Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý kamion s odpadky mířil do Česka. Prý tankovat

Hodinu po půlnoci zadrželi policisté na hraničním přechodu v Rumburku německý kamion. Bylo jim podezřelé, že páchne, přestože podle dokumentů vezl plasty. Aby se mohli dostat k nákladu, povolali celníky. Když se dostali dovnitř, podezření se potvrdilo. Našli odpadky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antichipka

Takhle ne.
To jsou svině, ty brďo.
Tak a já bych ho nechala zrovna projet, určila bych tým, kterej by měl na starosti takové kamiony sledovat a nechala bych ho ten bordel někam odvézt. V okamžiku, kdy ho někde vyklopí, bych mu nasolila takovou pokutu, ale takovou, že by si firma takového řidiče už ani neškrtla a rozmázla bych to ve všech novinách jako ostudu ostud toho kterého státu, který si z této země udělal odpadní jímku.
Tak my tu platíme, jak ti voli, poctivě každej měsíc za popelnice a tihle blbečci co? Kdepaáááák, tak lehce bych jim to projít nenechala. Ne ne.
0/0
28.2.2006 17:40

antichipka

Re: Takhle ne.
Odpad by si, pochopitelně musel opět naložit a odvézt zpět.
0/0
28.2.2006 17:42

Irish Stout

Prostřílet gumy, rozbít sklo
to je adekvátní odpověď. Není třeba do toho míchat nacionalismus, ani jiné -ismy. Floutek, který to svinstvo veze a sklopí ho u nás v lese, ví velice dobře, o co jde. Kdyby dostal ještě přiměřenou nakládačku, vůbec by neškodilo.
0/0
26.2.2006 2:32

tydýt

Zas-r-aní politruci
se-r-te si svoje srrr-ačky na svůj dvůr. Tak a je to - dvě mouchy jednou ranou.
Teď poněkud složitěji :
1.) Vážení němečtí spoluobčané, Vaše odpadky si zaražte laskavě do své p-rrr-dele, my máme svých dost !!!
2.) Vážení politruci, už si konečně polibte konečník s těmi Vašimi Agitkami. Stejně se na nás po volbách co? Vys-erete.
Takže MY VÁM TAKY !!! 
0/0
25.2.2006 22:26

petrucciani

Německý kamion s odpadky mířil do Česka. Prý tankovat
Proc Nemcum nenabidneme lehke devy z E55, jako bartrovy obchod.
0/0
25.2.2006 19:34

maly33

Neslo by zverejnit
ktera firma je v tom namocena? at uz ceska nebo germanska. Na tech papirech prece neco muselo byt
0/0
25.2.2006 16:18

Franz Josef I

...uber Alles
Ano, celníci by měli preventivne kazdemu Germanovi na hranici jednu "natankovat"
Z Nemcu se stali opravdovy socky, se vsim vsudy...
0/0
25.2.2006 15:42

ODSakEda

Re: ...uber Alles
Dle mapky se dá odhadovat, že jde o DeDeRony, tedy přesněji a nezaujatě řečeno o odpad z Německa a od nějakého nezodpovědného člověka nebo firmy, dnes sice z Německa (ne Němci, nebo dokonce Německo!, neděléte z teho mezinárodní problém, stejně tak se to nesmí navozit z Prahy!). ale ještě docela nedávno z Německé "Demokratické" Socialistické Republiky a tedy zde byla morálka za komunistů v podobném úpadku jako ještě nedávno v čSSSSSSS.....R...
  Tedy nezjednodušujte to prosím a nesvádějte někteří na TU Unii, jak nenávistní nacionalisti s chutí odvety..., když i "MY" jsme Unie!  A bohužel v EU je krom česka i bývalá DDR a PL, SK a pod. postsoc. státy a "morálka" podobná jak i současné v čR!, kde doznívá nezodpovědnost kolektivní, namísto individuální!...
0/0
25.2.2006 21:27

HU11

Já bych mu taky jednu natankoval..
Jak jsme nenáviděli Rusi, tak začneme nenávidět Nemce. Je to hrozné jak si udělali z naší republiky smetiště  To, že je tady bordel to je pravda, ale proč ten bordel ještě chtějí ještě zvětšovat
0/0
25.2.2006 15:39

Koaraeeel

Re: Já bych mu taky jednu natankoval..
správně, vzpoměňme jen na okupaci, Rusové vyvraždili Lidice a v koncentráku zavraždili statisíce českých lidí, naopak Němci nás osvobodili a vám vadí trocha smetí ze Saska.
0/0
25.2.2006 17:51

monstrum

Válka!
Myslím, že je to regulérní důvod k vyhlášení války Německu. My jim ty odpadky vymlátíme z kebulí, hned si rozmyslí to sem vozit...
0/0
25.2.2006 15:36

ODSakEda

Re: Válka!
Blbej vtip...
0/0
25.2.2006 21:28

old fashioned Vince llI.

a proč by
do CR nemohli vozit odpadky, když shnilé odpady, deklarované jako ovoce a zelenina, se v Kauflandech, Albertech a Lidlech vesele a bez protestu kupujou a pak klidně žerou???
0/0
25.2.2006 15:33

old fashioned Vince llI.

Re: a proč by
oprava: -nemohly-
0/0
25.2.2006 15:33

old fashioned Vince llI.

Re: Re: a proč by
ehhhh, bylo to správně, pak tedy "se nemohly"
0/0
25.2.2006 15:36

jojoj897

shnilé tě nikdo nenutí kupovat !
chtěl jsi ale asi naznačit, že se tam prodává nekvalitní, že  tak mně je milejší tohle "nekvalitní" jak žádné za bolševika - kapíš to  
0/0
25.2.2006 15:38

palmic

Re: shnilé tě nikdo nenutí kupovat !
Co sem pletes bolsevika? Chces jako rict ze bez tech konzumaku bysme tu meli komunismus? Ano takhle je to lepsi. Ale o tom autor prispevku na zacatku vetve snad nic nerikal....
0/0
25.2.2006 15:43

jojoj897

Re: Re: shnilé tě nikdo nenutí kupovat !
ano, máš pravdu - autor příspěvku na začátku větve neřekl vůbec nic, kromě vulgárního: klidně žerou ovoce  jinak ti to zopakuji, protože jsi evidentně dislektik a máš obtíže pochopit psaný text  Mně osobně je milejší takové ovoce jaké je k dostaní nyní v hypermarketech než mít kvalitní ovoce jako za bolševika = žádné ovoce  vidíš tam někde zmínku o tom, že bychom tady měli bolševika            
0/0
25.2.2006 15:50

petrumr

fuj
žádný psaní,nebudeme kupovat německý zboží včetně škodovek a jeto
0/0
25.2.2006 15:25

ODSakEda

Re: fuj
Piš za sebe!, co nebudeš kupovat a ne za nějaké MY...
0/0
25.2.2006 21:29

zsomr

illegal rubbish
Němci nám sem stále vozí ilegální odpad . Pokud se chcete k tomu vyjádřit , napište pár vět německému velvyslanci
Helmut Elfenkämper .
web : http://www.deutsche-botschaft.cz/EN/HOME/index.html , klikni na velvyslanectví , nebo přímý mail : zreg@prag.auswaertiges-amt.de
0/0
25.2.2006 15:01

jojoj897

Re: illegal rubbish
odesláno  
0/0
25.2.2006 15:36

paxxtor4u

Re: Re: illegal rubbish
Jelikož neumím německy,napsal jsem to english,pro pana velvyslance to bude velice hezké počteníčko:)
0/0
25.2.2006 18:49

petrucciani

Německý kamion s odpadky mířil do Česka. Prý tankovat
Nas stat, jedno velke smetiste.
0/0
25.2.2006 14:28

buranumdopamatniku

kde ptaci jsou-tam ptaci priletaji, kde bordel je, tam odpadky odhazuji
v cele stredni Evrope neni tolik prazdnych kravinu a silaznich jam na konci vsi jako v Cesku. Tento stav  vedl nektere ceske podnikavce  k dovozu odpadu. Nebo si nekdo mysli, ze nemecky ridic pojede do Cech a nebude vedet kam odpadky slozi ? .. Mimo jine, malesicka spalovna v Praze by rada odpadky dovazela, ma malo odpadu na spalovani, neni vytizena. Sotva se ozvou, dostanou hned po "kebuli". 
0/0
25.2.2006 13:14

martin_xxx

odpad
přeshraniční převoz odpadu vyjma  nebezpečného nepodléhá povolení z minist. ziv. prostr. Nikdo nedeklaroval ze odpad jde do CR nebo jine země EU k odstranení -je zakázano tento odpad skladovat? Není. Co tedy dotyčné firmy spáchali za přestupek nebo porušení zakona? Nic. Zákon je prostě děravý jak cedník. V podstatě by ještě dovozci mohli žalovat Celní správu za překážky v podnikání a ušlý zisk. Mimochodem co nám brání vozit k uskladnění odpad do Německa?
0/0
25.2.2006 12:55

me2di

Re: odpad
Nemec kterej by nam to kupoval
0/0
25.2.2006 13:02

martin_xxx

Re: Re: odpad
pokud vím u nás to nikdo nekupuje, spíš za to ještě dostane zaplaceno, proč tedy např. němec od nás nevezme
peníze za náš odpad?
0/0
25.2.2006 13:16

Vagabond_

Re: Re: Re: odpad
Proč by to proboha dělal když je to u nich dražší to je jako tahat dříví do lesa.
0/0
25.2.2006 14:38

buhvol

Re: odpad
Co nám brání v uskladnění odpadu v Německu? Asi to, co nutí německé firmy vyvážet odpad z Německa: přísná legislativa. To víš, že tamní odpad se musí povinně roztřídit?
0/0
25.2.2006 13:03

martin_xxx

Re: Re: odpad
jak je tedy možné že ho netřídí, ale vozí k nám, to se asi zas tak přísná není..
0/0
25.2.2006 13:18

buhvol

Re: Re: Re: odpad
Protože za to třídění se platí, to jseš až tak blbej? A zakazovat vývoz odpadu? Proč by to jakýkoli stát měl udělat?!?!
0/0
25.2.2006 13:53

Annazel

Re: odpad
Přečti si zákon o odpadech 106/2005... na skadování odpadu je třeba mít povolení... Tato problematika spíše spadá do oblasti přeshraniční přepravy odpadů, kterou je třeba oznámit. Jelikož tato přeprava jistě nebyla oznámena, pak není co řešit a tadá zpět do Němec...Mimochodem Celní spáva má dle výše zmiňovaného zákona rozsáhlé pravomoce, jen jich využít.
0/0
25.2.2006 13:34

martin_xxx

Re: Re: odpad
ale pokud to není označeno jako odpad, je to surovina a nemusíš nic hlásit a povolovat. Takze jestli veze hadry je to surovina idyz z odpadu ale uz to neni odpad, taky to muze byt sekáč -vim ze ve skutecnosti to tak neni ale holt podle tohoto zakona ti nic nikdo nedokaze. A celni sprava? Vsadim se o co chces ze mezi temi lidmi co to vozi jsou i celnici, kteri naopak ten kamion hlidaji aby dojel tam kam ma.
0/0
25.2.2006 13:49

houba_

Re: Re: Re: odpad
oznaceni prevazeneho zbozi sice dela prepravce, ale kontrola nalezi celnikum.
v oznaceni zbozi ma pak celnik posledni rozhodujici slovo, je tedy jeho pravomoci oznacit hadry za odpad, pokud tak budou vypadat
0/0
25.2.2006 14:02

apepi

Re: Re: odpad
ale pokud to není označeno jako odpad, je to surovina a nemusíš nic hlásit a povolovat. Takze jestli veze hadry je to surovina idyz z odpadu ale uz to neni odpad, taky to muze byt sekáč -vim ze ve skutecnosti to tak neni ale holt podle tohoto zakona ti nic nikdo nedokaze. A řekněme si taky, kdo rozhoduje o tom, zda je to zboží nebo odpad- toto může jen úředník krajského úřadu rozhodnutím. Kraj má úřední hodinyx pondělí až pátek. Celník tedy v pátek odstaví kamion, v pondělí přijde úředník a řekne, že to odpad není, na kom se bude asi tak dopravce chtít zahojit - no přeci na celníkovi, máme takové zákony, že na každý problém se musí sejít 2-3 složky aby ho vyřešily, bohužel úředníci mají na vše čas, např. napsat rozhodnutí o tom, že již nesmí dovážet na určité místo odpad jim trvá 30 dní.
0/0
25.2.2006 14:03

char77

Re: odpad
taky by to mohli začít vozit k tobě domů, když se ti to podnikaní tak líbí
0/0
25.2.2006 17:08

versoix

!!!
Tohle je jednoduchý jak facka...řidič by měl dostat pokutu aspoň 5000 euro a firma zákaz vjezdu na území ČR! Jinak se toho nezbavíme...
0/0
25.2.2006 12:54

martin_xxx

Re: !!!
a zaco bys mu to chtěl dát tu pokutu ,soudruhu?
0/0
25.2.2006 12:56

ODSakEda

Re: !!!
Není důležitý co vezu (krom nebezpečnýho nákladu (zboží jako benzin, nebo odpad jako kyseliny a pod!), ale jak s tím naložím!
  Co když poveze kamion z Wídně odpad do Waršavy přes Brno! Tak jej v Mikulově otočí???... Pokud maj podezření, maj jej sledovat! To platí i kdybych vezl odpad z Mikulova do Brna! A je jedno kdo jej veze! Nedělejte z toho mezinárodní konflikt!!!
0/0
25.2.2006 21:32

ODSakEda

NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
Není žádný Německý odpad a že jej vozí Němci! ONI a k NáM!... Tak píše nacionalista!
  Prostě nějaký člověk, firma, z Německa, vezla odpad do nějaké obce z česka! Berte to spíše geograficky a ne nacionálně!!!
  Stejně nezodpovědné by bylo chhování člověka z Prahy, kdyby to tam navozil!!!
  To není mezinároní problém!!! To je problém individuálních pochybení konkrétních lidí, lhostejno odkud jsou!!!
  NACIONALISMUS je nebezpečný nejen pro Evropu a způsobil nejednu válku! (Jugoslávie, Nigérie aj.) Začíná to u slovního osočování ONI a MY a končí u ostnatého rátu-hranic i pro nevinné lidi z česka Německa(!!!) nebo i řinčení zbraní: ONI a MY a hrrr na Ně!...
0/0
25.2.2006 12:43

buhvol

Re: NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
A to nám tu říká ODSák! ;-D
0/0
25.2.2006 12:46

ODSakEda

Re: Re: NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
Nám??? Už zase se schováváte za nějaké MY?! Nebo jste snat mluvčí čtenářů iDNES???... Piošte laskavě za sebe!!!
0/0
25.2.2006 12:49

buhvol

Re: Re: Re: NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
Píšeš to NÁM, protože nejsem jediný, kdo to tu může číst. Nějak ti to leze všechno na mozek, milej zlatej ;-D
0/0
25.2.2006 12:52

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
Necht se ale každej vyjádří sám za sebe! Manipuluješ jak Dr. železný... (taky v TV říkával jako profík manipulátor a vnucoval davu: jistě se mnou všichni (! kdyby alespon řek většiny, nebo mnozí!) souhlasíte! A jelikož šlo v TV o monolog, nešlo oponovat!...)
0/0
25.2.2006 12:59

Luo

Re: Re: Re: Re: Re: NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
Moc se mi ten tvuj nazev nelibi. Pripomina mi to tu tvou Nacionalni Socialistickou Partei z Nemecka. radej nez slovo nacionalista bych pouzil vlastenec.
0/0
25.2.2006 13:22

karelmoravek

Re: Re: Re: Re: Re: NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
no ja myslim ze odsak by mel drzet hubu, ten bordel se vozil uz za vlady jeho partaje. A vas velky vudce kral Vaclav sesty i milovany vudce Mirek Topolankuj sou oba trosku protinemecky zamereni, takze svoji oreintaci by sis mel ujasnit sam (pokud to za tebe uz Jirka Hromada neudelal :)
0/0
25.2.2006 14:46

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: NACIONALISMUS a trapné bipolární reakce politiků i čtenářů...
Je vidětr, že jsi snat nikdy nejel přes hraniční přechod před vstupem do EU! Nebo jen jako turista utratit valuty. co neštastní Inport/Exportéři a šediví řidiči z celníků vydělali!!!... Nebo jsi nikdy nic ani pro sebe nevez! To jsi pak hrdina že!... Neprovezl jsi totiž málem ani vlastní kabelu se špinavým prádlem z dovolený, podezírali nás a ponižovali, jetli jsme to nedostali jako použité ze zahraničí a nejvíc by je štvalo, kdyby zadarmo!!!...
0/0
25.2.2006 21:36

DeziderDemeter

To já bych zase zavedl železnou oponu: dráty s elektrikou, pohraničníci se samopalama, co střílí na vše co se hýbne...
0/0
25.2.2006 12:41

Guppy

Trest
Odpojil bych mu tahač a nechal návěs odtáhnout ručně...........
0/0
25.2.2006 12:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.