Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka, která zabila Terezku, vyšla z vězení

Pomníček Terezky Čermákové na kladenském hřbitově je i v zimě obložený plyšovými hračkami. Svíčka tu téměř nikdy nezhasne. Od smrti čtyřletého děvčátka, které vlastní matka v opilosti zalehla a udusila, uplyne v červnu už pět let. Na smutný příběh místní lidé nedokázali zapomenout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

primeminister

přivázat jí k topení a zapálit jí obě nohy a nechat v klidu doutnat bestie
0/0
7.2.2006 19:47

prtcakus

hmm
Prečo jej to dieťa nezobrala sociálka? Však všetci vedeli, že chlastá, nie? Až potom ju chceli zlynčovať, keď už bolo neskoro. Dovtedy každý na to sr*l. Tak to chodí na svete..... :-(
0/0
6.2.2006 23:45

Jintaj

Zkoušeli jste "zalehnout" 4leté dítě?
V tomhle věku se už dokáe celkem radikálně a intenzivně bránit a řvát na cleé kolo, takže stěží ho můžete tímto způsobem usmrtit. Co se té osudné noci událo, ví jen Čermáková, ale nic bych za to nedal, že své dítě nejprve opila a poté udusila polštářem. Vlastně ani moc nelhala - na ten polštář musela jistě zalehnout celou vahou, aby to mělo kýžený účinek. Zasloužila by minimálně 10 let - alespoň, že tenkrát nedostala od Václava Veškrny milost...
0/0
6.2.2006 21:37

bl99

Re: Zkoušeli jste "zalehnout" 4leté dítě?
Václav Veškrna -
0/0
7.2.2006 9:23

svitil

Jaký trest za hanobení mrtvoly!!
Když jí vyšlo to že usmrcení dítěte byla nešťastná náhoda,tak trest za hanobení mrtvolky to polití hořlavinou a zapalení  by neudělala ani ta největší macecha.To se rosudku  přešlo jako by se nic nestalo. Za to měl být také trest Až se nědo bude  takto zbavovat tchýně tak mu to pěkně spočítají.
0/0
6.2.2006 16:58

Bouše

Nevěřím jí
Čermáková měla štěstí, že se vyšetřovatelům nepodařilo prokázat, že své dceři ublížila záměrně. Ať už to byla, či nebyla nehoda, jedna věc je jistá: žádná milující matka nepohodí své mrtvé dítě v lese jako chcíplého králíka.
0/0
6.2.2006 13:15

bl99

Re: Nevěřím jí
souhlas, a dodávám - co nepohodí, ale hlavně nezapálí . A svalovat vše na chlast? blbost
0/0
6.2.2006 13:25

Bagoun

Re: Re: Nevěřím jí
Co naděláš. S dětmi nezatopíš. Syrový nehořej, gumový odskáčou
0/0
6.2.2006 13:29

bl99

Re: Re: Re: Nevěřím jí
 znám to
0/0
6.2.2006 13:31

Maxx-IP

Re: Nevěřím jí
Dost podceňuješ české kriminalisty.
0/0
6.2.2006 13:42

Bouše

Re: Re: Nevěřím jí
Prostě se to nepodařilo prokázat. Pokud nejsou svědci a pachatelka se nepřiznala k úmyslu, lze jen velmi těžko najít důkaz, který by obstál před soudem, toť vše.
0/0
6.2.2006 13:46

Maxx-IP

Re: Re: Re: Nevěřím jí
Kriminalisti nepotřebují svědky. Udušení zalehnutím zanechá na tělíčku děcka úplně jiné stopy, než udušení jiným způsobem.
0/0
6.2.2006 13:56

Bouše

Re: Re: Re: Re: Nevěřím jí
Jak ovšem poznáš, jestli šlo o zalehnutí neúmyslné?
0/0
6.2.2006 14:04

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: Nevěřím jí
Tak to by mě opravdu nenapadlo - zavraždit někoho zalehnutím. (Ale bacha ne mě, nevíš, kolk vážím!)
0/0
6.2.2006 14:38

bl99

Maxx-IP......
Ano souhlas, může za to alkohol, ale podstatný rozdíl je v tom, že druhý den dítě odnesla do lesa a tam ho zapálila. Snad mi nechceš tvrdit, že i za tohle může alkohol? Bylo to zcela úmyslné mazání stop. A nechala hledat několik desítek lidí svoji malou holčičku a "chutěra" plakala pro TV.
Neštěstí z alkoholu samo jsou, ale lidi většinou reagují jinak!!!!!
Pro mě je to balast společnosti a nemá právo tady žít.Né proto, co se bohužel stalo (pominu život Terezky, když máminka chlastala každý den), ale jak se k tomu postavila další dny.
0/0
6.2.2006 12:44

Maxx-IP

Re: Maxx-IP......
Jak se snažila zamaskovat stopy je už jedno, když holčička tak jako tak byla mrtvá. Příliš to nemění skutkovou podstatu - ublížení na zdraví z nedbalosti s následkem smrti. Právě i ten způsob, jak chtěla po opici, asi v těžkém absťáku a šoku z toho, co způsobila, celou věc zakamuflovat a zahodit kam-si za hlavu, je typický pro alkoholiky. A sama se potrestala nejvíc.
Pokud se ale takový člověk úspěšně odléčí, je to pak někdo úplně jiný. Má smysl ho pak ještě trestat?
0/0
6.2.2006 12:58

bl99

Re: Re: Maxx-IP......
já myslím, že by měla dostat mnohem tvrdší trest. Víš, co je zajímavé? Před nedávnem tady proběhla diskuze, zda potrestat mámu, které se utopilo dítě (nešťastná událost, máma se zhroutila.......) Skoro všichni plácali - nehlídala, může za to............ Já s tím nesouhlasím, ale všechno házet na alkohol? Vím, že je to těžký, ale nepřesvědšíš mě, že nevěděla co další dny dělá. Dle mého názoru - nemá právo mít další děti a nemá právo žít jako by se nic nestalo. Je to můj názor.
0/0
6.2.2006 13:21

Maxx-IP

Re: Re: Re: Maxx-IP......
Co dělala DALŠÍ DNY, je z právnického hlediska už vcelku jedno, holce tím už nemohla ani pomoci ani ublížit. Z morálního hlediska ji odsoudit můžeš, ale my houby víme, co s čkověkem udělá hrůza z toho, co se stalo, a depka. Člověk, a alkoholik zejména, se pak propadá a zamotává do vlastních čímdál nesmyslnějších lží a činů.
0/0
6.2.2006 13:40

bl99

Re: Re: Re: Re: Maxx-IP......
oki, nechme toho. Já ji nikdy neodpustím. Jen si nedovedu představit, kdyby ti třeba alkoholik zabil dítě (nic takového ti NEPŘEJU). Co bys tady psal? Jestli bys ho omlouval? Je fakt, že já moc nepiju (skoro vůbec), ale alkohol pro mě není omluva.
0/0
6.2.2006 13:47

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: Maxx-IP......
Ona zabila z nedbalosti svoje vlastní dítě. Nejvíc ublížila, hned po své dceři, sama sobě.
Opravdu asi nemá smysl se dál hádat. Já jen chtěl říci, že po léčbě z ní může být úplně jiný člověk, jako je z mnoha jiných abstinujících alkoholiků. Není důvod, proč by pak nemohla žít spořádaně a mít děcko, kterého si bude mnohem víc považovat.
0/0
6.2.2006 14:02

bl99

Re: Re: Maxx-IP......
ještě dovětek - ani hrob jí neudělala, za to taky může alkohol?
0/0
6.2.2006 13:26

lemax

Re: Maxx-IP......
mela vokno! deseti denni!
0/0
6.2.2006 13:05

celtic

tak jí přejme....
ať se polepší....
0/0
6.2.2006 11:23

bl99

Re: tak jí přejme....
já ji přeju tvrdej život. nejsem (jak si asi teď myslíš) úplná potvora, ale  tomuhle tvorovi přeju vše nejhorší.
Zkus se na to podívat z hlediska té Terezky, jaký měla život? Co udělala špatně, že matka chlastala, nestarala se o ní, dítě brala do hospod. Víš, co si musela vytrpět?
0/0
6.2.2006 13:23

celtic

Re: Re: tak jí přejme....
já vím.....ale dnes už Terezce nikdo nepomůže....
0/0
6.2.2006 17:05

ms344@cam

Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
Nerikam, ze je to vsechno ok, ale chtel bych videt vas kritiky, kterym by se to prihodilo taky. Co byste v delali ve zkratu... Ono odsoudit umi kazdy, ale odpustit... to uz dokaze malokdo. A to je prave to, co lidi dela lidma.
0/0
6.2.2006 11:16

cassul

Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
Když přivřu obě oči, dovedu si představit, že tu nebohou dcerku ve zkratu a opilosti "zalehla". Ale dost dobře si nedovedu představit, že by ten "zkrat" byl tak dlouhý, že v něm stihla tělo odnést, zapálit a ještě asi týden tahat policii a celou veřejnost za nos.
0/0
6.2.2006 11:20

Maxx-IP

Re: Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
To byla typická reakce alkoholika: Alkoholik lže všem a nejvíc sám sobě. Snaží se vždy všechno zahrát do autu.
0/0
6.2.2006 11:27

Jirka-Praha

Re: Re: Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
zahrat do autu zabity dite
0/0
6.2.2006 11:33

komunisti_sou_svine

Re: Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
máš malou fantazii, alkohol :-((( - to je normalní stresove jednani hloupe nezodpovědne čupky alkoholičky, to podle mě není zločin, ale vlastní neštěstí... . Přeju ty babě aby našla sílu se srovnat a někoho o koho se bude moct opřít a kdo ji nebude jen soudit, ale to by musela mit z fakt štěstí a sama se snažit a trochu myslet...
0/0
6.2.2006 11:31

bl99

Re: Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
0/0
6.2.2006 12:45

Milicenta

Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
.Zkus to říkat ženským, které děti mít nemůžou....jo, alkoholičce se může stát cokoliv, dítě vůbec neměla mít, teď bude mít další? Jak dokáže zmasakrovat mrtvolku vlastního dítěte - MÁMA..
0/0
6.2.2006 12:23

Maxx-IP

Re: Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
Jste jak magoři. Jediná její vina je v tom, že spadla do alkoholické závislosti a včas se nerozhodla s tím něco udělat. Vše ostatní za ní dodělal alkohol.
Pokud půjde na léčení a rozhodne se pro abstinenci, nevidím důvod, proč by nemohla žít úplně jiným životem a vychovávat děti. Odléčení abstinující alkoholici bývají spolehlivější a zodpovědnější než mnohý, co nikdy nechlastal a než všichni neléčení konzumenti dohromady. 
0/0
6.2.2006 12:36

Bagoun

Re: Re: Odsoudit umi kazdy, umeni je odpustit....
Miluji alkohol, TÁTA
0/0
6.2.2006 13:30

oracle29

Je to odporné stvoření i kdyby se Flat Vamp
(plochá upířice) postavila na hlavu.
0/0
6.2.2006 10:36

WomansFace

Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
ale co bylo dál?   Odnesla tělíčko kamsi do lesíka, zapálila, zahrabala a následně ohlásila ztrátu svého vlastního dítěte. Nechala ho x dní hledat armádou lidí...atd. Pitva prokázala alkohol v krvi dítěte. Je tu poněkud více trestných činů,ale byla souzena pouze za jeden. Možná, že jí ten pravý trest teprve čeká na svobodě a doufám,že taková žena už děti mít nebude..
0/0
6.2.2006 9:58

bl99

Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
 myslím, že do 9 měsíců má mimino. Zapomínáš na "výhodné" sociální dávky, přesně pro lidi, jako je ona.
0/0
6.2.2006 9:59

cassul

Re: Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
Nijak bych se nedivil. Chlapa sežene v první knajpě.
0/0
6.2.2006 10:12

bondy_

Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
No a zapominas, ze i to zalehnuti ji veril tak jedine soud. Zalehnout a udusit je mozne novorozene, ale ne ctyrletou holcicku. Vsude jinde by dostala dozivoti. Moc se mi libil chapavy ctenar dole, ktery jeji chovani ohodnotil slovy ze chybovat je lidske. Nevim, jak by se mu libilo, kdyby jeho  mrtvou dcerku chybujici matka palila nekde v lese na hranici jako kus hadru .
0/0
6.2.2006 10:05

WomansFace

Re: Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
Máš stoprocentní pravdu, nechápu a asi už nikdy nepochopím, čím ta Čermáková soud tak kladně ovlivnila. Anebo máme v justici opravdu takové blby?
0/0
6.2.2006 10:11

sluni-sluni

Re: Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
máš pravdu, doufejme, že boží mlýny si ji najdou - snad už nebude pozdě aby si to neopákla - "chudinka matinka", kdoví jaký s ní měla úmysly, když ji dokázala nalít alkoholem
0/0
6.2.2006 17:00

Maxx-IP

Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
Já zas doufám v něco jiného: Že rovnou z vězeňské brány si to namíří do jiného známého opavského ústavu.
A proč by v tom případě nemohla mít ještě děti?  Odléčení alkoholici, pokud vydrží a nerecidivují,  jsou naprosto normální lidé, mnohdy zodpovědnější, než běžní konzumenti, nebo ti, kteří nikdy s alkoholem problémy neměly.
0/0
6.2.2006 11:23

Fluffin

Re: Zalehla (udusila) svou dcerku v opilosti...
Bohužel, spravedlnost v těchto případech funguje naprosto naopak
Ty, které by chtěli dítě a dali by mu vše, mají často problémy a takové ty různé "socky" mají děti na počkání, po několika potratech atd.
0/0
6.2.2006 13:56

good_luck!

chybovat je lidské...
to mne více vytáčí případ českotěšínského řidiče, kterého za dobré chování po usmrcení 3 policistů pustili "za dobré chování" po dvou letech ...
0/0
6.2.2006 9:15

cassul

Re: chybovat je lidské...
No, jsem ten poslední, který by Bulawu hájil, je to gauner k pohledání, koneckonců teď má malér kvůli kšeftům s nezdaněným alkoholem. Ale tu nehodu, technicky vzato, zavinili ti policisté a soud to potvrdil. Bulawa byl odsouzen za jízdu pod vlivem, obecné ohrožení, neposkytnutí pomoci a pokus o ovlivňování svědků. Ale jel po hlavní (rychle a opilý jak p...e), ale ti policisté mu tam vjeli z vedlejší. Proto taky byl ten trest tak mírný. Jiná věc je, že ho měli zavřít už dávno a nic z toho by se nestalo, ale co vím, tak ve styku s policisty byl mimořádně štědrý a policisté brali a brali. A kdo by zavřel takového sponzora?
0/0
6.2.2006 9:23

MychalB

Re: Re: chybovat je lidské...
podle mě svedení viny na policisty byla naprostá ptákovina. Rozhledové poměry u výjezdu z vedlejší na hlavní určitě nejsou stavěny na rychlost, kterou Bulawa jel. To mu tam mohl vjet zrovna tak kdokoliv jiný, který by automobilu jedoucímu max. povolenou rychlostí neměl problém dát přednost.
0/0
6.2.2006 9:29

Cedic

Re: Re: chybovat je lidské...
Tuším, že ten člověk neměl rozsvícená světla, těžko, i když vjedeš z vedeljší, můžeš vidět neosvětlený, černý vůz, který si to kulí 130kou a za volantem ožralé hovado. Může mi to být fuk, ale za řízení pod vlivem a zabití 3 lidí dostane 2 roky a za danove podvody mu hrozí 8? Hm... něco je špatně....
0/0
6.2.2006 9:31

cassul

Re: Re: Re: chybovat je lidské...
Jo, spravedlnost je u nás postavená na hlavu. Já jsem jen napsal, proč mu soud dal tak nízký trest, být po mém, tak dostal dvacet.
0/0
6.2.2006 10:49

Lam0r

Re: Re: Re: chybovat je lidské...
Někde jsem četl, že horní hranice trestu, který mu hrozí za podvod je snad 12 let. A po ty silnici se tehdá dle informací v médiích řítil rychlostí 150 km/h.
0/0
6.2.2006 13:17





Najdete na iDNES.cz