Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Expert: Vrah Mrázka postupoval profesionálně

Policie oficiálně připustila, že při vyšetřování středeční vraždy podnikatele Františka Mrázka má co do činění s profesionálním zabijákem. Přestože nájemných vražd zažilo Česko už několik, tato je výjimečná tím, že ji provedl "excelentní střelec", který po sobě nezanechal téměř žádné stopy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antichipka

jednou větou
Jednoduše, policie vraha nemá a mít s vekou pravděpodobností nebude...
0/0
12.2.2006 23:04

gentlastwo

Kekel a DUM DUM smekám svůj duševní klobbouk..
Pokud    je   vaše   sdělení   pravdivé   a  seriosní, je to   jediný   přínos,....
/Pokud   nejste  polda/
S  tou   balistikou...S    odporem   vzduchu,  nástřelem   atd
proifík  jistě  počítal..
Ovšem  kulka  která se v těle   roztrhne..
No  co  Vy na to..
0/0
1.2.2006 10:05

Sojkovec

Asi toho moc vedel
Tak sup s nim pryc. Aby nahodou nezdrh jako pan Krejcir :) A BTW co se zkorumpovanosti vlad tyce, s ODS to nebude lepsi. Momentalne je uz 8 let nikdo neuplaci, proc taky, co by asi mohli nabidnout, kdyz nejsou u koryt. Kdyz tam budou socani, budou se uplacet socani,a kdyz modroptaci, tak modroptaci, kdyz komari, tak komari, ono vubec nesejde na partaji, to je IMHO jen divadlo pro lidi. To by mozna jeden ziral, co si pani rikaj v kuloarech mezi sebou...
0/0
28.1.2006 20:06

Shumway

jestli to nebyla zbloudilá kulka
pytláka Říhy z průhonického parku rozumbradové
 
0/0
28.1.2006 18:14

Sojkovec

Re: jestli to nebyla zbloudilá kulka
1. vysetrovaci verze: Vrahem je zahradnik. 2. verze: Byla to sebevrazda. 3. verze: Fingovana sebevrazda spojena s pojistovacim podvodem. Pan Mrazek uz sedi touhle dobou s p. Krejcirem u sampana na Seychelach.
0/0
28.1.2006 20:11

babacek

Re: Re: jestli to nebyla zbloudilá kulka
Kloním se k sebevraždě.Již byl z těch prachů tak znechucený,že to ukončil časovanou střelou.Zbraň pak měla destrukční zařízení a proto nebyla nalezena.
0/0
29.1.2006 9:20

negociátor

Dobrá věc
Ještě by někdo mohl odstřelit takové pritimity, svině a ganstery jako Pitra, Hušáka, Kellnera, Babiše apod.
0/0
28.1.2006 15:47

Dead_Man

Re: Dobrá věc
proč Kellnera? To je primitiv, svině nebo gangster?
0/0
28.1.2006 16:12

negociátor

Re: Re: Dobrá věc
Je to gangster s gangsterskými způsoby. Napojen na bývalé STB a stranické struktury. Kdybys třeba aspoň trošku věděl, jak probíhalo "odkoupení" České Spořitelny skupinou PPF, tak by ses ani trošku nedivil. Tolik podvodů, vyhrožování fyzické likvidace ze strany Kellnera apod. to nemá v civilizovaném světě obdoby. O úzké mafiánské spolupráci mezi Kellnerem a Krejčířem ani nechci dopodrobna psát. Je to otřesné. Nicméně je faktem, že nezainteresovaný člověk o tom nemůže vědět. A může mít aspoň jakési iluze férového obchodníka nebo finančníka, či jak to nazvat.
0/0
28.1.2006 18:11

jojoj897

Re: Re: Re: Dobrá věc
obávám se, že každý kdo nemá na krku nádobu plnou ho ven - nemůže mít žádné iluze o kuponové privatizaci  
0/0
28.1.2006 18:14

pekelnk

Re: Re: Re: Dobrá věc
Obávám se, že Česká Spořitelna a.s. nemá s PPF nic společného... ČS koupila rakouská Erste bank... Ještě nějaká zpráva z rádia Jerevan?
0/0
31.1.2006 19:23

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Dobrá věc
Jen si patrně spletl spořitelnu s pojišťovnou.... No, není didu, ono je to podobné - obě jsou "České" a v obou jde jen o prachy....
0/0
1.2.2006 10:41

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Dobrá věc
Jen si patrně spletl spořitelnu s pojišťovnou.... No, není divu, ono je to podobné - obě jsou "České" a v obou jde jen o prachy....
0/0
1.2.2006 10:41

Lelicek

"...A vsadil bych se...
...ze se na to ten pan co strilel pekne obliknul, jo to neni jako kdyz pytlak strili hajnyho..." ,-)
0/0
28.1.2006 15:23

tatami

Uvaha 2
Existuji samozrejme i ucinnejsi a presnejsi revolvery. Kalibr 50 s 8palcu hlavni. V evrope neznama vec v Americe povolen jako lovecka zbran i na medvedy a celkem bezna. A ta rana z nej to teda je neco slyset- z pusky nedosazitelny efekt.
0/0
28.1.2006 14:37

gentlastwo

Re: Uvaha 2 asi ste detektic amater
...používají  tlumiče na  revolvery
0/0
1.2.2006 9:57

Jintaj

Na každou svini se nakonec uvaří voda....
...to jediné mě v souvislosti s touto zprávou napadá... Jinak synovec pana Mrázka měl neuvěřitelné štěstí, že si ho střelec nespletl se svým cílem, když šel strejdovi nastartovat auťák:-)
0/0
28.1.2006 14:10

axl34

Mrázek v mrazu
Všichni "střelci" z této diskuze se cajchnujou, jak je snadné ze 40 m trefit hlavu. Já bych jenom podotkl, že tyto zkušenosti ze střelnice jsou sice fajn, ale ten večer se střílelo v docela solidním mrazíku, což jistotě střelby nepřidá, protože střelec tam určitě byl nějakou dobu předem, je tak?  Proto si myslím, že to byla docela good job, ikdyž to v tomto případě není zrovna tvrzení na místě, když jde o takovou událost
0/0
28.1.2006 13:33

Dead_Man

Re: Mrázek v mrazu
Tak z nějaký pořádný flinty asi ne, ovšem jestli měl (jako my na PA) na OSV Dragunov, tak to aby se před výstřelem pomodlil aspoň 3x otčenáš, jinak to půjde tak 30cm vedle...  Ovšem proč v tomto případě střílet na hlavu, když střílím svinstvem, který zabije na 100% i když se zasáhne 'pouze' tělo.  ...a btw - předevčírem tady dokonce nějaký drsňáci hlásali, že na 100m není problém trefit člověka  Asi sou to všchno šnajpři...
0/0
28.1.2006 14:02

TrueRobos

Re: Re: Mrázek v mrazu
Ten chlap jednou vystřelil, zabil, stopy nezanechal a diskutující řeší, jaký to byl amatér a jak by to udělali drsnějc, flusbrokem by ho udělali. Jenomže, počítám, ten kontrakt byl na jeho zabití, to dokázal, takže o čem je řeč? Byl to zcela jistě profík.
0/0
28.1.2006 14:18

kekel

Re: Re: Mrázek v mrazu
OSV Dragunov sice naznám, znám jen SVD Dragunov, tak nevím jestli to o čem píšeš není nějaká extra nepřesná verze pro mantáky, ale kdo se na 40 metrů s takovouhle zbraní trefí 30 cm vedle je naprostý začátečník a o střelbě toho moc neví. Pokud měl ten střelec trochu slušnější výstroj tak pro něj ten mráz zase takový problém nebyl, zvlášť pokud byl třeba z Ruska… Všechny střelnice na větší vzdálenosti jsou venkovní, takže neplácám o něčem co jsem si nikdy nevyzkoušel. Jo a jen tak mimochodem, co se ti nezdá na tom že někdo tvrdí že na 100 metrů trefí člověka? Na tuhle vzdálenost si na to troufnu i já a to rozhodně nepatřím ke špičkovým střelcům.
0/0
28.1.2006 15:47

Dead_Man

Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
No, ale ty asi občas střílíš, žejo? Já jen vím, že když jsem měl poprvý z ostřelovačky bez optiky trefit klasickej terč na 100m, tak jsem kdesi daleko vpředu viděl jen takovej flek před hlavní a vůbec netuším, jak se mi povedlo to asi napotřetí neminout. Jen jsem se pozastavil, jaký suveréni tady přispívaj na iDnes. Ale nic ve zlým, třeba jsou to všechno lidi s nějkým výcvikem  ...btw, máš samozřejmě pravdu SV Dragunov (SVD) - jsem si to napůl počeštil, asi...
0/0
28.1.2006 16:03

kekel

Re: Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
Opravdu, občas střílím, ale z pušek moc ne, v průměru tak 100 ran do měsíce, což není nic moc, ale na víc prostě není čas. Je tady málo vhodných střelnic a tak musím dojíždět skoro 50 km. Máš pravdu, někteří jedinci neměli v životě kvér v ruce, ale tváří se jako mistři světa. Na 100 metrů bez optiky je to už moc, ale s optikou se to zvládnout dá i když člověk není Zajcev. Tady se střílelo na 40 metrů, což je i pro průměrného střelce bez optiky ještě stravitelné sousto. Ono jde hlavně o to že když člověk začíná, tak mu připadá všechno těžké. Já jsem porve z pistole netrefil terč 50/20 na 10 metrů a vůbec jsem tomu nevěřil, protože jsem si byl jist že jsem mířil dobře…
0/0
28.1.2006 16:39

Dead_Man

Re: Re: Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
0/0
28.1.2006 17:28

tatami

Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
Podivej, oba dva revolvery (0.357+0.500) znam celkem dobre v provedeni hlavne 6 palcu a chodim s nimi pravidelne (parkrat do mesice) strilet, takze vim o cem mluvim co s nimi jde udelat a jakou asi tak ma ktere strelivo ucinnost. Takze az zacnes placat o petardach a pytlicich tak si nejdrive aspon zjisti co tak na trhu asi je. A s nejakym zamerovacem (docter) neni tech 40 m extra problem.
0/0
28.1.2006 17:49

kekel

Re: Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
Ty patříš kamaráde přesně k těm lidem o kterých tady psal Dead_Man… Co sem pořád motáš ty revolvery? Kdybys je opravdu měl tak tady nepíšeš ty svoje hlouposti. Vyfabulovat si podle hluku že někdo střílel z revolveru je fakt odvaha… I ty ráže jsi napsal tak že by je žádný střelec takhle nenapsal. .357 Mag. při použití expanzní střely člověka na 40 m
0/0
28.1.2006 19:08

kekel

Re: Re: Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
napříč ani neprostřelí (má maximálně ubohých 1000J) a navíc se ta střela vůbec nefragmentuje. Tu .500 SW ti taky zrovna nevěřím a nebo jí máš na machrování a víš o ní starou bačkoru. Přestaň se koukat na filmy a podívej se sem -    http://www.firearmstactical.comimagesWound%20Profiles357%20Magnum.jpg a taky sem - http://www.firearmstactical.comimagesWound%20Profiles308%20Winchester.jpg a možná pochopíš rozdíl mezi revolverem a puškou.

kekel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
Aha, záměr nevyšel a link nefunguje… najdi si to tady - www. firearmstactical.com/wound.htm  
0/0
28.1.2006 19:20

tatami

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
Diky za link , tyhle stranky jsem neznal a s radosti si je prostuduju. Udelej totez a mozna prijdes k jinym zaveru. Cimz nerikam ze ten dotycny strilel  z kratke zbrane, jen jsem to nahodil jako moznost. Jinak pro tvoji informaci naboj 0.500 od Magtech poloplast Vo 490m/s,  Eo 3113
0/0
28.1.2006 20:28

kekel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrázek v mrazu
Jo, já tyhle stránky prostudovával už v dobách jejich vzniku, ale to je jedno. Kolik má .500 SW vím i bez tebe a nemusím se koukat na parametry toho nejlevnějšího výrobce na trhu. Tímhle humusem jsem nikdy nestřílel, ale vím co udělá .454 Cassul člověku z rukama a to má o 1000J míň… Je to zbraň naprosto k ničemu a nikdo by si ji na takovouhle akci nevzal. 3200J a co má být? Třeba .50 BMG má 7x tolik, takže netuším co má tenhle argument znamenat. Hele nebudeme to dál řešit, ono by to stejně nemělo cenu. Tak ho kvůli tobě někdo střílel tím nejšílenějším rukolamem na trhu. Já s tím souhlasím ať máš radost. Stejně je to vlastně každému šumák. Ahoj.
0/0
28.1.2006 22:16

pekelnk

Re: Mrázek v mrazu
Já tyto zkušennosti nemám jen ze střelnice, ale z praktické lovecké střelby. Ale to je jedno... Kdybych byl profík nebudu střílet na hrudník z jednoho prostého důvodu. U cíle, kterého se už jednou někdo pokusil odstranit nepředpokládám, že by nenosil neprůstřelnou vestu. Na tu bych mohl jít tak s celopláštěm s ocelovým jádrem a stejně bych si nebyl jistý... Takže jednoznačně: pane experte, pokud by to byl profík, není pro něho problém trefit hlavu a na ní by taky střílel...
0/0
31.1.2006 17:36

gentlastwo

seržant Kantaria...jestli někomu dělal problém
terč   na 25   metrů...
Vyjmenovat...
Snížit   důchody...
0/0
28.1.2006 13:26

Dan63

Nikdy
Vážení uvědomte si, že zabijáka nikdy nechytnou, dal bych za to celý svůj majetek, protože tuto vraždu si objednal někdo, kdo se už postará aby nebyl vrah nikdy dopaden. Objednávka nebyla z kruhů běžné mafie, ale z kruhů co mají vliv na celé dění v tomto státě, mnozí by se divili odkud?
0/0
28.1.2006 12:29

AlejoCarpentier

Re: Nikdy
FBI?
0/0
28.1.2006 13:16

Dead_Man

Re: Re: Nikdy
or the CIA?
0/0
28.1.2006 16:13

ruleta_

.
Mam rad diskuze iDnes. Vzdy se tady dovim neco noveho. Napriklad z teto diskuze se dovidam co navstevnik iDnes to elitni strelec popripade profesionalni najemny vrah. Vedle v ekonomicke sekci se zase kazdou chvili dovidam, ze co ctenar to milionar s hradem o tisicich metrech ctverecnich. Je dobre ze Ceska Republika v necem vynika.  Jinak musim se take vyjadrit k clanecku - samozrejme i ja jsem profesionalni strelec ano, zabijak . Policie postupuje podle znameho scenare a hleda stopy - nevidim na tom nic divneho. Taky nevidim nic divneho na tom, ze vrah nemiril na hlavu, protoze mel malo casu, bylo sero, byl relativne daleko a hlavne pravdepodobne chtel  odvest rychlou a spolehlivou praci.
0/0
28.1.2006 12:16

ruleta_

i expert se nekdy utne
Vypadlo mi sluvko pohybujici se ...
0/0
28.1.2006 12:19

pekelnk

Re: .
Zase až takové šero být nemohlo, když věděl po kom střílí...
0/0
28.1.2006 12:26

ruleta_

Re: Re: .
Je celkem rozdil co je tma a co sero. Samozrejme na miste cinu jsem nebyl a neznam rozmisteni osvetleni (v 8 hod je tma).
0/0
28.1.2006 12:38

gentlastwo

Re: .Ruleta TY břídile...
Přečti  si   Šakal..
De   Goll  se  ohnul   a  rána    šla  mimo..
0/0
1.2.2006 10:01

jojoj897

už to zjistila i Policie ?
       
0/0
28.1.2006 12:14

pekelnk

Úvaha 3
Ježíš sory za ten spam.... Nějak mi nedošlo, že nesmím dávat aktualizovat....
0/0
28.1.2006 12:09

pekelnk

Úvaha 3
Lovecká kulovnice cal. 308 Win střela se zvýšeným ranivým účinkem - lovecká. Narříklad Hornady SST nebo obyčejný poloplášť od S&B třeba se střižnou hranou. Průměrný střelec. Velká rána pro někoho, kdo je v ose výstřelu na vzdálenost 40 m.... Žádná věda.
0/0
28.1.2006 12:07

jolly72

..
hm policie poté co ho zastřelila zametla stopy
0/0
28.1.2006 12:06

pekelnk

Úvaha 3
Lovecká kulovnice cal. 308 Win střela se zvýšeným ranivým účinkem - lovecká. Narříklad Hornady SST nebo obyčejný poloplášť od S&B třeba se střižnou hranou. Průměrný střelec. Velká rána pro někoho, kdo je v ose výstřelu na vzdálenost 40 m.... Žádná věda.
0/0
28.1.2006 12:00

gentlastwo

Osobní strážce v kině...
No,  přesně   to vokopíropvali..
Ani   si   nenmamáhali  hlavu  myšelením..
0/0
28.1.2006 11:57

gentlastwo

kekel..
Moc   bych  se   na  Vašem   míéstě    nevykecával..
Pužívat   kulky   dříve  značené  DUM  DUM  je pěkná prasárna..
0/0
28.1.2006 11:55

kekel

Re: kekel..
Dum-dum je klasický novinářský způsob jak v lidech jako jsi ty příteli vyvolat pocit většího zhnusení. Nikdo většinou ani neví o co se jedná, ale je to dum-dum a tak je to prasárna. Tenhle typ střel vynalezli Britové a bylo to podmíněno tím, že v té době se prostě začalo přecházet z velkých ráží na malé. Malá kulka má  lepší balistické vlastnosti, ale slabší smrtící účinek. Britové tenhle typ střel začali vyrábět v Indii – přesněji v obci Dum Dum a ta jim dala tolik obávané jméno. Nejedná se o nic jiného než o to, aby se střela snadněji deformovala a předala cíli větší část energie. Popravdě,   myslím že když povolena střelba z děl, kladení min, střílení raket…, je zákaz střel zvaných dum-dum výsměch…
0/0
28.1.2006 17:45

tatami

Uvaha 2
Existuji samozrejme i ucinnejsi a presnejsi revolvery. Kalibr 50 s 8palcu hlavni. V evrope neznama vec v Americe povolen jako lovecka zbran i na medvedy a celkem bezna. A ta rana z nej to teda je neco slyset- z pusky nedosazitelny efekt.
0/0
28.1.2006 11:42

kekel

Re: Uvaha 2
A co když použil laser nebo plazmový kanón a pak hodil velkou petardu aby oklamal svědky. :-)) Taky mohl bouchnout igelitový pytlík, ale to už není tak pohodlné…
0/0
28.1.2006 15:55





Najdete na iDNES.cz