Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobce znovu odložil případ Berdárovy střelby

Bývalý ředitel Českého Telecomu Gabriel Berdár nespáchal trestný čin, když loni střílel po autě nevinných mladíků. Potvrdil to okresní státní zástupce a případ i napodruhé odložil. Berdár mladíky považoval za útočníky, kteří ho chvíli před tím napadli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mpscz

Jen tak dal...
Dalsi hrebik do rakve KSCSSD.
0/0
18.2.2006 10:12

loster

Berdáre,
ty ku*do zku*vená,příště ti dám na budku tak,že se z toho už nespamatuješ.
0/0
18.2.2006 9:26

Oktan

hnus a hanba
Jak je možné,že mu to prošlo  Názorná ukázka poměrů v této zemi. Dostal před domem po makovici a pak střílel po nevinných lidech, o kterých si myslel,že jsou to ti, co ho napadli. Tak  tohle se mělo posuzovat jako pokus o vraždu a to dvojnásobnou, nepletu-li se  U normální kusovky by  to tak 100% bylo. Dostanu-li přes hubu a pak uvidím někoho podobného útočníkovi, mohu beztrestně střílet  Ano, mohu a nechť si každý soudce zapíše za uši jméno Berdár  a vybaví si jeho kauzu při posuzování podobných případů.
0/0
18.2.2006 0:28

Savimbi

Re: hnus a hanba
Souhlasím, jen bych opravil: on neviděl někoho podobného! On totiž do dneška neví, jak ten co mu dal na budku vypadal!
0/0
18.2.2006 11:08

Kaja God

No jen tak dál
Jsem vskutku rád, že pan Berdár je očištěn od všech těch nařčení, že pod vlivem emocí začal střílet na adolescenty. Jinými slovy mohl je i zabít a byla by to jistě podle našich soudů sebeobrana. Již delší dobu sleduji, že žiji ve státě, kde je vše možno resp. "kde zítra znamenalo již včera". Jen chci vidět kdy se mi omluví ČT za to, že dala prostor tomuto individuu (Berdár) v otázkách Václava Moravce, aby se obhajoval... jinak budu považovat ČT za vyděrače stejně jako vládu, která zde již osum let vládne!
0/0
17.2.2006 22:04

Homer1

Peníze nesmrdí
0/0
17.2.2006 20:50

wwwand

Marťani
Kdepak, oni ho nestíhají, protože je to také jedna z obětí maťanů. A nebo je sám Marťan.
0/0
17.2.2006 20:46

edik2

Berdár
Má prachy,tak si může dělat co chce.Tak je totiž v tom našem státě zvykem.
0/0
17.2.2006 20:43

Bagoun

Re: Berdár
To víš. S bonusem 100mega za privatizaci se už dá lecos koupit. Vraždu lze sehnat na inzerát prej už od cca 20000 KČ, tak proč neuplatit nějakej miniproces
0/0
18.2.2006 10:27

Jonathan 007

:-(
dobrá levá sviňárna . . .
0/0
17.2.2006 20:39

JVP

Jsme si všichni rovni, ale někteří si jsou rovnější
kdyby byl kdokoliv z nás na jeho místě, šli bysme na beton sedět. A podle mě poprávu.
To projíždějící auto ho nemohlo nijak ohrožovat, pokud tedy nestál uprostřed silnice. A to, že kolem mého domu projede auto, není důvod k tomu, abych po něm střílel.
0/0
17.2.2006 19:45

Coolll

Co takhle zazalovat statniho zastupce..
0/0
17.2.2006 19:11

občan z kraje města

ta zloba lidí je děsivá
Na rozdíl od většiny diskutujicích jsem rád, že to tak dopadlo. Stejně jsem rád, že zrušili obvinění toho důchodce co vytáhl pistoli na útočníka co ho napadl. Ať už je Berdár jakýkoliv, dostal večer při příchodu domů železnou tyčí po hlavě, když pak potkal ty dvě individua ze strachu střílel. Myslím, že by se tak zachovala většina normálních lidí, zkuste se vžít do té situace. Shodou okolností tou cestou jezdívám na kole. Je úzká pro dvě auta a vede jenom k vilkám a některé byly rozestavěné. Ti hoši tam jeli 100% na nějakou čórku. V té oblasti se ztrácí stavební materiál, hlavně měď. Ani jeden z nich nikdy nepracoval, z čehopak jsou asi živi. Spíš mě děsí, že pachatele přepadení policie už nikdy nezjistí. 
0/0
17.2.2006 18:51

Stir78

Re: ta zloba lidí je děsivá
Jestli to jsou zlodeji, souhlasim s tim, ze kdyby zemreli, jen dobre. Ale ne takhle! To hovado Berdar proste nestrilelo v sebeobrane, ani nevidel po utoku je odjizdet. Proste si neco myslel a zacal palit. Tak to proste nejde! Priste to mzzes byt taky ty, kdyz pojedes okouknout svou stavbu!
0/0
17.2.2006 18:58

nnattalli

Re: Re: ta zloba lidí je děsivá
mne jen stve, ze to hovado si narozdil od kohokoli jineho mimo vyvolenych (dostatecne zlodejnama zazobanych) muze dovolit cokoliv
0/0
17.2.2006 19:22

orbital

Re: ta zloba lidí je děsivá
když pak potkal ty dvě individua ze strachu střílel  -  
on je potkal po několika kilometrech od místa činu když jel do nemocnice, nechápu že někomu přijde normální střílet po autě které se mi nezdá :(
0/0
17.2.2006 19:21

Thorough

Re: ta zloba lidí je děsivá
Vůbec nejde o to proč tam byli, co tam dělali a jestli to byla dvě individua. Z pohledu Berdára to v daný okamžik byl vůz ve kterém jeli dva mladí lidé a klidně to mohli být synové některého z majitelů stavby - Berdár po nich začal bezdůvodně střílet - o to jde.
0/0
17.2.2006 19:26

231

Re: ta zloba lidí je děsivá
Tak buďte rád, že jste tam tudy nejel, v době, kdy berdár střílel. Mohl by Vás považovat za komplice a prásknout si i po Vás.
0/0
17.2.2006 20:01

Savimbi

Re: ta zloba lidí je děsivá
Podle toho co píšeš, občane, jsi dostal tou tyčí do palice Ty. I kdyby nějak měli ti hoši souvislosti s údajnými krádežemi čehokoliv, v žádném případě neměli souvislost přepadením Berdára. To jim nedokázala ani policie! Potom nechápu, na jakém základě mohlo být střelecovo obvinění zrušeno. Nemůže totiž být možné, aby někdo prostě jen z pocitu, že se jedná o předchozí útočníky (střelba se odehrála až desítky minut po přepadení!) začal střílet po lidech. Nejsme na divokém západě proboha! A ani Berdár v tomto případě nemůže brát zákon do svých rukou. Útok již dávno netrval takže se o nutnou obranu nemohlo jednat!
0/0
17.2.2006 22:49

Ahasver

Na bliti.
0/0
17.2.2006 18:39

siskol

Berdár je kamarád mafiánské KSČSSD a Rocco Paroublbka
Vy už si nepamatujete, kdo Berdára navrhnul a držel na Českém Telecomu, přestože neměl výsledky  No přece křišťálově čistý Sranda Gross, uslzený vojín Tvrdlajs a nejchytřejší Rocco Paroublbek
Pak nemusíte uplácet nikoho, stačí, když Roccův poskok zavolá a vše je zařízeno...
0/0
17.2.2006 18:35

nnattalli

Re: Berdár je kamarád mafiánské KSČSSD a Rocco Paroublbka
je to furt zoufale stejne nechapu kde furt berou volice
0/0
17.2.2006 18:41

Tomáš Nemravný

Re: Re: Berdár je kamarád mafiánské KSČSSD a Rocco Paroublbka
Co je na tom nepochopitelného? Inteligence lidí se pohybuje od podprůměrné přes průměrnou až na nadprůměrnou, podprůměrně inteligentních je cca 23%, a to na chlup souvisí s preferencemi KSČSSD, ne?
0/0
17.2.2006 20:38

odesák

Berdár asi uplácel...
Státní zastupitelstvo neměří všem stejně.V daném případě jde jasně o korupci.Berdár na to má.
0/0
17.2.2006 18:27

Stir78

Ruka ruku myje...
... a normalni clovek blije... :-/
0/0
17.2.2006 18:24

Stir78

Re: Ruka ruku myje...
Doufam, ze priste dostane pres drzku tak, ze si uz nezastrili, hajzl jeden hnusnej...
0/0
17.2.2006 18:25

nnattalli

Re: Re: Ruka ruku myje...
Treba pojede za teplem:-)
0/0
17.2.2006 18:26

nnattalli

ma prachy
tak se to smete
0/0
17.2.2006 18:23

LanceA07

Kulka do hlavy
a byl by od těch šmejdů pokoj.
0/0
17.2.2006 17:50

Notch Johnson

To je ale smejd ten Krejci
0/0
17.2.2006 17:46

cekon

Mafie
Všichni přece dobře ví, že tenhle ten východňár byl 100% člověk standy křišťálového. Proč se nějaká kreatura stala generálním telekomu, která dokonce vyštvala ředitele eurotelu Valeskiho? Na to si už jistě každý odpoví sám. Zvláštní je, že nejvyšší státní zástupce má na věc jiný názor a nejnižší státní zástupce pořád opačný ..
0/0
17.2.2006 17:37

Bagoun

Šílenec
Moc bych se divil kdyby ten psychopat, pod kterým firemní kultura v Telecomu spadla na tu nejnižší možnou mez byl snad za to potrestán. A už vůbec bych se nedivil, kdyby nebyl potrestán ani po zastřelení někoho z těch kluků.
Ty vazby na pohlaváry ČSSD tam prostě jsou a stále přetrvávají....
Telefónika bude mít sakra hodně práce firmu po Berdárovi desinfikovat
0/0
17.2.2006 17:25

LanceA07

Re: Šílenec
Do žaludku litr acetonu a do prde.. granát...co vy na to?
0/0
17.2.2006 17:56

Bagoun

Re: Re: Šílenec
Dobrej nápad, ale jak to nahrát, aby to vypadalo jako sebevražda
0/0
18.2.2006 10:22

MekGajvr

Berte to tak
Nějaká spravedlnost tady přece jenom je - že dostal tenkrát parádně po tlamě...!
0/0
17.2.2006 17:07

malvino

Fakt divný
Já jsem laik, ale myslím že tohle před soud jít mělo. Tam by měl Berdár zaplatit nějakou spíše symbolickou pokutu - vzhledem k polehčujícím okolnostem - chvíli před tím dostal tyčí do hlavy - ale tohle je prostě výsměch. Já nevím, takovýhle státní zástupce by měli dát na nějaký, alespoň internetový pranýř, jméno fotka a tak abysme viděli jak takovej hulibrk vypadá.
0/0
17.2.2006 17:05

wwwand

Nezávislost
U nás už jsme tak daleko, že na zákonech je nezávislá jak justice a policie, tak už i státní zástupci. Zákonodárci jsou pro jistotu úplně mimo díky imunitě, dosazená finanční oligarchie je zase nedotknutelná díky penězům. Takže v tom svrabu zůstane zase jen ten sprostý lid.
0/0
17.2.2006 17:04

wwwand

Berdáth
A tenhle usměvavý kovboj je z líhně KSČM, ČSSD nebo US-DEU? Nebo je to snad 4 syn Kim-ir-sena?
0/0
17.2.2006 17:01

Bagoun

Re: Berdáth
Omyl. Je to levoboček Grosse
0/0
17.2.2006 17:26

nechteny_fotruv_levobocek

Re: Re: Berdáth
bych se mohl klidně nasrat
0/0
17.2.2006 17:52

LanceA07

Re: Berdáth
To je vejškrabek po Leninovi...
0/0
17.2.2006 17:57

Bonelord

Jo, PET V CESKYCH NA STOLE!
No kdyby tenhle slovenskej zmetek rozstrilel auto s tim statnim zastupcem, tak by to mozna vnimal jinak. ikdyz penize jsou mocny argument. To pako mohlo zastrelit kohokoli z nas a je to v poradku.  Myslim, ze by nekdo mel proverit majetkove pomery a zdravy rozum pana statniho zastupce.
0/0
17.2.2006 16:54

Thorough

Ohrožování zbraní je legální?
I když si stokrát budu myslet že střelba byla legální, tak ale Berdár na ty kluky po střelbě mířil zbraní a zadržel je až do příjezdu Policie - to by bylo OK jen kdyby páchali tr. čin nebo to bylo těsně po spáchání. Když půjdu za někým do bytu vymáhat prachy, budu mu střílet do zdi a dělat na něho nátlak tak mi vlastně stačí zlegalizovat to tím že zavolám policajty a budu se tvářit že si myslím že jsem zadržel pachatele tr. činu.
0/0
17.2.2006 16:51

Thorough

Re: Ohrožování zbraní je legální?
navíc nutná obrana je "..čin jinak trestný, kterým někdo odvrací přímo hrozící nebo trvající útok..." - což si nemyslím že je případ Berdára
0/0
17.2.2006 16:55

Zelenej Raul

Jinými slovy...
Střílejte na každého, kdo se vám nelíbí a nic se vám nestane, váš Kocourkov!
0/0
17.2.2006 16:49

siskol

Re: Jinými slovy...
i do Rocca
0/0
17.2.2006 16:52

Zelenej Raul

Re: Re: Jinými slovy...
Když pak zavoláš policii a vysvětlíš jim, že jsi měl velmi naléhavý pocit ohrožení, což by v jeho případě bylo i namístě, tak klidně... ;o)
0/0
17.2.2006 16:55

siskol

Re: Re: Re: Jinými slovy...
0/0
17.2.2006 18:32

merrygold

výtržnictví
Zajímavé, chlap, který střílel údajně po "dětech", je zavřený, to nebylo výtržnictví?
0/0
17.2.2006 16:49

Honza05

stupeň a vážnost reakce nejvyšších představitelů
stupeň a vážnost reakce nejvyšších představitelů (je) bude přímo úměrná stupni jejich zainteresovanosti........
0/0
17.2.2006 16:41





Najdete na iDNES.cz