Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ideální politik: hulvát

Odskočte, prosím, od svých politických lásek, abyste nemuseli zbytečně zuřit, že zase někdo haní váš idol. Ať jste jakéhokoliv vyznání, jistě vám neušlo, že česká politika klesá pod jakoukoliv představitelnou bariéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kirken

Kurňa,...
...řádí tady marmeláda s cibulkou...
0/0
23.2.2006 9:47

NERATHRATHA

Re: Kurňa,...
RADĚJI MÁM POVIDLA S RUMEM - PŘÍPADNÉ POVIDLA V TEKUTÉM STAVU !
0/0
23.2.2006 13:39

Marmeladeee

PŘEDVOLEBNÍ HLASOVÁNÍ NANEČISTO
Předvolební hlasování nanečisto na www.volebnipreference.cz
Momentálně na 6. místě je Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET. Je to strana, která je neúplatná, netunelovala, nekradla, a jejími členy dle stanov nemohou být bývalí komunisté ani estébáci.
0/0
22.2.2006 19:40

Marmeladeee

Křesťanskodemokratická unie - Československá strana lidová (KDU-ČSL) a její dodnes nepotrestané zločiny, spáchané na nevinných!
Křesťanskodemokratická unie - Československá strana lidová (KDU-ČSL) a její dodnes nepotrestané zločiny, spáchané na nevinných!
0/0
22.2.2006 19:38

Marmeladeee

ZPŮSOB ZALOŽENÍ, INFILTRACE A OVLÁDNUTÍ STRANY ZELENÝCH! ZELENÍ DODNES V RUKOU VLÁDNOUCÍ (POST) KOMUNISTICKÉ KRIMINÁLNÍ FÍZLOKRACIE!
ZPŮSOB ZALOŽENÍ, INFILTRACE A OVLÁDNUTÍ STRANY ZELENÝCH! ZELENÍ DODNES V RUKOU VLÁDNOUCÍ (POST) KOMUNISTICKÉ KRIMINÁLNÍ FÍZLOKRACIE!
0/0
22.2.2006 19:38

Marmeladeee

Poslední spravedliví přichází: SNK-Evropští demokraté Jozefa Zieleniece z Moskvy a jeho spojence Jana Kasla - ex-primátora Prahy za ODS - plus KGB-GRU
Poslední spravedliví přichází: SNK-Evropští demokraté Jozefa Zieleniece z Moskvy a jeho spojence Jana Kasla - ex-primátora Prahy za ODS - plus KGB-GRU
0/0
22.2.2006 19:37

Marmeladeee

Občanská demokratická strana (ODS) a její dodnes nepotrestané zločiny, spáchané na nevinných!
Občanská demokratická strana (ODS) a její dodnes nepotrestané zločiny, spáchané na nevinných!
0/0
22.2.2006 19:36

Marmeladeee

Reformě komunistická Česká strana sociálně demokratická (ČSSD) a její dodnes nepotrestané zločiny, spáchané na nevinných!
Reformě komunistická Česká strana sociálně demokratická (ČSSD) a její dodnes nepotrestané zločiny, spáchané na nevinných!
0/0
22.2.2006 19:36

klart

Paroubek & his boys
Nedělám si iluze o našich politicích, ale z Paroubka, Ratha, Škromacha...se mně fakt dělá šoufl. Jako by si řekli :"Nic neumím, nic jsem nedokázal, budu alespoň nadutý a arogantní..." Bůh s náma a zlé pryč.
0/0
22.2.2006 11:39

pinguinone

.. politiky mame takove..
..jake jsme si zvolili..
0/0
22.2.2006 10:57

itučňák

Re: .. politiky mame takove..
Paroubka nikdo nezvolil, ten jen dvakrát prohrál senátní volby v Praze. Jmenoval ho tam zločinec Gross. Teď asi kouká, jak se vodí Paroubek se Zemanem za ručičku.
0/0
22.2.2006 14:04

celtic

tak kdo....
v Otázkách V. Moravce zvítězil....
0/0
22.2.2006 10:11

JirkaEsch

Re: tak kdo....
To nevím, ale volič vzhledem ke stylu debaty prohrál každopádně
0/0
22.2.2006 10:11

Kentus

Re: Re: tak kdo....
Jak který Tak třeba já jsem zvítězil. Sledoval jsem debatu a smál jsem povětšinu času.
 
                                           Kentus spokojen
0/0
22.2.2006 10:43

JirkaEsch

Re: Re: Re: tak kdo....
0/0
22.2.2006 10:47

Kuttlirz

Re: Re: tak kdo....
Styl debaty neustále shazoval Paroubek, když na věcné argumenty odpovídal urážkami a osobními útoky. Volič mohl zřetelně vidět rozdíl mezi oběma přístupy, takže jednoznačně užitečný duel!
0/0
22.2.2006 10:44

JirkaEsch

Re: Re: Re: tak kdo....
Jo, jasně, drtivě zvítězil věcný Topolánek, hurá, bravo.      
Zkreslené vnímání reality je jednou z největších chyb ODS a jejich voličů.
0/0
22.2.2006 10:47

Kuttlirz

Re: Re: Re: Re: tak kdo....
Drtivě ne, ale s útoky nezačínal a Paroubkova útoky ustál se ctí.
0/0
22.2.2006 10:52

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: tak kdo....
Se ctí tu debatu neustál ani jeden.
Navzdory tomu, co bys chtěl vidět ty nebo já.
0/0
22.2.2006 10:53

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak kdo....
0/0
22.2.2006 11:51

habit

Re: Re: Re: Re: tak kdo....
... nevím, odkdy se počítáš za voliče ODS, s tím v nímáním reality máš plnou pravdu - v tvém případě...
0/0
22.2.2006 11:28

Violinek

Byl by takový problém
dělat například to, že každá televizní debata by sloužila jako podklad pro další diskuzi - tentokrát ale s odborníky, kteří by všechna tvrzení politiků  uváděli na pravou míru ... stačily by třeba komentáře v novinách - podrobný rozbor prohlášení jednotlivých politiků - v čem a jak zkreslili skutečnost, kde normálně lhali atd.
0/0
22.2.2006 10:05

JirkaEsch

Re: Byl by takový problém
Debaty s experty (ale opravdovými, neangažovanými), by asi opravdu byly potřeba
0/0
22.2.2006 10:07

Deleter

Re: Byl by takový problém
ideální stav
0/0
22.2.2006 10:07

Violinek

Re: Re: Byl by takový problém
no možná je to nerealizovatelné, protože politici by odmítli chodit do diskuzních pořadů - a věřím, že v tomto ohledu by byli schopni uzavřít "kartelovou dohodu" napříč politickým spektrem :o)
0/0
22.2.2006 10:09

JirkaEsch

Btw. Deletere,
myslím, že socani vládli už dost dlouho a že i z politického hlediska by prospělo střídání. Ale za ODS? To je lepší je nechat vládnout dál, ODSka na sobě musí ještě hodně pracovat!
0/0
22.2.2006 9:54

Deleter

Re: Btw. Deletere,
To je též možné. Nicméně ODS nemůže čekat, že bude vládnout sama, jak to nyní v podstatě ČSSD činí, s podporou KSČM.
0/0
22.2.2006 9:58

Violinek

Re: Btw. Deletere,
nechat vládnout dál sociální demokracii? podle mého názoru je teď úkolem číslo jedna reforma zdravotnictví a reforma důchodů a strana, která se o nic takového nesnaží, je pro mě naprosto nevolitelná
0/0
22.2.2006 9:59

Deleter

Re: Re: Btw. Deletere,
Problém je, že politici nemají reálnou snahu být prospěšní této zemi; a pokud už nehrabou přímo pod sebe, tak je jejich cílem jenom znemožnění protivníka. Napříč "spektrem".
0/0
22.2.2006 10:03

JirkaEsch

Re: Re: Re: Btw. Deletere,
0/0
22.2.2006 10:05

Violinek

Re: Re: Re: Btw. Deletere,
ten pesimismus nesdílím. pořád věřim, že už kvůli osobní ješitnosti (aby se o nich jednou mluvilo dobře, nejlépe ve spojení s nějakým významným, pozitivním činem) chtějí přece jen něco "dokázat" ... a ne všichni jsou úplní trotlové, takže pořád doufám, že obě tyto reformy po volbách proběhnou (nejlépe v režii kdu, ods + možná další menší pravicové strany)
0/0
22.2.2006 10:07

Deleter

Re: Re: Re: Re: Btw. Deletere,
No jistě, že ne všichni. Ale je tu pořád cítit takové to lpění na funkci a hlavně, sestavování kandidátek pod taktovkou výkonných výborů se mi příliš nelíbí.
0/0
22.2.2006 10:11

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Btw. Deletere,
V tomhle s tebou naprosto souhlasím. Nebetyčně mě irituje, jak nám voličům stranické sekretariáty s až neuvěřitelnou drzostí neustále cpou Tlusté, Lachnity, Kalousky atd. s vědomím, že je to jedno, "jak ty blbci budou volit, dáme ho na třetí místo, ať se tam Franta/Pepa atd. dostane." 
0/0
22.2.2006 10:16

Kuttlirz

Re: Btw. Deletere,
To je neuvěřitelné! Pokud za socanů nastal dlouhodobější růst, je to pouze výsledek úspěšné privatizace a restrukturalizace z dob vlády V. Klause. Zeman neudělal nic, prodej bank už byl připraven už před ním, jenom to všechno prodražil (státní záruky ČSOB apod.), rozházel nesmyslné pobídky investorům, kteří by přišli stejně kvůli naší zeměpisné poloze a dobře zreformované ekonomice v 90. letech.
0/0
22.2.2006 10:04

JirkaEsch

Re: Re: Btw. Deletere,
Tak tohle opravdu nemůžeš myslet jinak, než v žertu.
0/0
22.2.2006 10:06

Kuttlirz

Re: Re: Re: Btw. Deletere,
Nežertuju. Věřím ale víc statistickým číslům a vlastním očím, než pohádkám Miloše Zemana o spálené zemi. Byly vždy pitomé, stejně jako ta poslední o Špidlově sebevraždění.
0/0
22.2.2006 10:37

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Btw. Deletere,
Poslední žvatly Zemana nelze brát vážně, to je produkt uražené ješitnosti.
A statistická čísla? Nebyl to Zeman, kdo zakončoval své vládnutí růstem HDP okolo nuly (tuším, že dokonce s poklesem).
0/0
22.2.2006 10:43

Kuttlirz

Re: Re: Re: Re: Re: Btw. Deletere,
Recese z roku 1998 ( - 2,3%) byla výsledkem vnějších vlivů, což přiznávají materiály ČNB i dnešního Sobotkova Ministerstva financí. Jinak třeba v roce 1995 dosahoval růst dosud nepřekonaných + 6,4%.
0/0
22.2.2006 10:49

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Btw. Deletere,
Jasně, vnější vlivy.
No já bych spíš řekl, že nepovedená privatizace a transformace patří mezi vlivy vnitřní, nevím, co je na tom vnějšího.
0/0
22.2.2006 10:53

Deleter

Úspěchy ČSSD
opilecké zahajování staveb dálnic
vytrvalý tlak na živnostníky a drobné podnikatele
vytrvalá snaha o sestavení alespoň nějaké reformy zdravotnictví, následované hurónským smetením téže ze stolu
vytrvalé tvrzení o zbytečnosti přípravy důchodové reformy
dotování zahraničních montoven na úkor rozpočtu (daňové prázdniny apod.)
vytrvalé střídání vlád - protože je zřejmé, že než se noví ministři usadí ve funkcích, budou zřejmě opět vyměněni a nestihnou toho tolik pokazit, či alespoň rozkrást.
0/0
22.2.2006 9:40

Deleter

Vážený pane JirkoŠ,
Vysvětlete mi prosím, jak moc Zeman a jeho následovníci postavili ČR na nohy? Vzhledem k vašemu provozně-ekonomickému vzdělání to jistě nebude žádný problém.
Připomenu jen, že do nástupu ČSSD se zvládly jen takové drobnosti jako přechod od centrálně plánovaného na tržní hospodářství, část restitucí, část privatizace, konvertibilita měny, restrukturalizace průmyslu na smysluplná odvětví atd.
To, že lidé nechtěli dál "utahovat opasky" a odstavili Klause od vládní moci, je demokratické. To, že nyní ti samí (vás vyjímaje) řičí nadšením nad úspornými opatřeními socanů (předvolební sliby vyjímaje) je nepochopitelné.
 
0/0
22.2.2006 9:34

JirkaEsch

Re: Vážený pane JirkoŠ,
Vážený deletere, už jenom to, že píšete, že se zvládla privatizace a restrukturalizace průmyslu, svědčí o:
a) Vaší nedostatečné informovanosti
b) neschopnosti interpretovat holá fakta, která hovoří jasně:
privatizace a s ní ruku v ruce jdoucí restrukturalizace v režii VK a ODS byla naprostou katastrofou, nechápu, jak si vůbec někdo může dovolit tvrdit opak! Neříkám, že vše za Klause bylo špatné atd., ale v těchto klíčových aspektech transformace prostě on a jeho vlády SELHALY, stejně jako v duchu svého zvráceného chápání slova "liberální" VK naprosto rezignoval na budování právního prostředí, což "ve finále" situaci ještě zhoršilo.
Co udělal Zeman? Především demontoval bankovní socialismus, který reálně ohrožoval bankovní sektor a celé hospodářství ČR, dále bych výrazně pozitivně hodnotil investiční pobídky a hlavně jeho vlády začaly konečně "věnovat" potírání hosp. kriminality.
0/0
22.2.2006 9:46

Deleter

Re: Re: Vážený pane JirkoŠ,
Ano, akci "Čisté ruce" mám v živé paměti...
0/0
22.2.2006 9:50

JirkaEsch

Re: Re: Re: Vážený pane JirkoŠ,
To byla spíš propaganda, nicméně v reálu došlo k nárůstu vyšetřovaných hospodářských deliktů o DESÍTKY PROCENT!!! Snad si nemyslíš, že z roku na rok začali lidé mnohokrát více tunelovat atd.
Nezačali, to se jenom projevila alespoň elementární snaha toto postihovat. Nrozdíl od "neznám špinavé peníze", "musíme zhasnout" atd.
0/0
22.2.2006 9:52

Deleter

Re: Re: Re: Re: Vážený pane JirkoŠ,
Ano, to je reálně možné. Ovšem argument "neznám špinavé peníze" je hodně ubohý, ačkoliv Klause ani Vespasiana nějak zvlášť nemusím. "Zhasínáme" pořád, viz aféry ministrů Zgarby, Palase ... a nic. Ale co jsou to dvě miliardy, když soused od vedle se zřejmě nakradl na ojetou oktávku, že.
0/0
22.2.2006 9:57

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane JirkoŠ,
To je zásadní omyl, kterého se řada voličů ODS, včetně tebe, dopouští, Deletere. Pochopitelně, lidé jako Zgarba a Palas nemají v politice, co dělat (ostatně jsou z ní většinou odejiti), selhali a musí odejít, ev. být vyšetřeni a potrestáni.
ALE ZA VK SE ZHASÍNALO TAK, ABY MOHL KRÁST TÉMĚŘ CELÝ STÁT! Je snad naprosto zjevné, že pořád pro ČR mnohem menší zlo pár selhávajích jedinců, než celý systém nastavený na tolerování zlodějin ve velkém, které mj. ČR přivedly tam, kde v r. 97 byla.
Nechť jsou z činnosti pánů Zgarby atd. vyvozeny politické důsledky i od voličů pro socdem. Ale dokud se ODS jasně nevyprofiluje tak, aby bylo zřejmé, že zase nezavede divoký kapitalismus jako v 90´s, tak je pro mně pořád menší zlo Zgarba s Palasem, protože jejich zlodějiny mně sice s*rou, ale vím, že hospodářství ČR nepoloží.
0/0
22.2.2006 10:04

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane JirkoŠ,
OK.
0/0
22.2.2006 10:08

Kentus

Hmmmm...
Pan Steigerwald se mýlí, řekl bych. Ono to není o nabídce, nýbrž o poptávce. Kdyby ti řvoucí hulváti (v tom s ním souhlasím) nebyli chtění, nikdo by je nevolil. Tenhle článek se tak stává pouhou mediální zkratkou informovaného nezaujatého novináře.
  
                                        Kentusův úsudek
0/0
22.2.2006 9:27

Hans59

Sluha jako charakter
Potíž je v tom, že novináři jsou skutečně póvl (viď socialistický a neschopný režisér), jsou propagandističtí nadšení neumětělové neznající a nectící žurnalistickou praxi o etice nemluvě, píšou o morálce do ukradených novín a o kriminálnících jednou jako důvěryhodných ctěných lidech, podruhé jako o svoloči, se kterou se paktuje vládní strana. Přitom plánovitě zapomínají, že veškeré mafiánské styky a vůbec vznik zločinců -miliardářů jím umožnila právě vláda strany, kterou propagují a de fakto pomáhají v její instalaci, PROTOŽE DANÝ STAV ZA ODS JÍM TAKY VYHOVOVAL A OPĚT SI HO PŘEJÍ. A nejenom póvl, ale sluhové, naučeni bývalým režimem sloužit do roztrhání. Toť charakter moralizujících směšných sluhů.
0/0
22.2.2006 9:13

Deleter

Re: Sluha jako charakter
   
0/0
22.2.2006 9:42





Najdete na iDNES.cz