Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Evropa prospívá, Amerika škodí?

Nejškodlivější zemí na světě je Írán. Hned po Íráncích nejvíc škodí Američané. Podle mezinárodního průzkumu je naopak Evropa vnímána jako prospěšná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ventre_Saint_Gris

Komárek
No Komárek mile překvapil. Ani bych to nečekal.
0/0
9.2.2006 14:03

vver440

há, há há si pane Komárku děláte srandu....
Je to však absolutně demokratická země, která nejen ctí všechny svobody.
0/0
9.2.2006 13:55

habit

To je divné...
... stále častěji se mi poslední dobou stává, že musím s panem Komárkem víceméně souhlasit... to je snad jediné pozitivum Paroubkovy vlády....
0/0
8.2.2006 0:01

osvetitel

<><><>
Sorry Mr.Komarek ze vam tady ty zname firmy, zaprasecili tyto stranky  bezpredmetnou diskuzi, jen proto aby odvedli pozornost od toho ze ten clanek je velice vystizny momentalni situace,a zatim ten nejlepsi co jsem od vas mel moznost precist, a to nepisu proto ze je ten clanek pro americky, ale proto abych nas*al ty zdejsi anti ami "bambuly! Ps.Good job Mr.Komarek!
0/0
6.2.2006 9:59

Dawe79

Británie bohatství a bídy, 2006
Všechny britské deníky přinesly o víkendu informaci, že během roku 2005 udělal v Británii rekordní počet 70 000 občanů osobní finanční bankrot. Počet občanů, vystěhovaných z domů a bytů v důsledku neschopnosti splácet vysoké hypotéky, stoupl meziročně v roce 2005 o 70 procent a dosáhl největšího počtu od velkého krachu trhu s byty v roce 1991. Přitom, jak podotkl deník ndependent , prémie makléřů v londýnské City dosáhly rekordní částky 7,5 miliardy liber, asi 325 miliard Kč. 3000 pracovníků finančnických firem obdrží prémie ve výši alespoň 1 milionu liber, tedy asi 43 milionů korun.
0/0
6.2.2006 9:13

Dawe79

Re: Británie bohatství a bídy, 2006
Michael Spencer, generální ředitel největší světové makléřské firmy ntercapital, obdržel podle odhadů v roce 2005 prémie ve výši 5 milionů liber (cca 22 milionů korun). Plánuje, že za část těchto peněz uspořádá večírek. Loni utratil milion liber za mejdan, který uspořádal ve své rezidenci ve francouzském městě St.Tropez. Zaplatil si Robbieho Williamse, aby mu tam a jeho 300 hostům zazpíval na večírku k jeho padesátým narozeninám. "Já jsem ten ubožák, kterého vidíte, jak sedí na pláži a čte Financial Times ", konstatuje Spencer. Ale vyplácí se mu to. Loni vydělal asi 4,5 milionu liber a odhaduje se, že jeho osobní majetek je ve výši 372 milionů liber.
0/0
6.2.2006 9:13

Dawe79

Re: Británie bohatství a bídy, 2006
Robert Power, 26, měl obstojný plat jako obchodní zástupce; vydělával 43 000 liber ročně (tj. asi 150 000 Kč měsíčně) a od otce zdědil dalších 40 000 liber. Osobní bankrot udělal dne 1. dubna 2004, všechny tyto peníze totiž utratil a nadělal si ještě dluhy dalších 42 000 liber. "Způsobil to, že mi zemřel otec," přiznává. "Chodil jsem na mejdany a líbilo se mi, že mám po kapsách desetitisíce liber. Pak se mi to ale vymklo z rukou. Pronásledují vás pak všude věřitelé." Po osobním bankrotu musí teď Robert Power splácet věřitelům polovinu svého příjmu, který nyní dosahuje asi 400 liber měsíčně. "Dneska už se nespojuje osobní bankrot se špatnou pověstí, ale přesto je to ponižující," přiznává. "Míval jsem pěkný byt v Londýně, teď bydlím v zanedbaném bytě se třemi dalšími lidmi. Ale už mě věřitelé nepronásledují."
0/0
6.2.2006 9:14

Daňový soumar

Re: Re: Británie bohatství a bídy, 2006
Každý svého štěstí strůjcem...
0/0
6.2.2006 9:42

Bouše

Re: Re: Británie bohatství a bídy, 2006
Ty kurzy jsou fantastické, to je lepší jak 3 kačky za marku
0/0
6.2.2006 9:44

okurky

Evropa
Evropa prospiva, chtel asi napsat propiva. Ne, ta Evropa se nikdy knicemu nezmuze a bude jenom debatovat a USA tvorit.
0/0
6.2.2006 5:56

mtis

Re: Evropa
Stačí to pozměnit na přispívá-škodí a už to začíná dávat smysl ...
0/0
6.2.2006 8:35

Hufo

no jo, pořád je to stejný
kdo není zarytej protiameričan, tak nemá vlastní názor a je slepý  nemá-li být člověk napaden, musí myslet jak chce, ale jenom protiamericky  
článek má bohužel pravdu, mírová jednání pod taktovkou evropy mají někdy na svědomí víc životů, než vojenská operace. ale politici jsou z obliga, oni přece dělali na ty zlobivý ty ty ty. a mezitím jim nenápadně prodávali zbraně, jako třeba rusko srbům a němci chorvatům
0/0
5.2.2006 23:33

okurky

Re: no jo, pořád je to stejný
0/0
6.2.2006 5:33

bleskblesk

Re: no jo, pořád je to stejný
nebo Francouzi (a další) Iráčanům. Se nedivím, že byli tak nas_r_aný, když tam amíci vtrhli. Mají po kšeftu a z ropy prd . Moc dobrý článek.
0/0
6.2.2006 18:20

Helena1

Celý úvod článku je naprostá blbost.
Nejškodlivější zemí na světě je Írán. Hned po Íráncích nejvíc škodí Američané. Podle mezinárodního průzkumu je naopak Evropa vnímána jako prospěšná. Todle když jsem si přečetl, tak jsem si řekl - to je ale výkal. Docela by mě zajímalo, koho se ptali a jak výsledky ankety vyhodnocovali. Můj názor je zcela jiný.
0/0
5.2.2006 22:34

Marsmeloun

Už i ty Komárku!?
Už i Komárek se zařadil po bok Doležala a Mandlera, Bendové .... v psaní tendenčních komentářů. No to je partička profláklých "tzv" intelektuálů. USA je stoprocentně demokratická země, která respektuje lidská práva . Pod falešnou záminkou bombarduje státy světa a krade jim ropu.
0/0
5.2.2006 17:49

baronfonlempl

Re: Už i ty Komárku!?
Ta předposlední věta. Té snad nemůžeš věřit ani sám.
0/0
5.2.2006 17:51

Konektor

Re: Už i ty Komárku!?
Mají v USA vůbec termín pro slovní spojení "lidská práva"? A jestli jo, tak proč tam mají tolik právníků?
0/0
6.2.2006 20:18

petrelin

I Dnes = I Heute
0/0
5.2.2006 14:19

petrelin

Re: I Dnes = I Heute
pardon, já si jen tak zkouším, co kdy cenzurujou. Dneska jsou poměrně svobodomyslní. PRDEL!
0/0
5.2.2006 14:21

MilanMilanMilan2

Ten konec článku
je tak nechutný, že musím konstatovat, že nejen Bendové a Steigerwaldovi, ale už i Komárkovi došla fantazie...
0/0
5.2.2006 10:32

Swooppy

Komárku,Komárku....
...jeden článek hezčí než druhý.Stoupající měrou ze z Vašich článků stává PR pro Spojené státy.Nejvíc mě snad pobavila tak stať o Americe jako o "absolutně demokratické zemi,která nejen ctí všechny svobody".To mě opravdu pobavilo.Kontruji:Patriot Akt - umožňuje odposlechy,kontrolu sokr. el. pošty /e-mail/kontrolu v knihovnách,videopůjčovnách atd...Mimochodem: není náhodou v poslední době ve spojených st´átech největší skandál právě odposlechy a sledování lidí ,které schválil s obejítím soudu právě sám p.Bush?...nač psát dál.Rozumný člověk nad tímto článkem jen zakroutí hlavou a musí poznamenat "chudák šéfredaktor,který musí pracovat s takovými to nýmandy"...nebo" proboha,co to jsou za noviny,jakto že tento článek nemá dole upozornění že se jedná "o reklamu".Nebo že by jste byl pane Komárku jedním s těch novinářů,kteří v rámci akce vytváření pozitivního obrazu USA ve světě psal tyto bláboly a byl za to placen.Možné to je,nebyl by jste jediný.
0/0
5.2.2006 10:23

j@ck

Re: Komárku,Komárku....
kdybys znal šéfredaktora, tak by ses nedivil. ten tady už 2 roky vyrabí úpornou politickou propagandu ODS a vůbec se za to nestydí. idnes jsou proto jedny z nejhorších novin u nás.
0/0
5.2.2006 10:26

good_luck!

Re: Re: Komárku,Komárku....
šéfredaktora neznám, s politickou propagandou částečně souhlasím, ale plně stojím za tou poslední částí.
Kdysi jsem MF odebíral/kupoval denně, poté odebíral v sobotu a kupoval ve čtvrtek, pak kupoval pouze ve čtvrtek, před dvěma roky jsem zrušil i to. A minulý týden mne přesvědčil, že jsem udělal dobře...
0/0
6.2.2006 16:30

osvetitel

Re: Komárku,Komárku....
Tak hele ty "patriote"Prezident je povinnej chranit sve obcany a na odposlouchavani nejake soukrome soustandy seto asi nedeje vid ty rozumbrado!Pokud jdou odtud ven nebo sem nejake podezrele telefonaty tak by bylo trestuhodne to nechat plavat a zavinit tim neco podobneho jako se stalo  toho 11.zari!Bush ma pravo se vteto veci rozhodnout jako vudce zeme a cekat na nejake soudy by mohlo byt pozde!Nakonec seto nedelo tajne ale byli otom Demokrate dopredu vyrozumeni i kdyz seto ted snazi pouzit proti Bushovi!Jake kontroli ve videopujcovnach atd? Jses zdravej?Pokud seti nelibi, ze nekdo nechce zase riskovat nejaky masakr civilistu, tak jed spatky dote svobody odkad jsi prisel!A pokud tam jses tak se starej radsi o svoji domaci bezpecnost a USA prenech amikum!
0/0
5.2.2006 10:35

Swooppy

Re: Re: Komárku,Komárku....
...no..Patriot Act...je zákon který ,pouze na základě podezření kohokoli nahlášené úřadům,umožňuje plné sledování,kontrolu soukr záležitostí /mobilní tel, soukromá korespodence,sledování v práci,sledování členů vaši rodiny,/,dále,vytypované knihy,DVD i jiné nosiče informací podléhají centrální kontrole FBI atd..atd.O demokracii v USA nelze hovořit.V zemi,kde protiválečné hnutí je deklasováno na antivlastenecký spolek,kde o funkci prezidenta rozhoduje soud/p.Bush/,kde na základě "dopisu o národní bezpečnosti" FBI bez příkazu soudce či aspoň jeho vědomí ,a to jen na základě podezření dostane veškeré finanční informce a to o jakékoliv osobě,a pokud se to týká vás,nesmíte s nikým mluvit,a to ani s rodinou či s právníkem atd.atd,kde se zákonem zakazuje /Luisiana/ nošení bokových kalhot dívkám,pod pokutou 175 dol,mi opravdu nepříjde jako země hodna používat přízvisko"demokratický".Spíš se to začíná blížit k oslovení "postdemokratický"-význam si doplnite jiste sám.
0/0
5.2.2006 13:57

osvetitel

Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
To je v naprostem poradku pokud jde o bezpecnost vsech!Kdo nema nejake "svazky" z muslimskejma ci jinejma teroristama a casto nevola za tim ucelem ven nebo sem, se nema ceho obavat!A nejake "bokove kalhoty" uz nikoho vubec nevzrusuji!Pokud tim myslis ty cernosske "kratasi" co maji vnich p*del venku,tak jsem take 100% pro!
0/0
6.2.2006 9:00

tanger123

Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Zatim neni znamo koho se odposlechy dotkly, takze si nebud tak jisty. Nixon taky kdysi tvrdil ze odposlouchaval v zajmu narodni bezpecnosti a pak se ukazalo neco jineho .... uvidime jestli Bush skonci jako Nixon ...
0/0
6.2.2006 9:35

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Hehe kdyby nebyl Nixon blbej a nenahraval si vsecko na "pasky" tak nanej nic nemeli!
0/0
6.2.2006 9:51

tanger123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Nastesti Bush je jeste blbejsi protoze se rovnou sam verejne priznava :-)
0/0
6.2.2006 9:53

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Aha ty mas radsi ty rafinovane politiky vid?!
0/0
6.2.2006 10:00

tanger123

Re: Re: Komárku,Komárku....
Nikdo nerika ze se ma prestat odposlouchavat, jen ze se to ma prestat delat tajne a nezakonne. A to neni nazor jen "neamerickych zradcovskych liberalu", ale i nekterych republikanskych senatoru. Zrovna dneska zacina v pravni komisi senatu vysetrovani teto kauzy, takze uvidime jestli z toho neco bude nebo jestli to utopi. Tajne se to delo, byli sice vyrozumen maly pocet politiku vcetne nekterych demokratu, ale ti o tom nesmeli mluvit protoze je to tajne, to je uplne nanic ! (typicka bushovska metoda: "nic vam nerekneme protoze je to tajne, verte prezidentovi !") Jinak zakon z roku 1978 jasne rika ze se odposlechy musi potvrdit u soudu. Na soudy cekat nemusis, muzes je informovat az 72 hodin po zacatku odposlechu.
0/0
6.2.2006 7:37

osvetitel

Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Aha tak teda ne tajne, nejdrive je snad ty , cosi neco domlouvaji a maji spojeni z tima teroristama informovat, aby si davali bacha ze jsou odposlouchavany?! Kdo vnicem nejede ten se nema ceho bat, a ti co odposlouchavaji se specializuji na ty muslimy , tak proc bulis?Tajne to bylo aby je mohli nacapat,ted uz asi to tak tajne nebude, holt demokrate ve snaze o koryta nekouklaji ani na sve vojaky, ani na domaci bezpecnost!Bushe jsem nevolil ale to cose ted deje v boji o koryta je nechutne!Obvzlast kdyz za Clintona  se mohlo ledacemu predejit,kdyz se ti grazlove pokouseli sundat to jedno "dvojce" tou bombou a vecina tech teroristu z toho 11.zari tu byla na zelenou kartu!
0/0
6.2.2006 8:49

tanger123

Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Tajne samozrejme znamena nesdelene tem, kteri o tom maji podle zakona vedet a rozhodovat, nedelej ze sebe zbytecne blba. Pokud jde o nazor "kdo ma ciste svedomi tak se nema ceho bat" - tuto vec slysim casto, problem je v tom ze spoleha na cestne chovani vlady. Na to se ovsem spolehat nemuzes, a prave kvuli tomu existuji kontrolni mechanismy (ktere Bush&co obesli). Mozna by se i dalo verit ze zrovna v tomto pripade byly odposlechy pouzity jen pro "spravnou vec" a nikdo je nezneuzil pro vlastni ucely. Nevim ale jak se chces spolehat na cest vladcu navzdy - zvlast kdyz je vsechno tajne (nekontrolovane jinou instituci), tak se do budoucna nabizi vysoka pravdepodobnost zneuziti. Pokud bych tento tvuj argument mel uplatnit dusledne, tak by bylo nejlepsi kdyby kazdy obcan mel povinnost nosit GPSku udavajici v kazdem momente jeho souradnice a maly mikrofon zaznamenavajici jeho mluveni, apod. Ciste hypoteticka situace, ignorujme technicke obtize apod. Potom by totiz kriminalita vymizela, o vsem
0/0
6.2.2006 9:22

tanger123

Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
.... o vsem by vedeli strazci zakona. Idealni stav ? Nebo tu spis neco nehraje ? Cetl jsi "1984" ? ----------------- "Tajne to bylo aby je mohli nacapat" - prece si nemyslis ze teroriste nepocitaji s moznosti odposlechu ? A prece kdyby o odposlechu byl informovan soud (podle zakona) tak by to prece neznamenalo unik informaci. ----------------- Jinak Clinton se pokud vim pokousel OBL oddelat, ovsem tezko mohl provest invazi do Afghanistanu jen kvuli bombe ktere spachala v podstate zanedbatelne skody. Bush tu invazi provedl, a stejne OBL nechytil.
0/0
6.2.2006 9:23

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Hehe a to ze Clintonovi OBL nabizeli naservirovaneho, a on to nechal plavat take vis?Koukam ze vis jen to co se ti hodi!Ano oni stim mohou pocitat, ale jsou tak drzi ze pocitaji stima demokratickejma zakonama, ze jim to usnadni! Nedelej ze jen staci informovat soud a soud hned kejvne!Tady jde o bezpecnost a ne nejake politicke hry  "Demokratu proti Republikanum!
0/0
6.2.2006 9:35

tanger123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
"Koukam ze vis jen to co se ti hodi!" - hlavne ze o tobe se toto rict neda ani v nejmensim ;-) O naservirovanem OBL nevim, co se stalo ? Co se tyce souhlasu od soudu, za dobu existence tohoto soudu byly povoleny mam dojem tisice odposlechu, a odmitnuto jen par. Presne si ted nevzpominam, ale slo o zanedbatelny pocet. Pokud mas na mysli rychlost rozhodovani toho soudu, pak bys mel vedet ze nemusis jeho souhlas ziskat pred zacatkem odposlechu. Muzes zacit odposlouchavat okamzite a soud informovat az po trech dnech. Takze kde je problem ? Proc je potreba porusovat zakon ?
0/0
6.2.2006 9:42

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Ok, kdyz jako nevis kdo Clintonovi tenkrat usamu nabizel, tak je zbytecne otom psat! A schvalne me teda vysvetli z jakeho duvodu Bush ten zakon porusil, kdyz je to tak jednoduche?
0/0
6.2.2006 9:49

tanger123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Vazne, a tys vedel vsechno o cem jsem tu psal ja ? Duvod neznam, ptam se tebe protoze ty toto poruseni obhajujes :-)
0/0
6.2.2006 9:52

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
OK bambulo neceho se podrz at te ta pravda neporazi!Duvod je bezpecnost USA
0/0
6.2.2006 10:03

tanger123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Jasne ... tva argumentace se opravdu hodne podoba Bushovi a jeho kamaradum - ignorovat argumenty, pochybnosti a otazky a jen jednoduse donekonecna opakovat: "Delame to pro vasi bezpecnost !!! Pokud se opovazujete oponovat tak jen pomahate teroristum !!! Musite nam proste verit !" Ztrata casu. Nastesti pruzkumy verejneho mineni nam davaji nadeji, ze to Americane brzy vyresi u volebnich uren.
0/0
6.2.2006 10:14

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
No tos rekl novinu!On uz Bush kandidovat nebude, pokud ti to uniklo, a ocividne se snazi stihnout co se da, zato co ty smejdi provedli USA i jemu jen tam vlezl do toho "bileho domu"!Oni vtom budou potaji demokrate stejne pokracovat, protoze jina cesta uz neni!Clintonovi tenkrat stacil pokus o atentat na stareho Bushe , k bombardovani vid?!
0/0
6.2.2006 10:19

tanger123

Re: Komárku,Komárku....
Dalsi vec je mira respektu prezidenta k zakonodarnym organum - napr. nedavno odsouhlasili zakon (iniciovany clenem rep. strany) zakazujici muceni za vsech okolnosti, ktery byl nakonec donucen podporit i GWB (nejdriv stal proti nemu, i kdyz on a jeho lide porad opakuji "we don't torture"). Ovsem pozdeji ke svemu podpisu pro tento zakon dodal i jakysi dodatek rikajici, ze on to chape tak, ze za jistych okolnosti se mucit muze. Prezidentuv vyklad vyznamu zakonu ma totiz podle neho stejnou vahu jako zakonodarne sbory. Takze si stejne bude delat co chce.
0/0
6.2.2006 8:05

osvetitel

Re: Re: Komárku,Komárku....
Co se tyka tech zakernych terroristickych vrahu, tak neni zadne opatreni dost "prisne"!To si meli rozmyslet nezli to tu provedli co stoho bude!Kostky jsou vrzeny a pokud je nebude USA nahanet "preventivne" tak oni budou nahanet "USA!A to ze nejsou vytvor Bushovi Fantazie je jasne jako to "Dansko"!
0/0
6.2.2006 8:54

tanger123

Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Snad bychom mohli prijmout muceni teroristu kteri planovali zabit stovky/tisice lidi, za ucelem ziskani informaci .... snad ..... ovsem jsi si jisty ze podezrely terorista je opravdu terorista ? Existuje cela rada pripadu kdy USA uneslo lidi do tretich zemi za ucelem "vysetrovani" nebo je zavrela na Guantanamu, a pak je museli propustit jako nevinne. Buhvi kolik dalsich propusti nebo kolik lidi je tam nevinnych. Treba v Afghanistanu sbirali lidi jen proto ze je nekdo jiny obvinil s terorismu, za to se totiz vyplacela odmena ....
0/0
6.2.2006 9:30

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Jina cesta neni nezli preventivni opatreni!Tech par nevinnych vyjimek se vedcinou vzdy podarilo vcas zjistit a i kdyz to muze byt pro dotycneho neprijemne, tak zatim nebyl zadny umucen a pokud slo o omyl, vzdy propusten!Jak zpival v Rusku" B.J" my jsme ten "pozar" nezacali prvni!
0/0
6.2.2006 9:41

tanger123

Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Jak vis ze se na nevinne vzdy prislo ? Jak vis ze nikdo nebyl umucen ? Vis jen to co probehlo medii - media parkrat infomovala ze nekoho propustili a ty si z toho odvodis ze informovala o VSECH omylech. Buhvi co se deje mimo medialni realitu. Navic smysl muceni je i prakticky dost sporny, muceni casto reknou i to co nevi ... nebo lzou (treba fanatici schopni se nechat pro viru zabit ?) - jak vis kdy prestat mucit, kdy uz byla vyrcena pravda ? (kterou ty neznas, jinak bys nemucil)
0/0
6.2.2006 9:49

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
A jak ty vis ten opak?
0/0
6.2.2006 9:53

tanger123

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
Ja jen vim ze pokud media prinesou informaci o propusteni par lidi, neni z toho mozne usuzovat ze byli propusteni vsichni nevinni, jak to delas ty.
0/0
6.2.2006 9:55

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komárku,Komárku....
A ja zase jen vim ze nikdo neni nevinny!Lide se rodi  jako hrisnici to nevis?
0/0
6.2.2006 10:07





Najdete na iDNES.cz