Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči metra zkracují na Smíchově peron, aby viděli

Strojvedoucí metra mají v některých stanicích špatný výhled. Aby viděli dobíhající lidi, musí zastavit dřív, než jim určuje značka. To se stalo i ve středu na Smíchovském nádraží, kde cestující zapadla nohou pod vlak. Kamery ukázaly, že zadní dveře byly těsně na hranici nástupiště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kasavaros

a jak ho zkracují?
To při každém zastavení vyběhnou a kousek ho ukousnou?
0/0
20.1.2006 16:59

dukeprvni

Řidiči metra zkracují na Smíchově peron, aby viděli
to je prece ceska specialita mit preventivne vsecko "sku rveny" vylepseny a nase  takze udelat zastavku kratsi nez vlak aby se usetrilo, je taky ok a svetovy, to taky nikde nemaj
0/0
20.1.2006 1:50

karoten

Re: Řidiči metra zkracují na Smíchově peron, aby viděli
Duke, ty seš taky unikátně blbej, takovýho taky jinde nemaj. Aspoň si přečti článek, než začneš po moravsku soudit...
0/0
20.1.2006 14:19

Warťan

Návrhy a skutečnost
Takhle je to v provozu s většinou věcí a je to zkrátka proto, že "provoz" a "intelektuál" nikdy nešly dohromady a "intelektuál" se těžko vcítí právě do provozu. Příkladem je i nízkopodlažní Citybus od Karosy po poslední inovaci. Zapnutý blinkr je signalizován hlasitým TŮT-TŮT-TŮT... nelze to ztlumit, pro špatný přístup ani odpojit, řešením je výměna vozu za starší typ a od Citybusu vůbec raději dál. Zaručeně by projektanti stanic měli vyslyšet návrhy provozních pracovníků a neohlížet se na nějaké ozdůbky a moderní tvary, je to sice možná hezké, ale když si lidi budou lámat vazy na schodech a padat pod metro, tak v nemocnici si asi těžko řeknou"zranil jsem se, ale to nevadí, hlavně že je stanice hezká..." takže to chce trochu poslouchat zejména ty, kdo v tom potom pracují a nesedí v kanceláři. Otázkou je, jestli dopravní podnik je k návrhům pracovníků přístupný, aby je potom předal dál, možná právě v tom je kámen úrazu...
0/0
19.1.2006 23:35

fenol

Re: Návrhy a skutečnost
mily pane, velmi pochybuju, ze se na delce stanice, ci na poloze schodiste vuci nastupisti podepsala touha projektanta po nejake modni libustce. Je videt, ze absolutne nechapete jak podobny projekt vznika a placate jen nesmyly z pozice zaniceneho amatera.
0/0
20.1.2006 0:29

Warťan

Re: Re: Návrhy a skutečnost
Dobrá, tak amatéra, ale nic to nemění na tom, že se všechno dá upravit aby to kvalitně sloužilo, jenom to chce se dohodnout ještě dříve, než se položí první kámen. Možná podle Vás nechápu, jak projekt vzniká, ale je vidět, že to nechápe celá řada projekčních a konstrukčních kanceláří- profesionálů za to placených. Konkrétně Smíchovské nádraží možná nebylo stavěno s ohledem na trendy, ale je spousta věcí, stanic a všeho, co podle všeho takto vzniká bez ohledu na účelnost a praktičnost. Délka nástupiště je předpsaná, schodiště se dá umístit jinak, když ne, upravit pro bezpečný provoz (kamera navíc apod.), jak říkám, chce to se dohodnout a mít snahu něco se zjištěšnými nedostatky dělat a omezit zápasy typu "já jsem inženýr a tenhle do toho nemá co mluvit, když není inženýr". V podobném duchu je psána i Vaše reakce.
0/0
20.1.2006 1:26

Tw_ista

Re: Re: Re: Návrhy a skutečnost
"V dalších letech pokračovala výstavba nových úseků do Nových Butovic (1988), do stanice Českomoravská (1990)" - Imho to neco vypovida... u ty Ceskomoravsky nevim o co jde, smichov byl planovan davno, uplne jinak nez se planuje dnes, a pochybuju, ze by bylo mozny ho prestavet nejak snadno a rychle... Mimochodem, co vadi na tutani pri vyhozenym blinkru...?
0/0
20.1.2006 14:03

wader

DP zameta stopy..
DP vse zatluce a upravi podle sebe viz dnesni clanek v jejich metru www.metropoint.com prekrouti co se da "pani prej nastupovala" a to co tam pisou co prej rekla pani mluvci sezerou jen ti chudaci duchodci pro ktere je to jediny tisk za den.
0/0
19.1.2006 23:13

Tw_ista

Re: DP zameta stopy..
A vsiml sis, ze to je info z CTK? Navic z "Ženě se nic nestalo, nastoupila zpět do metra a pokračovala v cestě." jasne vyplyva, ze v metru uz byla.
0/0
20.1.2006 14:07

noone123

až za peron
to, co je tady popsané je ještě docela dobré, jednou jsem zažil, že souprava zastavila na zastavce vysocanska tak, ze posledni dvere zadniho vagonu byly za zabradlickem, nastesti, kdyby nekdo vystoupil, tak by si asi akorat otevrel a zavrel dvirka, pripadne by se kolem nich obtocil... kdyby ale vystoupil slepec (slepci zadnimi dvermi nastupuji a vystupuji docela casto) mohlo by vse dopadnout mnohem hur.
0/0
19.1.2006 20:31

regazzi

?????
Kdyby DP místo imbecilních displejů v busech a tramvajich hlasících příští stanici (celá léta to stačilo na papíře a bylo to jasný a navíc bylo jasné, KUDY trasa vede) koupila kamery a insalovala je na kritických místech, k podobným problémům by nedošlo. Jenže někdo asi někomu potřeboval nutně nechat vydělat, že....,?
0/0
19.1.2006 20:04

Aussigman

Re: ?????
Ty tvý imbecilní displeje jsou pro návštěvníky Prahy celkem důležitý a imbecilní hlášení zase celkem pomůže slepcům. Ale chápu, že se ti určitě ulevilo, když sis zanadával.
0/0
19.1.2006 21:38

Kral Ja Prvni

Re: ?????
Displeje na strope a hlaseni pristi zastavky jsou fajn, sam je coby rodily Prazak docela vyuzivam, pokud jedu nekam, kde to neznam a nevim, jak to na te zastavce vypada a jak dlouho tam pojedem atd. Na druhou stranu ty dlouhe displeje, co maji ukazovat trasu, povazuju za dost nestastne reseni. Protoze ukazuji jen asi deset pristich zastavek, takze uz se nedozvim, jaka je treba patnacta. Ted se to zacalo lepsit, kdyz na ceduli busu beha i nejen konecna, ale par dulezitych zastavek, pres ktere jede, ale stare papirove cedule mi stejne prisly nejlepsi. Pripadne bych navrhoval dat tam misto toho LCDcko a na ni promitat mapu, kudy to jede. Rekl bych, ze pri dnesnoch cenach LCD by se to zas o tolik neprodrazilo.
0/0
19.1.2006 21:47

RHRH

Zrcadlo
Takže jestli tomu rozumim, řidiči maj na Smích. Nádr. směr centrum problém, že neviděj v této stanici na přední dveře, aby zároveň viděli do zrcátka a na obrazovku. Co takhle jim tam namontovat pevný zrcadlo vedle obrazovky, aby v něm viděli na 1. dveře?
0/0
19.1.2006 19:54

lu2222

Re: Zrcadlo
A vo cem by pak na Idnesu psali, ty chytraku?
0/0
19.1.2006 22:26

pinklik

Re: Re: Zrcadlo
0/0
19.1.2006 22:48

babacek

Jak dlouho již
je v provozu tato trasa,že naléhavé problémy se začínají řešit až když se stane něco podobného.I když tentokrát ze šťasným koncem.
0/0
19.1.2006 18:02

pepovaspajzka

Re: Jak dlouho již
Zase vykrik do tmy, TRasa A a trasa C je jiz automatizovana. Takze nevidim duvod pouzivat slovo SE ZACINAJI RESIT. Jak je mozny ze sem tenhle nazor predpokladal, ze ho tady nekdo vypusti.
0/0
19.1.2006 18:18

babacek

Re: Re: Jak dlouho již
No logická postoupnost je A B C
0/0
19.1.2006 18:24

JTB

Re: Re: Re: Jak dlouho již
Jenže linky se v Pze stavěly C, A, B...
0/0
19.1.2006 21:47

babacek

Re: Re: Re: Re: Jak dlouho již
A proto mne překvapije,že nejmladší trasa nemá tento systém a starší ano.Naopak by měla být v tomto směru nejmodernější.
0/0
20.1.2006 6:22

daadyy

Re: Re: Re: Jak dlouho již
není to náhodou posloupnost..
0/0
19.1.2006 22:07

V2kt0r

Strojvedoucí se mezitím dozvěděl, že by někdo mohl být v kolejišti. Událost nahlásil na dispečink, vlak zajistil a s technikem šel zkontrolovat koleje.
...vcera tam stalo, ze strojvedouci uz hlasil, ze teda pojede, az potom, a prave proto zacali lid kricet...hmm, kdopak tady po vcerejsi hysterii ted zase maluje strojvudce jako siroka kulate lidumilne tvare?
0/0
19.1.2006 17:27

djrhedy

Idnes těžko překvapí
Tak po včerejším hysterickém článku se ukázalo, že všechno je trochu jinak ... včera ta paní pokud vím spadla až do kolejiště a ošetření prý nepotřebovala .... famy.idnes.cz :-D
0/0
19.1.2006 17:22

Homer1

Re: Idnes těžko překvapí
www.radiojerevan.idnes.cz">www.radiojerevan.idnes.cz
0/0
19.1.2006 17:52

HenryVIII

Re: Idnes těžko překvapí
IDnes už překvapila. V dnešním vydání se šéfredaktor trochu pustil do Paroubka a už šéfredaktora nedělá.
0/0
19.1.2006 18:13

Karel K.

Re: Re: Idnes těžko překvapí
Metro je můj koníček a taky (trošku) práce. A tak se po těch článcích jen divím, že je z iDnes nevyrazí všechny najednou....
Jen díky tomu, že metru celke rozumím, mohu posoudit, jak šílené bláboly nám tady předkládají, coby zprávy. Jestli je tomu podobně i v odvětvích, kterým nerozumím(e), tak potěš koště - to je tedy skutečně kvalitní zpravodajství....
0/0
20.1.2006 0:05

Maxx-IP

"kontrolovat čtyři schodiště, které na nástupiště vedou."
Pane Tolare, naučejí se česky.
0/0
19.1.2006 17:18

babacek

Re: "kontrolovat čtyři schodiště, které na nástupiště vedou."
Není náhodou správně,naučí,naučej apod. se Česky
I Windows ti to podtrhne jako chybu
0/0
19.1.2006 18:08

Maxx-IP

Re: Re: "kontrolovat čtyři schodiště, které na nástupiště vedou."
Náhodou jo.
0/0
19.1.2006 18:55

kokrspanel

idnes
 Potom, co si přečetli na diskuzích, jací jsou de.ilové, že ani neudělají pořádnou animaci, se teda vyšvihli  Už i soupravy mají 5 vagonů
0/0
19.1.2006 17:11

Manstein

Řidiči metra zkracují na Smíchově peron, aby viděli
Co vsechno nemusi chudak ridic udelat, aby videl. Krumpac, lopatu a zkracovat peron. Nebylo by lepsi nosit bryle, aby dohledl az na konec ?
0/0
19.1.2006 17:09

borivoj

Hm
Tak strojvůdci potřebujou vidět na schody. Předpokládám že proto, aby si počkali, až bude někdo ze schodů sbíhat a mohli mu zavřít dveře těsně před nosem. Tenhle sport je totiž mezi řidičema a strojvůdcema DP docela dost oblíbenej.... Omlouvám se těm slušnejm, ale na adresu toho zbytku si to neodpustím: šmejdi zapráskaní!!!!
0/0
19.1.2006 16:51

Hawkeye33

Re: Hm
U tramvají bych se tomu ani nedivil, ale v metru během špičky, kdy jsou i 90 sec intervaly mezi soupravami, tak i drobné zdržení se pak přenáší na celý grafikon.....
0/0
19.1.2006 16:58

borivoj

Re: Re: Hm
Jasně, beru to v době, kdy jsou intervaly takhle krátký. Tu chvilku to vydržím. Ale chlapci si to neodpustijou ani v pozdně večerních hodinách, kdy se jednomu až tak úplně nechce stát dalších cca 9 minut v průvanu na vymrzlým nástupišti....
0/0
19.1.2006 17:05

Rebby

Re: Re: Re: Hm
Chlape, jsou mista v republice, kde cekate na autobus 2 hodiny, kdyz vam ujede...
0/0
19.1.2006 17:09

krysar

Re: Re: Re: Hm
Na ja cece, chtel bych te ale videt, jak celou sichtu hlidas na kazdy stanici, jestli nahodou nakej chudak jeste nedobiha   Kdyz na nekterejch stanicich nastupujou a vystupujou stovky lidi, prijde mi to ponekud nemozny. A jeste by nekdo behal furt, vecer je to neco jinyho, ale furt ma metro 5 vagonu  a ne jak kratkej bus 2/3 dvere, kde to neni problem
0/0
19.1.2006 17:09

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Hm
presne tak... ridic nema za povinnost cekat na ty, co si davaji na cas
0/0
19.1.2006 17:11

zapvit

Jak může někdo dobíhat?
Proboha jak může někdo dobíhat vždyť vám to jezdí každou chvílku cožpak němůžete třeba 2 minutky počkat. No to jste vy uspěchaní Pražáčci.Hele vole honem do hrobu!
0/0
19.1.2006 19:47

daadyy

Re: Jak může někdo dobíhat?
u vás projíždí drožkař vesnicí jednou za den, pokud vám to tam prohrábnou tak nezáviď ty burane
0/0
19.1.2006 22:09

Pimpil

Re: Re: Re: Hm
mas tam byt vcas
jinak si jezdi tramvajema v holomoci
0/0
19.1.2006 17:10

Roumen

Re: Re: Hm
90 sekund? Na Becku? V kolik hodin by to jako melo byt? :-) Podle jizdniho radu ma B nejkratsi intervaly rano a to 2-3 minuty...
0/0
19.1.2006 17:09

financialtimes

Re: Re: Re: Hm
Čekal jsem jen 53 vteřin.Na Béčku.
0/0
19.1.2006 17:15

Blamik

Re: Re: Re: Re: Hm
Jo, ale na soupravu v druhém směru...
Podle jízdního řádu to co říkáte není možné. V opačném případě to svědčí o nedodržování jízdního řádu
0/0
19.1.2006 18:19

231

Re: Re: Re: Re: Re: Hm
To je ono. Vlak má oproti grafikonu skluz a lidem vadí, když na ně nepočká. kdyby jel na čas tak by ho často ani neviděli.
0/0
19.1.2006 19:08

zapvit

Chodim vcas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na vlak chodíte taky 10 sekunde před odjezdem a ještě si kupujete jízdenku? Tak jděte dřív! To je takovej problem? Pro Prazaky asi jo.
0/0
19.1.2006 19:49

destiny

Re: Chodim vcas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nj, jenze kdyz pujde driv, tak mu ujede to predchozi =oD
0/0
19.1.2006 23:29

volic_plukovnik

Re: Re: Chodim vcas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já, když přijdu do metra, tak vždycky jede první vlak opačným směrem. Nevím, jak to dělají
0/0
20.1.2006 8:55

Roumen

Re: Re: Re: Chodim vcas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nikdy nevis, kdo te sleduje! ;-)
0/0
20.1.2006 10:26

FrantaV

Re: Re: Re: Re: Hm
53 sekund je nesmysl. Neni to ani technicky mozne. ARS umoznuje nejmensi interval 90 sekund ( tom.vlakpage.cz ) Jinak ad intervaly na B : tom.vlakpage.cz
0/0
26.1.2006 17:07





Najdete na iDNES.cz