





Najdete na iDNES.cz