Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozvod je týrání, říkají děti

MF DNES výpočtem z různých statistik zjistila, že v rozvedené rodině žije každé čtvrté dítě v Česku. Podle počtu rozvodů patří Česko ke špičce v Evropské unii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

miciangora

vidím to takhle
když odejde muž od rodiny a nechá ženu a děti bez prostředků je to proto , že: 1) ho nechápala
2)že neuměla hospodařit(tj. chtěla po něm, aby přispíval na domácnost, 3) neuměla si zorganizovat práci (tj. trvala na tom, aby si aspoŇ UKLIDIL po sobě a když už to ne, dal svý špinavý ponožky do koše na prádlo) ,4) nedostatečně vychovávala děti (tj. občas po nšm něco chtěly, nebo měly průšvih ve škole, nebo neposlouchaly jak cvičený vlčáci), špatně vařila,(tj neměli každej den biftek ale třeba krupikaši, nebo dušenou mrkev s bramborem, 4) nedbala o sebe (našel si prsatou blondýnu od nich z podniku)
0/0
12.2.2006 15:17

miciangora

Re: vidím to takhle
no a když opustí muže žena, tak proto, že to byla k..va, která si mjuže nevážila a jen ho chtěla orást a vůbcd to byla frigidní feministka, která by chtěla jen vládnout
0/0
12.2.2006 15:27

Miss Marple

Re: vidím to takhle
Tak jako Hekynen nema rad zenske, tak vy nemate rada chlapy.
Boze lidi, trosku sebevedomi a radosti ze zivota. Tady je to samej zapsklej ...
0/0
12.2.2006 15:44

miciangora

Re: Re: vidím to takhle
hahahaha no to bys byla překvapená, jsem po třetí vdaná a vychovala jsem dva synky...ale jsem realistická a překládám si zdejščí příspěvky do češtiny hahahahaha
0/0
12.2.2006 15:48

Miss Marple

Re: Re: Re: vidím to takhle
Tak to je jen dobre. Je videt, ze neztracite duveru a jste schopna opakovane zkouset.
0/0
12.2.2006 16:07

macovka1

Rozvést se vám pomůže každý
Když jsem já pochopil, že situace v mém manželství je natolik kritická, že bude nutné jí řešit, začal jsem hledat nějakého odborníka na partnerské vztahy. Nějakého jsem našel. 50 km od bydliště, objednání měsíc dopředu. Zato advokátů, kteří vás rádi za vaše peníze rozvedou všude spousty. Asi pomáhání lidem tolik nevynáší. Tipněte si, jsem rozvedený?
0/0
12.2.2006 9:36

mildapr

celý problém
je v tom, že rodinu řídí 2 rovnoprávní vedoucí. Už jste to zažili někdy třeba v práci? Aby nebyl někdo, kdo bude mít definitivní poslední slovo, kdo rozhodne?
0/0
11.2.2006 22:07

miciangora

Re: celý problém
celý problém není ve vedení dvou vedoucích, ale  vtom, že mnoho lidí netuší, že existule slovo spolupráce.
0/0
12.2.2006 10:02

Fionna

Mohla jsem se mít fajn,
kdyby se naši rozvedli, takhle jsem musela celé dětství doma trpět
0/0
11.2.2006 17:41

Michalll

česká nefunkčnost se řeší nefunkčně zneužíváním
zdraví není pouze ve střevech, je to i sociální faktor...zatímco střeva se napravují celkem úspěšně, v té sociální dimenzi to jde ztuha, snad nějaký brutální televizní seriál je tím pokusem, bohužel spíše opět jen zneužívajícím a poškozujícím...nelze posílat peníze všem lidem, lze však mnohým nabídnout skutečnější řešení...nejen roomster je lepší než klasická škoda 120, podobně i strategie uzdravení vztahů komunisty diletantsky spíše demontovaných
0/0
11.2.2006 14:54

sikorski

paní psycholožka má vždycky pravdu
ano, hádali jsme se, vadilo mi spoustu věcí. nejdříve jsem se snažil řešit její zálety po dobrém, pak už mi došla trpělivost a docela sprostě jí vynadal. reakce? sbalila si věci (včetně mého syna) a vypadla k rodičům. je to smutné, ženy už nemají respekt a ve svém muži vidí zdoj peněz a nikoli autoritu. podruhé se neožením, howgh
0/0
11.2.2006 13:41

Michalll

Re: paní psycholožka má vždycky pravdu
právě, nikoliv věci A syna, ale věci včetně.....
0/0
11.2.2006 14:55

2Mac7

Re: paní psycholožka má vždycky pravdu
ani respekt ani autorita není nic automatického , člověk si obojí něčím musí zasloužit .
0/0
11.2.2006 19:16

daadyy

Re: Re: paní psycholožka má vždycky pravdu
přesně tak. některý chlapi si myslí, že když si vezmou ženu za manželku, že jim bude sloužit atd. a pak tomu ještě říkají autorita a úcta-hahaha...
 
 
0/0
11.2.2006 21:20

Hekynen

Re: paní psycholožka má vždycky pravdu
á další bratr ve zbrani! Jens tím rozdílem, že jí se mne podařilo vyštvat a bez mého syna; nakonec to nedopadlo tak zcela blbě, vybojoval jsem si střídavou péči. Měl jsem jí tehdá jednu uvalit; sama mi to dokonce řekla - ne teda tehdá, ale až po "rozvodu" (stále ještě nejsme, ona to ještě ani nepodala; ale těhotná už je). Občas je asi potřeba někoho "probrat" ručně. Bohužel jsem se kdysi zařekl, že ženu NIKDY neuhodím. Byl jsem mladý a blbý...
0/0
12.2.2006 9:29

Rada8

Re: Re: paní psycholožka má vždycky pravdu
proč by se rozváděla, když je těhotná? podle zákona jsi otec ty
0/0
12.2.2006 15:21

miciangora

Re: paní psycholožka má vždycky pravdu
zdroj peněz???? No tos mě rozesmál!!!
0/0
12.2.2006 9:39

antichipka

" rodina"
Dobře, tak nám tady pí. psycholožka řekla, co je pozitivního na tom nejhorším v rodině. S tím, co naznačila, souhlasím. Pro mne také bylo rozhodně lepší, když se matka s otcem alkoholikem rozvedla. Ale opět se řeší něco, co je. neřeší se, jak tomu předejít, co udělat, aby se lidi snášeli víc a ustal ten praštěný názor téměř 99% mužů a již méně žen, tipuji, kdy je vše benevolentní, vše se může, žádná páteř, žádné vlastní zásady a vychování a rozhodnutí - chci vybudovat zázemí, mít rodinu a vést ji podle svého nejlepšího snažení a umu. Dnes funguje: Problém? C he! To nemám zapotřebí, takových na světě je...A bohužel se s tím už setkávám i u starší generace. Už se nic nebere vážně.
0/0
11.2.2006 12:40

antichipka

Re: " rodina"
Takových na světě je - myšleno potenciálních partnerů. A taky je většina mužů na můj vkus značně promiskuitních. Co můžu chtít, když se támhle v reality show značně podivují, když muž vydrží 100dní bez sexu? Jakýkoli čas musí umět vydržet bez sexu! Někdy mám pocit, že jsme národem tak benevolentním, že nás od prosťoučkých zvířátek v přírodě nic nedělí a nemáme právo nazývat se homo sapiens. Kdo nepozná odříkání, nikdy si nebude vážit toho, co má...Na druhou stranu, můj osobní dojem je, že muži jako takoví vymřeli někdy v 60.letech někde v amerických dobytčích farmách. (Ale možná to způsobily jen reklamy na Marlbora, která nekouřím :)
0/0
11.2.2006 12:46

Vipeeer

Re: Re: " rodina"
Myslím, že by jsi měl paní doktorku navštívit, možná ti pomůže :-)))
0/0
11.2.2006 14:49

Michalll

Re: " rodina"
všeobecná řešení, asi jako hnojení zahrádky je doporučeníhodné pro celou vlast, bohuželrodina  je citlivější individuelnější zranitelnější věc než hlína kultiuvovaná televizním expertem.receptářem..(to byla navíc náhradní tvořivost, když podnikali jen zločinci...
0/0
11.2.2006 14:57

wwwand

To u homosexuálních RP nehrozí
Děti nemají a tak tu není žádné ohrožení při rozvodu. Výhoda, ne?
0/0
11.2.2006 10:09

Pilat

Re: To u homosexuálních RP nehrozí
sposta homosexualu ma deti z predchozich manzelstvi ... vztahu. Homosexualove jsou vice promiskujitni a rozchazeji se casteji, jejich rozchody jsou stejne a vice dramaticke jako heterosexualu. Konecne jses zase neco dozvedel
0/0
11.2.2006 10:24

wildge

Re: Re: To u homosexuálních RP nehrozí
Odkud ty moudrosti beres?
0/0
11.2.2006 10:59

wwwand

Re: To u homosexuálních RP nehrozí
Jediné důležité opatření by bylo, aby se do péče homosexuálního páru svěřovali jen děti stejného pohlaví, respektive stejně vnímaného. To zn. že páru mužů by se mohli svěřit pouze holčičky a naopak páru žen pouze chlapečci. Pak by nehrozilo, že by na ně negativně působili, protože by šlo o jedince mimo okruch jejich sexuální orientace.
0/0
11.2.2006 12:01

martixy

Hmm
Proč se lidé žení a vdávají, když se jich 50 % zase rozvede...poblouznění, hormony, růžové brýle, blbost a naivita mládí ? Je to jako vsadit na ruletě na červenou nebo černou...
 
0/0
11.2.2006 9:02

udolak

Re: Hmm
Nikoli. Je to způsobeno lživým přístupem k partnerovi.
Řekni partnerovi, aby s tebo založil rodinu, postavil dům, zařídil chatu a až to bude všechno hotové, že se s ním rozvedeš.
Myslíš, že nějaký chlap by si takovou ženskou vzal, kdyby věděl, že předem počítá s rozvodem ?
Ale jelikož uvěří lhaní těch dívek jak ho mají rády a láska až za hrob, blbec to udělá a neprověří si tu dotyčnou.
Manželství není jen o krásných chvílích kdy se daří. Jsou to i období těžká. A pro ta těžká období nejsou dnešní ženy charakterově vybaveny.
0/0
11.2.2006 9:19

wolant

Re: Re: Hmm
A jak si ji chces prosimtebe proverovat?
0/0
11.2.2006 9:32

NORDMAN

Re: Re: Hmm
Takovych stetek je dost. Tady v republice maji asi centralu...
0/0
11.2.2006 9:35

oprudil

Re: Re: Re: Hmm
0/0
11.2.2006 9:53

Hekynen

Re: Re: Hmm
Na to můžu jenom říct Amen. Ještě bych dodal - s náhradníkem si pořídí dítě, jehož otec jsem ale ze zákona já, protože nejsme (ještě stále) rozvedeni; panička na to nespěchá, proč taky. Já už tam "neotravuju", dítě máme nějak vyřešeno (střídavá péče; ne ale na papíře), bydlí dál v našem baráku za 2,5m (já si musel pořídít), ale zůstává mi vyživovací povinnost (bohužel nejsem flákač), dluhy atp. Zkrátka ona v poho a já v pr... Už nikdy více. Žádné manželství, co je moje je moje, co je tvoje je tvoje, dětí už mám (to jedno moje mi bohatě stačí); a ne že zase budu pěl let dřít a zůstaly mi jen dluhy... Šu_k.at se dá i bez papíru a k ničemu jinému ty ženské nepotřebuju.
0/0
11.2.2006 10:07

2Mac7

Re: Re: Hmm
a zase jeden ublížený , ještě že muži jsou charakterově vybavení ....víte dnes už ani zdaleka všechno nefinancuje muž , takže jaké , že muž postaví dům, zařídí chatu ? A ono i tu rodinu zakládají oba ,nejen muž.
0/0
11.2.2006 10:47

Hekynen

Re: Re: Re: Hmm
Nejsem "jeden ublížený"; jen jsem popsal část svého životního příběhu. Já psal že jsem postavil dům?!?! Pouze jsem na několik roků dřel... Já vím, pro Vás to nic neznamená, od toho přece jsme. Tebe bych opravdu chtěl potkat...
0/0
11.2.2006 10:52

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Hmm
Já jsem reagovala na udolaka , ne na Vás  . Nikdy jsem nikde neřekla , že muži jsou od toho , aby dřeli - proč mi to tedy vkládáte do úst ? Jinak mě těší, že byste mě opravdu rád potkal, to chápu ....
0/0
11.2.2006 10:57

Hekynen

Re: Re: Re: Re: Re: Hmm
Omlouvám se, odkazník "kdo na koho" není zcela přehledný; Nevšiml jsem si, že příspěvek pode mnou nemusí být pode mnou ale "nade mnou". Hezký den a v životě co nejméně hňupů a hňupic!
0/0
12.2.2006 9:25

hovnoval-

@@
to je jako s tim pekacem..
 
0/0
11.2.2006 8:50

Jana Mu

Souhlasím, rozvod je týrání
Jen málokdy se rozvádějí dva rozumní lidé, kteří chápou, že pro dítě je hlavní, aby vědělo, že je oba rodiče pořád mají rádi, a kteří to dítěti dovedou poskytnout. Bohužel daleko častěji manželé rozvod nezvládnou a na dítě nemyslí vůbec, nebo si přes něj vyřizují účty a podobně. A duševní a citové týrání je nesrovnatelně horší než tělesné. Bylo by krásné, aby děti postižené rozvodem zachytila nějaká poradenská síť a pomohla jim zůstat duševně a citově v pořádku.
0/0
11.2.2006 4:45

MannImSchatten

Re: Souhlasím, rozvod je týrání
jenze zadna poradenska sit vam neporadi proc jsou mama s tatou na sebe tak zli.
0/0
11.2.2006 5:59

buhvol

Re: Souhlasím, rozvod je týrání
Aby děti postižené zachytila nějaká poradna? A co ty děti, které MUSÍ žít v rodině, kde se rodiče hádají každý den, ale nikdy se nerozvedou - ať už z důvodů finančních, nebo společenských? Je pro dítě lepší, když už si má vybrat z těchto špatných variant, aby žilo v rodině s jedním rodičem, nebo s oběma, kteří se před ním 1) přetvařů, 2) hádají a otevřeně nenávidí? Tyhle děti potřebují mnohem větší pomoc, než děti, jejichž rodiče se ozvedli!!!
0/0
11.2.2006 8:18

Miss Marple

Re: Re: Souhlasím, rozvod je týrání
Ano, to je dokonaly popis meho detstvi. Vecne nas*ani rodice, vecne se hadajici, ale predstirajici pred nami, ze vse je ok. Jak na toboganu. Jeden den skvely, druhy k zblazneni. Jejich rozchod byl vysvobozenim. Mam je rada oba stejne, ale nechci v jednom kuse asistovat jejich bojum. A to rikam rovnou, otec matku nebil, nepil, za zenskymi nebehal, to same moje matka. Po jejich rozvodu jsem konecne zacala komunikovat s obema. Kdyby spolu zustali, tak jsem se asi zblaznila.
0/0
11.2.2006 8:27

NORDMAN

Re: Re: Re: Souhlasím, rozvod je týrání
Nekdy je manzelstvi pro to dite vetsi tyrani nez rozvod: Dulezite je, aby dite melo po rozvodu kontakt k obema rodicum a nezneuzivalo se k dalsim "bojum". To se bohuzel casto stava...
0/0
11.2.2006 11:24

Hekynen

Re: Souhlasím, rozvod je týrání
Hahaha, tak to jsem se opravdu pobavil. Pro mne JE dítě to nejhlavnější, kvůli němu jsem se s ní nerozvedl, když jsem ji lapl v posteli s jiným. Jí to bylo jedno, na dítěti ji vůbec nezáleželo, už to ani nechtěla naposledy zkusit, prý by jenom ztratila dalšího půl roku (no, dnes už vím proč). Ačkoliv mi "potom" psala, že jsme to možná ještě zkusit mohli (to už ale byla těhotná). Takže takovým žvástům já nevěřím.
0/0
11.2.2006 10:13

buhvol

Re: Re: Souhlasím, rozvod je týrání
Chlape, ty jsi smolař. Musíš to dělat obráceně, lézt za paničkama. Skoro nic to nestojí, případné vedlejší produkty nejsou podle zákona tvoje ;-))
0/0
11.2.2006 12:49

macovka1

Re: Re: Re: Souhlasím, rozvod je týrání
Nehul to tolik
0/0
12.2.2006 9:30

Hekynen

Re: Re: Re: Souhlasím, rozvod je týrání
Však už to dělám... Jedno mladší třeštidlo A jedna starší (ode mne) zachovalá vdovička. Plus nějaké ty "free" pařby... (v týdnu, kdy "nejsem" rodič). Tak na ně, potvory...
0/0
12.2.2006 9:34

christi

Nesouhlasim
Naprosto nemuzu souhlasit s odborniky. Sama jsem z rozvedene rodiny,bylo mi 12 kdyz se rodice rozvedli,memu priteli bylo 18 kdyz se rozvedli jeho rodice. Oba se na to divame tak, ze jsme si tim oba prosli, kazdy trochu jinak a ze rozhodne nechceme,aby si nase deti prosli tim samym,at u nas to bylo klidnejsi a u nich velky kraval.Oba jsme nazoru,ze budeme delat vsechno proto, abychom rodinu udrzeli a nase problemy nejakym zpusobem vyresili bez toho,abychom se museli rozchazet a tim trpeli nase deti.
0/0
11.2.2006 4:16

MannImSchatten

Re: Nesouhlasim
odhodlani neni vsechno ... spise jde o neco jako podprahove vnimani, nebo rozhodovani. Sice se budete snazit rodinu udrzet, ale obecne to lide puvodem z rozvedenych rodin "zabali" drive nez ty z tech nerozvedenych. V tom maji odbornici proste pravdu. Jde samozrejme o statistiku, takze je jiste spousta lidi z rozvedenych rodin, kteri maji naprosto nadherna manzelstvi az do smrti. Preji vam abyste byli prave tento pripad.
0/0
11.2.2006 5:52

christi

Re: Re: Nesouhlasim
To je prave to s cim nesouhlasim,neni pravda,ze to zabalim driv nez ty z tech nerozvedenych rodin,spis naopak. Dost si pamatuji z toho,co se delo,kdyz se moji rodice rozvadeli a stejne tak jsem byla u toho,kdyz tim prochazeli rodice meho pritele.Dnes to samozrejme vidim jinak a za hlavni problem mych rodicu povazuji komunikaci,oni proste nebyli schopni si to vyrikat a jen kolem sebe chodili,prave proto se snazim o komunikaci a to same radim svym pratelum a verte mi,ze uz jsem si za tech 12 let neco problemu prosla,rozdil je jen v tom,ze verim,ze na rodinu jsme pripraveni teprve ted.Kdyby spolu nasi umeli mluvit,byli by jeste spolu.
0/0
11.2.2006 6:13

80E-seven

Re: Re: Re: Nesouhlasim
takovy jako ty jsou ty nejhorsi. myslim ty, co jsou presvedcene, ze delaji vsechno nejlip a maji o sobe vysoke mineni. z tech se stanou bleskurychle uminene hysterky, protoze ony prece maji pravdu - a chudaci deti to odnesou. vzpomen si na svoje dnesni slova az budes jednoho dne svym detem brat tatu
0/0
11.2.2006 6:59

christi

Re: Re: Nesouhlasim
Mimochodem jako dite,kteremu se rozvedli rodice si velmi dobre pamatuji,ze jsem maximalne postradala tatku a to je to,co me zene k presvedceni,ze problemy se daji resit rozumne a to moje mamka proste nedokazala,zalezelo ji v te chvili vice na sobe,nez na svych trech detech a dodnes se na ni za to zlobim,prestoze vim,ze myho tatky bylo taky dost,jeji argumenty me dodnes nepresvedcili,ze to bylo nutne.Muj tatka nikdy nepil,nebil ji,nebehal za zenskyma,moji mamce proste vadili malickosti a to bylo vic nez nefer vuci nam.
0/0
11.2.2006 6:20





Najdete na iDNES.cz