Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krejčíř: Mrázek se zajímal o směnku ČSSD

Uprchlý miliardář Krejčíř tvrdí, že zavražděný podnikatel Mrázek se zajímal jeho o obchodní vztahy s ČSSD. Chtěl prý koupit směnku, která údajně dokazuje, že sociální demokraté Krejčírovi dluží 60 milionů korun. Za Mrázkovou vraždou podle Krejčíře stojí někdo od policie nebo špiček ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VilemMikula

Majitel statu
Samozrejme jde hlavne o to kdo bude i nadale rozkradat kolektivnimajetek v kapitalistickem vlastnictvi. Krejcire politici odstavili od koryta a nasli si jine bile kone. Krejcir se ted jen logicky vzpouzi a brani se jak umi. Pokud jste take zhnuseni jako ja nasimi politiky zkuste se na to podivat jinak: Vy jste majitel statu a politik je Vas spravce, ktery spravuje Vas majetek. Pokud to nedela spravne muze byt Vami potrestan. Vice na http://www.volny.cz/vilem.mikula/ PS: Odpovezte si nejprve uprimne na otazku: Slouzi obcane urednikum a politikum nebo slouzi politici a urednici obcanum?
0/0
1.2.2006 22:20

SirHumphrey

Dávka
Vláda poskytla Mrázkovi sociální dávku......z AK-47.
0/0
1.2.2006 12:56

jack24

Chudáci...
Krejčíř,Pitr,Mrázek a spol. jsou typickým příkladem poctivých drobných českých živnostníků,kteří jsou za vlády ČSSD šikanováni.Jsou těmi,kteří se nemohou dočkat nástupu ODS(Mrázek už to asi nezvládne) aby jejich poctivé řemeslo mohlo znovu kvést!!! .
0/0
1.2.2006 12:33

itučňák

Re: Chudáci...
Právě naopak, za jejich vlády jim obchod pěkně kvetl, Mrázek měl kontakty na policii i na představitele ČSSD. Pomáhal vládě z odkupem ruského dluhu, samozřejmě nevyhodného pro stát aj.Krejčíř také pěkně prosperoval, proto neváhal půjčit ČSSD 60 milionů, protože věděl, že se mu to vrátí. Když ho policisté chytli, tak si potom klidně s vily odešel.
0/0
1.2.2006 14:17

Zidon

Re: Chudáci...
Ono to možná bude trochu jinak. Krejčíř,Pitr,Mrázek a spol. jsou nejsíš typickým příkladem rošťáků, sloužících politickým špičkám k jejich ziskům. Pokud se stanou nepohodlnými, jsou utečeni nebo náhodou zmizí, či jsou neznámo kým zavražděni.
0/0
1.2.2006 14:20

emil5

Re: Chudáci...
No ty jsi pravdový chytrák, typoval bych Tě na voliče ČSSD. Mrázkovo největší kšefty byl odkup dluhu Ruska a Setuza - kauzy ČSSD.
0/0
1.2.2006 19:11

emil5

Re: Chudáci...
No ty jsi opravdový chytrák, typoval bych Tě na voliče ČSSD. Mrázkovo největší kšefty byl odkup dluhu Ruska a Setuza - kauzy ČSSD.
0/0
1.2.2006 19:22

jekal

Tož,
jistýmu ctihodnému pánovi jménem , AL CAPONE nikdy žádnou vraždu neprokázali, reálnej život a důkazy se někdy minou...............
0/0
1.2.2006 11:16

bluetake

Krejcir je bridil....
Proti tomu, co tady pachaji v ekonomice a prekrucovanem pravu socialisti je Krejcir naposty bridil. Udajne nekoho okradl, udajne chtel nekoho zabit, to vse bez sebemensich dukazu , jen na zaklade zvastu a domenek jedincu.... Ale SKUTKY a dusledky vlady socialistu, kteri ted maji stazenou prdel, ty jsou videt denne a jsou bohuzel absolutne nepostizitelne. Astronomicke dluhy skody,at uz v dusledku hlouposti a nebo zameru ,uplaceni v radech miliard na vsech moznych urovnich, prime ohrozeni zdravi a zivotu lidi v dusledku "zdravotni politiky Ratha,hospodarska kriminalita na nejvyssi urovni atd. Vidime to denne ale nelze s tim delat nic, protoze pravo je v rukach stejne zkorumpovanych soudcu a vsehoschopne policie plne hlupaku a grazlu. pane Krijciri, stadte se, proti tomu, co tady predvadi paroubek a jeho parta jste skutecne naprosty bridil......
0/0
1.2.2006 9:18

Pako01

Re: Krejcir je bridil....
Souhlasím, až na to, že jsi zapomněl jmenovat Klause, Tlustého, Dybu, Čermáka, Macka,....
0/0
1.2.2006 10:48

Sojkovec

Re: Krejcir je bridil....
Kde vsichni berete tu jistotu, ze s ODS by to bylo lepsi? IMHO je jedno, ktera strana je u koryta, jsou vsichni stejni, jde jim o svuj vlastni osobni prospech, ostatni je jim ukradene. To uz je zakladni lidska vlasnost. Ted jsou do toho zapleteni socani, protoze jsou u koryt a maj co nabidnout. Ale stejne se budou tzv. "levicaci" a "pravicaci" hadat o to, ktera z tech lzi je vlastne pravdiva :). Melo by vam bejt jasny, ze tu jde o prachy a ne o pitomou "politickou prislusnost", to je uplne irelevantni udaj. Jakmile clovek X ze strany Y ma moznost snadno ziskat na privatizaci (prevedeni) podniku Z 'xyz' €, $, atp., moznosti vyuzije. Bud mu to projde, nebo ne. Bud se o nem dovime, nebo ne.
0/0
1.2.2006 13:54

Ex-treme

Proč
Proč má tento kriminálník tolik prostoru na "seriózním" portálu iDnes?
0/0
1.2.2006 8:24

bluetake

Re: Proč
on je to kriminalnik ? ja si nevzpominam, ze by nekdy sedel. zatim je pouze podezrely , ale nikdy mu nikdo nic nedokazal. Ale proste Paroubek a socialisti o nem rikaji, ze je to kriminalnik a zlocinec, a tak to asi bude pravda. tahle banda o ledaskom rika bez sebemensich dukazu ledacos.....kdyz se to rekne patricne razantne, pak tomu jiste ti s nizsim IQ zatleskaji....A podklady, dukazy ? Pche, k cemu .....
0/0
1.2.2006 8:54

cybermiky

Re: Re: Proč
Třeba už socialisti mají v rukou rozsudek pana Krejčíře, moc bych se tomu nedivil. Jinak tlachy Paroubka jsou silně mimo misku, ten člověk je doslova tragéd.
0/0
1.2.2006 8:58

popan

Re: Re: Proč
Máte pravdu, Viktor Kožený taky nebyl nikdy odsouzen a proto není kriminálník.
0/0
1.2.2006 10:44

No_Per

Re: Proč
Copak zločinci, ale jmelí!
0/0
1.2.2006 10:41

jafet

Zajímavé!
"S vraždou pana Mrázka nemám nic společného a ani si nedovedu technicky představit, jak bych mohl tuto profesionální vraždu ze své momentální pozice organizovat," Znamená to snad,že ze své vily v Černošicích si to představit dovede?
Jinak postrádám v MF vyjádření pana Krejčíře k obnovení provozu Pendolin, stanovisko k vytrvalým mrazům a inverzi nad územím ČR a k lavině v Tádžikistánu.
Odcházím si přečíst nějaký slušnější bulvár, například Blesk.
Přeji hezký den čtenářům a více takových Krejčířů iDnes.
0/0
1.2.2006 8:16

Zwerg

Re: Zajímavé!
K tomu všemu se už vyjádřil Paroubek....
Také přeji lidu této zémě více takových Paroubků!
0/0
1.2.2006 10:49

Pako01

Redakci IDNES.
Vážená redakce, je smuté, že každý den poskytujete prostor člověku obviněnému z organizování vraždy. Kdyby nebylo půl roku před volbami, asi byste se chovali jinak. Pan Krejčíř je uprchlý obviněný, má se hájit u soudu a ne prostřednictvím zkorumpovaného novináře. To, že máte úplatné pisálky typu Steigerwalda, je normální, ale že se nechají platit uprchlým zločincem, to je už obludné.
0/0
1.2.2006 8:12

Helena1

Re: Redakci IDNES.
Idnes je objektivní. Dává rovnoměrně prostor všem zločincům ze všech stran.
0/0
1.2.2006 8:17

cybermiky

Re: Redakci IDNES.
Ty už máš v rukou rozsudek pana Krejčíře, ty chytrolíne ?
0/0
1.2.2006 8:52

bluetake

Re: Redakci IDNES.
Pri denne projevovane "urovni" nasich policistu, soudcu ,zalobcu, jejich "odbornosti" a "nezkorumpovatelnosti" se nedivim, ze utekl. Tahle banda statnich prizivniku, ktera vynika hlouposti a prolhanosti dokaze casto nevidane, mne osobne by neprekvapilo, kdyby za tim odstrelem byla policie. Zrejme pan Mrazek vedel az prilis, a stejne obavy o zivot ma jiste i Krejcir. nakonec, podivejme se na "snahu" policie a "nezavislych" soudu vysetrit skutecny stav veci okolo Kajinka.. A dalsi a dalsi pripady "objektivnosti a profesionality" nasi policie a !nezavislosti" nasich spudu. nedivim se, ze vzal kramle.....
0/0
1.2.2006 9:01

cybermiky

Re: Re: Redakci IDNES.
Objektivně vzato, pokud by zůstal v čechách, už by byl na prkně.Takhle dostal jen výstrahu, aby se už nikdy nevracel, případně co by semu mohlo stát, kdyby směnka vyplula na povrch. Je otázka, co by se stalo, kdyby jí zveřejnil.Buď by padaly hlavy v termitišti, nebo by byl p.Krejčíř promptně umlčen.
0/0
1.2.2006 9:04

bluetake

Re: Re: Re: Redakci IDNES.
Padat hlavy nebudou. Jeste se smenka neobjevila ale uz je oficialne prohlasena za padelek.......precijen je moc socialistu az prilis velka a zamerne a cilene sireny strach diky tomu prinasi sve plody.....to byla vystraha nejenom pro Krejcire.....
0/0
1.2.2006 9:10

H5N1

Příčiny všeho je třeba hledat tady
http://www.blisty.cz/2006/2/1/art26855.html
0/0
1.2.2006 8:09

Jen Aby

Paroubek má asi lepší informace
když si je tak 100% jistej, že je to naprostá lež .. jak to může vědět? I kdyby to věděl za socany /a i to je slovo do pranice/, pak jak si může bejt jistej s policajtama?
No - asi jedině tak, že mu není tak úplně neznámo, kdo zatím stojí .. jinak nemá jeho tvrzení logiku
0/0
1.2.2006 7:55

lemax

VIDIM, ZE kREJCI SLEDUJE A NEJRADSI BY Z TOHO VSEHO UDELAL ZAHADU
to ze je taky grazl, mu to nikdo uz neodpare, natoz on sam! Porad kolem smenky! divny ze se ma starat ji ukazat, nejak na to zapomina!, kdyz ji vlastne nema!
0/0
1.2.2006 7:52

xlb2

Re: VIDIM, ZE kREJCI SLEDUJE A NEJRADSI BY Z TOHO VSEHO UDELAL ZAHADU
je  moc brzo, kdyz ji ted vytahne, tak se z toho cssd jeste muze nejak vylhat nebo vysekat, kdyz ji vytahne 2 tydny pred volbami, tak to teprve bude mazec :-)
0/0
1.2.2006 7:55

cybermiky

Re: Re: VIDIM, ZE kREJCI SLEDUJE A NEJRADSI BY Z TOHO VSEHO UDELAL ZAHADU
To bude, to si piš.
0/0
1.2.2006 9:02

H5N1

Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
s ODS a vrahem Krejčířem chtěla ovlivnit volby. Proč neustále zveřejňuje výroky zločince, který se zaplaten do 26 trestních kauz včetně vražd, vydírání a obrovských majetkových deliktů? Nutně to pak vypadá tak, že Krejčíř i MFDnes časově koordinují akce tak, aby poškodily ČSSD Co dělá BIS, neměl by se tím zabývat?
0/0
1.2.2006 7:32

xlb2

Re: Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
to je otazka nabidky a poptavky... mozna je Krejcir grazl, mozna ne... to musi rozhodnout soud. ale jedno je jiste, lidi to bavi cist, tak proc jim to nedat...
0/0
1.2.2006 7:39

jacktabarnak

Re: Re: Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
Z jednoducheho duvodu. Penize (ctenost) nejsou vsechno. Tenhle koncept jiz brzy zavede tuto civilizaci do rite protoze dekadence ktera se rozmaha exponencialni rychlosti je naprosto destruktivni. Noviny pomahaji vytvaret obraz spolecnosti a glorifikace gauneru je zhoubna. To jestli je Krejcir kriminalnik at rozhodne soud, ale do te doby nez se s naprostou jistotou ukaze ze je cisty jak beranek AT ZUMPARSKA MEDIA LASKAVE NEOTISKUJI jeho kravske blaboly.
0/0
1.2.2006 7:43

xlb2

Re: Re: Re: Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
tak prrrrr. Krejcir je svym zpusobem celebrita, medialni hvezda... k tomu statusu mu pomohla nejvice Policie CR, kdyz si ho nechala plachnout. Asi se Seyschelach nudi a ocividne se bavi prave takovymi prohlasenimi pro tisk. navic, kdo mu jeste pomaha ziskat prostor je sam Paroubek, kdyz s nim porad polemizuje. Kdyby ho ignoroval, udela mnohem lepe. ale to by nebyl nas Jirka, kdyby hned vsechno neokomentoval...
0/0
1.2.2006 7:49

horduch

Re: Re: Re: Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
proč tu tedy oxiduješ ,táhni do prdele...tedy  do Rudého práva
0/0
1.2.2006 7:52

Ex-treme

Re: Re: Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
"to musí rozhodnout soud" - oblíbená fráze lidí, kteří před některými fakty zavírají oči. Ty fakt věříš, že Krejčíř k miliardám přišel poctivou prací a ne vydíráním, vraždami, korumpováním? Nemusím být soudce, umím počítat.
0/0
1.2.2006 8:28

Deleter

Re: Re: Re: Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
No tak vydíráním ani vraždami k miliardám v žádném případě nepříjdete, k miliardám ano, viz ČSSD.
0/0
1.2.2006 9:27

lemax

Re: Tak teď už to vypadá, jako vy MF Dnes ve spolupráci
Bud v klidu, CSSD timto nikdoo neublizi! to uz je pase! to se jen rozviruje diskuze!
0/0
1.2.2006 7:55

Mr-Hu

ŽUMPA
Tak už toho nechte. Papouškovat tyhle nesmysly jednoho bandity, který by se měl houpat na oprátce...
0/0
1.2.2006 7:03

zhost

Re: ŽUMPA
je to hnup, ale ze bych mu pral opratku to ne, Paroubek si zaslouzi maximalne nakopat
0/0
1.2.2006 8:00

Chrimo

Paroubek
"Takových absurdit v poslední době vyřkl již několik, což může svědčit o tom, že se u něj začíná rozvíjet psychická nevyrovnanost," vzkázal Paroubek prostřednictvím své mluvčí.
No, myslím, že to samé lze říci i o něm samotném...
0/0
1.2.2006 6:49

azorRK

Re: Paroubek
0/0
1.2.2006 7:43

babacek

O co mu jde ?
 Každý normální lump kterému by se podařilo zmizet z dosahu justice a vyhnout se tak potrestání by se snažil aby se zapomělo a rozhodně by neustále přes média na sebe neupozorňoval.Je to podivné.
Pokud však tvrdí,že by si nedovedl technicky představit jak by mohl Mrázka zavraždit,tak každý z trochou fantazie ano.
0/0
1.2.2006 6:16

Hans01

Re: O co mu jde ?
No, napadá mě třeba Kožený, ten taky furt řval jak je nevinej a že je slušnej podnikatel, dělal rozhovory s novináři. Někteří příznivci ranného kapitalismu v Čechách mu to taky věřili. Vypořádali se s ním až Amíci. Takže nic nového pod Sluncem.
0/0
1.2.2006 6:58

babacek

Re: Re: O co mu jde ?
Jenže u Koženého to bylo tak,že ho novináři vyhledávali a tady on vyhledává je.Alespoň takoví to na mne působí dojem.
0/0
1.2.2006 8:17

Thorough

Krejčíř má informace a iDnes skáče
Krejčíř má informace a je přesvědčen. Resp. gauner má informace a je přesvědčen. Pokusil se opět využít situaci a připomenout se. Pochybný plátek iDnes mu v tom jde úspěšně na ruku - co je motivací?
0/0
1.2.2006 3:39

jacktabarnak

Re: Krejčíř má informace a iDnes skáče
Tak nejak to bude. iDnes je neuveritelna ZUMPA - je skutecne fantaskni ze noviny jsou schopny sejit tak nizko aby otiskovaly podobne blaboly, nerkuli sracky. Bohuzel glorifikace podobnych gauneru prisernym zpusobem krivi spolecnost - hlavne do budoucnosti. Ve svetle toho ze podobne sracky uz publikuje i CTK je skutecne treba prijmout jakysi tiskovy zakon ktery novinam da mantinely kam az mohou zajit.
0/0
1.2.2006 5:49

lemax

Takze Krejcir uz priznava ze smenka neni?
0/0
1.2.2006 2:25

dukeprvni

Krejčíř: Mrázek se zajímal o směnku ČSSD
hrzne rad bych vedel ktery ujety debil z idnes zere tomu podraznickemu kriplovi ty jeho lzi a jak jeste bude dlouho zrat
0/0
1.2.2006 0:44

santej

Re: Krejčíř: Mrázek se zajímal o směnku ČSSD
Krejčíř se učí od Ratha.
0/0
1.2.2006 1:32

Lokutus2

!!!
KLID!
Jajo neexistuje směnka, tak neexistuje mozek Ivana Langera!!!
0/0
1.2.2006 0:28





Najdete na iDNES.cz