Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSSD své velké sliby neplnila

Ke slibům politiků, s nimiž se před volbami roztrhl pytel, by měli být lidé ostražití. Dobře se to dá ukázat na volebním programu ČSSD z roku 2002 nazvaném "Člověk na prvním místě". Slibovaného snížení nezaměstnanosti, léků zdarma ani plošných přídavků na děti se lidé nedočkali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

Petr Vacek...
herec a ekolog je na kandidátce SZ....
0/0
2.2.2006 9:49

stronghold crusader

No ODS
opravdu zatím nepřišla s něčím zásadním.Takže každá pomoc dobrá.Přesto si myslím,že s Topolánkem se volby vyhrát nedají.Z mého pohledu,zaplať pán bůh.
0/0
1.2.2006 17:40

dislektik

já taky všechny sliby plním :-))
0/0
1.2.2006 16:42

Anti ODeSák

FUUUUUUUUJJJJJJ
Neposlouchejte a nečtěte žvásty lidí z mladý fronty, protože sou to ODS. Nejobjektivnější noviny jsou Hospodářské
0/0
1.2.2006 15:49

sluny

Re: FUUUUUUUUJJJJJJ
Souhlas, předvolební politická propaganda ze strany médií nechutně stranících ODS je v plném proudu, viďte šikulové z MFD a iDnes?
 
Každý průměrně inteligentní člověk ví, že každá strana může prosadit pouze tolik ze svého předvolebního programu, jak silný mandát dostane po volbách. ČSSD oba tyhle body opakovaně prosazovala, ale neměla dostatečnou podporu.
 
Bohužel stále se najde dost primitivů, ketří nepřemýšlí a volí podle palcových titulků v politicko-bulvárním tisku typu MFD nebo Hospodářských novin. A o tom naše média jsou....
0/0
1.2.2006 16:37

modrej ptacek

Re: FUUUUUUUUJJJJJJ
Kecáš nesmysly, ČSSD slibovala a hlavní i některé méně důležité sliby nesplnila, protože to prostě splmit ani nešlo. Ale proč si to potom ČSSD dávala do programu Jednoduše proto, že se zoufale snažila vyhrát volby a tak se v jejím programu objevili nerealizovatelné populistické blbost. Konstatování fakt ze strany MF DNES v tomto případě není útokem, ale jen pouhým konstatováním faktů.
0/0
1.2.2006 16:40

sluny

Re: Re: FUUUUUUUUJJJJJJ
Možná je to pouhé konstatováním faktů, ale záměrně postavených tak, aby poškodily ČSSD. Kdyby vyhráli volby s dostatečným mandátem, tak už to dávno zavedli, jestli tohle nechápeš, nejsi schopen základní logické úvahy.
 
Btw, jestli se někdo někdy zoufale snažil vyhrát volby, tak je to teď ODS, ti jsou trapní až na půdu, jak se třepou po korytech. Fakt si myslíš, že ODS po volbách něco ze svých slibů splní? (Ježiši kriste jenom to ne!)
 
Hele, odpověz si podle pravdy a čestně, máš se teď po materiální a osobní stránce hůř nebo líp, než jsi se měl v roce 98? Jestli patříš k většině tohoto národa, máš vlastní mozek a zodpovíš si tuhle otázku upřímně, potom nemáš důvod remcat (a volit ODS).
 
BTW aby bylo jasno, nejsem socan, k volbám jsem díky neschopnýmu Špidlovi a vypatlaným Langrům, Tlustým a Tupolánkům ani nechtěl jít, ale to jak každý proti téhle vládě jenom lže a pomlouvá, to mě přinutilo změnit názor a budu voli
0/0
1.2.2006 16:54

bl99

to pro mě..
není žádná novinka, to jsme věděli už před volbama, keci keci keci a rozkrádání a zadlužování
0/0
1.2.2006 13:59

jkzrt

dálnice
"Do roku 2005 bude dálnice z Hradce Králové do Prahy"!Že dálnice není,za to nemůže ČSSD,ale ti naši ZELENÍ ochránci přírody!!!!!
0/0
1.2.2006 9:52

bl99

Re: dálnice
souhlas - málo podplatili
0/0
1.2.2006 14:00

Modrostrak

Lez ODS, ktera je iDnes, coby Tlusteho a ODS medialnim tlampacem, autocensurne vehementne utajovana
Doc. JUDr. Robert Fico, CSc: ..... údaj, který je třeba v CR často používat, socialisté jsou ODS často obviňováni, že jsou tu jen proto, aby rozdávali, aby zadlužovali, aby dělali dluhy. Jaká je skutečnost? Slovenská pravicová vláda tvrdí, že dělá reformy, na druhé straně musím říci, že za posledních 7 let vládnutí současné pravicové vlády zadluženost státu stoupla ze 167 mld. na téměř 600 mld. korun, a to se zprivatizovalo všechno, co nebylo přikované řetězy. Téměř všechno. Zůstalo už jen pár věcí, na které se, slovenska obdoba ceske ODS, ještě těší.
0/0
1.2.2006 6:50

vlk samotar

Re: Lez ODS, ktera je iDnes, coby Tlusteho a ODS medialnim tlampacem, autocensurne vehementne utajovana
Krása dezinformace. Dovoluji si k tomuto vyhlášení doplnit: Mají reformu veřejných financí, mají reformu zdravotnictví a hlavně mají reformu důchodového systému do kterého nalili nemalé finance. To vše v ČR není a dluhy máme proti roku 1998 cca o 600 miliard vyšší. PROČ??? A nejlepší na tom bylo poslouchat našeho Jiříka jak v nejmenované debatě prohlásil, že na tyto reformy máme díky stoupající porodnosti cca 20 let čas. To mě opravdu pobavilo. Po 20-ti letech bude i on důchodce a jen doufá že si teď "vadělá dost, aby nechtěl důchod po státu!
0/0
1.2.2006 13:56

vlk samotar

Re: Re: Lez ODS, ktera je iDnes, coby Tlusteho a ODS medialnim tlampacem, autocensurne vehementne utajovana
Omlouvám se za překlepy. Mám dneska nějaký třes rukou, když vidím názory v této diskusi.
0/0
1.2.2006 13:57

sluny

Re: Re: Lez ODS, ktera je iDnes, coby Tlusteho a ODS medialnim tlampacem, autocensurne vehementne utajovana
No hlavně jim díky téhle reformě stouplo procento lidí žijících na hranici chudoby nebo za ní (nejvyšší v Evropě), klesla jim životní úroveň, bohatí jsou bohatší, chudých přibylo.
 
Než napíšeš takový blábol, mluvil jsi o tom s někm ze Slovenska? Já jo, asi bys to taky měl udělat...
0/0
1.2.2006 16:42

vlk samotar

Re: Re: Re: Lez ODS, ktera je iDnes, coby Tlusteho a ODS medialnim tlampacem, autocensurne vehementne utajovana
Blábol? Vy si fakt myslíte, že zavedení reforem, které náš stát potřebuje nebude mít stejné důsledky i u nás? Kde v dnešní době chcete vzít peníze nutné do důchodové reformy??? Podle analytiků cca 200-500 miliard, když už dnes máme 700 miliard dluhů! A reformy stále nemáme a ani na nich nepracujeme, protože podle veřejného mínění by byly nepříjemné a mohli by Jirku stát koryto!!! A jen mimochodem. Na Slovensko jezdím pravidelně cca 6 krát ročně, vždy alespoň na týden! Tedy je reálná naděje, že vždy s někým mluvím. Tak bych si pro příště odpustil slova jako blábol. Ono stačí jednoduché počty na to, aby jste si uvědomil důsledky nečinnosti náší vlády!
0/0
2.2.2006 9:13

Modrostrak

Rozkradacka ala Klaus a ODS
Klaus vsadil na domácí touhu po zbohatnutí, nejsilnější reálnou sílu každého převratu. Ať je tady „divoký Východ“, jak říkal Dušan Tříska, vždyť je vlastně lhostejné, jak se majetková práva rozdají. Trh to časem srovná. Stačí, když vláda vycouvá z rozhodování, zavře oči a ucpe si nos. „Vole, tady se rozdávají majetky na tisíc let,“ říkal prý tehdy místopředseda ODS Petr Čermák faráři Zdeňku Bártovi z Občanského hnutí v ČNR. To byla strategie Klausovy transformace. Politicky geniální, zvlášť když se „budování kapitalismu“ prodávalo jako boj proti komunismu. Ekonomicky však šlo o debakl. Klausova privatizace nepřidělila pevně vlastnická práva. Způsob zacházení s aktivy podniků, úvěry a finančními instrumenty by v USA odměnili vězením. Tým řídící transformaci zde založil podstatně jiný kapitalismus, než jaký dnes znají v civilizovaném světě. Léčit a splácet to z daní budeme ještě dlouho.
0/0
1.2.2006 6:44

Dobek

...ach ta úroveň...
Pane redaktore "skláním" se před Vašemi politologickými závěry a názory...alespoň trochu nezaujatosti....
0/0
1.2.2006 1:05

sluny

Re: ...ach ta úroveň...
Já taky, ovšem myšleno ironicky...
0/0
1.2.2006 16:39

kecal_7

jaky mate nazor? slovensko x cesko
rad bych se zastavil nad vladnimi (pravice je u moci) reformami na Slovensku... ODS tvrdi, ze jsou dobre.. opozice (levice) na slovensku tvrdi, ze jsou spatne a vzhlizi se v tech nasich od CSSD, asi meli na mysli jen politiku, protoze o reformach tady nemuze byt rec... a kde je pravda? ja osobne se priklanim k tomu, ze na Slovensku jsou dobre...ale jsem pravicak.. umistuju odkaz na komentar nezavisleho odbornika Laursena na stredni Evropu ze Svetove banky jaky mate nazor? dekuji http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88
0/0
31.1.2006 22:15

kecal_7

Re: jaky mate nazor? slovensko x cesko
prominte, ze jsem to vlozil tolikrat, ale nejak se mi to na poprve nepovedlo...
0/0
31.1.2006 22:16

sluny

Re: jaky mate nazor? slovensko x cesko
Názor jednoduchý, tohle otiskly HN, což je hlásná trouba ODS a oficiální pomlouvač ČSSD, vybírají si a tisknou jenom to, co se jim hodí do krámu. Kdybych teď měl chvilku času, tak bych ti našel několik podobných evropských materiálů, které Slovenské reformy hrubě kritizují.
 
Důležité je, co si o tom myslí většina Slováků a to bohužel pro ODS vyznívá tristně...
0/0
1.2.2006 16:46

kecal_7

Re: Re: jaky mate nazor? slovensko x cesko
tak jestli najde cas, tak rad si neco prectu z druhy strany veci...ocenil bych to...
0/0
1.2.2006 23:49

kecal_7

jaky mate nazor? slovensko x cesko
spatne a vzhlizi se v tech nasich od CSSD, asi meli na mysli jen politiku, protoze o reformach tady nemuze byt rec... a kde je pravda? ja osobne se priklanim k tomu, ze na Slovensku jsou dobre...ale jsem pravicak.. umistuju odkaz na komentar nezavisleho odbornika na stredni Evropu ze Svetove banky jaky mate nazor? dekuji
0/0
31.1.2006 22:12

kecal_7

jaky mate nazor? slovensko x cesko
rad bych se zastavil nad vladnimi (pravice je u moci) reformami na Slovensku... ODS tvrdi, ze jsou dobre.. opozice (levice) na slovensku tvrdi, ze jsou spatne a vzhlizi se v tech nasich od CSSD, asi meli na mysli jen politiku, protoze o reformach tady nemuze byt rec... a kde je pravda? ja osobne se priklanim k tomu, ze na Slovensku jsou dobre...ale jsem pravicak.. umistuju odkaz na komentar nezavisleho odbornika na stredni Evropu ze Svetove banky jaky mate nazor? dekuji http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-500000_d-88http://hn.ihned.cz/3-17269110-reformy+slovensko-
0/0
31.1.2006 22:11

muf18

A také nesplní !
Bohužel je mnoho lidí kteří věří na pohádky některých stran.Já mám raději upřímnou realitu ač je mnohdy nepříjemná .Jenže aspoň vím co mne čeká
0/0
31.1.2006 20:53

VilemMikula

Majitel statu
Pokud jste take zhnuseni jako ja nasimi politiky zkuste se na to podivat jinak: Vy jste majitel statu a politik je Vas spravce, ktery spravuje Vas majetek. Pokud to nedela spravne muze byt Vami potrestan. Vice na http://www.volny.cz/vilem.mikula/ PS: Odpovezte si nejprve uprimne na otazku: Slouzi obcane urednikum a politikum nebo slouzi politici a urednici obcanum?
0/0
31.1.2006 18:10

Dead_Man

Re: Majitel statu
...já už začínám bejt zhnusenej tím tvým votravným tapetováním, Vildo...
0/0
31.1.2006 18:55

svitil

Jak dál když se nedohodnou.
Když ve sněmovně příjde ČSSD s nějakým návrhem třeba dodrým ODS nezvednou ruku ke přijetí zákona vžyť jsou přece opozice prostě všechno maří.Pak se není co divit když jim pomohou komunisté a už je to zlé.ODS je obvinůje se spolupráce s KSČ.Až bude ODS u moci a KSČ je podpoří tak to bude v pořádku.Je to boj o moc ODS chce vládnout, vždyť se třesou na dobře placené ministry.
0/0
31.1.2006 16:46

Tic-Tac

Re: Jak dál když se nedohodnou.
Jen plácáte nesmysly, které vám úspěšně do hlavy lijou socánci. ODS hlasovala pro ve 40% vládních návrhů. To je docela slušné číslo na to, že se tu neustále tvrdí, že hlasujou ve všech případech proti. Výsledky hlasování jsou veřejně přístupné na stránkách poslanecké sněmovny. Udělejte si velkou službuu do budoucna, neplácejte blbosti na základě toho, co vám někdo někde řekl. Ověřte si fakta. Nebo jen slepě papouškujete to co vám kdekdo řekne?
0/0
31.1.2006 17:09

kecal_7

Re: Re: Jak dál když se nedohodnou.
jiste velmi zajimavy postreh... jen bych chtel upozornit, ze nevim, co se tyce statistiky, ale jasne je to, ze CSSD, at udela cokoliv (a ze nekdy to je hruza viz "pastelkovne"), tak ODS tvrdi, ze je vsechno spatne... tady neexistuje konsenzus... priklad: CSSD schodek je skvelej podle aspektu X, ODS schodek je tragickej podle aspektu Y, ktery je presnejsi, pravdivejsi... s nadsazkou CSSD je to skvele, je to zelene. ODS to neni zelena, ale zluta!!! stve, ze nelze tady najit nejakou schodu.. cil cesty je v Z a snazme tam dojit..prijde mi,ze obe jdou opacnym smerem...
0/0
31.1.2006 21:56

kecal_7

Re: Re: Re: Jak dál když se nedohodnou.
pardon shodu...
0/0
31.1.2006 21:58

Rommik

???????????????????????????
Teda to je divné , marně tady hledám tvrdou opozici , která by tvrdila , tak jako Paroubek , že za nesplněné sliby může ODS a teprve po padesáti letech vládnutí socanů se stav začne pomalu zlepšovat..............
0/0
31.1.2006 15:21

SuperSocka

Re: ???????????????????????????
Tady se ukájí jen modrásci...
0/0
31.1.2006 15:25

EasyR

Re: ???????????????????????????
Už tady takovej blb byl :o)
0/0
31.1.2006 15:27

itučňák

Program socanů na rok 2006 očima odborníků
"Ve všech hlavních ukazatelích se program ČSSD pohybuje podle mého mínění za hranicí reality," uvedl ekonom HVB Bank Pavel Sobíšek. V sociální oblasti je podle něj mottem "slíbit všechno všem", na což ve státním rozpočtu nebudou peníze. Program prý rovněž příliš neřeší chronické problémy české ekonomiky; například zpružnění trhu práce tam je pouze jako obecné heslo. "Celý program by šlo přirovnat k pohádce o bezedném měšci," řekl Vladimír Pikora z Volksbank. ČSSD plánuje podporovat rodiny s dětmi, rychle zvyšovat důchody, výdaje na školství, vědu a kulturu, a zároveň snižovat daně i schodek veřejných financí. "Kde na to stát vezme, není ale na první pohled zřejmé," dodal.
Za nereálné považuje většina ekonomů i plán snížit do konce dekády míru nezaměstnanosti z dnešních téměř devíti na šest procent. Podle Markéty Šichtařové z Next Finance by se to podařilo jen při důkladné liberalizaci trhu práce, snížení zdravotního a so
0/0
31.1.2006 14:02

EasyR

Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
Na to ani nemusím být odborník :oDDD
0/0
31.1.2006 14:08

Tonda Brno

Re: Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
Jenže těm blbům socanskejm voličům to nevysvětlíš, že to slibují je nemožné, jim stačí, že jim to slíbí a jaksi zapomenout použít mozek k tomu, aby si spočítali, že když se sníží daně a odvody do st. rozpočtu, že nemohou zároveň zvýšit vyplácené dávky na vše možné i nemožné. Jednoduše, když budu míň vydělávat nemohu více utrácet aniž bych se nebezpečně nezadlužil.
Se socialisty nabíráme směr Argentina.
0/0
31.1.2006 14:53

EasyR

Re: Re: Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
To je právě to, čemu nerozumím. Volič socialistů mi připadá, jako Pavlovův pes - Paroubek zakřičí "dám" a volič začne slintat a kluše k urně s volebním lístkem. Ovšem kde se vezmou (a berou) protředky na marnotratnou sociální politiku, to už jej nezajímá... :o/
0/0
31.1.2006 14:55

radepur

Re: Re: Re: Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
Víš ale jak na netáhla krásně působí Rathova rétorika typu " stávka milionářů".Závistivej čech na tyhle jejich kecy slyší.... Na odsuzování a kriminilazaci všech podnikatelů... Tupé stádo bude tleskat a volit....
0/0
31.1.2006 15:04

radepur

Re: Re: Re: Re: Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
kriminalizaci opr.
0/0
31.1.2006 15:05

EasyR

Re: Re: Re: Re: Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
Na závisti jsou založené všechny programy levicových stran...
0/0
31.1.2006 15:06

radepur

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
Pravdu díž!
0/0
31.1.2006 15:08

SuperSocka

Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
A proto je třeba přidat pořádné peníze berním úředníkům, to pak budou výběry daní!!!! Daňové podvodníky zavírat na dlouhá léta a pak bude peněz mnohem víc..
0/0
31.1.2006 14:16

Tonda Brno

Re: Re: Program socanů na rok 2006 očima odborníků
Když pozavíráš daňové podvodníky a to podle FÚ mohou být téměř všichni, protože v daňovém přiznání se vždy dá najít chyba, tak potom nebude nikdo kdo by odváděl daně.
0/0
31.1.2006 14:47

idneol

Tak
jak to tady čtu, je to jasný. Příští vládu sestavuje Paroubek se zelenejma jako menšinovou s podporou komunistů. Dobro došli.
0/0
31.1.2006 13:51

racekk

áárie 2
... bez sebe radostí pláču směju se, voláme všichni bez sebe radostí, my i já: Da zdravstvujet Krasnaja armija!
0/0
31.1.2006 13:23

Tonda Brno

Sliby nebyly zasazeny do reálné situace.
Tak by mě zajímalo jestli ty jejich dnešní sliby už jsou zasazeny do reálné situace nebo po volbách zase zjistí, že reálná situace je zcela jiná a nedovolí splnění slibů. Případné svalování viny na koaliční partnery je ta nejjednodušší primitivní výmluva.
Hlavně když jim na jejich předvolební sliby skočí co nejvíce nemyslících voličů.
0/0
31.1.2006 13:22

racekk

¨Bolševické áárie
A v bouři útoků, v děl hřmění,
dláždíce zemi železem,
my volali jsme jméno: Lenin
jak nikdy volat nebudem.
0/0
31.1.2006 13:21

racekk

Re: ¨Bolševické áárie
 
V něm bylo vše: i pole v dáli,
v něm byl náš východ z věčné tmy.
Dub neroste ta
0/0
31.1.2006 13:21

racekk

Re: Re: ¨Bolševické áárie
  V něm bylo vše: i pole v dáli,
v něm byl náš východ z věčné tmy.
Dub neroste tak z tvrdé skály,
0/0
31.1.2006 13:22





Najdete na iDNES.cz