Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dánští kreslíři se musejí skrývat

Se stupňující se agresivitou muslimů proti Dánsku roste také strach Dánů, kteří jsou několik dnů terčem nenávistných protestů v řadě islámských zemí. Ačkoli demonstrace jsou od jejich království vzdáleny tisíce kilometrů, ani ve vlasti se Dánové necítí bezpečně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ed28

muslimove
muslimove se roztahujou vsude, chteji vsude jenom vyhody, vyuzivaji kazdy stat... prispusobit se mistni kulture to nikdy nedovedou. Spis naopak staveji mesity, verbujou teroristy, penezma kupujou mlade ceske holky... napriklad v Ceske Lipe...za penizky se da koupit ted v cesku vsechno...ze jo Lucie Nedomova... (hlavny koordinator muslimskych obchodu z Ceska a do Ceska)
0/0
9.2.2006 13:30

terminátor4

ŠIKANA OTŘÁSÁ RUSKOU ARMÁDOU
 
0/0
8.2.2006 19:47

Andrew1

Jednoduchý
Postřílet všechny muslimy a nemuseli by se bát. Dřív nebo později k tomu stejně musí dojít.
0/0
8.2.2006 18:22

fuck_the_NWO

...
viz clanek proc se Rusko vzdalo Irano na zvedavec.org
0/0
8.2.2006 15:53

fuck_the_NWO

..
Stát, který vlastní tuto měnu, určuje pravidla hry. Nutí jiné státy, aby udržovaly ve svých sejfech hory a hory jinak bezcenných, zadlužených dolarů, což na druhé straně umožňuje Kongresu Spojených států dál produkovat oceán červeného inkoustu (červeně se značí ve výkazech záporné hodnoty, pozn. vydavatele). Vyžrané americké korporace a nenasytní bankéři tak mohou díky tomu žít na útraty ostatních, často velmi chudých zemí, které chtě nechtě musí nakupovat dolary, aby za ně mohly obdržet naftu. Plán Íránu začít obchodovat s naftou v eurech je pro Ameriku smrtelně nebezpečný. Zlomil by vaz masivnímu vyděračskému kruhu Ameriky tím, že by na stejnou startovní čáru postavil nového globálního konkurenta – euro.
0/0
8.2.2006 15:51

fuck_the_NWO

PROVOKACE!!!! nic jinyho
Je pravdou, že ani samotná bohatá ropná pole nejsou pro Ameriku tak důležité v porovnání s tím, co je skutečně v sázce. Totiž jde o peníze. Přesněji jde o americkou měnu, tzv. greenbacks neboli petrodolary. Pro Amerika je životně důležité, aby se za naftu i nadále platilo pouze v této měně. Došlo-li by k otevření íránské ropné burzy v březnu, kde, jak je plánováno, se bude platit v eurech, znamenalo by to nejen otevřenou konkurenci petrodolaru, ale především konec jeho monopolu. Centrální banky celého světa by se rychle začaly zbavovat stovek miliard dolarů a americká ekonomiku by ta vlna smetla. Tohle není žádná fantazie. Důvodem, proč je Amerika v čele globálního ekonomického systému, spočívá právě v tom, že má prst na tepně se světovou ropou. Ani ropa sama, ani její cena není pro Ameriku tak důležitá, jako prostředek (=měna), kterým se za ni platí. Stát, který vlastní tuto měnu, určuje pravidla hry. Nutí jiné státy, aby udržovaly ve svých sejfech hory a hory jinak bezcenných,
0/0
8.2.2006 15:50

Andrew1

Re: PROVOKACE!!!! nic jinyho
A jak to že je euro u nás i ve světě silnější než dolar a že je to pro ameriku výhodnější?
0/0
8.2.2006 18:24

jacek097

Vzdyt je to provokace!!!!!
Lidi, copak to nevidite????
Celej ten nesmysl je jedna velka provokace, ktera nas ma vtahnout do toho pekelnyho konfliktu... Karikatury byly klukovina a autorum bylo jasny, ze tohle je pro kazdyho muslima jako cervenej hadr pro byka. To, ze se to rozjedelo v mediich 4 mesice po tom, co byly vydany v tom casaku jenom dokazuje, ze to nekdo ridi a sanzi se z toho udelat umelej problem, ktery eskaluje nasili na obou stranach. Ze si vybrali Dansko take neni nahoda, protoze to je zeme, ktera nikdy nemela zadny konflikt a bude pro zapad vybornym obetnim berankem... Cele to pusobi jako dobre pripravena a casove promyslena akce. Obavam se ale, ze vysledek prekvapi i aktery a pro nas bude mit znicujici dusledky...
0/0
8.2.2006 14:24

Stir78

Re: Vzdyt je to provokace!!!!!
Mas mozna pravdu. Ovsem cela kauza dokazuje, ze arabsky svet neni zrovna vyspely a kompatibilni s nasim. A jestli budou moc drzkovat, tak pres tu drzku proste dostat museji, jinak na ni dostaneme my...
0/0
8.2.2006 16:24

Mik8

petice na podporu Dánska
http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html
0/0
8.2.2006 13:48

Loubik1

tak to je trochu moc
Proč se má bát Evropan přímo ve své zemi z muslimů, kteří nechápou, že je to pro nás jistý druh důkazu demokracie, což je věc, kterou oni ani nechápou? Myslím, že je čas zakročit a ukázat jim, že tady doma jsme my a můžeme si tady malovat třeba Mohameda souložícího se psem...
0/0
8.2.2006 12:48

kasuar

asdfa
nekdy se ptam, kde to kurna jsme ? ze zadame svobodu slova ???? to tu bylo pred dvema stoletima, ne ?? to se diky tem zavsivenejm islamistum vracime do stredoveku ??? wipe out !!!
0/0
8.2.2006 12:11

silenyklokan

SVOBODA SLOVA!
Osobně mi je ukradenej jak Ježíš, tak Alláh či jinej potentát, kterýho stejně nikdo nikdy neviděl :) Rozhodně ale stojím na straně svobody slova a demokracie! To, že mnoho islámských médií pravidelně karikuje křesťanské či židovské symboly a představitele, to nikomu nevadilo a pálil jim někdo vlajky či ambasády???? Žádnému fanatizmu se nesmí ustupovat a pokud to bude nutné, musí být smeten z povrchu zemského všemi dostupnými prostředky!
0/0
8.2.2006 11:55

kasuar

Re: SVOBODA SLOVA!
no to je bez diskuse: KDY to ale Evrope dojde ?? US uz jsou trochu dal (muceni islamskejch veznu atd.) Evropa si zatim nevidi do pusy.
0/0
8.2.2006 12:05

kasuar

asd
zbyva jedina cesta. cim pozdeji to EUA civilizace pochopi, ti vetsi ponese naklady a obeti na zivotech. je to stejny jako s hitlerem ci kazdym zlem.
0/0
8.2.2006 11:49

Leto_Atreides

Střet civilizací je nevvyhnutelný
Bude to znít cynicky, ale současnou eskalaci vítám. Konečně dosud přřiposrrané Evropě dojde s kým má tu čest. Írán vesele vyvíjí atomovku, na palestinských územích vyhrál relativně svobodné volby Hamás a nejobdivovanější členkou tamního parlamentu se stala prasnice, kterážto poslala své syny na sebevražednou misi; totiž zabíjet izraelské civilisty. Můžeme být právem hrdí na své svobody a fungující ekonomiky. Jestli ti negramotní fundamentalisté předpokládají, že budeme skákat jak oni pískají a ani nehlesneme, ošklivě se pletou. Západ má absolutní technologickou převahu a krom nemnoha pravdyláskyplníků jsme neztratili pud sebezáchovy. Takže jen houšť, jen dál špinavé pouštní krysy. Nejsme ani zdaleka tak zbabělí a zdegenerovaní, jak si myslíte. Donuťte nás vyvinou ekologickou náhradu za ropu a pak se s Rusy můžeme domluvit na smysluplné likvidaci přebytečné jaderné munice.
0/0
8.2.2006 11:34

Smashak

Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
Díky humanismu a médiím, Západ nemůže tu svojí technologickou převahu využít a pokud nechceš vybít všechny islámisty tak ozbrojeným nátlakem je budeš jenom víc "fanatizovat".Jediná cesta je kulturní převaha, vybudovat tam ekonomiku bez ohledu na náklady a pak snad pochopí, že by se jim mohlo žít líp a že tím že si vyhodí fabriku kde by mohli pracovat si nepolepší. Bohužel to asi nikdo nepochopí a radši bude investovat do bezpečnějších oblastí(Čína).
0/0
8.2.2006 11:45

julda

Re: Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
Zbraněmi si opravdu nepomůžeme, těch několik set milionů, to fakt nejde. Ale voni si to neuvědomují. Oni nepochopí, že terorismem těch 6 mld nevěřících lidí(všichni kromě islámu) nevyhubí. A jak se s nima dá vést rozumnej dialog? S kým? s prezidentem Íránu? se šejky?
0/0
8.2.2006 11:48

Mik8

Re: Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
Investoři nejsou sebevrazi. Dávají peníze tam, kde o ně nepřijdou - a je to tak správně. Oni se musí v první řadě začít chovat tak, aby se tam investoři nebáli jít.
0/0
8.2.2006 14:00

Smashak

Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
Vybereš si ukázkovej stát s rozumným vůdcem a ukážeš mu cestu, pošleš pár bilionů dolarů a postaráš se aby to pocítil každej občan. No až jeho soused uvidí že to jde tak už se s tebou bude spíš bavit...možná je to naivní, ale možná by to mohlo fungovat.
0/0
8.2.2006 11:52

Brutal

Re: Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
A kolik myslis, ze tech bilionu asi tak bude stacit ? Odpovim ti: vsechny, co se v zapadnich zemich najdou plus bude jeste potreba prijmout Sariju, pak se "asimiluji". Respektive asimilujeme se my ne oni. Zkus si to uvedomit. Prosim.
0/0
8.2.2006 11:59

Smashak

Re: Re: Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
Já myslim, že by jich zase tolik namuselo bejt. U nás taky po revoluci moc lidí nechtělo kapitalismus(ani Havel), ale stačilo se párkrát podívat do ciziny a už o něm nikdo nepochybuje.Další příklad je třeba Japonsko, Čína-taky úplně jiný civilizace.Neříkám že by to tam pak mělo vypadat jako v Americe, ale na tý naší kultuře je dobrý že neni tolik konfrontační a může se obohacovat ji jinejma přístupama.Jasný že ty startovní podmínky jsou u arabáků trochu jiný, ale každej člověk přece chce hlavně klidně a pohodlně žít,né?
0/0
8.2.2006 12:09

EasyR

Re: Re: Re: Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
V Euroatlantické civilizaci určitě ano. Ale na středním a blízkém východě mají naprosto jiné hodnoty. Už od malička do nich imámové hustí, že nejlepší je položit život za islám...
0/0
8.2.2006 12:12

Brutal

Re: Re: Re: Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
Islam je absolutne nereformovane nabozenstvi, jak uz tady nekdo poznamenal ustrnute ve 13. stoleti. Japonska a Cinska kultura ma za sebou zmeny jdouci ruku v ruce s Evropskym vyvojem. A Japonsku byl nas zpusob blahobytu vnucen viteznou valkou. Kazdej chce pohodlne zit, ale kazdej taky musi porad nekomu neco zavidet, ne ? Dokud budeme nejakym zpusobem bohatsi nez oni, porad nam budou zavidet.
0/0
8.2.2006 12:18

Smashak

Re: Re: Re: Re: Re: Střet civilizací je nevvyhnutelný
Nic proti závisti, je přece motorem pokroku. U nás taky máme co závidět.Ať si závidí, ale mělo by je to vést k tomu že se budou snažit nás dohnat a ne zničit.Nejde o to reformovat církev, ale hodnoty a životní styl obyvatel.I arabský svět má za sebou změny jdoucí ruku v ruce s evropským vývojem, kdoví jestli bysme na tom byli tak jak sme nebýt neustálé arabské hrozby...a co kdyby arabáci objevili ameriku?
0/0
8.2.2006 12:26

saldo

Že
existuje svět islámu a těch ostatních je historická a geografická realita, s kterou je potřeba se smířit. Žijeme nedaleko od sebe a musíme spolu nějak vyjít a vzájemně se respektovat. Tím samozřejmě nemám na mysli negativní jevy islámského fundamentalismu, zejména terorismus, proti kterému se bojuje jen velmi obtížně. Co je ale možné, je vzít na vědomí tradiční islámskou nedůtklivost vůči zpochybňování či zesměšňování jejich náboženských dogmat a symbolů. Dlouhou dobu o ní víme a byli jsme po staletí přečasto svědky velmi nepřiměřených odvetných reakcí. Jak je vidět, v Dánsku si z toho někdo poučení nevzal, předvídatelná reakce se dostavila a podle mého názoru tu situaci svoboda slova neobhájí. Jsem zvědav, jak budou tzv. západní demokratické státy reagovat na odvetné karikatury holocaustu a jiných pro nás citlivých témat v Iráku a jinde.
0/0
8.2.2006 11:29

kasuar

Re: Že
to je spis historicka chyba. stale jeste lze napravit...
0/0
8.2.2006 11:34

julda

Re: Že
"..žijeme nedaleko od sebe.." už není pavda. Oni se zabydlují i u nás, ale nejsou schopni (ochotni) se asimilovat mezi nás. V tom je problém. Zatím jich je málo, žijí si ve svých společenstvích...až jich bude víc, začnou taky víc křičet. A když jim ustoupíme v těchto karikaturách (stejně si myslím že to byla záminka, většina demonstrantů je v životě neviděla notabene neví co vůbec Dánsko znamená) Je to dav, kterýmu když ustoupíme, děsně pomůžeme. Budou silnější, důslednější, za nějaký čas přijdou znovu s nějakým problémem, opět ustoupíma a dopadne to s námi špatně
0/0
8.2.2006 11:35

Smashak

Re: Re: Že
s tou asimilací bych to neviděl tak černě. I když žijou ve společenstvích tak v zásadě uznávaj životní styl většiny. Podle mě chápají, že tak jak to dělaj "doma" tak to nejde a proto žijou tady. A  i když těď dělaj ramena tak kdyby se lámal chleba tak by se většina zachovala rozumně. Podívej se na cigoše, taky furt nadávaj, ale kdyby nás napadli maďaři, tak by si svoje korýtka taky drželi zuby nehty.
0/0
8.2.2006 11:39

julda

Re: Re: Re: Že
Vem si třeba komunitu muslimů v Německu. je jich tam víc a víc, nemluví německy ani slovo, žijí a pracují v komunitách pospolu, mají narozdíl od západního světa hodně dětí atd atd Až jich skutečně bude velké procento, určitě budou chtít nějaké výhody, prosadit nějaké zákony až to úplně rozvrátí. A právě tím, že teď ustoupíme, budeme se jim omlouvat, tím jim dáme křídla a sílu k tomu, aby toho jednou dosáhli. Pravda, zatím jsou "jen" v některých státech, ale myslím, že všechno je jen otázkou času..
0/0
8.2.2006 11:44

Smashak

Re: Re: Re: Re: Že
jestli jich tam už je takový procento tak proč už dávno nejsou v parlamentu? Proč u nás nemáme romy v poslanecký sněmovně?Jestli to nebude pro to že taky nejsou jednotný. Je jasný že to nejde hned, ale po pár generacích se myslím asimilují(pokud na to budou mít čas). Podívej se na vietnamce, po revoluci měli pár stánků a dneska už maj půlku malejch potravin a zelenin....děti choděj do školy a mluvěj jako češi
0/0
8.2.2006 11:48

julda

Re: Re: Re: Re: Re: Že
Ale vietnamcům jde o to se uživit, vydělat, vidí zde daleko víc příležitostí než u nich, je tu bezpečno... Samozřejmě se stejným důvodem sem chodí i muslimové, jenže oni mají svoji víru, která jim říká, že musí šířit jejich Pravdu stůj co stůj a to je to nebezpečný na nich. není jistý jestli k tomu použije postavení mešity nebo zabití protivníka
0/0
8.2.2006 11:53

Brutal

Re: Re: Re: Re: Re: Že
Proc nejsou v parlamentu ? Protoze styl evropske vetsiny neuznavaji, vetsina z toho jen profituje.
0/0
8.2.2006 12:02

Brutal

Re: Re: Re: Že
Ze by cikani branili "svou" vlast ? Bojuji za svoje davky, dokud jim stat ustupuje. Kdyby zaclo jit do tuheho, tak zahodi svoji "romskou identitu" a rychle zacnou couvat oni. Podivej se na Slovensko, kdyz jim zkrouhli davky. Zacli demonstrovat, rvat o lidskych pravech, rabovat, ale "bojovali" jenom do te chvile, nez je policie srovnala.
0/0
8.2.2006 12:09

Smashak

Re: Re: Re: Re: Že
Neviděl si Obecnou školu? Cikáni byli dobří bojovníci. Kdyby se jim sem začalli cpát bratři z Maďarska a hrozilo by že přijdou o peníze tak bys viděl, jak by bojovali za čistotu našeho státu.
0/0
8.2.2006 12:13

Smashak

Sabotáž muhamedámů
Vyzývám všechny občany ČR k sabotování všech výrobků z oblasti arabského poloostrova. Přestaňte jezdit auty, kupovat arabský chléb a jíst kebab ve fastfoodech. My jim ukážem!!!
0/0
8.2.2006 11:15

racekk

PODPOŘTE DÁNY !
 
NA TÉTO ADRESE PROBÍHÁ MEZINÁRODNÍ PODPISOVÁ AKCE POD PETICÍ NA PODPORU DÁNŮ !
0/0
8.2.2006 11:08

kasuar

asdsfa
"Dánsko není nepřítelem islámu," dodal premiér, do jehož fotografie včera v pásmu Gazy střílel dav muslimů /// s tim bych souhlasil, ale islam je nepritel vsech bilejch. nek mi to nezapada do fair play hry...
0/0
8.2.2006 11:07

nonick

Pro Juldu:
Církev opravdu má papeže, kterého prohlašuje za zástupce Boha na zemi - pochopitelně jím není... Církev opravdu má i Bibli - ta je však kompilátem mnoha textů vznikajících postupně po celá staletí - a navíc její současná podoba je od zásahu císaře Konstantina (tuším kolem r.300 n.l.)značně okleštěná a ochuzená o tzv. apokryfní texty, které se jaksi církevním hodnostářům ke zveřejnění nehodily... Korán naproti tomu vznikl jako celek najednou - nadiktováním Zjevené Pravdy pologramotnému prorokovi v relativně krátké době (cca 20 let).  Muhammad sám ani neuměl psát a musel proto Korán diktovat - obsah i forma této knihy jsou vpravdě jedinečné - myslím si však, že nemá cenu pokoušet se Korán pouze číst a louskat jednotlivé súry bez schopnosti porozumět sdělovanému Obsahu...
0/0
8.2.2006 11:06

julda

Re: Pro Juldu:
Souhlas, papež není zástupcem Boha, ale svatého Petra, apoštola. Logicky, Bible vznikala několik století, jelikož zachycuje historii lidstva a nešlo to nadiktovat během tak krátkého času.
0/0
8.2.2006 11:11

Jirka-Praha

Re: Pro Juldu:
...... nekdo pologramotnej nadiktoval neco v deliriu  a podle toho to vypada...
0/0
8.2.2006 11:12

julda

Re: Pro Juldu:
Apokryfní evangelia jsou výmysly, již od počátku a měly sloužit k tomu, aby zničili Církev zevnitř. To se ale nepovedlo, a díky Konstantinovi se do dnešní podoby Bible nedostali.
0/0
8.2.2006 11:14

nonick

Re: Re: Pro Juldu:
Aha...tak to potom jo!
0/0
8.2.2006 11:47

julda

Re: Pro Juldu:
A pak je také otázka,jak si všechno dokonale mohl Mohammad zapamatovat. On, jako zloděj a analfabet
0/0
8.2.2006 11:16

Smashak

Re: Re: Pro Juldu:
Asi mu to diktoval postupně po slovech ne?Ještěže Mojžíš uměl psát to by se jinak pěkně naběhal...nahoru dolů....
0/0
8.2.2006 11:19

nonick

Re: Re: Pro Juldu:
Nejen zapamatovat, ale navíc ještě zveršovat...
0/0
8.2.2006 11:49

julda

Re: Re: Re: Pro Juldu:
Jo, básník. Kdyby to aspoň nechal jak to bylo, nemusely by být věčné dohady okolo výkladu jednotlivých veršů.. stejně bych mu ale nevěřil
0/0
8.2.2006 11:54

nonick

Re: Re: Re: Re: Pro Juldu:
To byl JOKE  Analfabet, kterým Muhhamad byl, by si těžko něco přimyslel, natož pak ještě zveršoval... A dohady nad výkladem jednotlivých veršů vedou jen ti, kterým uniká podstata celku...
0/0
8.2.2006 12:05

julda

Zas pro Smashaka
Ale byly by šťastný, jako u nás za totality. Musely by jim ti opravdu profeesionální vychovatelé důkladně vymýt mozek, aby byly naprosto bez názorů, aby jim k životu stačila vidina práce, chleba, a pár dní v roce na chatě u rybníka
0/0
8.2.2006 11:06

julda

Re: Zas pro Smashaka
jo, máš recht, někdy fakt hodně záleží na tom jednom, jak si kdo tu ideologii vyloží
0/0
8.2.2006 11:08





Najdete na iDNES.cz