Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vzývání fašismu je cestou do pekel

V Osvětimi zůstalo více než deset mých příbuzných. Dědeček, strýc, jeho děti, manželka, první manželka mého otce, jeho děti... Mohu uvést konkrétní jména, konkrétní data narození, úředně stanovený předpoklad data úmrtí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kevorkian

příčiny holokaustu.
Tak nevím jestli autor nechápe podstatu nárůstu ultrapravice, nebo jen předstírá nepochopení.
To co se dělo a děje nemá příčinu v nějakém vrozeném inklinování ke zlu, nebo v touze ponižovat a ubližovat.
Je to reakce na určité druhy chování. Většinou parazitické chování.
To vyvolává zášť a ta se často zvrhne v něco, co nikdo nechce a co se už nedá zvládnout.
Jinými slovy: Chcete další holokaust? -- vytvářejte dál tu vaši multikulturní společnost a budete ho mít. Jeho oběťmi ale budeme všichni.
0/0
1.2.2006 14:53

pepe1000-1

Je tady nejakej
odbornik, aby mi vysvetlil, proc se porad mele o fasismu, ale o narodnim SOCIALISMU, jehoz byl fasismus soucasti se nejak nemluvi???????
0/0
30.1.2006 15:16

morrissey

Re: Je tady nejakej
???h? já nevím eeeee-*/-?
0/0
30.1.2006 16:11

monstrum

Jak to bylo ve skutečnosti
Jenže židé vyhlásili válku Německu už v roce 1933. To znamená, že se považovali za národ a znamená to také, že židé nerozlišovali vojáky od civilistů, protože v novinách vyhlásili, že 14 miliónů židů vyhlásilo Německu válku.
Takže to bylo téměř logické, co potom následovalo...
0/0
30.1.2006 10:28

morrissey

Re: Jak to bylo ve skutečnosti
pozor aby tě nesebrali, o židech jen v dobrým.
0/0
30.1.2006 16:07

Hrvat1

Re: Re: Jak to bylo ve skutečnosti
No tak víš co...to neznamená, že když takhle trpěli, tak že musí být hned ve všem svatí. To, co předvádějí v Izraeli za košér zrovna nepovažuju
0/0
29.3.2006 21:33

Kocour_v_botach

A co ostatni
A co si take nekdy pripomenout to velke mnozstvi lidi ( nezidovske narodnosti ) co v Osvetimi a dalsich koncentracnich taborech zahynuli ? Ti take zaslouzi uctu - nemyslite ?
0/0
30.1.2006 0:25

Alleycat

Re: A co ostatni
No samozrejme. Ale bezny clovek neni dneska v kursu.
0/0
30.1.2006 10:02

barbudo

Re: A co ostatni
... problém není v tom, že se vraždilo po milionech ...
... problém je v tom, že se ubližovalo národu VyVolenému ...
0/0
30.1.2006 10:09

osvetitel

Re: Re: A co ostatni
Problem je vtom, zese nekdo rozhodl at uz zjakehokoliv duvodu ,vyvrazdit nejakou rasu a svedomite se oto pokousel!
0/0
30.1.2006 10:25

barbudo

Re: Re: Re: A co ostatni
... náboženská sekta není rasa ...
0/0
30.1.2006 10:41

osvetitel

Re: Re: Re: Re: A co ostatni
Tos mel vysvetlit nackum!
0/0
30.1.2006 11:18

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: A co ostatni
... voni si na slovíčka nehráli ...
... důležitý je nepřítel. Pokud možno bohatý ...
0/0
30.1.2006 15:14

Ccecil

Popírání holokaustu je zločin
A velký zločin. Ale na druhou stranu je zločin uměle překrucovat skutečnost, jen aby si mohla nějaká menšina hrát na ublíženou a hlavně neustále ubližovanou, nebo aby někdo honil vodu ve sklenici vody by z toho vytřískal peníze. Je to zločin už jenom proto, že popírači holokaustu pak mají v ruce argument, kterým se pak mohou ohánět jako mačetou. Budeme-li si lhát a záměrně překrucovat fakta, jenom aby náhodou někdo na nás neukázal, že nemáme dostatek piety ke zločinům minulosti, zaděláváme si na podstatně větší problémy do budoucnosti. Dáváme lidem s extrémními názory důvod a záminku pro získávání nových duší. Co uděláme, záleží jen na nás.  
0/0
29.1.2006 23:16

barbudo

Můj pes říká ...
... že každé vzývání je cestou do pekel ...
0/0
29.1.2006 20:25

molim

Re: Můj pes říká ...
Váš pes Vás musí mít moc rád, tak moudrej, a přesto s Vámi sem tam ztratí slovo ;-) ...... (a ze mne muví závist, taky bych chtěl takovýho kamaráda :-)
0/0
29.1.2006 20:30

monstrum

židé nejsou lepší..
Židé nejsou lepší. Ve středověku kupovali křesťany z muslimského otroctví a pak je zabíjeli.
0/0
29.1.2006 11:50

alacham

Re: židé nejsou lepší..
a to mas odkud, ty chytroline?
0/0
29.1.2006 17:06

rebbe

Re: židé nejsou lepší..
Ve středověku se toho dělo... My mluvíme ale o novověku, o polovině 20. století, tak prosím nespi, sedni si a máš to za pět!
0/0
29.1.2006 18:51

morrissey

Re: Re: židé nejsou lepší..
jaký pak "My mluvíme ale o novověku". tak tady mi zbývá jen nevěřícně kroutit hlavou. krouť krouť
0/0
30.1.2006 16:09

Macchiavelli

A jaky to melo pro Zidy smysl
kupovat nekoho, aby ho mohli zabit? To jako nevedeli co s penezi? takhle idiotska investice mi teda k Zidum moc nesedi
0/0
29.1.2006 20:11

morrissey

Re: A jaky to melo pro Zidy smysl
však voni se určitě neplácli moc přes kapsu. Za větší množství byla určitě sleva.
0/0
30.1.2006 16:10

Bouše

Re: židé nejsou lepší..
... a dělali si je na cibulce
0/0
30.1.2006 10:26

-RASWAN-

Nacismus proboha nacismus
fašismus byl v itálii,portugalsku a španělsku...
0/0
27.1.2006 15:14

rebbe

Re: Nacismus proboha nacismus
V tomto výčtu toho mnoho chybí, třeba Chorvatsko, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko.
0/0
29.1.2006 18:47

Macchiavelli

My cesi jsme meli svy fasisty taky
 a ty "nacisty" (nazional=narodni) nakonec jak by smet
0/0
29.1.2006 20:13

eloš

Arnošt Lustig
poskytl 16.1. lidovkám rozhovor o svém životě a taky hodně mluvil o holokaustu. A tak zvláštně lidsky. Taky jsem si při té příležitosti vzpoměl na Solženicina, jeho "Souostroví" a na svi¤nstva komunismu. Stejně jako je svi¤nstvo vůbec vzpomenout něco jako neofašizmus, je rovnako zločinné už jenom slovo komunizmus. Ať tam zůstanou Filipové, Exneri a Grebeníčci, ale ať se okamžitě přejmenují a ať nezpůsobují bolest pozůstalým obětí jejich zvrhlého systému. Stejné platí pro fašizmus a nacizmus. Fuj !   
0/0
27.1.2006 15:06

vlákno

Re: Arnošt Lustig
souhlasím s tím, aby se komunistická strana přejmenovala a vypustila slovo komunistická, je to sice formální změna ale pro hodně lidí dost podstatná.
0/0
28.1.2006 0:25

killy

Ne, ne.
Jestli mají ve stanovách klauzuli o rozpuštění, měli by ji co nejdříve racionálně použít...
0/0
28.1.2006 13:58

komunisti_sou_svine

Re: Re: Arnošt Lustig
s tím v žádnem případě nesouhlasím, jste komunisti tak at je to písemně a jasně...
0/0
29.1.2006 11:16

rebbe

Re: Re: Re: Arnošt Lustig
Sociálfšisté a nacionálfašisté mají podle Hegela mnoho společného, co výplývá z negace demokracie.
0/0
29.1.2006 18:49





Najdete na iDNES.cz