Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Národ cti a tolerance

Jsem Čech a jsem na to hrdý. Vždyť náš Národ by mohl být celé Evropě příkladem svou spolehlivostí, slušností a čestností. Nic než Pravda mohlo by být na české zástavě. Či Vždy Přímo? S vykřičníkem samozřejmě! Stejně vynikáme v tolerantnosti - jsme snášenliví ke každé odlišnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lemax

jinak tahleta smazka nedostane ani pul procenta preferenci!
Takze se jim nemusime zabyvat!
0/0
24.1.2006 3:22

lemax

to nic neni , male podvudky a podvodnici...
ovsem ja tu dostavam placene navody" jak si prodlouzit ptaka o 10 cm!!!! Tak to je lakadlo pro pidliky!!!!
0/0
24.1.2006 3:21

payos

prosim o vysvetleni
jaky je rozdil mezi normalnim ovlivnenim a abnormalnim ovlivnenim? nejak mi to v tuhle dobu uz nemysli ;-)
0/0
24.1.2006 2:00

poslanec_termit

JXD jen potvrzuje, ze je hnup
a] je potvrzeno, ze na geopatogenni zonach skutecne neco je
b] samozrejme, ze se najdou podvodnici, kteri vydelavaji na hlouposti lidi a prodavaji jim predrazene deky
c] podobne prodavani predrazenych veci u nas zavedly ruzne pochybne nemecke firmy
d] kritizoval nekale jevy je fajn, ale shazovat vlastni narod jako to dela autor je ubohy privitivismus
0/0
22.1.2006 12:39

Jackdaw001

Re: JXD jen potvrzuje, ze je hnup
Příteli, proč ten údiv dole...?
Koho autor shazuje...? Nás? Má pravdu!!!
0/0
22.1.2006 13:11

poslanec_termit

Re: Re: JXD jen potvrzuje, ze je hnup
Koho shazuje ? Nas ? Ja podvodnik nejsem. A vlastnost byt podvodnik neni ceska vlastnost. Chce to vic cist, vice cestovat a vice poznavat. Potom clovek vi, ze nepravosti se deji vsude. 
0/0
22.1.2006 13:46

Jackdaw001

Re: Re: Re: JXD jen potvrzuje, ze je hnup
Ano, to máš pravdu, ale to ještě neznamená, že když  to dělají i jinde, my si na sebe nesmíme ukázat, nejsme pupek světa
A podvodník věřím nejsi, ale o to myslím nejde....
0/0
22.1.2006 13:56

poslanec_termit

Re: Re: Re: Re: JXD jen potvrzuje, ze je hnup
Na nepravosti ukazujme, ale nedelejme z toho cesky problem
0/0
22.1.2006 14:18

Jackdaw001

Re: Re: Re: Re: Re: JXD jen potvrzuje, ze je hnup
Pokud chceš slovíčkařit, dobrá. Jen to je o něčem jiném, o to nešlo...
0/0
22.1.2006 14:35

poslanec_termit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: JXD jen potvrzuje, ze je hnup
Jde o to, ze to co JXD predvadi zde, ale i jinde, je nacionalismus naruby. Lidske nepravosti, pritomne u vsech narodu, vydava za ceske vlastnosti. 
0/0
22.1.2006 14:50

dukeprvni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: JXD jen potvrzuje, ze je hnup
vis ono to bude asi tim, ze ty vlastnosti jsou nejvic rozsirene prave v cesku  cesi to maji jaksi zakodovane v genech      
0/0
24.1.2006 2:26

tadkon

JXD
JXD je opravdu idiot a hajzl.Ty jeho "úvahy,eseje" a blabla názory jsou přinejmenším zralé do pohádkových knížek.Doležale, patříš do Bohnic!!!!!
0/0
23.1.2006 7:55

pinguinone

Re: JXD
..jo zcela jiste , a taky by jsi mohl cisarovi koupit nove saty...
0/0
23.1.2006 13:24

gentlastwo

Babacku...dotaz...kde jste na to přišel s těma milionama???
V   seriosní   literatuře   z  Oxfordu a    Sorbone   bylo  zveřejněno, že lidé, kteří   berou víc  léků,
dostanou    častěji  Alzheimerovu   nemoc...
Tady  to  Vaše  tvrzení  opět  není   věrohodné...
Udávejte   autory..
0/0
21.1.2006 19:56

babacek

Re: Babacku...dotaz...kde jste na to přišel s těma milionama???
Dr.Skála Zakladatel protialkoholního léčení.  Chceš další , nebo stačí tuzemský
0/0
22.1.2006 13:06

dezidor

?
Pozoruhodná lež. Pane Doležal, sám jste se nedávno na půdě ČVUT hlásil k židovské národnosti. Pročpak najednou ta změna?
0/0
21.1.2006 19:46

velky bratr

Re: ?
Takovej car papiru, kterej rika, co se Vam drazi vladci nehodi si upravte zakonem stale jeste plati v nasledujicich bodech i na uzemi CR. Hlava první Obecná ustanovení Článek 3 (1) Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení. (2) Každý má právo svobodně rozhodovat o své národnosti. Zakazuje se jakékoli ovlivňování tohoto rozhodování a všechny způsoby nátlaku směřující k odnárodňování. (3) Nikomu nesmí být způsobena újma na právech pro uplatňování jeho základních práv a svobod. --- Takze JXD muze mit kazdy den jinou narodnost a uz pouhe pruzeni do tohoto se da povaziovat za protiveni se jeho pravum!
0/0
22.1.2006 16:53

velky bratr

Re: Re: ?
No kdyz nad tim tak premyslim, tak prvni bod u nas platny neni, takze ty ostatni jsou taky s rezervou, takze ho za to mozna muzem nechat zavrit :)
0/0
22.1.2006 16:54

CarpeM

smekám
JXD jsi borec smekám!
0/0
21.1.2006 19:35

poslanec_termit

Re: smekám
         
0/0
22.1.2006 12:34

Jackdaw001

Přesné!
Pan JXD trefil hřebík český přímo na hlavu
0/0
21.1.2006 19:25

poslanec_termit

Re: Přesné!
0/0
22.1.2006 12:33

Tyrl

jací jsme...
JXD má, bohužel, zase jednou pravdu. Místo toho, aby se tu rozproudila diskuse o námětech v jeho článku, většina lidí se hádá o tom, zda jím konzumované množství THC je v pořádku. Krásné potvrzení jeho teze o tolerantních Čecháčcích !
( co se geopatogenních zón týče, možná trochu přestřelil, tu firmu ale neznám. Velmi zajímavé informace na dané téma jde najít např. ve sborníku mezinárodní konference psychotroniky, Bratislava, 1983 )
0/0
20.1.2006 21:29

Stir78

dotaz
Proc cloveka, ktery huli travu, nazyvate fetakem? To fakt nechapu. P. S. Ja travu nehulim...
0/0
20.1.2006 16:26

Brundi

Re: dotaz
A proc ne? Marihuana je droga, i kdyz treba mekka. Stejne tak jsou drogami tabak a alkohol a jine. P.S. Travu i alkohol si obcas dam. A bude-li me chtit nekdo nazvat fetakem, budiz. :-) Stejne tak ja s klidnym svedomim oznacim za fetaka JXD - na nem to narozdil od jinych zanechalo trvale nasledky... ;-)
0/0
20.1.2006 16:59

Stir78

Re: Re: dotaz
Hm, takze kdyz nekdo chodi na pivo nebo kouri, tak je fetak? Mam pocit, ze sloveso fetovat vzniklo ze slova amfetamin. A to je trosku jiny kafe nez THC. Skoda, ze jsem nevidel tu 13. komnatu. Nemuzu DL ani citit, tak jsem nemel odvahu. :)
0/0
20.1.2006 17:12

JNDD

Re: Re: Re: dotaz
Někdo nemůže cítit DL, jako třeba ty! A víš kdo nemůže cítit tebe? Zjisti si to a pak budeš třeba překvapenej!
0/0
20.1.2006 17:15

Stir78

Re: Re: Re: Re: dotaz
No to nevim, zjistis mi to? Mimochodem si myslim, ze DL je daleko vetsi troska nez JXD... ;)
0/0
20.1.2006 17:36

JNDD

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Nemůžu to zjistit, protože tě neznám a zant nechcu! Na rozdíl od tebe nikoho neosuzuju, pokud ho neznám! Jo a co si myslíš o DL mě nezajímá! Já si o něm myslim taky svoje a nikomu to necpu!
0/0
20.1.2006 19:31

Stir78

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
No vsak ja taky svuj nazor na DL nikomu necpu, jen jsem ho sdelil. A z toho, co jsem od nej uz slysel, si myslim, ze si svuj nazor mam opodstatneny. Tot vse. At Ti Tve srdecko tluce stale zdrave, mej se hezky. :)
0/0
21.1.2006 2:49

Stir78

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
A jeste bych rad dodal, ze se jedna samozrejme o muj nazor na nej (DL). Cili nejde o objektivni hodnoceni, ktere ani nejspis neni mozne. Proste jsem se jen vyjadril. A v prvnim svem prispevku jsem se o DL ani nezminil, protoze je mi ukradeny.
0/0
21.1.2006 2:58

JNDD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Abych se přiznal, tak takovou odpověď sem nečekal! Díky za přání o mým srdíčku! A jinak se možná budeš divit, ale Tvoji odpověď akceptuji a uznávám!
0/0
21.1.2006 18:18

Brundi

Re: Re: Re: dotaz
Nerikam, ze je. Ale kdyz za nej nekdo nekoho oznaci, brat mu to nebudu. Vnimani, kdo uz fetak je a kdo neni je dost individualni.___Jinak podle vasi logiky - ti co se laduji neamfetaminovymi drogami nejsou fetaci? :-) Sorry, ale puvodni zaklad slova ne vzdycky musi presne korespondovat s jeho soucasnym obsahem. :-)
0/0
20.1.2006 17:15

Stir78

Re: Re: Re: Re: dotaz
Jasne, chapu, ze se vyznam slova fet posunul jinam. Ale kdyz se rekne fetak, predstavim si spis nekoho, kdo bere opiaty a ne kdo si zahuli. I kdyz kazdodenni huleni uz je celkem na hranici. Asi...
0/0
20.1.2006 17:35

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
A o tom prave mluvim, ze fetak muze byt pro kazdeho nekdo jiny, pro nekoho zavislak na kafi, pro jineho cichac toluenu. ;-) Kazdopadne mi prijde divny tady ostatni presvedcovat o tom, ze zrovna to moje vnimani je to jediny spravny...___Skrzeva moji optiku je JXD uz radna smazka (a je to na nem videt), ale je mozne, ze vy to vidite jinak. :-)
0/0
20.1.2006 18:27

JNDD

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Jasně, ale tady určitě nejde jen o hulení....ale to je jedno...
0/0
21.1.2006 18:19

Stir78

Re: Re: Re: Re: dotaz
Mimochodem me okolnosti donutily absolvovat vystoupeni DL na Vysehrade, kdyz tam podaval svou verzi pisni Karla Kryla. Nemel se do toho poustet... :) Ale ty kecy, ktery tam mel. To by ani kdokoliv zhulenej do mrtva nevymyslel. DL je pako. ;)
0/0
20.1.2006 17:38

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
O DL se tu nebavime, tedy aspon ja o nem nerekla ani slovo a ani nechci. :-)
0/0
20.1.2006 18:23

Stir78

Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Promin, to melo byt do jineho vlakna pro JNDD. :)
0/0
20.1.2006 18:34

velky bratr

Re: Re: Re: dotaz
Jo proc ne. Fetak je slovo s velmi idividualni naplni jako treba smazka. Rekl bych, ze cast mlade populace drogy proste nedeli a ten kdo to prehani je smazka a pritom to muze byt vazeny alkoholik, ktery rocne zaplati tretinu svych prijmu statu zpet na spostrebni dani, takze bychom si ho vlastne meli vazit.
0/0
22.1.2006 16:56

JNDD

Re: dotaz
On sám o sobě řekl, že je feťák! Tak proč mu neříkat feťák?
0/0
20.1.2006 17:14

babacek

Re: dotaz
Tak jako u alkoholika tak stejně u konzumenta drog umírají milóny mozkových buněk.Na součastných článcích Doležela je to snad dostatečně znát.I když tento je trochu světlejším ostrovem o proti předešlým.
0/0
20.1.2006 17:22

Krak

Re: Re: dotaz
že ty si studoval medicínu.
0/0
21.1.2006 18:01

babacek

Re: Re: Re: dotaz
To znají i děti první třídy.
0/0
22.1.2006 7:17

Krak

Re: Re: Re: Re: dotaz
Takže máme jasno ohledně tvého věku
0/0
22.1.2006 10:45

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Díky za lichotku.:-)))
0/0
22.1.2006 13:05

velky bratr

Re: Re: Re: Re: dotaz
Pokud v tom ty mas v prvni tride jasno, pak vez, ze vedci, kteri na to maji nekdy i vic vysokych skol uz tak jasno nemaji... Vsechno je jed a vsechno je lek, zalezi jen na davkach. Sifilida se lecila arsenikem, chapes?
0/0
22.1.2006 16:58

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Podívej se nato jinak.Můj příspěvek byl na součastný stav J.X.D.A nemusím být medicnsky vzdělán abych nevěděl jaký proces u něho probíhá.Nakonec je to vidět i na kvalitě jeho komentářů.Byla doba kdy se lidé na tyto komentáře těšili.Dnes je tomu konec.I tak zvaná měkká droga udělala své.
0/0
22.1.2006 17:12

1977Kopal

Vězení pro JXD
vážení přátelé, nebojte, až se v  naší milované zemi zpět navrátí režim založený na právu, řádu, spravedlnosti a pořádku, tak tento odporný feťák a karikatura novináře se odebere na "rekreaci", kde bude sedět, až zčerná!!!    
0/0
20.1.2006 13:58

kuafo

Re: Vězení pro JXD
Bojíme se, soudruhu, moc se bojíme.
0/0
20.1.2006 15:03





Najdete na iDNES.cz